Neuh, ze lezen heel makkelijk. Maar ik persoonlijk vind ze aangrijpend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Haar boeken, zijn dat allemaal zware boeken?
Geen idee negatief of positief, maar alsof ze telkens door elkaar worden afgeleid.quote:
Nee, ze wegen niet zoveel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Haar boeken, zijn dat allemaal zware boeken?
Interviews met politici zijn nooit spannend.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:15 schreef Pedroso het volgende:
Duurt nog wel even maar ik ben benieuwd naar de aflevering met Mark Rutte. Zal ie weer zo berekend zijn de hele avond of zal ie wat meer van zichzelf laten zien.
Als ze bejaard is? Misschien.quote:
Daar hebben ze tegenwoordig behandelingen voor, braces, of het bleken van je tanden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:22 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Haar tanden zijn te mooi om waar te zijn.
Ze heeft inderdaad een erg recht en wit gebit. Kunnen ook facings zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:22 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Haar tanden zijn te mooi om waar te zijn.
Dat denk ik ook ja, zelfs de zgn spontane antwoorden zullen van tevoren doorgenomen zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Interviews met politici zijn nooit spannend.
Ik verwacht dat Rutte niet veel van zichzelf laat zien, de persoonlijke dingen die hij wel laat zien, zullen behoorlijk goed doorgenomen/dichtgetimmerd zijn.
Dank je!quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:18 schreef Moonah het volgende:
[..]
Neuh, ze lezen heel makkelijk. Maar ik persoonlijk vind ze aangrijpend.
Nee, hij is ook niet echt berekenend; hij is gewoon zo.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:15 schreef Pedroso het volgende:
Duurt nog wel even maar ik ben benieuwd naar de aflevering met Mark Rutte. Zal ie weer zo berekend zijn de hele avond of zal ie wat meer van zichzelf laten zien.
Nee echtquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:20 schreef Manono het volgende:
Ze is eigenlijk vooral op zoek naar haar identiteit.
Nu noem je ook wel iemand zeg.. Had die haar gebit trouwens niet laten verbouwen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:22 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Haar tanden zijn te mooi om waar te zijn. Carice van Houten zou er jaloers op kunnen zijn.
Facings noemen ze dat ja.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:23 schreef PlutoxMoon het volgende:
[..]
Ze heeft inderdaad een erg recht en wit gebit. Kunnen ook facings zijn.
'Absoluut'quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
Volgens mij volgt Thomas haar soms niet helemaal. Zoals net.
Ja, maar met niet zo'n mooi resultaat als bij deze dame.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu noem je ook wel iemand zeg.. Had die haar gebit trouwens niet laten verbouwen?
Wat is er met Caries haar tanden dan?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:22 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Haar tanden zijn te mooi om waar te zijn. Carice van Houten zou er jaloers op kunnen zijn.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:24 schreef Loekie1 het volgende:
Hij wil een vraag over haar tanden stellen maar hij durft niet.
Of ze heeft gewoon niet gezopen en gerookt als een malle. Scheelt ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:25 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ja, maar met niet zo'n mooi resultaat als bij deze dame.
Ze heeft anorexia gehad, dat doet vast ook iets met je tanden. Maar laten we het er verder niet over hebben. Dat doet haar tekort.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:26 schreef Manono het volgende:
[..]
Of ze heeft gewoon niet gezopen en gerookt als een malle. Scheelt ook.
Dit is wel heel wit. Kijk voor het verschil maar eens naar de tanden van onze man uit Teheran. Helemaal niet geel, maar wel heel veel verschil.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:26 schreef Manono het volgende:
[..]
Of ze heeft gewoon niet gezopen en gerookt als een malle. Scheelt ook.
Met de hare niet blijkbaar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:27 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Ze heeft anorexia gehad, dat doet vast ook iets met je tanden.
Welnee, ze heeft gwn goede tanden geerfd. En zonnebankje helpt ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:28 schreef Pedroso het volgende:
IK kan ook geen oude foto van haar vinden waar ze een minder gebit heeft, blijkbaar verzorgd ze haar gebit erg goed. Of ze heeft er op jonge leeftijd al wat aan laten doen.
Inderdaad. Ik vind NL er al veel te vrij en liefjes in.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:30 schreef Pedroso het volgende:
Het is heftig ja maar wat moet je dan ? Ze vervroeg vrijlaten en ze allerlei privileges geven ? Laten we dat maar niet doen.
Nee, we houden het wel gezellig he.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:29 schreef Loekie1 het volgende:
Het wordt tijd om het eens over die anorexia te hebben.
Als hij daar naar informeert zegt ze vast weer 'wie niet?'quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat waren beiden ook geen aantrekkelijke vrouwen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef golfer het volgende:
Opvallend weer dat het bij vrouwelijke gasten veel over uiterlijkheden gaat.
Heb dit soort opmerkingen bij Jahjah en Lubach niet voorbij zien komen.
Een mooi gezicht hebben als vrouw helpt ook. Kijk maar naar de positieve reacties in het begin van dit topic. Dat gebeurt bij een man ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef golfer het volgende:
Opvallend weer dat het bij vrouwelijke gasten veel over uiterlijkheden gaat.
Heb dit soort opmerkingen bij Jahjah en Lubach niet voorbij zien komen.
Zoiets zei ze net toch ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is haar succes als schrijfster dan het eerste positieve in haar leven, dat gevoel krijg ik bijna.
Slechte jeugd, anorexia, nog een gevecht om alles elke dag aan te gaan, etc.
Hedy ook niet en toch ging het daar ook weer over haar uiterlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:33 schreef Tem het volgende:
Dat waren beiden ook geen aantrekkelijke vrouwen.
Als David Bowie er had gezeten, was het ook over zijn tanden gegaan. Dat krijg je als het er onnatuurlijk mooi uitziet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat waren beiden ook geen aantrekkelijke vrouwen.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Zo, Griet is wel veranderd zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Dat dacht ik nou ook. Don't do the crime, if you ain't got the time.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef truthortruth het volgende:
Zou ze ook zoveel aandacht voor de slachtoffers hebben.....
Ah dat heb ik gemist, ik ben net snel naar boven gegaan.quote:
Die heeft waarschijnlijk wel een kunstgebit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hedy ook niet en toch ging het daar ook weer over haar uiterlijk.
Of als je 3 uur lang iemand observeert.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als David Bowie er had gezeten, was het ook over zijn tanden gegaan. Dat krijg je als het er onnatuurlijk mooi uitziet.
Ze zoekt de slechte mannen kennelijk ook op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef truthortruth het volgende:
Zou ze ook zoveel aandacht voor de slachtoffers hebben.....
Veelbelovende titel "Mommy"quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik verwacht niet dat de keuzefilm van Griet een luchtige slapstick gaat worden.
Nee.Mommy is geen dijenkletser.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik verwacht niet dat de keuzefilm van Griet een luchtige slapstick gaat worden.
Dan weten we dat ook weer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind haar helemaal niet aantrekkelijk. Om dat Belgische dialect er uit te krijgen moet ze gekke bekken trekken, haar kapsel slaat nergens op, haar oorlellen zijn uit een fantasy film en haar lippen zijn zo nietszeggend dat haar suffe tanden nog meer aandacht trekken.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind haar helemaal niet aantrekkelijk. Om dat Belgische dialect er uit te krijgen moet ze gekke bekken trekken, haar kapsel slaat nergens op, haar oorlellen zijn uit een fantasy film en haar lippen zijn zo nietszeggend dat haar suffe tanden nog meer aandacht trekken.
Met lokken als dolksteken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze heeft wel een typisch Belgisch kapsel ja.
Maar tevens is zij (door haar therapie) overtuigd van de maakbaarheid van de mens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ze heeft één prachtige boodschap en dat maakt alles goed: mensen saboteren hun eigen geluk.
Dat ligt in dezelfde lijn mi.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar tevens is zij (door haar therapie) overtuigd van de maakbaarheid van de mens.
Soms wel, maar daar gaat het niet om. Smaken verschillen, maar moeten we nou allemaal op haar geilen omdat haar gebit regelmatig is? Ik maak me zorgen om het schoonheidsideaal hier.quote:
Wie geilt er op haar dan ?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Soms wel, maar daar gaat het niet om. Smaken verschillen, maar moeten we nou allemaal op haar geilen omdat haar gebit regelmatig is? Ik maak me zorgen om het schoonheidsideaal hier.
Ik vind het geilen via een internetforumpje sowieso maar treurig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Soms wel, maar daar gaat het niet om. Smaken verschillen, maar moeten we nou allemaal op haar geilen omdat haar gebit regelmatig is? Ik maak me zorgen om het schoonheidsideaal hier.
Ik zag mn vaderquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maat van me is inmiddels ook zo ver heen.
Ik denk dat ze weinig keus heeft omdat ze anders wanhopig wordt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Complete genezing, gelooft ze daar echt in of roept ze dat omdat het is geleerd met therapie?
Ze noemde zichzelf eerder het levende bewijs. Tevens maakt ze ook een paar armslagen. Dat de basis niet écht verandert.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Complete genezing, gelooft ze daar echt in of roept ze dat omdat het is geleerd met therapie?
Daar heeft ze toch ook gelijk in?!quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:06 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ze noemde zichzelf eerder het levende bewijs. Tevens maakt ze ook een paar armslagen. Dat de basis niet écht verandert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |