Tijd voor Joling met No more Bolero'squote:Op zondag 21 augustus 2016 21:23 schreef golfer het volgende:
Apart dit...met de Bolero als achtergrond.
Het fascineert mij ergens wel, de wereld van dragquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:23 schreef golfer het volgende:
Apart dit...met de Bolero als achtergrond.
U wordt op uw wenken bediendquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tijd voor Joling met No more Bolero's
Boks.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tijd voor Joling met No more Bolero's
Paris is Burning gezien?quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:29 schreef Moonah het volgende:
Ik vind die drags ook wel fascinerend. Een overduidelijk masker met daarachter zo veel kwetsbaarheid...
Niet te volgen zonder ondertiteling.quote:
Ik volg het goed. Vooral als ze niks zeggen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet te volgen zonder ondertiteling.
Maar het sluit wel erg aan bij hoe haar boeken geschreven zijn. Toen ik ze las, kon ik me al niet voorstellen dat zij een gelukkige jeugd heeft gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:45 schreef Nadinarama het volgende:
Dat geprik in haar priveleven hoeft voor mij niet zo.
Ze heeft er wel gelijk in dat je veel verzuurde stellen ziet die niets meer met elkaar hebben maar het punt voorbij zijn om nog uit elkaar te zijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:46 schreef Manono het volgende:
Toch kan je zo niet altijd bepalen wat twee grumpy old people voor elkaar voelen.
Overlijdt zij, is hij twee maanden later dood, zoiets. je ziet het vaak.
Dat komt ook door hoe onze man uit T. het vraagt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:45 schreef Nadinarama het volgende:
Dat geprik in haar priveleven hoeft voor mij niet zo.
Dat zou voldoende moeten zijn, toch.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:47 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar het sluit wel erg aan bij hoe haar boeken geschreven zijn. Toen ik ze las, kon ik me al niet voorstellen dat zij een gelukkige jeugd heeft gehad.
Iddquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat komt ook door hoe onze man uit T. het vraagt.
Ze kan ook aangeven het er niet over te willen hebben. Ze heeft immers therapie gehad.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:49 schreef Nadinarama het volgende:
[..]
Dat zou voldoende moeten zijn, toch.
Nee. In interviews herkende ik ook veel van wat ze daarover vertelde: ze heeft heel veel tijd en energie moeten stoppen om gewoon te worden wie ze is, zichzelf te bevrijden van haar jeugd en demonen, koos ook vaak voor verkeerde mannen/ongezonde relaties.quote:
Tja, ik zou eerder denken: hoe zou een kind dat niet merken? Kinderen pikken echt alles op en alles komt ongelooflijk hard binnen bij een kind, want op die leeftijd wordt een mens gevormd. Je ervaart en ziet van alles, maar kunt nog niet benoemen. En vanwege dat laatste denken mensen al snel en te gemakkelijk dat een kind het niet door heeft, of vergeet, of er niets van over houdt, etc.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:51 schreef Manono het volgende:
Goede vraag, als je zo klein bent hoe merk je dat dan
Lekker beginnen met brandwonden.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:57 schreef Loekie1 het volgende:
"Laten we het gezellig houden!" En dan wel zulke fragmenten uitkiezen.
Mooi verwoordquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:58 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Tja, ik zou eerder denken: hoe zou een kind dat niet merken? Kinderen pikken echt alles op en alles komt ongelooflijk hard binnen bij een kind, want op die leeftijd wordt een mens gevormd. Je ervaart en ziet van alles, maar kunt nog niet benoemen. En vanwege dat laatste denken mensen al snel en te gemakkelijk dat een kind het niet door heeft, of vergeet, of er niets van over houdt, etc.
Het schuurt een beetje bij mij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lekker beginnen met brandwonden.
Het is geen lachebekje.
Borderlinerquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:00 schreef Tem het volgende:
Ze is wel stellig om haar eigen ervaringen en gevolgen daarvan als universele waarheden te verkondigen.
Apart is ook wel dat ze Thomas juist wegduwt als hij te dichtbij komt terwijl ze met haar thema's juist uitnodigd om dichterbij te komen in een gesprek.
Daar moest ik ook aan denken. Past ook helemaal in het plaatje van haar jeugd en boeken.quote:
Ik was denk ik te enthousiast in het begin. Benieuwd wat er nu komt. Welke ellende. Oh ik zie het al. Uitgewezen asielzoekers. Ik schakel naar het afscheid van Mart. Beetje too much.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Het schuurt een beetje bij mij.
Inderdaad bijzondere fragmenten, maar er dan wel met een glimlach over praten.
Tuurlijk. En dat je als kind iets merkt begrijp ik *kuch*, maar vond het goed dat hij haar laat beschrijven wat. Omdat het een opener vraag was dan die paar hij ervoor stelde.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:58 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Tja, ik zou eerder denken: hoe zou een kind dat niet merken? Kinderen pikken echt alles op en alles komt ongelooflijk hard binnen bij een kind, want op die leeftijd wordt een mens gevormd. Je ervaart en ziet van alles, maar kunt nog niet benoemen. En vanwege dat laatste denken mensen al snel en te gemakkelijk dat een kind het niet door heeft, of vergeet, of er niets van over houdt, etc.
In haar ogen zie ik psycho trekjes. Deze is heel intelligent, maar ook een tikkie gestoord.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:02 schreef Moonah het volgende:
[..]
Daar moest ik ook aan denken. Past ook helemaal in het plaatje van haar jeugd en boeken.
Dat ongemakkelijke gevoel heb ik ook een beetje.quote:Op zondag 21 augustus 2016 21:59 schreef Tinkepink het volgende:
Het schuurt een beetje bij mij.
Inderdaad bijzondere fragmenten, maar er dan wel met een glimlach over praten.
Precies dat allebei!quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:00 schreef Tem het volgende:
Ze is wel stellig om haar eigen ervaringen en gevolgen daarvan als universele waarheden te verkondigen.
Apart is ook wel dat ze Thomas juist wegduwt als hij te dichtbij komt terwijl ze met haar thema's juist uitnodigd om dichterbij te komen in een gesprek.
Nee, psycho denk ik niet. Ik denk dat haar therapie nog wat meer moet 'indalen'.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
In haar ogen zie ik psycho trekjes. Deze is heel intelligent, maar ook een tikkie gestoord.
Ah, we hebben er weer een Internet-psycholoog bij die op afstand diagnoses kan stellen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
In haar ogen zie ik psycho trekjes. Deze is heel intelligent, maar ook een tikkie gestoord.
Denk ik ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:04 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nee, psycho denk ik niet. Ik denk dat haar therapie nog wat meer moet 'indalen'.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, we hebben er weer een Internet-psycholoog bij die op afstand diagnoses kan stellen.
Het snelle schakelen van een lach naar ogen vernauwen, opensperren, indringend kijken?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Je bent een held. Heb je weer een slachtoffer gevonden ?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Ah, we hebben er weer een Internet-psycholoog bij die op afstand diagnoses kan stellen.
Ik word nooit geïnterviewd en doe het continu.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het snelle schakelen van een lach naar ogen vernauwen, opensperren, indringend kijken?
Zie je bij meer mensen die veel geinterviewd worden of over steeds dezelfde onderwerpen praten. Soort automatisme zit er in.
Dat laatste in negatieve zin?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:08 schreef Manono het volgende:
Vind het gesprek niet zo diep gaan, kom er niet echt in. Lijkt of die twee een soort chemistry hebben die afleid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |