Maar tevens is zij (door haar therapie) overtuigd van de maakbaarheid van de mens.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:45 schreef Loekie1 het volgende:
Ze heeft één prachtige boodschap en dat maakt alles goed: mensen saboteren hun eigen geluk.
Dat ligt in dezelfde lijn mi.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:46 schreef Moonah het volgende:
[..]
Maar tevens is zij (door haar therapie) overtuigd van de maakbaarheid van de mens.
Soms wel, maar daar gaat het niet om. Smaken verschillen, maar moeten we nou allemaal op haar geilen omdat haar gebit regelmatig is? Ik maak me zorgen om het schoonheidsideaal hier.quote:
Wie geilt er op haar dan ?quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Soms wel, maar daar gaat het niet om. Smaken verschillen, maar moeten we nou allemaal op haar geilen omdat haar gebit regelmatig is? Ik maak me zorgen om het schoonheidsideaal hier.
Ik vind het geilen via een internetforumpje sowieso maar treurig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Soms wel, maar daar gaat het niet om. Smaken verschillen, maar moeten we nou allemaal op haar geilen omdat haar gebit regelmatig is? Ik maak me zorgen om het schoonheidsideaal hier.
Ik zag mn vaderquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maat van me is inmiddels ook zo ver heen.
Ik denk dat ze weinig keus heeft omdat ze anders wanhopig wordt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Complete genezing, gelooft ze daar echt in of roept ze dat omdat het is geleerd met therapie?
Ze noemde zichzelf eerder het levende bewijs. Tevens maakt ze ook een paar armslagen. Dat de basis niet écht verandert.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:04 schreef Pisces29 het volgende:
Complete genezing, gelooft ze daar echt in of roept ze dat omdat het is geleerd met therapie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |