Dat waren beiden ook geen aantrekkelijke vrouwen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef golfer het volgende:
Opvallend weer dat het bij vrouwelijke gasten veel over uiterlijkheden gaat.
Heb dit soort opmerkingen bij Jahjah en Lubach niet voorbij zien komen.
Een mooi gezicht hebben als vrouw helpt ook. Kijk maar naar de positieve reacties in het begin van dit topic. Dat gebeurt bij een man ook niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef golfer het volgende:
Opvallend weer dat het bij vrouwelijke gasten veel over uiterlijkheden gaat.
Heb dit soort opmerkingen bij Jahjah en Lubach niet voorbij zien komen.
Zoiets zei ze net toch ook.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
Is haar succes als schrijfster dan het eerste positieve in haar leven, dat gevoel krijg ik bijna.
Slechte jeugd, anorexia, nog een gevecht om alles elke dag aan te gaan, etc.
Hedy ook niet en toch ging het daar ook weer over haar uiterlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:33 schreef Tem het volgende:
Dat waren beiden ook geen aantrekkelijke vrouwen.
Als David Bowie er had gezeten, was het ook over zijn tanden gegaan. Dat krijg je als het er onnatuurlijk mooi uitziet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:33 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat waren beiden ook geen aantrekkelijke vrouwen.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Zo, Griet is wel veranderd zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Dat dacht ik nou ook. Don't do the crime, if you ain't got the time.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef truthortruth het volgende:
Zou ze ook zoveel aandacht voor de slachtoffers hebben.....
Ah dat heb ik gemist, ik ben net snel naar boven gegaan.quote:
Die heeft waarschijnlijk wel een kunstgebit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Hedy ook niet en toch ging het daar ook weer over haar uiterlijk.
Of als je 3 uur lang iemand observeert.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:34 schreef Loekie1 het volgende:
[..]
Als David Bowie er had gezeten, was het ook over zijn tanden gegaan. Dat krijg je als het er onnatuurlijk mooi uitziet.
Ze zoekt de slechte mannen kennelijk ook op.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:32 schreef truthortruth het volgende:
Zou ze ook zoveel aandacht voor de slachtoffers hebben.....
Veelbelovende titel "Mommy"quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik verwacht niet dat de keuzefilm van Griet een luchtige slapstick gaat worden.
Nee.Mommy is geen dijenkletser.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:39 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Ik verwacht niet dat de keuzefilm van Griet een luchtige slapstick gaat worden.
Dan weten we dat ook weer.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind haar helemaal niet aantrekkelijk. Om dat Belgische dialect er uit te krijgen moet ze gekke bekken trekken, haar kapsel slaat nergens op, haar oorlellen zijn uit een fantasy film en haar lippen zijn zo nietszeggend dat haar suffe tanden nog meer aandacht trekken.
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:40 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind haar helemaal niet aantrekkelijk. Om dat Belgische dialect er uit te krijgen moet ze gekke bekken trekken, haar kapsel slaat nergens op, haar oorlellen zijn uit een fantasy film en haar lippen zijn zo nietszeggend dat haar suffe tanden nog meer aandacht trekken.
Met lokken als dolksteken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Ze heeft wel een typisch Belgisch kapsel ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |