En met één stel van zes bakken heb je geen backup voor wanneer er wat stuk gaat. Met twee stellen kun je tenminste nog een trein laten rijden als er eentje stuk gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
true, maar dan heb je het grootste deel van de dag luchtvervoer. Daarom wordt vaker voor twee kleinere units gekozen
Wat is daar grijs gebied aan? Dat is juist geen grijs gebied volgens mij? Rechts wil daar een minimale dienst, links een kwartierdienst.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:58 schreef b2py het volgende:
Het grijze gebied is eigenlijk de 'service' die je levert door verlieslatende lijnen ook te exploiteren. Je ziet nu veel regionale initiatieven komen zoals de Hugohopper maar ook dit kent zijn voor- en nadelen.
Dat ook nog een keer ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
En met één stel van zes bakken heb je geen backup voor wanneer er wat stuk gaat. Met twee stellen kun je tenminste nog een trein laten rijden als er eentje stuk gaat.
Dan is de middenweg toch grijs? Alsin, geen duidelijke voor de hand liggende oplossingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat is daar grijs gebied aan? Dat is juist geen grijs gebied volgens mij? Rechts wil daar een minimale dienst, links een kwartierdienst.
Grijs gebied heeft te maken met regels, het is niet duidelijk of de regels A of B zijn en je kan daardoor onder bepaalde dingen uitkomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan is de middenweg toch grijs? Alsin, geen duidelijke voor de hand liggende oplossing
besluiteloosheid <> onduidelijkheidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan is de middenweg toch grijs? Alsin, geen duidelijke voor de hand liggende oplossing
Is de lijn doorgetrokken?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
Laatste nieuws over Almelo-Hardenberg
Oef, fijn, zulks onderhoudsvriendelijk materieel. Staan er nergens betere Lintjes stil? Of DM90.quote:komt van een Arriva-medewerker. De GTW's op die lijn lijken in ieder geval in het weekend standaard te worden om de LINTen onderhoud te kunnen geven. Beide stellen blijken redelijk wat onderhoud nodig te hebben.
Not So Fast Services?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Snelle conclusie, misschien is het onderhoud wel gewoon onder par geweest. Is tenslotte NSFS.
Nederlandse Spoorwegen Fuckdiedomme SchapenbelastingbetalersinNederlandquote:
Ja. Daarom is Geerdijk Centraal helaas gesneuveldquote:
De LINTjes die nu stilstaan zijn van NSFS en hebben revisie nodig voordat ze weer mogen rijden. Reserveonderdelen voor die stellen zijn schaars.quote:[..]
Oef, fijn, zulks onderhoudsvriendelijk materieel. Staan er nergens betere Lintjes stil? Of DM90.
Hoezo schaars, in Doitsjland rijden duizenden van die dingen. En zo oud zijn ze niet. Amper 15 jaar en nu al aan de kantquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De LINTjes die nu stilstaan zijn van NSFS en hebben revisie nodig voordat ze weer mogen rijden. Reserveonderdelen voor die stellen zijn schaars.
Sorry wat? Er zijn er meer dan 700 van gebouwd maar onderdelen ho maar? Ja, en ik ben de Paashaasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
De LINTjes die nu stilstaan zijn van NSFS en hebben revisie nodig voordat ze weer mogen rijden. Reserveonderdelen voor die stellen zijn schaars.
Ja, maar niet voor de prijs die NSFS wil betalen. Dus dan wordt er gedaan alsof ze "niet verkrijgbaar" zijn. Ja, zo kan ik het ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Volgens mij worden die reserveonderdelen nog gewoon nieuw gemaakt zelfs.
Dan moet je gewoon zeggen; we gaan ermee stoppen, wil je ze kopen, prima, ik wil 10 euro. Zoiets.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor de prijs die NSFS wil betalen. Dus dan wordt er gedaan alsof ze "niet verkrijgbaar" zijn. Ja, zo kan ik het ook
Gelukkig nieuwjaar dan maar!quote:
Dat doe ik eigenlijk elk jaar wel. Soms lukt het, maar vaker niet.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:34 schreef DeaDLocK2K het volgende:
ik zit er hard over te denken om met O&N en Kerst het land te verlaten.
Ik lees altijd in eerste instantie NS Flight Simulator.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar niet voor de prijs die NSFS wil betalen. Dus dan wordt er gedaan alsof ze "niet verkrijgbaar" zijn. Ja, zo kan ik het ook
Ja daarom dus ook mijn opmerking over Pools. Of Russisch. Die kant opquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:41 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik vind het altijd Spaans op zijn Russisch uitgesproken.
Simquote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:42 schreef Prins_Pils het volgende:
Vooral al die slissende s-klanken vallen me op.
Het is nog wel vrij aardig te verstaanIk zou alleen niet weten wat die man erachteraan opdreunt. Edit: oh volgens mij een soort 'mind the gap'.
Die omroepberichten zijn goed te verstaan. Ik denk ook voor een Braziliaan wel. En Braziliaans Portugees is in principe ook prima te verstaan. Kenmerk van 'normaal' Europees Portugees is dat veel woorden half worden ingeslikt.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 22:50 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Klopt maar dat is volgens mij meer omdat het het verschil is tussen zoiets als West Vlaams en Nederlands. Geschreven kunnen ze het lezen van elkaar.
Het is nog niet eens zo moeilijkquote:
Gesproken blijft toch moeilijk. Dit kan ik ervan maken:quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:02 schreef Prins_Pils het volgende:
[..]
Het is nog niet eens zo moeilijkNou hoorde ik met dat filmpje pas voor het eerst echt duidelijk hoe het wordt uitgesproken maar het lezen gaat prima, een Portugese wikipediapagina is goed te doen (al helpt woordherkenning door kennis van andere talen natuurlijk heel veel).
Zelfs met een beetje Google'n krijg ik het niet helemaal compleet.quote:Senhores Passageiros
O comboio Suburbano Fertagus procedente de Roma-Areeiro e ??? Coina, vai dar entrada na linha número quatro e efetua paragem em todas as estações e apeadeiros à partir de Sete Rios.
Na entrada dos comboios atenção à distancia entre os portas e a plataforma.
In de VS moet je Amerikaan zijn om president te mogen wordenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:28 schreef James1988 het volgende:
Grappig, NMBS eist dat je Belg bent als je daar wil solliciteren naar de functie van treinbegeleider.
Eisen dat je de talen spreekt lijkt me logisch, maar is "Je bent Belg." geen vorm van discriminatie?
Dat zou ook nog wel een leuke rechtszaak op kunnen leveren als bijvoorbeeld Carlos Slim zich verkiesbaar zou stellen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In de VS moet je Amerikaan zijn om president te mogen worden
Nee. Eén van je ouders moet Amerikaan zijn én jij moet door birthright Amerikaan zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In de VS moet je Amerikaan zijn om president te mogen worden
President. Hmm hmm. Treinbegeleider. Hmm.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:31 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In de VS moet je Amerikaan zijn om president te mogen worden
Ik denk dat, als je dit aanvecht bij het Europese Hof, dat je het wint.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:28 schreef James1988 het volgende:
Grappig, NMBS eist dat je Belg bent als je daar wil solliciteren naar de functie van treinbegeleider.
Eisen dat je de talen spreekt lijkt me logisch, maar is "Je bent Belg." geen vorm van discriminatie?
Waarom heeft niemand het over de emailservers van DonaldT?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat zou ook nog wel een leuke rechtszaak op kunnen leveren als bijvoorbeeld Carlos Slim zich verkiesbaar zou stellen.
ja vrijheid van arbeid en zo. Kwalificerend diploma okee. Nationaliteit is een irrelevant criterium.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:33 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik denk dat, als je dit aanvecht bij het Europese Hof, dat je het wint.
Precies. Er zijn uitzonderingen mogelijk maar die liggen volgens mij vooral in het taal spreken gedeelte, of als het om minderheden of minderbedeelden gaat. Maar dit lijkt me niet voldoende.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vrijheid van arbeid en zo. Kwalificerend diploma okee. Nationaliteit is een irrelevant criterium.
Dat lijkt mij dus ook. Vooropleiding, talenkennis en medische geschiktheid lijken mij belangrijker criteria dan waar je bent geboren.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja vrijheid van arbeid en zo. Kwalificerend diploma okee. Nationaliteit is een irrelevant criterium.
Ah, een lotgenoot.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook. Vooropleiding, talenkennis en medische geschiktheid lijken mij belangrijker criteria dan waar je bent geboren.
Niet dat ik het zou halen hoor, ik faal altijd hard met het spotten van die nummers in kleurencirkels.
Enchroma's al geprobeerd?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook. Vooropleiding, talenkennis en medische geschiktheid lijken mij belangrijker criteria dan waar je bent geboren.
Niet dat ik het zou halen hoor, ik faal altijd hard met het spotten van die nummers in kleurencirkels.
Klinkt als 'continuar' of hoe je dat dan schrijft. Er wordt dan gezegd dat de trein uit Roma-Areeiro komt en doorrijdt naar Coina, stoppend op alle tussengelegen stations waarvan Sete Rios de eerste is. Kan niet anders, gezien de lijnvoering ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Gesproken blijft toch moeilijk. Dit kan ik ervan maken:
[..]
Zelfs met een beetje Google'n krijg ik het niet helemaal compleet.
Oefenen, ik heb die shit ook dagelijks opgezocht vanaf een maand voor mijn kleurentest. Het helpt echt als je oefent want je leert hoe je zo effectief mogelijk naar die cirkels kan kijken, ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook. Vooropleiding, talenkennis en medische geschiktheid lijken mij belangrijker criteria dan waar je bent geboren.
Niet dat ik het zou halen hoor, ik faal altijd hard met het spotten van die nummers in kleurencirkels.
Ik had tijdens mijn keuring één strikvraag ertussen zitten, ik begon me al zorgen te maken dat ik niks zag maar dat was dus juist de bedoelingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:37 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dus ook. Vooropleiding, talenkennis en medische geschiktheid lijken mij belangrijker criteria dan waar je bent geboren.
Niet dat ik het zou halen hoor, ik faal altijd hard met het spotten van die nummers in kleurencirkels.
Ik zie kleuren gewoon prima, tenminste... dat denk ik. Als ik op de weg rijd kan ik het verschil prima zien tussen groen, geel en rood. En ook toen ik een keertje voorin zat kon ik bij ieder sein gewoon de kleur goed onderscheiden.quote:
Ja, dat lijkt me ook.quote:Afijn, onderscheid op grond van woonland is volgens mij vaak nog wel toegestaan binnen de EU-regels maar discriminatie op grond van nationaliteit gaat in principe altijd tegen het discriminatieverbod uit de burgerschapsrichtlijn in.
Ik heb ervan gehoord en ik heb wat filmpjes gezien op YouTube. Ik heb het nog niet zelf geprobeerd, want ik heb dus het idee dat ik kleuren gewoon prima zie.quote:
Ik zie bij deze test dus echt andere cijfers dan wat het zou moeten zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 23:46 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Oefenen, ik heb die shit ook dagelijks opgezocht vanaf een maand voor mijn kleurentest. Het helpt echt als je oefent want je leert hoe je zo effectief mogelijk naar die cirkels kan kijken, ofzo
Of je moet écht kleurenblind zijn natuurlijk...
Focus je ogen eens, bijna tot op het punt waarop je scheel gaat kijken. Zie je de donkerdere tint aan de linkerkant nu beter dan voorheen?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik zie bij deze test dus echt andere cijfers dan wat het zou moeten zijn.
In dit plaatje zie ik bijvoorbeeld een 3, terwijl het een 8 moet voorstellen.
[ afbeelding ]
Dat helpt wel een beetje, ja. Ik zie de outline van de 8 dan beterquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:05 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Focus je ogen eens, bijna tot op het punt waarop je scheel gaat kijken. Zie je de donkerdere tint aan de linkerkant nu beter dan voorheen?
Eigenlijk een fluttest dus.quote:Ik vind ze zelf ook moeilijk, maar door mezelf te trainen ben ik tot nog toe wel 2 keer probleemloos door die test heengefietst...
Ik kijk nog wel eens youtube video's van treintrajecten, zelfs dan zie ik vaak de verschillen tussen groen en geel niet op afstand. Hell zelfs geel en rood kost soms moeitequote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:16 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat helpt wel een beetje, ja. Ik zie de outline van de 8 dan beter
[..]
Eigenlijk een fluttest dus.
Als ik Train Simulator zit te spelen twijfel ik wel eens of het aankomende sein nou geel of groen is, maar dat is dan meer omdat de groentint richting geel gaat i.p.v. een realistische groentint. Het omgekeerde ("Hey, hij is groen" en vervolgens van de PZB om je oren krijgen) is me dan weer nooit overkomen, dus die kleurenblindheid is fail-safe
Oostenrijkse seinen zijn trouwens chill, want die gebruiken niet alleen kleuren maar de lichten zijn ook in een patroon gerangschikt
Dat klinkt herkenbaar. Dat zal wel komen doordat het is opgenomen, gecomprimeerd, gedecomprimeerd en vervolgens weer door je videokaart en monitor wordt gejaagd voordat het bij je ogen terechtkomt...quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:18 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel eens youtube video's van treintrajecten, zelfs dan zie ik vaak de verschillen tussen groen en geel niet op afstand.
Weet je zo een bepaald traject waar je dat eens hebt gezien? Geel aanzien voor rood heb ik nog niet gehad.quote:Hell zelfs geel en rood kost soms moeitedan denk ik van fuck waarop rijd ie nou zo hard op die rode af... In TS vaak ook moeite ermee. Kan ook heel erg aan het scherm liggen waar je op kijkt.
Als ik zelf rij zie ik ze namelijk prima.
Nee geen idee. Moet wel zeggen dat het vaak alleen op afstand is hoor, als ie dan dichtbij is gereden zie ik het weer primaquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:26 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dat klinkt herkenbaar. Dat zal wel komen doordat het is opgenomen, gecomprimeerd, gedecomprimeerd en vervolgens weer door je videokaart en monitor wordt gejaagd voordat het bij je ogen terechtkomt...
[..]
Weet je zo een bepaald traject waar je dat eens hebt gezien? Geel aanzien voor rood heb ik nog niet gehad.
Snapte ikquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:30 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Nee geen idee. Moet wel zeggen dat het vaak alleen op afstand is hoor, als ie dan dichtbij is gereden zie ik het weer primabedoel dat trouwens in de video's.
Same. Die kleur rood is dan ook wel erg duidelijk.quote:In TS haal ik geel en rood nooit doorelkaar.
Bij LED-seinen is de kans groot dat je dat ziet, dat heeft inderdaad te maken met de frequentie waarop de camera filmt en de verversingsfrequentie van de LEDs.quote:Zie in die video's ook nog wel eens seinen die afvallendat heeft dan geloof ik weer met de frequentie van het filmen te maken. Want een seconde later wordt ie weer groen...
Ja dat. Mijn issues zitten meer in de gehoor-hoek. Maar als ik voor professionele gehoorbescherming ga kijken heb ik ongeveer 3 misschien wel 4 setjes nodig, eentje voor snurkende maat op vakantie, eentje voor concerten, eentje voor trekkertrekquote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:04 schreef Prins_Pils het volgende:
Ik zie een 8, al is de linkerhelft meer rood-oranje en de rechterhelft meer rozig.
Zelfde waarom je LED-lijnfilms bij daglicht nooit goed op de foto krijgt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:39 schreef James1988 het volgende:
Bij LED-seinen is de kans groot dat je dat ziet, dat heeft inderdaad te maken met de frequentie waarop de camera filmt en de verversingsfrequentie van de LEDs.
Ja de rook is inmiddels weg. En totaal geen followup qua sirenes of zo, dus zo spannend zal het wel niet geweest zijn ook..quote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:05 schreef Prins_Pils het volgende:
Explosie?Ik heb koptelefoon op.. eens op balkon kijken
ja, en flitsen. Maar het kwam wel erg vlot na elkaar, denk dat het zowat op de Beestenmarkt wasquote:Op donderdag 25 augustus 2016 01:08 schreef Prins_Pils het volgende:
Gebeurt vaak zat hoorMaareh rook alles ja?
Dan ben je dus kleuren-slechtziend net als ik. En ik kan ook de kleur van een sein wel herkennen maar waarom zouden de spoorwegen niet verder zoeken naar iemand die gewoon helemaal niet kleurenblind is?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 00:02 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik zie kleuren gewoon prima, tenminste... dat denk ik. Als ik op de weg rijd kan ik het verschil prima zien tussen groen, geel en rood. En ook toen ik een keertje voorin zat kon ik bij ieder sein gewoon de kleur goed onderscheiden.
Het zijn juist die gekke kleurencirkels waarin ik bij veel cijfers net iets anders zie. Of gewoon niets.
[..]
Ik zie bij deze test dus echt andere cijfers dan wat het zou moeten zijn.
In dit plaatje zie ik bijvoorbeeld een 3, terwijl het een 8 moet voorstellen.
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op donderdag 25 augustus 2016 07:45 schreef Igen het volgende:
waarom zouden de spoorwegen niet verder zoeken naar iemand die gewoon helemaal niet kleurenblind is?
Of roetfilters.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 04:54 schreef boriq het volgende:
Wat nu nachtploeg? Het is hier gewoon 19:54
Opvallend hier, in LA, is ook wel dat de locomotieven voor de Metrolink treinen (GE Dash 944-CW's) niet worden gehinderd door enige geluidsisolatie
twitter:SuperTobie twitterde op donderdag 25-08-2016 om 10:06:05@treinreiziger @nsreiziger Oopsie.. Nedtrain lekt per ongeluk foto’s via Facebook. Gelijk offline gehaald, maar…-> https://t.co/mDgdEsoIxZ reageer retweet
30 augustus staat ie op R`dam Centraal voor de pers, dacht ik.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 11:38 schreef Prins_Pils het volgende:
Foto's van de VIRMm (miniaturen niet klikbaar, screenshot van fb). Let vooral even op het-gehalte (meteen offline gehaald?....
)
twitter:SuperTobie twitterde op donderdag 25-08-2016 om 10:06:05@treinreiziger @nsreiziger Oopsie.. Nedtrain lekt per ongeluk foto’s via Facebook. Gelijk offline gehaald, maar…-> https://t.co/mDgdEsoIxZ reageer retweet
Plastuiten dispenser ophangen voor de dames, gewone toilet eruit slopen.... en dan is er weer ruimte voor 1 klapstoeltjequote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:41 schreef dennistd het volgende:
In de VIRMm zit ook een urinoir: http://www.telegraaf.nl/b(...)_trein-toilet__.html
Ik vind dit een goede ontwikkeling.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 12:41 schreef dennistd het volgende:
In de VIRMm zit ook een urinoir: http://www.telegraaf.nl/b(...)_trein-toilet__.html
Maar er vallen er ook heel veel afquote:Op donderdag 25 augustus 2016 09:52 schreef Salatrel het volgende:
[..]
dit dushet is bizar hoeveel sollicitaties er binnen notime binnen stromen als NS weer een vacature machinist online zet. vraag maar aan Maegrim hoe snel het gaat
klopt. als er 5 vacatures zijn en 1000 kandidaten zul je op het minste of geringste afvallen zoals op tijd aanwezig zijn in plaats van +5 minuten dan ben je niet geschiktquote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maar er vallen er ook heel veel af![]()
In België schijnt de uitval trouwens nog erger te zijn.
Juist wel, dan pas toon je je solidair met het bedrijf!quote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:12 schreef Salatrel het volgende:
[..]
klopt. als er 5 vacatures zijn en 1000 kandidaten zul je op het minste of geringste afvallen zoals op tijd aanwezig zijn in plaats van +5 minuten dan ben je niet geschikt
lees het nog eens een keerquote:Op donderdag 25 augustus 2016 14:15 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Juist wel, dan pas toon je je solidair met het bedrijf!
Daar moet je ook aantonen dat je tijdens een staking op de rails durft te staan. Veel mensen haken dan af of leggen het loodje uiteraard.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 13:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Maar er vallen er ook heel veel af![]()
In België schijnt de uitval trouwens nog erger te zijn.
Geweldigquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:10 schreef Prins_Pils het volgende:
Realer Irrsin in Bad BentheimDe perrons zijn daar de afgelopen tijd verhoogd van 35 naar 76 cm. Alleen, nu kunnen de deuren van het stationsgebouw niet meer open. Je kunt nu dus alleen maar van de stationshal naar het perron door om te lopen, of.... kijk zelf maar
![]()
http://www.ardmediathek.d(...)&documentId=37332274
quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:10 schreef Prins_Pils het volgende:
Realer Irrsin in Bad BentheimDe perrons zijn daar de afgelopen tijd verhoogd van 35 naar 76 cm. Alleen, nu kunnen de deuren van het stationsgebouw niet meer open. Je kunt nu dus alleen maar van de stationshal naar het perron door om te lopen, of.... kijk zelf maar
![]()
http://www.ardmediathek.d(...)&documentId=37332274
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |