Er is heel veel voor beide te zeggen, rechts blijft toeteren dat concurrentie voordeel oplevert, terwijl dat niet duidelijk is, links blijft roepen dat het genationaliseerd moet worden omdat het nuts is, dat is natuurlijk een flutargument.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:31 schreef robin007bond het volgende:
Interessant! Ik zou me er verder in moeten verdiepen moet ik eerlijk bekennen. Maar toen ik even snel keek viel er wel wat voor beide te zeggen.
Ja maar dan Hang je linkerspoor...quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
sjonge wat weer een gemoeilijkdoe om niks. Hoe de zon staat zie je daar wel, en als je filmpje uit de achterruit vandaan achterstevoren afspeelt lijkt het net alsof je vooruit gaat.
Ze verwachten groei ivm doortrekken naar Hardenberg en die LINT'en waren schaars dus waarschijnlijk erg duur in onderhoud bijv.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:05 schreef ReisT het volgende:
Tweebaks Flirt lijkt me te klein voor de Valleilijn. Breng-GTW is te groot voor Almelo-Marienberg (zeker nu Geerdijk Centraal wordt overgeslagen). Kortom, we missen nog wat in dit verhaal.
Tijdspad begint natuurlijk in december als Veolia er mee stopt.
Ligt er helemaal aan. Niet alle airco's kunnen deze temperaturen goed aan. Als het te warm is, helpt verhuizen naar een andere bak of coupé vaak wel.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:13 schreef hemarookworst het volgende:
Is de trein een beetje te doen met deze temperaturen? Morgen zit ik wat langer in de trein en het is tig jaar geleden dat ik met deze temperaturen in de trein had gezeten. Materieel waar ik verwacht in te zitten is SLT, VIRM en ICMm
true, maar dan heb je het grootste deel van de dag luchtvervoer. Daarom wordt vaker voor twee kleinere units gekozenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 16:20 schreef ReisT het volgende:
Als ze de perronlengte maximaal willen benutten kunnen ze beter een zesdelige Flirt kopen in plaats van twee korte.
En met één stel van zes bakken heb je geen backup voor wanneer er wat stuk gaat. Met twee stellen kun je tenminste nog een trein laten rijden als er eentje stuk gaat.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:47 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
true, maar dan heb je het grootste deel van de dag luchtvervoer. Daarom wordt vaker voor twee kleinere units gekozen
Wat is daar grijs gebied aan? Dat is juist geen grijs gebied volgens mij? Rechts wil daar een minimale dienst, links een kwartierdienst.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:58 schreef b2py het volgende:
Het grijze gebied is eigenlijk de 'service' die je levert door verlieslatende lijnen ook te exploiteren. Je ziet nu veel regionale initiatieven komen zoals de Hugohopper maar ook dit kent zijn voor- en nadelen.
Dat ook nog een keer ja.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:50 schreef James1988 het volgende:
[..]
En met één stel van zes bakken heb je geen backup voor wanneer er wat stuk gaat. Met twee stellen kun je tenminste nog een trein laten rijden als er eentje stuk gaat.
Dan is de middenweg toch grijs? Alsin, geen duidelijke voor de hand liggende oplossingquote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:51 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Wat is daar grijs gebied aan? Dat is juist geen grijs gebied volgens mij? Rechts wil daar een minimale dienst, links een kwartierdienst.
Grijs gebied heeft te maken met regels, het is niet duidelijk of de regels A of B zijn en je kan daardoor onder bepaalde dingen uitkomen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan is de middenweg toch grijs? Alsin, geen duidelijke voor de hand liggende oplossing
besluiteloosheid <> onduidelijkheidquote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:36 schreef b2py het volgende:
[..]
Dan is de middenweg toch grijs? Alsin, geen duidelijke voor de hand liggende oplossing
Is de lijn doorgetrokken?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 19:55 schreef Peterselieman het volgende:
Laatste nieuws over Almelo-Hardenberg
Oef, fijn, zulks onderhoudsvriendelijk materieel. Staan er nergens betere Lintjes stil? Of DM90.quote:komt van een Arriva-medewerker. De GTW's op die lijn lijken in ieder geval in het weekend standaard te worden om de LINTen onderhoud te kunnen geven. Beide stellen blijken redelijk wat onderhoud nodig te hebben.
Not So Fast Services?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 20:58 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Snelle conclusie, misschien is het onderhoud wel gewoon onder par geweest. Is tenslotte NSFS.
Nederlandse Spoorwegen Fuckdiedomme SchapenbelastingbetalersinNederlandquote:
Ja. Daarom is Geerdijk Centraal helaas gesneuveldquote:
De LINTjes die nu stilstaan zijn van NSFS en hebben revisie nodig voordat ze weer mogen rijden. Reserveonderdelen voor die stellen zijn schaars.quote:[..]
Oef, fijn, zulks onderhoudsvriendelijk materieel. Staan er nergens betere Lintjes stil? Of DM90.
Hoezo schaars, in Doitsjland rijden duizenden van die dingen. En zo oud zijn ze niet. Amper 15 jaar en nu al aan de kantquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De LINTjes die nu stilstaan zijn van NSFS en hebben revisie nodig voordat ze weer mogen rijden. Reserveonderdelen voor die stellen zijn schaars.
Sorry wat? Er zijn er meer dan 700 van gebouwd maar onderdelen ho maar? Ja, en ik ben de Paashaasquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
De LINTjes die nu stilstaan zijn van NSFS en hebben revisie nodig voordat ze weer mogen rijden. Reserveonderdelen voor die stellen zijn schaars.
Ja, maar niet voor de prijs die NSFS wil betalen. Dus dan wordt er gedaan alsof ze "niet verkrijgbaar" zijn. Ja, zo kan ik het ookquote:Op woensdag 24 augustus 2016 21:16 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Volgens mij worden die reserveonderdelen nog gewoon nieuw gemaakt zelfs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |