Dit past niet als TT.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
Jesus David, wat ben je toch ook een waardeloze drol. Had je niet op de camping kunnen blijven?
Ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het Jack Wouterse was. Is dat Hans?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe jij eens even rustig tegen d4v1d, n00b
Dat is een behoorlijke tochtstrip geworden.quote:
Die man had toch allemaal issues en zo? Volgens mij nog steeds, die zit zichzelf gewoon kapot te zuipen.quote:
Wie heeft er dan ook ooit van Achlum gehoord?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef Tem het volgende:
Geweldig interview.
'Ouder worden, ik vind er geen fuck aan.'
,,Ik zal het maar eerlijk zeggen: het is hier soms best eenzaam.''
Hans van der Togt (69) geeft zijn bezoek meteen na binnenkomst een korte rondleiding door zijn dijkhuisje in het Friese Achlum. Vanuit de tuin wijst hij op de weilanden. ,,Er gebeurt hier namelijk helemaal niets.''
![]()
http://www.ad.nl/dossier-(...)-te-praten~a9a519a5/
Zat een paar jaar geleden toch nog in ranking the stars? Daar leek het me wel een vriendelijke kerelquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef Tem het volgende:
Geweldig interview.
'Ouder worden, ik vind er geen fuck aan.'
,,Ik zal het maar eerlijk zeggen: het is hier soms best eenzaam.''
Hans van der Togt (69) geeft zijn bezoek meteen na binnenkomst een korte rondleiding door zijn dijkhuisje in het Friese Achlum. Vanuit de tuin wijst hij op de weilanden. ,,Er gebeurt hier namelijk helemaal niets.''
![]()
http://www.ad.nl/dossier-(...)-te-praten~a9a519a5/
Zo'n keurige nicht bij het Rad van Fortuin, maar onder de desk stonden gewoon 3 flessen wodka.quote:
Friesland, dus verdringenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook ooit van Achlum gehoord?
Afsteken.quote:
Ik zie dat het in de buurt is van mijn schoonfamilie. Maar eens een bakkie doen bij Hans, beetje dat gezeik aanhoren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook ooit van Achlum gehoord?
Daar zat hij toch ook alleen maar te miepen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zat een paar jaar geleden toch nog in ranking the stars? Daar leek het me wel een vriendelijke kerel
Volhens mij haske vermakelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie dat het in de buurt is van mijn schoonfamilie. Maar eens een bakkie doen bij Hans, beetje dat gezeik aanhoren.
Ja nou daar kan ik wel van genietenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar zat hij toch ook alleen maar te miepen?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
Al die mensen die hier net 2 dagen posten in de NWS SC en dan ineens grapjes over fylax' moeder en over d4v1d gaan maken...
Nee nee, dat moet je verdienen
Denk dat je best een leuke middag hebt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie dat het in de buurt is van mijn schoonfamilie. Maar eens een bakkie doen bij Hans, beetje dat gezeik aanhoren.
Het is er maar 1...al snap ik de verwarring.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:22 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik maak geen grapjes over Fylax, ook niet over z'n moeders.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is er maar 1...al snap ik de verwarring.
Ik hoorde laatst toch iets.. De moeder van Fylax was op een iPhone gaan zitten en toen ze opstond was het een iPad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
Al die mensen die hier net 2 dagen posten in de NWS SC en dan ineens grapjes over fylax' moeder en over d4v1d gaan maken...
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja nou daar kan ik wel van genieten
quote:Hoe komt u aan dat overgewicht?
,,Zuipen, eten, te weinig bewegen. En ik heb aanleg, hè. De dokter zei: 'Als je 20 kilo kwijtraakt, merk je dat meteen aan je rug.' Maar ja, afvallen is moeilijk als je geen support krijgt. Op dat vlak zou een partner wel fijn zijn. Om nou hier in m'n eentje achter een bordje slabladeren te gaan zitten. Nu tik ik nog iedere dag makkelijk een flesje wijn weg. Ik drink twee glaasjes 's middags om 12 uur en de rest 's avonds voor de buis.''
quote:Wat is de lol nog van het leven?
,,Kranten lezen, televisie kijken, mijn flesje wijn. En heel belangrijk: mijn hond. Hero is nu 10. Ach, wat zou het erg zijn als die me zou ontvallen. Ik zeg weleens voor de grap: het touw aan de boomtak hangt al klaar. Het is echt mijn kind. We hebben het zo goed met z'n tweeën. Dankzij hem ga ik in elk geval drie keer per dag de deur uit. Geen wandelingen van een uur, hoor. Drie keer twintig minuten. Want ik heb veel last van mijn rug tijdens het lopen.''
U lijkt wat te zwaar.
,,Daar komt die rugpijn van. Ik draag aan de voorkant gewoon een zak cement mee. Als ik met Hero wandel, loop ik van bankje naar bankje. Steeds even zitten.''
Hij komt vaker buiten dan ikquote:
Hans heeft toch geen kleinkinderen, hij geeft geen neuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Hans heeft 2 jaar geleden prostaatkanker overleeft maar zuipt nog wel elke dag een fles wijn leeg en paft 2 pakjes per dag weg. Als hij zijn hond maar overleeft.
Ik wil niet geassocieerd worden met de moeder van Fylax.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
Is dat een te groot gebaar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met de moeder van Fylax.
Ik vind het ook helemaal niks. 0,0 inhoud. Zelfs mooie emotionele uitspraken krijgt hij amper uit sporters/ouders/fans onttrokken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:57 schreef Specularium het volgende:
Erben Wennemars moeten ze echt geen microfoon geven.
Leuk dat ze zo'n gehandicaptenquotum moeten halen bij de NOS maar daar hoeven ze toch niet iedereen mee lastig te vallen?
Waarom dit nou, moet ik weer weg? Is dat hetquote:
Ik word enorm opgewekt van dat gifje, ik krijg gelijk weer zin in de dag. Nu eerst 2 wijntjes drinken en daarna de hond uitlaten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waarom dit nou, moet ik weer weg? Is dat het
Zoete witte?quote:Op zondag 21 augustus 2016 12:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik word enorm opgewekt van dat gifje, ik krijg gelijk weer zin in de dag. Nu eerst 2 wijntjes drinken en daarna de hond uitlaten.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb eindelijk de woonplaats van Specularium gevonden
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ieteit-in-zeist.html
Ga maar weer weg kut oldbiequote:Op zondag 21 augustus 2016 15:38 schreef Oversight het volgende:
[..]Nog altijd beter dan utterecht.
Dit was wel grappig.quote:Op zondag 21 augustus 2016 14:32 schreef Mani89 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)fit_reclame_2.0.html
Dit helemaal niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:36 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb eindelijk de woonplaats van Specularium gevonden
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ieteit-in-zeist.html
quote:Op zondag 21 augustus 2016 15:38 schreef Oversight het volgende:
[..]Nog altijd beter dan utterecht.
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:55 schreef Specularium het volgende:
Zit iedereen weer aan zijn pik te trekken?
Nou, ik zal je eens een goed verhaal vertellen over mijn spannende dag dan.quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:55 schreef Specularium het volgende:
gatverdamme, wat zeg jij een vieze dingenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:01 schreef Uccie het volgende:
Ik was uit pure verveling gewoon nuttige dingen aan het doen...
quote:Op zondag 21 augustus 2016 22:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik zal je eens een goed verhaal vertellen over mijn spannende dag dan.
Ik heb net zó heftig gepoept. Veel en knalhard. Echt zo'n drol die pijn doet om eruit te persen.
soms wil je nog wel eens bij zo'n drol die gewoon pijn doet halverwege even een pauzetje nemen door hem af te knijpen en de tweede helft met frisse tegenzin verder te persen, maar ik kreeg hem gewoon niet doorgeknepen zo hard was ie.
Nou ik ben Tim en dit was mijn verhaal
ja ik schrok er zelf van.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
gatverdamme, wat zeg jij een vieze dingen
Nee, want ik heb de mijne niet in de buurtquote:Op zondag 21 augustus 2016 22:55 schreef Specularium het volgende:
volwassenen hebben minstens twee liter nodig op een dag.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik drink altijd minstens een liter water, daar kan het niet aan liggen.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, want ik heb de mijne niet in de buurt
Ja bedankt hans, niemand vroeg om je advies. Ga maar met d4v1d pratenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
volwassenen hebben minstens twee liter nodig op een dag.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja bedankt hans, niemand vroeg om je advies. Ga maar met d4v1d praten
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
volwassenen hebben minstens twee liter nodig op een dag.
Stevige uitspraken, mensen toewensen met d4v1d te praten
True that.quote:
Dan ben je wel erg madpanda.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:06 schreef timmmmm het volgende:
Stevige uitspraken, mensen toewensen met d4v1d te praten
Nee, doe maar niet.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
[..]
Wanneer stop jij met postenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:18 schreef Oversight het volgende:
[..]Utrecht > Singel > bodem > go find.
quote:
De mijne is lief...ik heb weer 2x kaartjes gekregen voor de schouwburgquote:
Dan weet ik echt genoeg andere stedenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:24 schreef Oversight het volgende:
[..]Zodra we alle Utrechters accentloos en beschaafd Nederlands hebben bijgebracht, kan nog even duren denk ik.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan weet ik echt genoeg andere stedenIk hoor amper plat Utregs meer.
Nee, je hoort vooral Turks natuurlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:24 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan weet ik echt genoeg andere stedenIk hoor amper plat Uteregs meer.
Kemédiemaokerquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:25 schreef Oversight het volgende:
[..]Beginnen met het ergste aan te pakken, de rest is nog te doen en kan wachten.
Als Oversight die allemaal accentloos Nederlands wil leren...dan zien we hem hier voorlopig nog wel.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je hoort vooral Turks natuurlijk.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als Oversight die allemaal accentloos Nederlands wil leren...dan zien we hem hier voorlopig nog wel.
Nasil yani, ne demek istiyorsun sen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, je hoort vooral Turks natuurlijk.
Ik kan nog steeds alleen maar om mijn moeder roepen in het Turks...dus geen idee wat je wil weten.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nasil yani, ne demek istiyorsun sen?
Ik was meer geïnteresseerd in zijn moederquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds alleen maar om mijn moeder roepen in het Turks...dus geen idee wat je wil weten.
Dit.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nasil yani, ne demek istiyorsun sen?
Dat vind ik wel een verstandige beslissing.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was meer geïnteresseerd in zijn moeder
Zijn daar gegronde redenen voor?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een verstandige beslissing.
Die heeft geen snor.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:34 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik was meer geïnteresseerd in zijn moeder
Nou ik weet niet hoe zijn moeder eruit ziet, maar de mijne is tegen de 70.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Zijn daar gegronde redenen voor?
Ik ben juist meer gaan verlangen naar 11.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:35 schreef Triggershot het volgende:
Nu OS hier post mis ik 11 een stukje minder.
Ik voel wel een leegte...vooral omdat ik het vertrek (x1000) gemist heb. Is niet zo goed voor mijn rouwverwerkingsproces.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:35 schreef Triggershot het volgende:
Nu OS hier post mis ik 11 een stukje minder.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet hoe zijn moeder eruit ziet, maar de mijne is tegen de 70.
Ja. Tot je opeens je leuter in een 12 jarige wil steken. Dan voorzie ik wel wat problemenquote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik ben juist meer gaan verlangen naar 11.
Ik denk ook dat Specularium het nooit echt heeft kunnen verwerken.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik voel wel een leegte...vooral omdat ik het vertrek (x1000) gemist heb. Is niet zo goed voor mijn rouwverwerkingsproces.
R Kelly kwam er toch ook mee weg.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:38 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja. Tot je opeens je leuter in een 12 jarige wil steken. Dan voorzie ik wel wat problemen
Ik voel zijn pijn.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:39 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Ik denk ook dat Specularium het nooit echt heeft kunnen verwerken.
[..]
Ik ben juist meer gaan verlangen naar 11.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik voel wel een leegte...vooral omdat ik het vertrek (x1000) gemist heb. Is niet zo goed voor mijn rouwverwerkingsproces.
OS is wel mooi om al je frustraties en ergenissen op te uiten als je even een kutdag hebt.
Waar ligt de grens dat je nog newbie bent eigenlijk....niet dat ik enigzins in de buurt kom van oldbie zijn hier.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:44 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik weet waar ik hem kan vinden, en hij is een newbie, dat heb ik hem nog nooit verteld.
Was dat toevallig 2 dagen?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef Triggershot het volgende:
Oversight jij bezorgt mij nog steeds trauma's van de periode dat ik mod was.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dat je nog newbie bent eigenlijk....niet dat ik enigzins in de buurt kom van oldbie zijn hier.
Laat me raden...dat was bij de oprichting.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef Triggershot het volgende:
In 40-45 zeker?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:46 schreef Triggershot het volgende:
Ik vind het knap.quote:
Hey Tem...ik ben straks elke vrijdag in jouw stad...dan weet je wanneer je de boel moet ontvluchten.quote:
Dan kunnen we mooi lunchen in de Markthal.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Tem...ik ben straks elke vrijdag in jouw stad...dan weet je wanneer je de boel moet ontvluchten.
Begon hier WFL / FOK! KERK FORMEEL VAN START !quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Laat me raden...dat was bij de oprichting.
Is goed, dat gaan we een keer doenquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Dan kunnen we mooi lunchen in de Markthal.
Ja, maar daarna is mijn account 5 jr in coma geraakt geloof ik.quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Begon hier WFL / FOK! KERK FORMEEL VAN START !
eindigde daar WFL / Fok! KERK FORMEEL VAN START ! [14] volgens mij
Toen was ik geen mod.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:53 schreef Oversight het volgende:
[..]Niet hier? ONZ / Gratis Treinreizen [SLOT]
Goede keuken?quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef Slayage het volgende:
waar komt de Turken fetish van Fokkers vandaan?
als ik kijk naar hoeveel Turkije gerelateerde topics er zijn in NWS tel ik gewoon 14 actieve topics.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar daarna is mijn account 5 jr in coma geraakt geloof ik.
Die was nog vloeibaar toen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef Oversight het volgende:
[..]Dat was d4v1d zn schuld, die doet dat soort dingen, ...opzettelijk.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:55 schreef Slayage het volgende:
waar komt de Turken fetish van Fokkers vandaan?
als ik kijk naar hoeveel Turkije gerelateerde topics er zijn in NWS tel ik gewoon 14 actieve topics.
quote:
quote:
das geen NWSquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Triggershot het volgende:
Verdwaalde Turken die denken in NWS FB te zijn.
quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:56 schreef Triggershot het volgende:
Verdwaalde Turken die denken in NWS FB te zijn.
Misschien heeft het nog kans van slagen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Verrader, ik had nog wel even een uurtje door willen gaan voor ie dat doorhad.
een vraag is geen feedback imhoquote:Op zondag 21 augustus 2016 23:57 schreef Oversight het volgende:
[..]Verrader, ik had nog wel even een uurtje door willen gaan voor ie dat doorhad.
Mwuah als je vraagt aan Speculul wat zijn moeders nummer is geeft hij geen antwoord in NWS-FB.quote:
De kans dat je hier een serieus antwoord krijgt is dan ook best heel klein.quote:
Jij ook.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
De kans dat je hier een serieus antwoord krijgt is dan ook best heel klein.
Ik pas dan ook prima in dit topic.quote:
Tenzij je vraagt naar het nummer van Speculul's mama.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
ik vond het slap gelul niveau van mijn vraag best hoogquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Duhquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Waar koop je golfballen? Heb er 3 nodig.
Bij de Action.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Waarom? Wie gaat er naar de Action voor golfballen.quote:
Kan je moeder er wel 3 tegelijk hebben?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:03 schreef d4v1d het volgende:
Kun je superleuk mee knutselen natuurlijk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Waarom? Wie gaat er naar de Action voor golfballen.
Daar hebben al die huismoeders en turken toch niks aan.
Jezus, wat heb ik nou aan jou.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:08 schreef Uccie het volgende:
Overigens weet ik helemaal niet of de Action ze heeft.
Dat is levenservaring opdoen.quote:
scherp!quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:10 schreef Oversight het volgende:
[..]turk zijn, en denken dat je een ho hebt.
quote:
d4v1d? altijd...bij voorkeur als het eb is in de singelquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:11 schreef Oversight het volgende:
[..]dat zeiden de joden ook, vlak voordat ze hem aan het kruis spijkerden, weet je zeker dat je geen spijkers zoekt?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
d4v1d? altijd...bij voorkeur als het eb is in de singel
Meh, baklava en köfte, en dat is gewoon gejat van de Grieken natuurlijk.quote:
Auw, je doet mij pijn flikkerrrrr.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, baklava en köfte, en dat is gewoon gejat van de Grieken natuurlijk.
Muahahahahahahahaquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Auw, je doet mij pijn flikkerrrrr.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Auw, je doet mij pijn flikkerrrrr.
Ga jij nou tegen een Turk zeggen wat voor olie die moet gebruiken?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:21 schreef Oversight het volgende:
[..]Kokosolie, ... en dieper bukken.
Ervaringquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:21 schreef Oversight het volgende:
[..]Kokosolie, ... en dieper bukken.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou tegen een Turk zeggen wat voor olie die moet gebruiken?
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij nou tegen een Turk zeggen wat voor olie die moet gebruiken?
Liever niet eigenlijk, viespeuk.quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:22 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ervaring
En je had nog zo een leuk vrouwke?
Over lelijk gesproken, waar is Yasmin.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:23 schreef Oversight het volgende:
[..]Dat leek alleen maar zo, de volgende mag foeilelijk zijn, als ze maar lief is.
Dan haal ik deze er maar weer bijquote:
quote:Op zondag 31 juli 2016 22:03 schreef LTVDK het volgende:
...
Ja Triggershot loopt altijd te dreigen, maar dat is gewoon een schatje eigenlijk
Oppassen jij he ...quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:24 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Over lelijk gesproken, waar is Yasmin.
Iig iemand die zal zeggen van "hij was een normale jongen, deed nooit een vlieg kwaad".quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan haal ik deze er maar weer bij
[..]
maar niemand die een antwoord heeft op mijn vraag.quote:
'normaal' ja.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iig iemand die zal zeggen van "hij was een normale jongen, deed nooit een vlieg kwaad".
Ik ontken niet dat ze er niet is neequote:
niet alleen dat.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ontken niet dat ze er niet is nee
Je probeert me gewoon te framen.quote:
Terwijl normale mensen best regelmatig vliegen doodmaken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:26 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Iig iemand die zal zeggen van "hij was een normale jongen, deed nooit een vlieg kwaad".
Ik alleen als ik ze te pakken krijg.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Terwijl normale mensen best regelmatig vliegen doodmaken.
Beetje jammer wel dat zij de Duitser is, dus dan ben ik de lul.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Niets mis mee. In '40-45 deden ze dat ook.
Hoezo volkerenmoord, Kardashian loopt gewoon rond heurrr.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:29 schreef LTVDK het volgende:
Trigger kan trouwens ook wel een USA visum aanvragen, kan die gewoon weer lekker genocide gaan ontkennen.
Ach, sommige groepen hadden het erger getroffen in de 2e wo. Sommigen moesten gewoon naar Charlie Chaplin kijken.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dat zij de Duitser is, dus dan ben ik de lul.
NWS / [NWS SC] Dit is de TT en hij gaat je irriteren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoezo volkerenmoord, Kardashian loopt gewoon rond heurrr.
Wat was je antwoord?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
NWS / [NWS SC] Dit is de TT en hij gaat je irriteren.
Ik heb gewoon eerlijk geantwoordquote:
Nee met 'nee' natuurlijk, ik ben helemaal niet zo ruigquote:
Hebben we weer wat gemeen, maar ik ga nu slapenquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee met 'nee' natuurlijk, ik ben helemaal niet zo ruig
Ja ik ga ook zoquote:Op maandag 22 augustus 2016 00:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hebben we weer wat gemeen, maar ik ga nu slapen![]()
Wat ben ik nu weer van plan?quote:Op maandag 22 augustus 2016 00:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje jammer wel dat zij de Duitser is, dus dan ben ik de lul.
Dat vraag ik me ook altijd af.quote:
quote:
http://weblog.fok.nl/nieu(...)rusland.html?relatedquote:Op maandag 22 augustus 2016 12:56 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik zoek een linkje naar jouw artikel FP over teleurgestelde Erdo over Rusland.
...en ik kan het niet vinden
quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
http://weblog.fok.nl/nieu(...)rusland.html?related
quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:27 schreef timmmmm het volgende:
van der Togt, de man die leeft zoals iedere FOK!er wil leven, de god zelf. Vanavond bij Pauw
Dacht je dat het woensdag werd?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:52 schreef Oversight het volgende:
Het is weer dinsdag geworden.
Ik heb er gisteravond even aan getwijfeld, maar het is toch weer gelukt.
The night of ken ik niet, waar gaat dat over?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:01 schreef Njosnavelin het volgende:
Over series gesproken, ik ben begonnen met stranger things en ook met the night of, allebei aanraders.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
The night of ken ik niet, waar gaat dat over?
Een jongen die verdacht wordt van moord en die zich weinig kan herinneren van de betreffende avond. Zit erg goed in elkaar.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
The night of ken ik niet, waar gaat dat over?
Na the following danquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:07 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Een jongen die verdacht wordt van moord en die zich weinig kan herinneren van de betreffende avond. Zit erg goed in elkaar.
The following heb ik nog niet gezien, waar gaat dat over?quote:
Ja vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:12 schreef Mani89 het volgende:
The Night Of is super. Al weet ik niet hoe ze nou het hele verhaal straks in de laatste aflevering kunnen afhandelen.
Over een seriemoordenaar die a la manson een hele kliek 'followers' heeft die moorden plegen in zijn naam terwijl hij in de bak zit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
The following heb ik nog niet gezien, waar gaat dat over?
Volgens mij is het in ieder geval de bedoeling om een verhaal per seizoen te doen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja vraag ik me ook af
Of er komt een tweede seizoen ?
quote:20 euro een kip !! Nou niks voor een gezin dus !! Als je zoveel uit gaat geven voor een kip ,kies ik onbeperkt eten voor dat geld in restaurant !!
20 euro voor 1 kip is ook wel wat veelquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Het is verschrikkelijk allemaal
[..]
Ja maar je hoeft niet te komen....quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
20 euro voor 1 kip is ook wel wat veel
Mensen geven kritiek. Dat mag toch? Als het terecht kritiek is moet je er wat mee doen of je doet er niks mee maar dan blijven ze weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:20 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar je hoeft niet te komen....
Mensen doen net alsof hun een recht wordt ontzegd...
Ik vind het gezeur. Ik ga ook niet bij een of ander kleding merk zeuren dat het zo duur is. En in andere restaurants gaan hoofdgerechten ook voor rond de 15 euro weg.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:24 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Mensen geven kritiek. Dat mag toch? Als het terecht kritiek is moet je er wat mee doen of je doet er niks mee maar dan blijven ze weg.
Je kan beter hebben dat mensen het zeggen dan dat ze je gewoon negeren. Want wat één iemand zegt, denken honderden mensen.
Luther*quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:33 schreef Yasmin23 het volgende:
De serie Luthor is trouwens ook vet !
Klein beetje verliefd![]()
[ afbeelding ]
Nah denk niet dat die dit zo erg vindt.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu heeft ie al geen interesse meer
Hoezo moet ik die mijden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel beter ja. Lijkt de serie Hannibal je wat? Die moet je mijden
Elba@hetenegersdiepissenindesneeuw.orgquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand het email adres van Idris want dan vraag ik of die met mij wilt trouwen.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:38 schreef Yasmin23 het volgende:
Heeft iemand het email adres van Idris want dan vraag ik of die met mij wilt trouwen.
Het en negers die pissen in de sneeuw?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Elba@hetenegersdiepissenindesneeuw.org
Ja.quote:
Nee. Help me.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jasmijn snapt er weer helemaal niks van
Nee helaas, dat kan ik niet doen.quote:
Oh zie nu de lijst ja :pquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nee helaas, dat kan ik niet doen.
En als je em uit moet leggen is het ook niet leuk
Jasmijn Elba klinkt wel goedquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:56 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh zie nu de lijst ja :p
Mooi dat je dat hier niet hebt neergezet
Dat klinkt trouwens wel hoor.
Daar wil ik ook helemaal niet mee trouwen.
Ja hij is niet misquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 10:33 schreef Yasmin23 het volgende:
De serie Luthor is trouwens ook vet !
Klein beetje verliefd![]()
[ afbeelding ]
Idris Snavelaar welquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:04 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Njosnavelin Elba klinkt trouwens helemaal niet.
Hoe heet ze?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb gisteren lovesick gekeken. Op die actrice ben ik al verliefd sinds misfits
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:53 schreef Oversight het volgende:
[..]Google resultaat voor plaatjes van Idris Snavelaar.
Als ik straks naar je zwaai zwaai je dan terug?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:51 schreef Oversight het volgende:
[..]Toch niet die ene met die cute little overbite?
Laat maar , verkeerde serie
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Die chick is wel mooi ja!
[ afbeelding ]
Omgquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:53 schreef Oversight het volgende:
[..]Google resultaat voor plaatjes van Idris Snavelaar.
Wauwquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:23 schreef Yasmin23 het volgende:
Die chick is wel mooi ja!
[ afbeelding ]
Te oud voor jullie....dus het wordt Uccie Elbaquote:
Hee Uccie. Open jij een nieuwe?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Te oud voor jullie....dus het wordt Uccie Elba
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |