Dit past niet als TT.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:04 schreef YokiKater het volgende:
Jesus David, wat ben je toch ook een waardeloze drol. Had je niet op de camping kunnen blijven?
Ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:13 schreef Tem het volgende:
[..]
Dacht eerst dat het Jack Wouterse was. Is dat Hans?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Doe jij eens even rustig tegen d4v1d, n00b
Dat is een behoorlijke tochtstrip geworden.quote:
Die man had toch allemaal issues en zo? Volgens mij nog steeds, die zit zichzelf gewoon kapot te zuipen.quote:
Wie heeft er dan ook ooit van Achlum gehoord?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef Tem het volgende:
Geweldig interview.
'Ouder worden, ik vind er geen fuck aan.'
,,Ik zal het maar eerlijk zeggen: het is hier soms best eenzaam.''
Hans van der Togt (69) geeft zijn bezoek meteen na binnenkomst een korte rondleiding door zijn dijkhuisje in het Friese Achlum. Vanuit de tuin wijst hij op de weilanden. ,,Er gebeurt hier namelijk helemaal niets.''
![]()
http://www.ad.nl/dossier-(...)-te-praten~a9a519a5/
Zat een paar jaar geleden toch nog in ranking the stars? Daar leek het me wel een vriendelijke kerelquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef Tem het volgende:
Geweldig interview.
'Ouder worden, ik vind er geen fuck aan.'
,,Ik zal het maar eerlijk zeggen: het is hier soms best eenzaam.''
Hans van der Togt (69) geeft zijn bezoek meteen na binnenkomst een korte rondleiding door zijn dijkhuisje in het Friese Achlum. Vanuit de tuin wijst hij op de weilanden. ,,Er gebeurt hier namelijk helemaal niets.''
![]()
http://www.ad.nl/dossier-(...)-te-praten~a9a519a5/
Zo'n keurige nicht bij het Rad van Fortuin, maar onder de desk stonden gewoon 3 flessen wodka.quote:
Friesland, dus verdringenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook ooit van Achlum gehoord?
Afsteken.quote:
Ik zie dat het in de buurt is van mijn schoonfamilie. Maar eens een bakkie doen bij Hans, beetje dat gezeik aanhoren.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wie heeft er dan ook ooit van Achlum gehoord?
Daar zat hij toch ook alleen maar te miepen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zat een paar jaar geleden toch nog in ranking the stars? Daar leek het me wel een vriendelijke kerel
Volhens mij haske vermakelijkquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie dat het in de buurt is van mijn schoonfamilie. Maar eens een bakkie doen bij Hans, beetje dat gezeik aanhoren.
Ja nou daar kan ik wel van genietenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Daar zat hij toch ook alleen maar te miepen?
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
Al die mensen die hier net 2 dagen posten in de NWS SC en dan ineens grapjes over fylax' moeder en over d4v1d gaan maken...
Nee nee, dat moet je verdienen
Denk dat je best een leuke middag hebt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik zie dat het in de buurt is van mijn schoonfamilie. Maar eens een bakkie doen bij Hans, beetje dat gezeik aanhoren.
Het is er maar 1...al snap ik de verwarring.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:22 schreef Oversight het volgende:
[..]Ik maak geen grapjes over Fylax, ook niet over z'n moeders.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is er maar 1...al snap ik de verwarring.
Ik hoorde laatst toch iets.. De moeder van Fylax was op een iPhone gaan zitten en toen ze opstond was het een iPad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
Al die mensen die hier net 2 dagen posten in de NWS SC en dan ineens grapjes over fylax' moeder en over d4v1d gaan maken...
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja nou daar kan ik wel van genieten
quote:Hoe komt u aan dat overgewicht?
,,Zuipen, eten, te weinig bewegen. En ik heb aanleg, hè. De dokter zei: 'Als je 20 kilo kwijtraakt, merk je dat meteen aan je rug.' Maar ja, afvallen is moeilijk als je geen support krijgt. Op dat vlak zou een partner wel fijn zijn. Om nou hier in m'n eentje achter een bordje slabladeren te gaan zitten. Nu tik ik nog iedere dag makkelijk een flesje wijn weg. Ik drink twee glaasjes 's middags om 12 uur en de rest 's avonds voor de buis.''
quote:Wat is de lol nog van het leven?
,,Kranten lezen, televisie kijken, mijn flesje wijn. En heel belangrijk: mijn hond. Hero is nu 10. Ach, wat zou het erg zijn als die me zou ontvallen. Ik zeg weleens voor de grap: het touw aan de boomtak hangt al klaar. Het is echt mijn kind. We hebben het zo goed met z'n tweeën. Dankzij hem ga ik in elk geval drie keer per dag de deur uit. Geen wandelingen van een uur, hoor. Drie keer twintig minuten. Want ik heb veel last van mijn rug tijdens het lopen.''
U lijkt wat te zwaar.
,,Daar komt die rugpijn van. Ik draag aan de voorkant gewoon een zak cement mee. Als ik met Hero wandel, loop ik van bankje naar bankje. Steeds even zitten.''
Hij komt vaker buiten dan ikquote:
Hans heeft toch geen kleinkinderen, hij geeft geen neuk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:29 schreef Mani89 het volgende:
Hans heeft 2 jaar geleden prostaatkanker overleeft maar zuipt nog wel elke dag een fles wijn leeg en paft 2 pakjes per dag weg. Als hij zijn hond maar overleeft.
Ik wil niet geassocieerd worden met de moeder van Fylax.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
Is dat een te groot gebaar?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik wil niet geassocieerd worden met de moeder van Fylax.
Ik vind het ook helemaal niks. 0,0 inhoud. Zelfs mooie emotionele uitspraken krijgt hij amper uit sporters/ouders/fans onttrokken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:57 schreef Specularium het volgende:
Erben Wennemars moeten ze echt geen microfoon geven.
Leuk dat ze zo'n gehandicaptenquotum moeten halen bij de NOS maar daar hoeven ze toch niet iedereen mee lastig te vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |