Die vond ik matig tot we rondjes gingen tennen en die RATM cover darlt was top. Nu aant chilln bij Oscar & The Wolf ook nicequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:35 schreef richolio het volgende:
Silent Disco was sowieso weer echt te gekMaar ho-ly shit, John Coffey
Die visuals en dat decor bij Sigur Rosquote:Op zondag 21 augustus 2016 00:24 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dit en Sigur Ros, Sum 41 en Wolfmother en Noel.
Jammer dat Helga House Of Pain nu druk is
Bedanktquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:19 schreef KingRadler het volgende:
[..]
midden in zomer een festival is geen garantie meer voor goed weer.
160 euroquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:28 schreef alopio het volgende:
Lees net dat de eerste 25000 kaarten voor LL 17 vandaag al in de verkoop zijn gegaan. Beetje raar dat te doen als wij nog op LL zijn, wel nice dat we 25 euro korting krijgen ivm 25 jaar LL, 150 euro voor een kaartje is prima. Maar waarom niet volgende week die verkoop starten?
Hahaha mooiequote:Op zondag 21 augustus 2016 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
"Are you Disclosure?"![]()
https://www.facebook.com/3VOOR12/videos/1118561084872107/
quote:Op zondag 21 augustus 2016 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
"Are you Disclosure?"![]()
https://www.facebook.com/3VOOR12/videos/1118561084872107/
Alsof er 25.000 kaarten in 24 uur weggaanquote:Op zondag 21 augustus 2016 13:28 schreef alopio het volgende:
Lees net dat de eerste 25000 kaarten voor LL 17 vandaag al in de verkoop zijn gegaan. Beetje raar dat te doen als wij nog op LL zijn, wel nice dat we 25 euro korting krijgen ivm 25 jaar LL, 150 euro voor een kaartje is prima. Maar waarom niet volgende week die verkoop starten?
http://3voor12.vpro.nl/ni(...)e-Neighbourhood.htmlquote:Toch wel. Nou ja, tegen het eind gooit hij er op eens wat geluiden uit die wat op een meeuw lijken. Geen idee waarom, maar het voelt in elk geval als een afwisseling.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 10:24 schreef indiaantje89 het volgende:
En nu weer naar huis. Was weer geweldige editie. Kapot nu
Die vond ik wat tegenvallen, wel erg veel van hetzelfde. Maar misschien werkte mijn humeur niet mee, ik stond helemaal aan de rand in de tjokvollle tent halfzijdig zeiknat te worden.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:40 schreef WpuntNL het volgende:
2: King Gizzard & the Lizard Wizard - een stampende set in de Charlie.
Wij stonden buiten de tent, kwamen aan tijdens de bui en met poncho was het bijzonder goed te doen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die vond ik wat tegenvallen, wel erg veel van hetzelfde. Maar misschien werkte mijn humeur niet mee, ik stond helemaal aan de rand in de tjokvollle tent halfzijdig zeiknat te worden.
Niet? Kwestie van geluk pech of timing dan blijkbaar, ik had dit jaar echt bizar schone toiletten steeds.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:52 schreef Belabor het volgende:
Top:
het sanitair niet optimaal was, zeker op de campings. Ik ga zeker weer!
Ik had geen poncho en we kwamen aanlopen om te gaan kijken maar konden er niet meer in omdat het net begon te regenen toen we aankwamen, iedereen stormde als een gek naar binnen. 5 minuten eerder en we hadden een prima plek gehad, maar we zaten te relaxed een biertje te doen op de brugquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:57 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Wij stonden buiten de tent, kwamen aan tijdens de bui en met poncho was het bijzonder goed te doen.
Biertechnisch was het humeur optimaal dus dat heeft zeker geholpen.
Nou.. het was blijkbaar een hype om de wc door te trekken met de voet ipv de hand. Alle drukknoppen die ik aantrof (vooral bij de wc's naast de Hacienda) waren modderigquote:Op maandag 22 augustus 2016 13:58 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niet? Kwestie van geluk pech of timing dan blijkbaar, ik had dit jaar echt bizar schone toiletten steeds.
Het is toch ook de bedoeling om met je voeten op dat drukknopje te drukken? Waarom staat het anders zo laag?quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nou.. het was blijkbaar een hype om de wc door te trekken met de voet ipv de hand. Alle drukknoppen die ik aantrof (vooral bij de wc's naast de Hacienda) waren modderigEcht vrij idioot maar goed.
Oh en kudo's voor het idee van de ontsmettingsdispenser die dit jaar veelvuldig aanwezig waren overal
quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het is toch ook de bedoeling om met je voeten op dat drukknopje te drukken? Waarom staat het anders zo laag?Ik heb dat altijd zo gedaan.
Ja gezien. Wij moesten daar keren. 2 brandweer, 3 ambulances en stuk of 5 politie motoren daar heen zien rijden. Zag er ernstig uit.quote:Op maandag 22 augustus 2016 11:16 schreef Grobbel het volgende:
Flink ongeluk op de N306 nu? Stonden daar nu auto's in de fik?
Maar deel van de route is nu afgesloten: http://www.headlines.nl/1(...)-op-Drontermeerdijk/
op het terrein hebben ze die andere lage knoppen idd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 14:42 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij heb ik dat drukknopje gemist. Was dat dan bij de wc's op het terrein zelf
Camping 2 was best een zootje in ieder geval. Veel toiletten ook zonder toiletpapier, daar hebben vooral veel dames ook last van gehad.quote:Op maandag 22 augustus 2016 13:58 schreef TAV74 het volgende:
Niet? Kwestie van geluk pech of timing dan blijkbaar, ik had dit jaar echt bizar schone toiletten steeds.
Haha duct tape, een onmisbaar LL accesoire. Heb er al die jaren tenten, tassen, schoenen, kleding en weet ik veel wat mee gefixt.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij stonden oud vertrouwd op camping 6, ideale plaats dicht bij het pad en de toiletten en met hele lieve buurmannen die onze partytent van de weg hebben geplukt voor ons zaterdag avond![]()
Met een beetje duct tape konden we er nog een avondje onder zitten
Sfeer was goedquote:Op maandag 22 augustus 2016 15:48 schreef alopio het volgende:
[..]
Haha duct tape, een onmisbaar LL accesoire. Heb er al die jaren tenten, tassen, schoenen, kleding en weet ik veel wat mee gefixt.
Hoe vonden jullie de sfeer? Ik vond het echt geweldig en als vanouds, veel beter dan de afgelopen 3/4 jaar (niet dat het toen slecht was ofzo). Er hing echt een geweldige vibe, beetje zoals vroeger. Ben benieuwd of dit aan mij ligt of dat er meer zijn die de sfeer zo top vonden
Heb het zelf niet zo ervaren in de haciënda, staan wel andere types dan bij andere tenten, snap je wel.quote:Op maandag 22 augustus 2016 15:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sfeer was goedVond het vorig jaar al beter dan de paar er voor, ik snap wel wat je bedoelt idd. Alleen rondom de Hacienda.. dat is toch niet echt mijn publiek geloof ik.
Beetje lomp, voordringen, weet niet.. Misschien toeval hoor
Linkje?quote:Op maandag 22 augustus 2016 16:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Onze opblaascrocodile is beroemd geworden, zelfs een prominente plek in de recensies.
Heb je ze zondag in de herkansing meegepakt?quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:36 schreef marksi het volgende:
SMBG - sukkels, vertrek gewoon eerder van huis
Helaas toen lag ik nog te slapen. Maar ik was er helaas ook niet van op de hoogte. Was het wat? Of ook niet geweest?quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:45 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Heb je ze zondag in de herkansing meegepakt?
Ik wist het ook niet als ik niet op vrijdagavond met iemand aan de praat was geraakt. Zaterdag wilde ik het even checken bij de info-stand en zag ik een blaadje op de ruit met 12:30 Charlie. Het was wel leuk. Echt ontzettend rustig, ik stond er zonder moeite vooraan. Beetje meezingen, sitdowns dat soort dingen. Maarja, ik denk dat het vrijdag gekker was geworden, mensen hadden toch meer zin. Leuk opwarmertje van de dag in elk geval.quote:Op maandag 22 augustus 2016 17:47 schreef marksi het volgende:
[..]
Helaas toen lag ik nog te slapen. Maar ik was er helaas ook niet van op de hoogte. Was het wat? Of ook niet geweest?
Dat was echt briljant ja! Wat een chaosquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:50 schreef ebeaydojraes het volgende:
Absolute hoogtepunt helaas gemist:
Bohemian Betyars.
https://www.facebook.com/100011668458971/videos/241630696235877/
De LIMA was weer super dit jaar. Wie is die programmeur en waar halen ze toch elke keer weer van dit soort bands vandaan? Is het niet eens tijd voor een LimaFestival?
Is ook zo, jammer dat teveel mensen dat ontdekt hebbenquote:Op maandag 22 augustus 2016 18:48 schreef BoerBert het volgende:
Ik merk toch wel dat de optredens in Charlie toch wel het gezelligst waren. Lekker knus. Leuk.
Nee, toen waren we m allang verloren aan de massaquote:Op maandag 22 augustus 2016 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
Noobie je krokodil is op tv![]()
Had je hem zelf vast toen de zanger van Park Drive hem zag??
quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, toen waren we m allang verloren aan de massa
Lima kwam ik maar een keertje en dat was inderdaad óók heel leuk. Die tenten maken wel het festival echt af.quote:Op maandag 22 augustus 2016 19:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Is ook zo, jammer dat teveel mensen dat ontdekt hebbenValt echt op dat de Lima en Charlie uitpuilen afgelopen 2 jaar.
Nee. Maar ik vroeg me zelf af: nog mensen hier die geraakt zijn door die zakjes?quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:41 schreef over_hedge het volgende:
Nog mensen hier die zakjes door dat plak kaas kunstwerk gegooid?
Bedoel je dat wat voor de concerto / speciaal bier stond?quote:Op maandag 22 augustus 2016 20:41 schreef over_hedge het volgende:
Nog mensen hier die zakjes door dat plak kaas kunstwerk gegooid?
australian meat piequote:Op maandag 22 augustus 2016 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lag het aan mij, of was het culinair iets minder avontuurlijk dan vorige jaren?
Nope..quote:
Nope, dat idee had ik ook een beetje. Er waren wat dingen weg maar niet echt iets spannends/leuks er voor terug. Ik had veel minder 'must-eats' dit jaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:
Zeker dat stuk voor de Lima/Alpha had vorig jaar meer volgens mij. Zeewierburgers e.d. were hard to find. Verder heerlijk gegeten, daar niet vanquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, dat idee had ik ook een beetje. Er waren wat dingen weg maar niet echt iets spannends/leuks er voor terug. Ik had veel minder 'must-eats' dit jaar.
Jup. Al stonden die zeewierburgers dus bij de Lima en die waren prima te etenquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeker dat stuk voor de Lima/Alpha had vorig jaar meer volgens mij. Zeewierburgers e.d. were hard to find. Verder heerlijk gegeten, daar niet van
Minder echte nieuwe dingen, anderzijds volgens mij juist wel wat meer aanbod van kleinere stands.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja terwijl La Place wel zelfstandig door gaat, had dus niet verwacht dat ze er niet meer zouden zijn.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:31 schreef kciR het volgende:
De invloed van het faillissement van de V&D heeft dus zelf invloed op het ontbijt op Lowlands.. Wel een gemis hoor, die hot sandwiches van La Place..
Ik had vooral wel verwacht dat er iets voor terug zou komen, wat dus niet zo bleek te zijn.. Zoals jij net ook zegtquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja terwijl La Place wel zelfstandig door gaat, had dus niet verwacht dat ze er niet meer zouden zijn.
Ze waren er nog wel. Minstens een tentje was nog als La Place gelabeld. Volgens mij ergens in de buurt van Charlie c.q. het theaterplein. Ik weet niet meer welk.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja terwijl La Place wel zelfstandig door gaat, had dus niet verwacht dat ze er niet meer zouden zijn.
nee hoor, was hetzelfde als vorig jaarquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:34 schreef kciR het volgende:
Verder veel mij op dat de Heineken een stuk kleiner was dan vorig jaar.
Dat dus.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nee hoor, was hetzelfde als vorig jaar
Nooit eerder gezien, maar was goed spulquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Die staan er al een paar jaar
Echt??quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ze waren er nog wel. Minstens een tentje was nog als La Place gelabeld. Volgens mij ergens in de buurt van Charlie c.q. het theaterplein. Ik weet niet meer welk.
quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Nooit eerder gezien, maar was goed spul
quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Doen ze er nog wel smileys op?
Nog een half uur rondgevraagd, was wel jammerquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:31 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Yes. La place stond op het theater plein met verse sappen, smoothies en fruit.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt??wat verkochten ze dan??
Echt?! Ik zou toch zweren dat die kleiner was.. Eerder zaten daar toch ook hekken binnen, a la Alpha met een soort half voorvak, nu was het gewoon één stuk. Of heb ik dan nog de Grolsch in gedachten in mijn vergelijking..quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
nee hoor, was hetzelfde als vorig jaar
Oh dat ja! Ok, had gemist al die jaren dat dat ook La Place was geloof ikquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:50 schreef akaQ het volgende:
[..]
Yes. La place stond op het theater plein met verse sappen, smoothies en fruit.
Ja, ben er gisteravond geweest. We zouden even kijken en zijn er een uurtje blijven hangen. Was erg grappig.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar heb ik niets van gezien![]()
Is er trouwens nog iemand in dat ding van Eddie the Eagle geweest?? Niet aan toe gekomen, was wel benieuwd
Ja! Dat was leuk voor een kwartiertje. Je kon kiezen of je wilde kijken of meedoen en dan krijg je een team toegewezen. Toen ik keek, waren de Eagles aan het swirlen (balletachtig), terwijl de Eddie's aan het basketballen waren. Heel vaag, want ze speelden tegen elkaar.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Daar heb ik niets van gezien![]()
Is er trouwens nog iemand in dat ding van Eddie the Eagle geweest?? Niet aan toe gekomen, was wel benieuwd
Ik vraag me eigenlijk af of veel van die andere eettenten niet gewoon "omgelabelde La Place" was/is. Het leek wel veel op de oude tentjes.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:57 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh dat ja! Ok, had gemist al die jaren dat dat ook La Place was geloof ik![]()
Nee heet brood zijn gewone tosti's, das heel anders dan de Hot sandwiches die ik zo misquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:03 schreef richolio het volgende:
Geen "Hot Sandwich" gezien, maar wel "Hete broodjes" volgens mijWeet niet of dat hetzelfde is
Nee volgens mij niet. Waren wel de gebruikelijke tentjes idd, maar La Place stond altijd overduidelijk als La Place aangemerkt dus lijkt me stug dat ze 'undercover' staan.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:02 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vraag me eigenlijk af of veel van die andere eettenten niet gewoon "omgelabelde La Place" was/is. Het leek wel veel op de oude tentjes.
Hangt van de contracten af. Het kan zijn dat het tonen van het merk La Place een soort sponsorship-deal was (van La Place) maar dat die deal niet meer bestaat vanwege het faillissement. Het is gissen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet. Waren wel de gebruikelijke tentjes idd, maar La Place stond altijd overduidelijk als La Place aangemerkt dus lijkt me stug dat ze 'undercover' staan.
Ja terwijl ik patat toch een beetje jammer vind op LL..quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Frietje/Patatje stoofvlees is wel met een opmars bezig. Gewoon meerdere tentjes.
Ah ja dat zou kunnen idd.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:08 schreef beantherio het volgende:
[..]
Hangt van de contracten af. Het kan zijn dat het tonen van het merk La Place een soort sponsorship-deal was (van La Place) maar dat die deal niet meer bestaat vanwege het faillissement. Het is gissen.
Het was echt waanzinnig idd. Los van de fantastische muziek vond ik de performance trouwens echt geweldig. Het zag er heel chaotisch uit, met die rare podiumindeling en James Murphy die overal aan zat te pielen, maar het klonk als en klok. Ook mijn duidelijke nr. 1 van dit jaar en zelfs een van de beste concerten die ik ooit zag.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:20 schreef Angel-A het volgende:
Mijn absolute nummer 1 van wat ik gezien heb, is LCD Soundsystem, ik kende ze helemaal niet, totaal gemist jaren terug maar wat hadden ze me te pakken, echt fántástisch, vooral Losing My Edge.
Ik alleen at er al minstens 4 de afgelopen jaren.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ah ja dat zou kunnen idd.Wie weet. Maar waarom dan geen hot sandwiches??
die verkochten altijd als een malle volgens mij..
Ik vind Foals ook heel goed maar ik heb ze laatst al in de HMH gezien. Tiggs da Author zegt me dan weer niks.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of veel Fok!ers dit concert wel gezien hebben. Tikkeltje overlap met Foals en Tiggs da Author helaas.
Haha die zag ik ook ja, liep richting de alpha tijdens TLSPquote:
Ik meld me, geweldig idd!quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:30 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik vraag me trouwens af of veel Fok!ers dit concert wel gezien hebben. Tikkeltje overlap met Foals en Tiggs da Author helaas.
Niet alleen de Ravers waren er. Ook punkers en metalheads worden kaal 😀quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb gegllampt, heerlijk!
Op de camping relaxed douchen, munten kopen, loungen, ruimte genieten, meerdere campvuren, bar met veel keus kwa drankjes ontbijt en hapjes en vooral de goede muziek.
Het kost wat maar voor mij was het meer dan waard.
Het viel me op dat veel ravers uit de jaren 90 nu die luxe willen genieten maar stiekem nog steeds dezelfde ravers zijn alleen wat ouder.
Ook helemaal mee eens. Ik leefde op volle dagen op een broodje kroket en een pannenkoek.quote:Op maandag 22 augustus 2016 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nope, dat idee had ik ook een beetje. Er waren wat dingen weg maar niet echt iets spannends/leuks er voor terug. Ik had veel minder 'must-eats' dit jaar.
Dit is wel heel overdreven, als je niets beters kon vinden heb je echt niet opgelet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:40 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ook helemaal mee eens. Ik leefde op volle dagen op een broodje kroket en een pannenkoek.
Minder mogelijkheden, of ik heb er glad langs
Ik heb zowel geen broodje kroket gehad of een pannenkoek dus dat viel ook wel weer meequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:40 schreef LaCatastrophe het volgende:
[..]
Ook helemaal mee eens. Ik leefde op volle dagen op een broodje kroket en een pannenkoek.
Minder mogelijkheden, of ik heb er glad langs gekeken!
Terug van LL, bed bad brood van genoten!!!
Jaquote:Op maandag 22 augustus 2016 21:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Bedoel je dat wat voor de concerto / speciaal bier stond?
Oh dat lijkt me echt heerlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 01:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik heb gegllampt, heerlijk!
Op de camping relaxed douchen, munten kopen, loungen, ruimte genieten, meerdere campvuren, bar met veel keus kwa drankjes ontbijt en hapjes en vooral de goede muziek.
Het kost wat maar voor mij was het meer dan waard.
Het viel me op dat veel ravers uit de jaren 90 nu die luxe willen genieten maar stiekem nog steeds dezelfde ravers zijn alleen wat ouder.
Eten was ook prima, heb ook weer een breed scala aan lekker naar binnen gegooid. Alleen dus iets minder hele bijzondere dingen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:35 schreef Aure het volgende:
Ik vond het eten trouwens dikke prima. Heb echt veel te veel gegetenlasagne, noedels, macaroni, pannenkoeken, broodje worst, Rottdog, kaasfondue, uitsmijter, etc etc... omnomnom. Ik wil weer terug
Mijn hoogtepuntje qua bands was denk ik Oscar & the Wolf. Maar vond eigenlijk heel veel heel leuk! Gallowstreet, The last shadow puppets, Wolfmother, De Staat...
Ik heb ene Peter Pannenkoek zien spacen bij de Bravo.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:39 schreef beantherio het volgende:
Jullie nog celebs gespot? Behalve op het podium dan bedoel ik. Mijn score:
• tijdens het concert van LCD Soundsystem stonden Eagles of Death Metal in de ruimte achter de pit. Iemand achter mij bood Matt McJunkins nog een biertje aan.
• Torre van De Staat stond naast ons in de rij voor Daily Paradise Late Night toen ie daar geïnterviewd werd. Totdat ie er op gewezen werd dat er gewoon een aparte artiesteningang was dan. Ik heb niks met De Staat maar het leek me wel een sympathieke gozer: hij ging met allerlei mensen in de rij op de foto.
• Erik van Muiswinkel ergens in de buurt van Juliet
• op het pad naar camping 6 Gijs van Bombay (stonden ze ook op de camping?)
Nou, daar dacht de luifelreclame toch anders overquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 11:10 schreef Noorseviking het volgende:
Het eten : De friet ( nee geen patat) was erg goed.
Kees Boot - bij Hans Teeuwen.quote:Op maandag 22 augustus 2016 22:39 schreef beantherio het volgende:
• tijdens het concert van LCD Soundsystem stonden Eagles of Death Metal in de ruimte achter de pit. Iemand achter mij bood Matt McJunkins nog een biertje aan.
• Torre van De Staat stond naast ons in de rij voor Daily Paradise Late Night toen ie daar geïnterviewd werd. Totdat ie er op gewezen werd dat er gewoon een aparte artiesteningang was dan. Ik heb niks met De Staat maar het leek me wel een sympathieke gozer: hij ging met allerlei mensen in de rij op de foto.
Vorig jaar merkte ik ook weinig van de mindere opkomst. Het is altijd een kwestie van waar je wanneer bent. Charlie drukte was vorig jaar ook al merkbaar, populariteit van die kleine tenten trekt aan.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:17 schreef beantherio het volgende:
Hoe druk vonden we het eigenlijk? Er zouden iets van 5000 meer bezoekers moeten zijn geweest (vorig jaar 48.206 tegenover 53.751 dit jaar) maar ik heb er weinig van gemerkt. Het enige wat ervan te merken was waren misschien de rijen voor het festivalterrein en heel soms de drukte in Charlie.
Dat zal een jaar later geweest zijn, in 2001 regende 't op zondagavond voor t eerst, met gratis onweer erbij.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:17 schreef beantherio het volgende:
De effecten van de regen vielen me ook mee. De enige "verregende" Lowlands die ik eerder heb meegemaakt was 2001 en toen was er wel echt sprake van grote blubbervorming op veel paden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door indiaantje89 op 23-08-2016 12:32:17 ]
Er belandde volgens mij ook nog zo'n zakje in de koffiekraam die daar in de buurt stond. Waren de mensen daar niet heel blij mee.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaStonden echt iets van 60 man te kijken hoe er zakjes geprobeerd werden door heen te gooien. En allemaal juichen als het iemand lukte. Was wel mooi/
Ik vond het qua drukte reuze meevallen, campings en badhuizen goed te doen en het terrein zelf is prima ingedeeld, de bezoekers zijn lekker verspreid. Ik vond het dus prima qua sfeer en drukte, gewoon gezellig. Beter dan toen in die jaren dat ze 60k kaarten verkochten, dat was te veel en te druk en kwam ook de sfeer niet ten goede. Gelukkig is de max nu 55k.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:17 schreef beantherio het volgende:
Hoe druk vonden we het eigenlijk? Er zouden iets van 5000 meer bezoekers moeten zijn geweest (vorig jaar 48.206 tegenover 53.751 dit jaar) maar ik heb er weinig van gemerkt. Het enige wat ervan te merken was waren misschien de rijen voor het festivalterrein en heel soms de drukte in Charlie.
De effecten van de regen vielen me ook mee. De enige "verregende" Lowlands die ik eerder heb meegemaakt was 2001 en toen was er wel echt sprake van grote blubbervorming op veel paden. Anno 2016 is de infrastructuur van het terrein toch wel een stuk verbeterd.
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Kaartje gekocht voor volgend jaar.
http://www.ticketmaster.nl/event/171633quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Waarom doet de ticketmaster site het niet bij mij? Ik wil ook kaartjes halen voor volgend jaar![]()
Vraag me een beetje af waar dat nu aan gelegen heeft.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:31 schreef viagraap het volgende:
Ben gaan werken op het festival omdat ik het om de een of andere reden minder leuk was gaan vinden en het geld er niet meer voor over had. Iets wat leefde bij meer mensen had ik het idee. Maar deze editie heeft me weer helemaal overtuigd
Check!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben nog meer mensen last van een Lowlands maagvergroting, zodat ze de dagen erna teveel blijven snaaien?
Nee, maar ik ben wel een kilo afgevallen. En daarna heb ik gisteren zelfs nog een rotsblok uitgepoept.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben nog meer mensen last van een Lowlands maagvergroting, zodat ze de dagen erna teveel blijven snaaien?
Heb vanalles geprobeerd, hij blijft forbidden aangevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:20 schreef µ het volgende:
[..]
http://www.ticketmaster.nl/event/171633
werkt voor mij als ik adblock uitzet
Je mag niet meer naar Lowlands.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb vanalles geprobeerd, hij blijft forbidden aangeven
Neeeeeeeequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:29 schreef beantherio het volgende:
[..]
Je mag niet meer naar Lowlands.![]()
![]()
Je hebt toch geen bamboe geplukt he?
Nopequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Of stiekem alle Duitsers zijn homo's meegezongen bij Sum 41?
Ziggo? ik heb het ook namelijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb vanalles geprobeerd, hij blijft forbidden aangeven
Ik stond in de rij voor de laatste aflevering van Daily Paradise Late Night toen ik hoorde hoe de security de instructie kreeg om de planten extra goed te bewaken.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neeeeeeee![]()
Niet dat ik weet
Ziggo inderdaad. Maar hoe kan dat dan? Wij moesten nu maar doen alsof we uit Oekraine kwamen om de kaartjes te fixen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ziggo? ik heb het ook namelijk.
Heb ze via de app gekocht.
Er belande er ook een paar bij de speciaal bieren tent. Sommige mensen kunnen echt niet gooien.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:28 schreef Irrem het volgende:
[..]
Er belandde volgens mij ook nog zo'n zakje in de koffiekraam die daar in de buurt stond. Waren de mensen daar niet heel blij mee.
1e keer Lowlands voor mij, maar ga volgend jaar zeker weer. Heb genoten
Geen idee... geen enkel apparaat op wifi wilde hier connecten met de site alleen de telefoon via 3g.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ziggo inderdaad. Maar hoe kan dat dan? Wij moesten nu maar doen alsof we uit Oekraine kwamen om de kaartjes te fixen.
Gekke Ziggoquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:47 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Geen idee... geen enkel apparaat op wifi wilde hier connecten met de site alleen de telefoon via 3g.
Er zal iets ergens verkeerd staan bij ziggo denk ik
Netjes. Ik schat dat ik zelf op iets van 150 zat.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 15:40 schreef ondeugend het volgende:
voor 222 euro aan munten gekocht en nog 6.5 teruggevonden in broeken en tasjes![]()
Voor 204.45 euro geconsumeerd dus.
Netjes toch?
Dit ja, minder hippe ik wil er bij zijn want het is een hype mensen. Die zitten nu op Tomorrowland, en over een paar jaar is het opeens DTRH, dan weer pinkpopquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 14:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vraag me een beetje af waar dat nu aan gelegen heeft.
Voor mij is vooral merkbaar dat het weer veel meer LL publiek is, minder van die figuren die figuren die achter de hype aan liepen. En dikke pluspunten voor de upgrade van het festivalterrein, lag er super bij dit jaar.
Dat heb ik wel even gedaan. Volgens mij zaterdag toen dat deel van het terrein open ging. Was wel leuk om even te doenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 08:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
JaStonden echt iets van 60 man te kijken hoe er zakjes geprobeerd werden door heen te gooien. En allemaal juichen als het iemand lukte. Was wel mooi/
Ik eet op Lowlands uberhaupt goedkoper dan thuis eigenlijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 16:53 schreef beantherio het volgende:
Die uitsmijters bij het ontbijt. Jummie!![]()
Ik ontbijt tijdens Lowlands veel gezonder dan op een normale werkdag.
Maar dan neem ik aan dat je veel zelf bij je hebt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wat hebben jullie veel uitgegeven zegIk kocht 40 muntjes donderdag en heb er 6 nog weer ingeleverd
En dat is zo'n beetje standaard elk jaar hetzelfde
Ja, had wel wat broodjes, knakworstjes en macaroni mee, maar de macaroni is niet eens open gegaanquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Maar dan neem ik aan dat je veel zelf bij je hebt?
Ontbijtshizzle.. misschien zelfs kookt op de camping? Of vaak tussendoor terug naar de camping gaat?
Ik gaf ook wel eens een extra rondje voor de groep van 5 en dan ben ik 4 dagen geweest zeg maar. En niet echt op de muntjes gelet maar gegeten en gedronken waar ik zin in had. 75 muntjes uitgegeven
Ja maar dan is het ook een beetje appels met peren vergelijken natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, had wel wat broodjes, knakworstjes en macaroni mee, maar de macaroni is niet eens open gegaanDus alleen ontbijt niet gekocht op Lowlands
Nou, dat hadden wij ook mee ongeveer (ontbijt en iets voor 's nachts te snacken) en ik heb toch echt gewoon 85 muntjes opgemaakt hoor! Ik snap niet hoe je op 40 muntjes al die dagen kunt overlevenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dan is het ook een beetje appels met peren vergelijken natuurlijk.
Maar las net ook iemand die ontbijt mee had en alsnog veel munten uit had gegeven, dacht ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:41 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja maar dan is het ook een beetje appels met peren vergelijken natuurlijk.
Als ons biertje op was namen we wel vaak een nieuwe ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Maar denk dat het bij jullie vooral door de alcoholconsumptie komt, denk ik dan?
Ik drink wel wat maar heb na een alcoholisch drankje of 5 wel genoeg gehad op een dag om lekker aangeschoten te zijn en verder rook ik gewoon lekker mn jointjes
Wij hadden ook ontbijt mee, maar ik heb alsnog 150 munten uitgegeven. Alleen op donderdagavond/nacht al 35 muntenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar las net ook iemand die ontbijt mee had en alsnog veel munten uit had gegeven, dacht ik
Maar vind het alsnog, qua geld, gewoon veel. Ik ben zelf een arme student en ben al blij dat ik die 40 munten kan halen, zegmaar
Ik let er ook niet op, ik koop waar ik zin in heb. Maar voor de studenten onder ons zal dat wat minder makkelijk zijn vermoed ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:53 schreef richolio het volgende:
Maar juist op Lowlands heb ik eigenlijk geen zin om op geld te letten. Is toch zo'n beetje mijn enige "vakantie" in het jaar, dus ik ging er maar gewoon voor.
405 euro vind ik wel heel erg veel. Was dat echt alleen voor jezelf? Zonder op een cent te letten kwam ik totaal niet aan de helft van dat bedrag. Douchte jij je met LL-cocktails of zo?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:54 schreef Tankiej het volgende:
Als ik de laatste paar posts lees over wat jullie hebben uitgegeven, krijg ik het idee dat ik extreem veel uitgegeven heb. Ook al vind ik het zelf nog wel mee vallen.
405 euro aan muntjes, en ik had er maandag nog 4 over
Ik heb er ook geen zin in, maar als ik er niet op let kan ik in mijn tentje blijvenquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 18:53 schreef richolio het volgende:
Maar juist op Lowlands heb ik eigenlijk geen zin om op geld te letten. Is toch zo'n beetje mijn enige "vakantie" in het jaar, dus ik ging er maar gewoon voor.
Voornamelijk alleen voor mezelf ja, misschien eten/drinken twv +/- 15-20 munten wegggeven aan vrienden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:04 schreef beantherio het volgende:
[..]
405 euro vind ik wel heel erg veel. Was dat echt alleen voor jezelf? Zonder op een cent te letten kwam ik totaal niet aan de helft van dat bedrag. Douchte jij je met LL-cocktails of zo?
Heet je in het echt toevallig 'Sjuul'?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:19 schreef sjaak_trekbek het volgende:
Hier 350,- zag ik net op mn rekening. In de nacht nog een paar keer munten bijgehaald blijkbaar
Wel zelf boterhammen meegenomen voor in de ochtend, dus alles opgegaan aan bier, wijn, cocktails en 1x eten per dag.
Edit: Weet trouwens ook 4 avonden niet meer hoe ik in mn tent ben beland, maar dat is vrij standaard op LL
Zou kunnen dat ze me zo noemen. Kenmerken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heet je in het echt toevallig 'Sjuul'?
Dat heb je altijd als je tegenwoordig fimpjes van een concert zoekt, erg irritant.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Hmms youtube werkt niet helemaal lekker meer. Ik zoek een hoop concerten en zie allemaal live streams die niet werken.
Te ver heen om camping 4 te vinden en daardoor op 6 terecht komen?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 19:57 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Zou kunnen dat ze me zo noemen. Kenmerken?
Leuk ja!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Geinig dit trouwens: http://www.volkskrant.nl/(...)dsmomenten~a4118313/
Is van vorig jaar maar toen heb ik het gemist blijkbaar.
Ik vind het ook wel komischquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:35 schreef richolio het volgende:
Ik moet zeggen dat ik me helemaal niet stoorde aan al die takken overal, ik vind het wel leukVerbroedering enzulks jeweet
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:53 schreef Slowking het volgende:
Wie is dit, en tevens een tip voor de volgende editie;
http://www.dumpert.nl/med(...)ers_op_lowlands.html
Hij is blijkbaar een caberatier.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:53 schreef Slowking het volgende:
Zat op 3. Denk niet dat ik bij jullie terecht ben gekomen want ik praat zo leuk dat je het wel meer dan 10 minuten volhoudt met mequote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:06 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Te ver heen om camping 4 te vinden en daardoor op 6 terecht komen?
Dat zegt in dit geval helemaal nietsquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:13 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Zat op 3. Denk niet dat ik bij jullie terecht ben gekomen want ik praat zo leuk dat je het wel meer dan 10 minuten volhoudt met me
Wie heeft de fout al ontdekt?quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik twijfel of Cape Lowlands al in 1999 was..quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wie heeft de fout al ontdekt?
Nee, recenterquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik twijfel of Cape Lowlands al in 1999 was..Heb het gevoel dat dat het verhaaltje van 2000 is.
Al kan dat niet wbt bezoekersaantallen dus zal wel niet![]()
Het watergevecht was heul nie op zondagmiddagquote:
Niet? Dat soort details onthou ik allemaal niet hoorquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het watergevecht was heul nie op zondagmiddag
Staat verkeerd op Lowlove, dus niet moeilijk te raden welke bron is gebruiktquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Het watergevecht was heul nie op zondagmiddag
quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 12:24 schreef indiaantje89 het volgende:
Mijn verslag doe ik even in een spoiler, want anders te groot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.puik verslag, leuk om te lezen!
Jaaaaa! Twee avonden een uurtje relaxed gezeten daarquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die zitmogelijkheden op de brug waren ook wel erg relaxed. hebben we heerlijk relaxed een biertje gedaan zaterdagmiddag. Je moet 't alleen effe treffen dat er net een groepje opstaat.
Ik heb er een heerlijke beker gember met heet water ('thee') en red velvet cake gehaaldquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Door die brug ook wel totaal de Oxfam Novib hoek overgeslagen dit jaar. Net een paar meters te ver.
Ook gemist verleden jaar, wel leuk, brings backs memorys. Wat een lol meegemaakt de afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Cabaretier en die stond op zondagavond/nacht. Patrick (nog iets). Was wel vermakelijk vond ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 20:53 schreef Slowking het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Ze verkochten wel lekkere drankjes.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Door die brug ook wel totaal de Oxfam Novib hoek overgeslagen dit jaar. Net een paar meters te ver.
Die dingen dus. Alleen stond er vaak een lange rij, dus niets gehaald.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb er een heerlijke beker gember met heet water ('thee') en red velvet cake gehaaldVergeten mijn korting te vragen
Ik kwam op een gunstig momentquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:12 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze verkochten wel lekkere drankjes.
[..]
Die dingen dus. Alleen stond er vaak een lange rij, dus niets gehaald.
Die coolers vooral ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik kwam op een gunstig momentGeen rij
Hun coolers zijn ook lekker, maar daar ben ik dit jaar niet aan toe gekomen helaas..
1x 50, 1x 25 en toen nog 10 bijgehaaldquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij had ik 3x25+10 toen het krap werd munten
Patrick Laureij inderdaadquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 22:11 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Cabaretier en die stond op zondagavond/nacht. Patrick (nog iets). Was wel vermakelijk vond ik
De jongens van Kensingtonquote:Op maandag 22 augustus 2016 22:39 schreef beantherio het volgende:
Kan ik inkomenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 10:54 schreef Pensylvania het volgende:
Pip Pellens (toen ben ik me maar ff gaan aftrekken)
Is zij dat? Niet lelijk hoor, maar er liepen genoeg mooiere rond?quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:00 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
[..]
Kan ik inkomen![]()
[ afbeelding ]
Absoluut, was een topjaar qua vrouwelijk schoonquote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:18 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Is zij dat? Niet lelijk hoor, maar er liepen genoeg mooiere rond?
Klopt. Mooie vrouwen. Had van sommige mooie vrouwen hun vader kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 12:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Absoluut, was een topjaar qua vrouwelijk schoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |