SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook![]()
Oh.
ook wel 10 euroquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:52 schreef marcodej het volgende:
Allemaal een eurootje inleggen jongens.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik hoop echt dat hij in 2020 er weer is
Als het niet is om te sporten dan om gewoon af en toe een praatje te doen voor de camera.quote:
Analistquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Als het niet is om te sporten dan om gewoon af en toe een praatje te doen voor de camera.
Inclusief vliegtickets, hotels en trainers kost het snel 2 ton per jaar...dat is toch veel geld vrees ik.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:55 schreef Sjors_Peter het volgende:
Ik zeg doen, hoeveel zou een sponsor kosten voor hem?
Frank Lammers krijgt ook 7 ton voor Jumbo reclames.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 03:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Inclusief vliegtickets, hotels en trainers kost het snel 2 ton per jaar...dat is toch veel geld vrees ik.
Zou Albert Heijn eindelijk de opvolger van Harrie Piekema hebben?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Frank Lammers krijgt ook 7 ton voor Jumbo reclames.
Martina is ook wel in te zetten voor merken.
Zes fucking duizendstentwitter:iaaforg twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 04:12:16Times to the thousands @lemaitreathle 20.116 @Adam_Gemili 20.119 @Martina200m 20.122 https://t.co/pw3OmlYY4W reageer retweet
De Blije Bonuswekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:09 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zou Albert Heijn eindelijk de opvolger van Harrie Piekema hebben?
Damn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:16 schreef TheArt het volgende:
Zes fucking duizendstentwitter:iaaforg twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 04:12:16Times to the thousands @lemaitreathle 20.116 @Adam_Gemili 20.119 @Martina200m 20.122 https://t.co/pw3OmlYY4W reageer retweet
Jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Politiek correct antwoord van Bolt.
Churandy is gewoon zo blijquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:29 schreef Marcoss het volgende:
Zo'n enorm blij interview geven als je net op 6 duizendsten brons hebt gemist
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:16 schreef TheArt het volgende:
Ik verwacht hier een uitgebreid liveverslag tot ik thuis ben vanmiddagquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:14 schreef komrad het volgende:
hebben jullie ook zo´n zin in de 50km snelwandelen
Neuh, gewoon een normaal antwoord.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 04:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Politiek correct antwoord van Bolt.
Bolttwitter:JeroenElshoff twitterde op vrijdag 19-08-2016 om 10:04:37Geniaal. https://t.co/KDXJzITpbH reageer retweet
Waarom alleen vandaag?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:29 schreef franklop het volgende:
Ik pleit ervoor dat we vandaag alleen maar #wijzijnblij gaan uitstralen
Yep, vies hard gestartquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is Diniz er nu vandoor gemuist?
topshow. Ik vind het lastig. Tallent is een baas, maar het zou fijn zijn als hij niet wint vanwege de spiegelquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Yep, vies hard gestart
Nu even boodschappen doen
We gaan nog goud pakken vanavondquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
topshow. Ik vind het lastig. Tallent is een baas, maar het zou fijn zijn als hij niet wint vanwege de spiegel
Dan moet Willoughby wel even het goud niet pakken bij het BMX.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
We gaan nog goud pakken vanavond
Dat mensen het uberhaupt doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:28 schreef Blik het volgende:
dat dat snelwandelen uberhaupt Olympisch is...
Waarom doen mensen curlingquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:29 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat mensen het uberhaupt doenNordick walking is nog minder suf.
True, maar als nog beter te begrijpen dan snelwandelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom doen mensen curling
Waarom doen mensen ritmische gymnastiek
Waarom doen mensen dressuur
Tja
Ik kan me alle drie prima voorstellen, maar snelwandelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:32 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Waarom doen mensen curling
Waarom doen mensen ritmische gymnastiek
Waarom doen mensen dressuur
Tja
Omdat ze daar geen prijzen mee kunnen winnen tegen al die Afrikanen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:53 schreef Jovatov het volgende:
Dit is zo'n tegennatuurlijke sport. Waarom zou je toch ooit snelwandelen in plaats van hardlopen?
Waarom doen Afrikaantjes hier trouwens (nauwelijks) aan mee?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:58 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Omdat ze daar geen prijzen mee kunnen winnen tegen al die Afrikanen.
Omdat ze prijzen kunnen winnen bij het hardlopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:59 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Waarom doen Afrikaantjes hier trouwens (nauwelijks) aan mee?
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:00 schreef heywoodu het volgende:
Diniz alleen er vandoor, groep van 9 met oa Tallent, Toth, de Japanners en Evan erachter?
quote:
Omdat mensen met een beperking niet zo goed zijn in hardlopen, dan is snelwandelen een goed alternatief.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:53 schreef Jovatov het volgende:
Dit is zo'n tegennatuurlijke sport. Waarom zou je toch ooit snelwandelen in plaats van hardlopen?
Nou, nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:02 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Omdat mensen met een beperking niet zo goed zijn in hardlopen, dan is snelwandelen een goed alternatief.
Je gaat me toch niet vertellen dat je 100% in orde bent als je met snelwandelen gaat beginnen ?quote:
Of gewoon recht door de favela's.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:05 schreef Jovatov het volgende:
En het is ook nog eens op zo'n ongeïnspireerd rondje op de weg. Kennelijk zodat de juryleden vaker de atleten in de gaten kunnen houden.
Maar het helpt niet om de sport leuker te maken om naar te kijken. Als ze nou door het prachtige Braziliaanse landschap zouden wandelen...
Dan gaan er wel records gelopen worden schat ik zo in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:07 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Of gewoon recht door de favela's.
Deze lui zijn wel ziekfitquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 13:28 schreef Blik het volgende:
dat dat snelwandelen uberhaupt Olympisch is...
Ja, dat vertel ik je wel, lefgozertje dat ik ben.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:04 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je 100% in orde bent als je met snelwandelen gaat beginnen ?
Overigens alle respect voor mensen met een beperking.
Deze lui zijn wel een stukje langzamer dan de marathonlopers hoor. Deze mannen lopen zo ruim 14 km/u, waar marathonlopers zo tegen de 20 km/u aanzitten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:09 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Deze lui zijn wel ziekfitDenk wel sneller dan een marathon
Dan moet je gewoon harder rennenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:15 schreef Ayreon84 het volgende:
Toch lopen ze snellere tijden op de verschillende afstanden dan de meeste mensen hardlopend doen. Een 10 km lopen ze onder de 40 minuten, dat is ruim 15 km per uur...
Ik doe aan hardlopen, en moet voor zo'n tijd echt hard rennen. Mijn pr op 10 km is 40:22.
Ja leuk, vorige OS 1e 5e 6equote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik mis toch wel de Russische goden en Schwazer.
Die zijn ingehuurd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:19 schreef Simterklaas het volgende:
Er staan ook echt mensen te kijken
Kimmann was gister ook baas trouwensquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Stoppen om te poepen kost tijd, dan maar zo![]()
Winnaarsmentaliteit
Ik heb zo'n idee dat ze na deze wedstrijd wel heerlijk zullen poepen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:31 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Stoppen om te poepen kost tijd, dan maar zo![]()
Winnaarsmentaliteit
Ditquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:32 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Kimmann was gister ook baas trouwensNiet zo laf. Gewoon doorgaan. Was wel iets anders, maar toch.
Ik denk dat ie gewoon wat kaarten krijgt. Die man loopt wel op het randje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Diniz blijft zijn voorsprong uitbreiden. Zal toch wel eens instorten?
Als hardlopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
Hoe ziet het er uit als zo'n snelwandelaar gaat hardlopen
Nog steeds geen straf tot zoverquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik denk dat ie gewoon wat kaarten krijgt. Die man loopt wel op het randje.
Hij is wel de WR-houder, dus als iemand het kan is hij het.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wel waarschuwing net voor 15 km volgens mij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Nog steeds geen straf tot zover
Anders kan de jury hun niet betrappen op valsspelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:36 schreef Blik het volgende:
wel een inspirerend rondje van 2 km voor de 50 km race. Is dat normaal?
Mwah, het is wel een fenomeen. Toth lijkt me de enige die hem eventueel nog bij kan halen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:35 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ja, dan kan de jury ze goed in de gaten houden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:36 schreef Blik het volgende:
Op wie heb je nog geld deze OS?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een fenomeen. Toth lijkt me de enige die hem eventueel nog bij kan halen.
Ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:36 schreef Blik het volgende:
Van alles, maar vandaag op Tallent top3 dacht ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Op wie heb je nog geld deze OS?
Hoeveel procent winst heb je tot nu toe ongeveer?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van alles, maar vandaag op Tallent top3 dacht ik
36 volgens mijquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoeveel procent winst heb je tot nu toe ongeveer?
Moet je wel viesveel volgen net als heywooduquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:40 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Baas
Misschien kan ik er ook geld mee maken
Of gewoon al m'n geld op Balandin of zoquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet je wel viesveel volgen net als heywoodu
Tallent niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mwah, het is wel een fenomeen. Toth lijkt me de enige die hem eventueel nog bij kan halen.
Als Diniz niet vertraagt niet vrees ik, lichte hamstringproblemen helpen niet om zo'n beest als Diniz in te halen.quote:
Waar kan je dat zien? De officiele site is crap.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:53 schreef borisz het volgende:
Halverwege 3x DSQ en 4x DNF. 80 man gestart.
Rio site..quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien? De officiele site is crap.
https://www.rio2016.com/en/athletics-mens-50km-race-walkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien? De officiele site is crap.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/en/athletics-mens-50km-race-walk
Oke weird. Toen ik net keek zag ik bij elk tussenpunt maar 12 namen staan of zo.quote:
Ik vind Koffieplanter eigenlijk veel leuker dan Syntixquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Miguel Angel Lopez in beeld, Koffieplanter en Mex zijn blij
Iets met realismequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik vind Koffieplanter eigenlijk veel leuker dan Syntix
Ftfyquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar kan je dat zien? De officiele site is crap. kan ik niet mee om gaan.
Het is best een lamme kutsite ja, app is vaak beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
[..]
Oke weird. Toen ik net keek zag ik bij elk tussenpunt maar 12 namen staan of zo.
Vond de vorige TT beter.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het is best een lamme kutsite ja, app is vaak beter.
Als je helemaal kapot bent hou je dit niet meer vol. En dan ga je door de techniek wankelen en kun je oprecht je evenwicht verliezen.quote:
Diniz moet Dunfee nu laten gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Quote me even als er weer iets gebeurt met Diniz.
DINIZ LOST!!quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Quote me even als er weer iets gebeurt met Diniz.
Hij viel gewoon een soort van flauw maar niet helemaal buiten westen.quote:
Eigenlijk onverantwoord dat ze hem nog laten lopen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij viel gewoon een soort van flauw maar niet helemaal buiten westen.
205 gaat niet echt lekkerquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Met al die gedubbelden wordt het er niet overzichtelijker op.
Diniz is alweer flauwgevallen, die doet niet meer meequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:05 schreef Columbiafan het volgende:
Franse coach gelooft nog in Diniz voor het podium 'want hij is de snelste'.
Verkeerde topic maatquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Prachtig kleur jasje altijd. Qatar
Dat interview met de coach was net 2 minuten geleden live op France 2.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Diniz is alweer flauwgevallen, die doet niet meer mee
Diniz loopt inmiddels al zeker 2 minuten achter Tallentquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:07 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat interview met de coach was net 2 minuten geleden live op France 2.
Ze spraken wel niet meer over goud, maar eventueel een medaille,quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Diniz loopt inmiddels al zeker 2 minuten achter Tallent
https://www.rio2016.com/en/athletics-mens-50km-race-walkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:09 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ze spraken wel niet meer over goud, maar eventueel een medaille,
In snelwandelen weet je natuurlijk nooit (zie Diniz zelf), maar nu moet hij stoppen trouwens zie ik. Hij waggelt echt, dat is gewoon gevaarlijk. Die Franse medische staf is wel een beetje laks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.rio2016.com/en/athletics-mens-50km-race-walk
Ik zie het niet gebeuren
Dikke moeite hebben om een wandelaar bij te houdenquote:
loopt ie al op zijn laatste benen?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk stort Tallent in.
Al gun ik het hem ook weer wel.
4 jaar geleden won ie uiteindelijk wel natuurlijk. Al moet t IOC daar wel even werk van makenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:30 schreef heywoodu het volgende:
Toth is op de brommer ja
Zou Tallent dan wéér niet winnen?
Ja tuurlijk, maar ik bedoel uiteraard als eerste over de finish komen. Dat zou ik hem echt hard gunnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
4 jaar geleden won ie uiteindelijk wel natuurlijk. Al moet t IOC daar wel even werk van maken
Niks, maar ik juich harder voor Evan dan voor welke andere atleet in Rio dan ook (behalve Churandy).quote:
Alsjeblieft, zegquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:32 schreef superniger het volgende:
Waarom doen er geen Nederlanders mee?
Waarom?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Niks, maar ik juich harder voor Evan dan voor welke andere atleet in Rio dan ook (behalve Churandy).
Alleen Arai met eentje, rest nulquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niemand die weet wat de strafjeslast van de top 4 is?
Een van de meest sympathieke atleten die er zijn, om het kort te zeggen.quote:
Oke dan is t niet echt spannend wat dat betreft dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alleen Arai met eentje, rest nul
Ja, een epische 50kmquote:
Volgens mij allemaal niks.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kukelt nog van het podium af op deze manier.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tallent is ook helemaal dood en uitgepierd.
https://www.rio2016.com/en/athletics-mens-50km-race-walkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mwah Dunfee is te kapot om er nog voorbij te gaan. Kan nog 3e worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Kukelt nog van het podium af op deze manier.
ziet er bij vlagen heel slecht uitquote:
Klopt, Dunfee ziet er ook niet meer heel fris uit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah Dunfee is te kapot om er nog voorbij te gaan. Kan nog 3e worden.
Om te kijken ja.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:43 schreef Aguero het volgende:
Wat een debiel zwaar onderdeel is dit.
Hij heeft geeneens een SB ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:44 schreef schoonmams het volgende:
Toth kan nog makkelijk drie rondjes. de rest is helemaal dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |