SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrouwen (16)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even de concurrenten uit hun concentratie halen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef Marcoss het volgende:
Gezellig, zo even vlak voor de start
Echt hè XDXDXDquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef Geo4kant het volgende:
MEESTERZET, HAHAAAAAAAA GEPLAND, ELKE TEGENSTANDER IS UIT DE CONCENTRATIE GEHAALD
hoezo? Onze topfavoriet zwaar geblesseerd!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:13 schreef Columbiafan het volgende:
Nederlanders komen wel een paar keer goed weg zeg.
Pauze voor de laatste heats lijkt mequote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:15 schreef tralalala het volgende:
Ook pauze bij het BMX of alleen bij de NOS?
dan is de NOS vast te laatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
de volgende heat moet over 1 minuut beginnen.
Is door de crashes allemaal wat vertraagdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
de volgende heat moet over 1 minuut beginnen.
Deze Van Gendt knikkerde er net een Fransman uit, hij werd zesde en de Fransman komt zelfs niet meer opdagen. Wordt nu tweede en dus erg in zijn voordeel, mazzel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef riazop het volgende:
[..]
hoezo? Onze topfavoriet zwaar geblesseerd!
betere baan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef DeLuna het volgende:
Baan van Londen zag er echt compleet anders uit aan kleuren:
[ afbeelding ]
Goed verhaal, denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat beter voor mijn ogenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij 2de was geworden met 8 deelnemers, was dat voor hem een stuk beter geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Deze Van Gendt knikkerde er net een Fransman uit, hij werd zesde en de Fransman komt zelfs niet meer opdagen. Wordt nu tweede en dus erg in zijn voordeel, mazzel.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef kavu het volgende:
Damn wat een leuke sport om te kijken .. echt fucking spectaculair!
Dan was het lastiger geweest om 2e te worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij 2de was geworden met 8 deelnemers, was dat voor hem een stuk beter geweest
Hij moest goedmaken
Ook gewoon doorgaanquote:
ze hebben wel een spectaculairdere banen gehad daarquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit kan ik je dan ook aanraden
Ik greep maar snel ff een filmpjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ze hebben wel een spectaculairdere banen gehad daar
Da's gewoon seeding in je eentje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Van Gorkom was gisteren toch pas 17e in de kwalificatie? Dat zegt dus ook geen kut
Jammer dat de finale niet vandaag is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Van Gorkom was gisteren toch pas 17e in de kwalificatie? Dat zegt dus ook geen kut
Anderen laten crashen zodat Kimman doorgaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef Nober het volgende:
Van Gorkom is al zeker, lekker rustig aan.
Brons Smulders, 2012.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
Uiteindelijk worden we toch weer vierde.
Ja, want dat zijn we zo vaak geworden deze spelen...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
Denk dat ie nog wel volle bak gaat. Want goede score is volgens mij betere startpositie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef Nober het volgende:
Van Gorkom is al zeker, lekker rustig aan.
Je moet iets hebben om ze in een heat in te delenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Bij de mannen.quote:
Niet starten is sowieso einde OS.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:21 schreef kavu het volgende:
Op de stream zie ik wel dat Niek wel gaat starten de 3e heat
Hij kan misschien Niek voor laten gaan en de rest blokkenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat ie nog wel volle bak gaat. Want goede score is volgens mij betere startpositie.
Meen je niet!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Niet starten is sowieso einde OS.
Kimmann kiest ook regelmatig de slechtste startpositie als hij als 1ste mag kiezen, de heldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:22 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat ie nog wel volle bak gaat. Want goede score is volgens mij betere startpositie.
haha oke.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Koert is aan het oefenen.
[ afbeelding ]
Ook als ie eerste moet worden na 11 punten in de eerste twee heats?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Kimmann kiest ook regelmatig de slechtste startpositie als hij als 1ste mag kiezen, de held
Snap ik, maar je zou verwachten dat je met zo'n resultaat het wel wat moeilijker hebt om mee te kunnen en in het begin een slechtere startpositie krijgtquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:21 schreef Nober het volgende:
[..]
Da's gewoon seeding in je eentje.
Hoevaak in de finale dan? 1x? Komt wel wat geluk bij kijken danquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:21 schreef DO2 het volgende:
Leuke sport. Maar het zou zoveel beter zijn wanneer ze de finale ook 3x zouden rijden.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:21 schreef kilon het volgende:
[..]
Anderen laten crashen zodat Kimman doorgaat.
Nu mag hij niet kiezen, nu staat het gewoon vastquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Ook als ie eerste moet worden na 11 punten in de eerste twee heats?
1xquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:24 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoevaak in de finale dan? 1x? Komt wel wat geluk bij kijken dan
Haha, leuk foto van Wester, man!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Koert is aan het oefenen.
[ afbeelding ]
Eens jaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:25 schreef RipCity het volgende:
Goede analist wel voor de verandering
Qua punten geen wonder, wel qua fysiekquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Als Niek dit nog haalt zou dat wel echt een groot wonder zijn
als ie gewoon fit moet het te doen zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:26 schreef heywoodu het volgende:
Als Niek dit nog haalt zou dat wel echt een groot wonder zijn
Zekerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:25 schreef RipCity het volgende:
Er staan er al 4 op "probably qualified"quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Qua punten geen wonder, wel qua fysiek
Joost bij zwemmen was ook goed.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:25 schreef RipCity het volgende:
3 maal scheepsrecht?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:24 schreef Geo4kant het volgende:
Hoe ver is zo'n sprong? En met hoeveel per uur gaan deze mannen?
Onzin, Ronaldo is wel een jankerd qua gezicht maar ook die man gaat lang door.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:27 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Ronaldo had met een trauma helicopter opgehaald moeten worden......
Dit doet me dan toch deugd. Maar helaas.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als ik het wist had ik je met alle plezier antwoord gegeven
Dat deed die gast echt zelf hoor.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kimman beukt zn concurrent van de baan en redt het zo
Lekker collegiaal inderdaadquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik zag het al gebeuren dat Van Gorkom hem nog even voorbij ging trouwens
Dat snap ik niet aan deze sport, geen regels voor?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kimman beukt zn concurrent van de baan en redt het zo
Jawel, alleen was hier echt niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:29 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat snap ik niet aan deze sport, geen regels voor?
Net met die Fransman dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, alleen was hier echt niks aan de hand.
De Gudelj van de BMX.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat soort types geven daar weinig om
Voor indeling 1ste run van halve finale wel, maar indeling boeit Kimmann vrij weinig..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:30 schreef Pedroso het volgende:
Maakt de plaatsing nog uit, of je als 1e of 4e doorgaat ?
T viel inderdaad wel mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, alleen was hier echt niks aan de hand.
Timede verkeerd bij dat voorlaatste wasbord, volgens mij, daardoor verloor hij flink snelheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:31 schreef VacaLoca het volgende:
Hij deed het wel voorzichtig aan laatste hobbels, gaf 2e plek nog weg daarmee. Gelukkig net gehaald
Dat zou vrij jammer zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:32 schreef Max23 het volgende:
Als Dodd voor Strombergs eindigt is de kans groot dat de olympisch kampioen eruit gaat
Bedankt Anja.quote:
Waren problemen met iemand's fiets in heat 3 geloof ik, waardoor ze het even hebben omgegooid zodat iedereen mee kon doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zit heat 4 trouwens voor heat 3
Nee, want Graf beste resultaat (p1)quote:
Graf won toch?quote:
Klopt, site had hem eerst wel op qualified staanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, want Graf beste resultaat (p1)
quote:
Zal ze zien dat ze in de finale vallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Zijn al grote namen weg. Als de Nederlanders een beetje op hun fiets blijven zitten dan zit er een mooie medaille in.
Vind Van Gorkum tot nu toe echt heel sterk, maar dat zegt lang niet alles natuurlijk, Nyhag gaat ook lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Zijn al grote namen weg. Als de Nederlanders een beetje op hun fiets blijven zitten dan zit er een mooie medaille in.
Hoeveel runs is de finale nou? Bij 1 run is het echt niet te voorspellenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Fields en Willoughby doen nog mee hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Soow. Kimman komt goed weg hoor. Alle andere favorieten sneuvelen.
Ik heb het idee dat dat niks uitmaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Soow. Kimman komt goed weg hoor. Alle andere favorieten sneuvelen.
Wordt vandaag lastig hier vriendquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Echt alleen tijdens de OS kijk ik dit.
1 runquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoeveel runs is de finale nou? Bij 1 run is het echt niet te voorspellen
Dat geld voor mij voor 80% van de sporten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Onterecht, dit is altijd een topshow van jewelstequote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik onderschrijf deze post.quote:
Wereldbekers zijn te zien bij Ziggo Sportquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Zelfs hockey kijk ik terwijl ik dat maar een saaie kijksport vind.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:36 schreef plerda het volgende:
[..]
Dat geld voor mij voor 80% van de sporten.
Nyhaug is ook heel goed in vorm de laatste tijd. erg gevaarlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fields en Willoughby maken wel echt een goede indruk op mij trouwens. Van Gorkom ook wel overigens.
Klopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik was ooit bij een WK BMX in Nederland.
Dit boeit verder niemand.
Valpartijtje met au en hij is weg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet die laatste eindigen en moet Evans winnen
Dat idee hebben we al vaker.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik was ooit bij een WK BMX in Nederland.
Dit boeit verder niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |