Lekker collegiaal inderdaadquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:29 schreef heywoodu het volgende:
Ik zag het al gebeuren dat Van Gorkom hem nog even voorbij ging trouwens
Dat snap ik niet aan deze sport, geen regels voor?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kimman beukt zn concurrent van de baan en redt het zo
Jawel, alleen was hier echt niks aan de hand.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:29 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Dat snap ik niet aan deze sport, geen regels voor?
Net met die Fransman dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, alleen was hier echt niks aan de hand.
De Gudelj van de BMX.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat soort types geven daar weinig om
Voor indeling 1ste run van halve finale wel, maar indeling boeit Kimmann vrij weinig..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:30 schreef Pedroso het volgende:
Maakt de plaatsing nog uit, of je als 1e of 4e doorgaat ?
T viel inderdaad wel mee.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jawel, alleen was hier echt niks aan de hand.
Timede verkeerd bij dat voorlaatste wasbord, volgens mij, daardoor verloor hij flink snelheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:31 schreef VacaLoca het volgende:
Hij deed het wel voorzichtig aan laatste hobbels, gaf 2e plek nog weg daarmee. Gelukkig net gehaald
Dat zou vrij jammer zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:32 schreef Max23 het volgende:
Als Dodd voor Strombergs eindigt is de kans groot dat de olympisch kampioen eruit gaat
Bedankt Anja.quote:
Waren problemen met iemand's fiets in heat 3 geloof ik, waardoor ze het even hebben omgegooid zodat iedereen mee kon doen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zit heat 4 trouwens voor heat 3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |