Graf won toch?quote:
Klopt, site had hem eerst wel op qualified staanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:34 schreef franklop het volgende:
[..]
Nee, want Graf beste resultaat (p1)
quote:
Zal ze zien dat ze in de finale vallen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Zijn al grote namen weg. Als de Nederlanders een beetje op hun fiets blijven zitten dan zit er een mooie medaille in.
Vind Van Gorkum tot nu toe echt heel sterk, maar dat zegt lang niet alles natuurlijk, Nyhag gaat ook lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Zijn al grote namen weg. Als de Nederlanders een beetje op hun fiets blijven zitten dan zit er een mooie medaille in.
Hoeveel runs is de finale nou? Bij 1 run is het echt niet te voorspellenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:34 schreef Pedroso het volgende:
Fields en Willoughby doen nog mee hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Soow. Kimman komt goed weg hoor. Alle andere favorieten sneuvelen.
Ik heb het idee dat dat niks uitmaaktquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Soow. Kimman komt goed weg hoor. Alle andere favorieten sneuvelen.
Wordt vandaag lastig hier vriendquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Echt alleen tijdens de OS kijk ik dit.
1 runquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Hoeveel runs is de finale nou? Bij 1 run is het echt niet te voorspellen
Dat geld voor mij voor 80% van de sporten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Onterecht, dit is altijd een topshow van jewelstequote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Ik onderschrijf deze post.quote:
Wereldbekers zijn te zien bij Ziggo Sportquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:35 schreef Zelfscanner het volgende:
Zelfs hockey kijk ik terwijl ik dat maar een saaie kijksport vind.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:36 schreef plerda het volgende:
[..]
Dat geld voor mij voor 80% van de sporten.
Nyhaug is ook heel goed in vorm de laatste tijd. erg gevaarlijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Fields en Willoughby maken wel echt een goede indruk op mij trouwens. Van Gorkom ook wel overigens.
Klopt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik was ooit bij een WK BMX in Nederland.
Dit boeit verder niemand.
Valpartijtje met au en hij is weg.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:36 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan moet die laatste eindigen en moet Evans winnen
Dat idee hebben we al vaker.quote:
Mag ik je aanraken?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik was ooit bij een WK BMX in Nederland.
Dit boeit verder niemand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |