Pauze voor de laatste heats lijkt mequote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:15 schreef tralalala het volgende:
Ook pauze bij het BMX of alleen bij de NOS?
dan is de NOS vast te laatquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
de volgende heat moet over 1 minuut beginnen.
Is door de crashes allemaal wat vertraagdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
de volgende heat moet over 1 minuut beginnen.
Deze Van Gendt knikkerde er net een Fransman uit, hij werd zesde en de Fransman komt zelfs niet meer opdagen. Wordt nu tweede en dus erg in zijn voordeel, mazzel.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:14 schreef riazop het volgende:
[..]
hoezo? Onze topfavoriet zwaar geblesseerd!
betere baan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef DeLuna het volgende:
Baan van Londen zag er echt compleet anders uit aan kleuren:
[ afbeelding ]
Goed verhaal, denk ik.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wat beter voor mijn ogenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef DeLuna het volgende:
[ afbeelding ]
Als hij 2de was geworden met 8 deelnemers, was dat voor hem een stuk beter geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Deze Van Gendt knikkerde er net een Fransman uit, hij werd zesde en de Fransman komt zelfs niet meer opdagen. Wordt nu tweede en dus erg in zijn voordeel, mazzel.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:16 schreef kavu het volgende:
Damn wat een leuke sport om te kijken .. echt fucking spectaculair!
Dan was het lastiger geweest om 2e te worden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als hij 2de was geworden met 8 deelnemers, was dat voor hem een stuk beter geweest
Hij moest goedmaken
Ook gewoon doorgaanquote:
ze hebben wel een spectaculairdere banen gehad daarquote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit kan ik je dan ook aanraden
Ik greep maar snel ff een filmpjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
ze hebben wel een spectaculairdere banen gehad daar
Da's gewoon seeding in je eentje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Van Gorkom was gisteren toch pas 17e in de kwalificatie? Dat zegt dus ook geen kut
Jammer dat de finale niet vandaag is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef TheVulture het volgende:
Van Gorkom was gisteren toch pas 17e in de kwalificatie? Dat zegt dus ook geen kut
Anderen laten crashen zodat Kimman doorgaat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:20 schreef Nober het volgende:
Van Gorkom is al zeker, lekker rustig aan.
Brons Smulders, 2012.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
Uiteindelijk worden we toch weer vierde.
Ja, want dat zijn we zo vaak geworden deze spelen...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:21 schreef franklop het volgende:
Uiteindelijk worden we toch weer vierde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |