Alistair Brownlee? Of zijn broer Jonathan. Maar eigenlijk hoop ik op de Spanjaard of totaal iemand andersquote:
Vincent Luis misschien.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alistair Brownlee? Of zijn broer Jonathan. Maar eigenlijk hoop ik op de Spanjaard of totaal iemand anders
Voor zowel de mannen als de vrouwen wordt de zogenaamde olympische afstand georganiseerd: 1,5 km zwemmen, 40 km wielrennen en 10 km hardlopen.quote:
Thx!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor zowel de mannen als de vrouwen wordt de zogenaamde olympische afstand georganiseerd: 1,5 km zwemmen, 40 km wielrennen en 10 km hardlopen.
oh ik zat al op de beeb, want die hebben natuurlijk de topfavoriet.quote:
Zaterdag, Rachel Klamer die op de Europese Spelen het zilver pakte tussen twee dames die goud en zilver pakte in Londen 2012quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:29 schreef Iwanius het volgende:
Weet niet. Misschien ligt het aan het feit dat het niet veel in de media komt maar heb mij gek genoeg nooit zo aangetrokken gevoeld tot de triatlon Misschien is het ook wel omdat ik geen Nederlandse atleten ken die hierin wat kunnen winnen.
ja, maar is dit niet heel kort in vergelijking met een volledige triathlon.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef Jovatov het volgende:
Triatlon is toch wel heel mooi hoor
Mwah, je hebt ook nog de sprint, de 1/8e met 500m zwemmen, 25km fietsen en 5km hardlopenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
ja, maar is dit niet heel kort in vergelijking met een volledige triathlon.
Ik geef het je maar te doen. 1,5km zwemmen, 40km fietsen én 10km hardlopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
ja, maar is dit niet heel kort in vergelijking met een volledige triathlon.
Jeetjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:07 schreef schoonmams het volgende:
Wat is er nou weer zo bijzonder aan die hele Copacabana? Is toch gewoon een veredeld Scheveningen?
Echt hequote:
Minder. als je ziet hoe snel ze 1.5 km zwemmen. 18 minuten is echt snel hoor. Dat haalt DeLuna met geen mogelijkheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:17 schreef MichelWuyts het volgende:
40km fietsen is wel erg kort. Opzich wel mooie menselijke afstanden. Een prof doet hier 2,5 uur over ofzo of misschien nog iets sneller?
Kort?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:17 schreef MichelWuyts het volgende:
40km fietsen is wel erg kort. Opzich wel mooie menselijke afstanden. Een prof doet hier 2,5 uur over ofzo of misschien nog iets sneller?
Stukken sneller hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:17 schreef MichelWuyts het volgende:
dat fiets een beginnende fietstoerist ook makkelijk:p. Zeker als je de afstanden van de iron man bekijkt.quote:
Mijn zwembad PR is 19:17quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minder. als je ziet hoe snel ze 1.5 km zwemmen. 18 minuten is echt snel hoor. Dat haalt DeLuna met geen mogelijkheid.
hele thriatlonquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukken sneller hoorof had je het over hele triathlon
Klopt niet, ik zat naar de rondetijden te kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:44 schreef aswesleep het volgende:
Rijden mooi 20 seconden per rondje weg. Nog 5 rondjes te gaan.
Geen idee. Maar ik gok dat zijn beste onderdeel wel fietsen is (Belg zijnde).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:01 schreef Columbiafan het volgende:
Kan die Van Riel een beetje hardlopen?
Yorkequote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie viel er? Ik keek even 400horden
Wel jammer dat er geen 4de mee is om het spannend te houden voor het podium.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
En de 3 beste lopers zijn weg.
En wie mag er dan winnen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen ze samen over de finish komen?
Zal Alistair Jonathan laten winnen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen ze samen over de finish komen?
Welke heeft vorige keer mogen winnen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal Alistair Jonathan laten winnen?
Alistairquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:25 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Welke heeft vorige keer mogen winnen?
Dan moet je hopen dat Schoeman nog wat over heeft om er naartoe te lopen en dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wat druk van achteruit, dan kan het nog spannend worden.
Ziet er niet naar uit nee. Jammer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:26 schreef TheArt het volgende:
Dan
[..]
Dan moet je hopen dat Schoeman nog wat over heeft om er naartoe te lopen en dat lijkt me niet.
4quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:32 schreef Monopoly_Man het volgende:
Hoeveel km lopen ze nog? Ik volg het alleen via updates hier en op de Guardian...
En ze komen uit jouw buurt, toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:52 schreef motorbloempje het volgende:
Die Brownlees, helden. Echt, heb ze een paar keer zien rennen op evenementen waar we zelf ook renden, echt, zo briljantDoen ook veel voor de promotie van de sport. Volgend jaar zelf meedoen aan de Brownlee Tri events als ik wat meer geld beschikbaar heb (tris zijn duur om mee te doen). Voor mensen die dat soort dingen ook (willen) doen en zin hebben in 'n buitenland evenementje: http://www.brownleetri.com/
Yup, good ol' Yorkshirequote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:00 schreef Monopoly_Man het volgende:
[..]
En ze komen uit jouw buurt, toch?
Wil eigenlijk ook wel eens een triatlon proberen. Ik ben een goed/snelle renner, heb halve marathons gedaan en ben nu aan het trainen voor een volle marathon. Fiets veel, maar zwemmen heb ik altijd moeilijk gevonden. Kan mijn ademhaling gewoon moeilijk controleren in het water.
Damn, oké, ik ga zeker kijken wat ik hier kan vinden in Zuid Londen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Yup, good ol' YorkshireEn kijk of je bij een triathlon club kunt gaan. Ik ben sindskort lid, en wil me volgend jaar gaan focusen op olympic distance triathlons in plaats van alleen maar op rennen. Helaas door werk niet genoeg tijd gehad om vol te kunnen gaan voor de training (en juist nu ik vanavond kon gaan zwemmen (open water) is de locatie afgesloten ivm algen
), maar er zijn echt leuke events te vinden door 't hele land ook heen (goede reden voor een tripje).
Jenson Button (Formule 1) organiseert ook sprint tris. Daarbij is het zwemmen echt het allerminste qua doen en kom je er met enigszins redelijke techniek nog wel uit
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Die Zuid Afrikaan ook, superblij met z'n medaille, mooi!
Ze zei op Facebook dat het de dood of de gladiolen wordtquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:35 schreef Max23 het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat Klamer kan vandaag. Vorig jaar werd ze 2e op de Europese Spelen toch?
Ze is af en toe wel wisselvallig dit seizoen. Dus het kan beide kanten op.
Wat is haar minste onderdeel ook alweer, fietsen toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:28 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ze zei op Facebook dat het de dood of de gladiolen wordt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat is haar minste onderdeel ook alweer, fietsen toch?
Jørgensen, Spirigquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Heeft iemand nog een mooi lijstje met favorieten voor me?
Gewoon lekker voor een Olympisch diploma gaan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:35 schreef Max23 het volgende:
Ik ben echt benieuwd wat Klamer kan vandaag. Vorig jaar werd ze 2e op de Europese Spelen toch?
Ze is af en toe wel wisselvallig dit seizoen. Dus het kan beide kanten op.
Het lopen is haar minste onderdeel.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Wat is haar minste onderdeel ook alweer, fietsen toch?
FTFYquote:
Dat vond ik ookquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:02 schreef GotenSSJ het volgende:
On your ma *PEEEEEEEEEEEEEEEEP* rk
Dat ging wel heel snel
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:02 schreef Max23 het volgende:
BBC acht de kans op een sweep voor hun niet onmogelijk
Heerlijk toch zo'n snoepreisjequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:02 schreef Remzz het volgende:
[..]
Ja lol, die man heeft lekker anderhalve week vakantie gehouden in Rio
Hahaha....gaan ze Jorgensen van de fiets duwen of zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:02 schreef Max23 het volgende:
ook dan neem ik een maand lang een Froome UIquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:02 schreef Max23 het volgende:
Uh, nee.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:16 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Het lopen is haar minste onderdeel.
Jorgensenquote:
http://www.bbc.com/sport/live/olympics/36773271quote:Two-time triathlon world champion Helen Jenkins hopes her "relaxed" attitude at her third Games will propel her onto to the Olympic podium.
She says she was "one of the favourites going into London 2012 but had a major injury beforehand. Dealing with the few months before London was among the hardest things I ever had done."
Vicky Holland and another former world title-holder Non Stanford, all take part in this afternoon's gruelling swim, bike and 10km race.
"We have three of us who could all win medals - and even golds. It's quite exciting to be part of that team.
"A British 1, 2, 3 is the dream and that is not completely unrealistic."
Dat is een man? Sen (zoon) van Jørgen... logisch dat 'ze' wint..quote:
We gaan het zien.quote:
Dat is wel zo ja, als ze in de goede groep zit maakt het niet zoveel uit natuurlijk. Maar lopen is haar beste onderdeel.quote:
Als fietsen je minste onderdeel is, is dat wel een voordeel. Kan je toch het meest gebruik maken van de rest.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:08 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja, als ze in de goede groep zit maakt het niet zoveel uit natuurlijk. Maar lopen is haar beste onderdeel.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:02 schreef Max23 het volgende:
Scheelt dat ze moeten zwemmen, niet duiken.quote:
In het zwembad zie je tenminste nog wat als dat gebeurt, maar ditquote:
Dan zit de BBC uit hun nek te lullenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:14 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Die had ze bij de start al niet op.
Toen ze startten dacht ik al bij mezelf, Hewitt gaat er zonder bril in, huh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan zit de BBC uit hun nek te lullen
Misschien was ze hem toen al kwijt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:16 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Toen ze startten dacht ik al bij mezelf, Hewitt gaat er zonder bril in, huh.
Dat kan ja, ligt ie nog in haar tas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien was ze hem toen al kwijt?
fixedquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me echt bijna niet voorstellen dat iemand vrijwillig zonder bril dat water in duikt.
Is het ook. Ik was echt duizeligquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
Wat lijk me dit kut zeg, die omschakeling
als ze eraf waait is het klaarquote:
Bij heel veel wedstrijden is dat ook verboden. Zelfs op korte afstanden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:23 schreef Columbiafan het volgende:
Dat stayeren in wielrennen is echt matig trouwens. Goede fietsers zijn op deze afstand zwaar in het nadeel.
het is dan ook een triatlon geen wielrennen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:23 schreef Columbiafan het volgende:
Dat stayeren in wielrennen is echt matig trouwens. Goede fietsers zijn op deze afstand zwaar in het nadeel.
Hoop vooral dat ze nu niet gaan schakelen naar andere sport.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het zielig voor de Belg
BBC is ook gewoon livequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop vooral dat ze nu niet gaan schakelen naar andere sport.
Zijn de meeste mensen niet zo'n fan meer van geloof ik.quote:
dan zijn we op de beeb aangewewzn jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop vooral dat ze nu niet gaan schakelen naar andere sport.
Het is gewoon een beetje disproportioneel nadeel t.o.v goede zwemmers/lopers.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:24 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
het is dan ook een triatlon geen wielrennen.
Je zei het wat anders.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Het is gewoon een beetje disproportioneel nadeel t.o.v goede zwemmers/lopers.
Jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:28 schreef Max23 het volgende:
Jorgensen in de groep? Dan is de winnaar wel bekend
Word er helaas uitgelopen straks door Zaferes, Jorgensen, Duffy en de Britse dames.quote:
8 rondjes van ongeveer 5 kilometer.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:27 schreef Klummie het volgende:
Doen ze een parcours of is het een criterium?
Spirigquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Word er helaas uitgelopen straks door Zaferes, Jorgensen, Duffy en de Britse dames.
Een top 8 plaats zou al heel knap zijn.
Thxquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:28 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
8 rondjes van ongeveer 5 kilometer.
Heeft dat zin met die beklimming erin?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:29 schreef TargaFlorio het volgende:
Die futuristische tijdritfietsen zijn alleen toegestaan bij de klassieke afstand?
Fijn dat je zo'n voorspellende gave hebt in ieder gevalquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:28 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Word er helaas uitgelopen straks door Zaferes, Jorgensen, Duffy en de Britse dames.
Een top 8 plaats zou al heel knap zijn.
Flink klimmetje inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heeft dat zin met die beklimming erin?
Ze moet zich wel heel goed voelen dan. Hopelijk kan ze verrassen bij het lopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:31 schreef Max23 het volgende:
Klamer gaat kopwerk doen, lijkt me nou niet echt verstandig
Een Ironman op de Spelen zou echt mooi zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:23 schreef Columbiafan het volgende:
Gewoon even een minuutje wegfietsen bij de rest, dan kom het goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moet zich wel heel goed voelen dan. Hopelijk kan ze verrassen bij het lopen.
Tja, als je dit al langer volgt dan kan het vrij voorspelbaar worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n voorspellende gave hebt in ieder geval
Maar dat je zegt dat Klamers slechtste onderdeel het lopen is, is gewoon kul.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, als je dit al langer volgt dan kan het vrij voorspelbaar worden.
Zoals de Belg dat blijkbaar niet doet.
Maar jij zegt net ook dingen die niet kloppen dus waar hebben we het dan over.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, als je dit al langer volgt dan kan het vrij voorspelbaar worden.
Zoals de Belg dat blijkbaar niet doet.
Ik zou echt weigeren om op kop te rijden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:38 schreef Columbiafan het volgende:
Tactisch rijden sommigen ook echt wel twijfelachtig.
Ze lopen 'vlak' volgens mij.quote:
Neequote:
Nog niet nee, kijk dan vanaf ronde 6 ongeveer, dan krijg je wel gaten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:41 schreef Klummie het volgende:
Nogal slaapverwekkend dit, gebeurt geen ruk.
Dit zijn de vrouwen hè, genoeg gaten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nog niet nee, kijk dan vanaf ronde 6 ongeveer, dan krijg je wel gaten.
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn de vrouwen hè, genoeg gaten.
Dan kunnen de Britten hun sweep alvast vergetenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:45 schreef Max23 het volgende:
Gat naar de eerstvolgende achter de kopgroep is nu bijna 1 minuut
quote:
Die kan ook nog vallenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Lekker met z'n allen Jorgensen naar het goud helpen.
Die fiets je er toch niet af.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:52 schreef heywoodu het volgende:
BBC vertelde dat ze daar juist nog vaak achter lag. Met het lopen kan die 1:30 goedmaken zeiden zequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die fiets je er toch niet af.
Door het zwemmen ja, volgens mij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:54 schreef Max23 het volgende:
[..]
BBC vertelde dat ze daar juist nog vaak achter lag. Met het lopen kan die 1:30 goedmaken zeiden ze
Ik denk dat sommigen echt wel mikken op een top 8.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:52 schreef heywoodu het volgende:
Bovenop even goed doortrekkenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:56 schreef Fokker89 het volgende:
Zo'n klein klimmetje is toch wel slopend denk ik.
Heerlijk toch.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:56 schreef Fokker89 het volgende:
Zo'n klein klimmetje is toch wel slopend denk ik.
Osendarp?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:58 schreef Klummie het volgende:
Onze tinus was nu al aan het lopen geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |