Flink klimmetje inderdaad.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Heeft dat zin met die beklimming erin?
Ze moet zich wel heel goed voelen dan. Hopelijk kan ze verrassen bij het lopen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:31 schreef Max23 het volgende:
Klamer gaat kopwerk doen, lijkt me nou niet echt verstandig
Een Ironman op de Spelen zou echt mooi zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:23 schreef Columbiafan het volgende:
Dat stayeren in wielrennen is echt matig trouwens. Goede fietsers zijn op deze afstand zwaar in het nadeel.
Gewoon even een minuutje wegfietsen bij de rest, dan kom het goed.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moet zich wel heel goed voelen dan. Hopelijk kan ze verrassen bij het lopen.
Tja, als je dit al langer volgt dan kan het vrij voorspelbaar worden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Fijn dat je zo'n voorspellende gave hebt in ieder geval
Maar dat je zegt dat Klamers slechtste onderdeel het lopen is, is gewoon kul.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, als je dit al langer volgt dan kan het vrij voorspelbaar worden.
Zoals de Belg dat blijkbaar niet doet.
Maar jij zegt net ook dingen die niet kloppen dus waar hebben we het dan over.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:34 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, als je dit al langer volgt dan kan het vrij voorspelbaar worden.
Zoals de Belg dat blijkbaar niet doet.
Ik zou echt weigeren om op kop te rijden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:38 schreef Columbiafan het volgende:
Tactisch rijden sommigen ook echt wel twijfelachtig.
Ze lopen 'vlak' volgens mij.quote:
Neequote:
Nog niet nee, kijk dan vanaf ronde 6 ongeveer, dan krijg je wel gaten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:41 schreef Klummie het volgende:
Nogal slaapverwekkend dit, gebeurt geen ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |