Alistair Brownlee? Of zijn broer Jonathan. Maar eigenlijk hoop ik op de Spanjaard of totaal iemand andersquote:
Vincent Luis misschien.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Alistair Brownlee? Of zijn broer Jonathan. Maar eigenlijk hoop ik op de Spanjaard of totaal iemand anders
Voor zowel de mannen als de vrouwen wordt de zogenaamde olympische afstand georganiseerd: 1,5 km zwemmen, 40 km wielrennen en 10 km hardlopen.quote:
Thx!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor zowel de mannen als de vrouwen wordt de zogenaamde olympische afstand georganiseerd: 1,5 km zwemmen, 40 km wielrennen en 10 km hardlopen.
oh ik zat al op de beeb, want die hebben natuurlijk de topfavoriet.quote:
Zaterdag, Rachel Klamer die op de Europese Spelen het zilver pakte tussen twee dames die goud en zilver pakte in Londen 2012quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:29 schreef Iwanius het volgende:
Weet niet. Misschien ligt het aan het feit dat het niet veel in de media komt maar heb mij gek genoeg nooit zo aangetrokken gevoeld tot de triatlon Misschien is het ook wel omdat ik geen Nederlandse atleten ken die hierin wat kunnen winnen.
ja, maar is dit niet heel kort in vergelijking met een volledige triathlon.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef Jovatov het volgende:
Triatlon is toch wel heel mooi hoor
Mwah, je hebt ook nog de sprint, de 1/8e met 500m zwemmen, 25km fietsen en 5km hardlopenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
ja, maar is dit niet heel kort in vergelijking met een volledige triathlon.
Ik geef het je maar te doen. 1,5km zwemmen, 40km fietsen én 10km hardlopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:04 schreef aswesleep het volgende:
[..]
ja, maar is dit niet heel kort in vergelijking met een volledige triathlon.
Jeetjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:07 schreef schoonmams het volgende:
Wat is er nou weer zo bijzonder aan die hele Copacabana? Is toch gewoon een veredeld Scheveningen?
Echt hequote:
Minder. als je ziet hoe snel ze 1.5 km zwemmen. 18 minuten is echt snel hoor. Dat haalt DeLuna met geen mogelijkheid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:17 schreef MichelWuyts het volgende:
40km fietsen is wel erg kort. Opzich wel mooie menselijke afstanden. Een prof doet hier 2,5 uur over ofzo of misschien nog iets sneller?
Kort?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:17 schreef MichelWuyts het volgende:
40km fietsen is wel erg kort. Opzich wel mooie menselijke afstanden. Een prof doet hier 2,5 uur over ofzo of misschien nog iets sneller?
Stukken sneller hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:17 schreef MichelWuyts het volgende:
dat fiets een beginnende fietstoerist ook makkelijk:p. Zeker als je de afstanden van de iron man bekijkt.quote:
Mijn zwembad PR is 19:17quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Minder. als je ziet hoe snel ze 1.5 km zwemmen. 18 minuten is echt snel hoor. Dat haalt DeLuna met geen mogelijkheid.
hele thriatlonquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Stukken sneller hoorof had je het over hele triathlon
Klopt niet, ik zat naar de rondetijden te kijken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:44 schreef aswesleep het volgende:
Rijden mooi 20 seconden per rondje weg. Nog 5 rondjes te gaan.
Geen idee. Maar ik gok dat zijn beste onderdeel wel fietsen is (Belg zijnde).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:01 schreef Columbiafan het volgende:
Kan die Van Riel een beetje hardlopen?
Yorkequote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie viel er? Ik keek even 400horden
Wel jammer dat er geen 4de mee is om het spannend te houden voor het podium.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
En de 3 beste lopers zijn weg.
En wie mag er dan winnen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen ze samen over de finish komen?
Zal Alistair Jonathan laten winnen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zullen ze samen over de finish komen?
Welke heeft vorige keer mogen winnen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal Alistair Jonathan laten winnen?
Alistairquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:25 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Welke heeft vorige keer mogen winnen?
Dan moet je hopen dat Schoeman nog wat over heeft om er naartoe te lopen en dat lijkt me niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk wat druk van achteruit, dan kan het nog spannend worden.
Ziet er niet naar uit nee. Jammer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:26 schreef TheArt het volgende:
Dan
[..]
Dan moet je hopen dat Schoeman nog wat over heeft om er naartoe te lopen en dat lijkt me niet.
4quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:32 schreef Monopoly_Man het volgende:
Hoeveel km lopen ze nog? Ik volg het alleen via updates hier en op de Guardian...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |