quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:02 schreef Max23 het volgende:
BBC acht de kans op een sweep voor hun niet onmogelijk

Scheelt dat ze moeten zwemmen, niet duiken.quote:

In het zwembad zie je tenminste nog wat als dat gebeurt, maar ditquote:

Dan zit de BBC uit hun nek te lullenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:14 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Die had ze bij de start al niet op.

Toen ze startten dacht ik al bij mezelf, Hewitt gaat er zonder bril in, huh.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dan zit de BBC uit hun nek te lullen

Misschien was ze hem toen al kwijt?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:16 schreef swimmie86 het volgende:
[..]
Toen ze startten dacht ik al bij mezelf, Hewitt gaat er zonder bril in, huh.

Dat kan ja, ligt ie nog in haar tas.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:16 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Misschien was ze hem toen al kwijt?

fixedquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:17 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan me echt bijna niet voorstellen dat iemand vrijwillig zonder bril dat water in duikt.

Is het ook. Ik was echt duizeligquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:21 schreef Dagoduck het volgende:
Wat lijk me dit kut zeg, die omschakeling

als ze eraf waait is het klaarquote:

Bij heel veel wedstrijden is dat ook verboden. Zelfs op korte afstanden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:23 schreef Columbiafan het volgende:
Dat stayeren in wielrennen is echt matig trouwens. Goede fietsers zijn op deze afstand zwaar in het nadeel.

het is dan ook een triatlon geen wielrennen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:23 schreef Columbiafan het volgende:
Dat stayeren in wielrennen is echt matig trouwens. Goede fietsers zijn op deze afstand zwaar in het nadeel.

Hoop vooral dat ze nu niet gaan schakelen naar andere sport.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het zielig voor de Belg

BBC is ook gewoon livequote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop vooral dat ze nu niet gaan schakelen naar andere sport.

Zijn de meeste mensen niet zo'n fan meer van geloof ik.quote:

dan zijn we op de beeb aangewewzn jaquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 16:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoop vooral dat ze nu niet gaan schakelen naar andere sport.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |