SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
"the greatest enemy of knowledge is not ignorance, it is the illusion of knowledge." -Stephen W. Hawking
Waarvan akte.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:38 schreef kilon het volgende:
BEDANKT NOS!! EEN ZEKERE GOUDEN MEDAILLE VOORSPELLEN EN DAN IS HET ZILVER EN DAT IS HARTSTIKKE GOED MAAR WE KUNNEN NIET BLIJ ZIJN OMDAT JULLIE GOUD HADDEN GEZEGD EN DAN VERWACHT IK GOUD EN NU MOETEN WE BOOS ZIJN OP SCHIPPERS WANT JULLIE HEBBEN ALTIJD GELIJK EN ZEIDEN DAT HET GOUD ZOU WORDEN!
Ik vind het alsnog zeer knap dat ze al zo hard gaat. Zeker als je beseft dat ze pas een goeie 2 jaar zich echt aan het toeleggen is op de sprint en Bowie en Thompson al sinds hun jeugd zowat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:38 schreef hhh38 het volgende:
De hype gaat de volgende keer nog groter als ze blijft winnen de komende 4 jaar
dankuquote:
Hockey komt nog.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:39 schreef Dagoduck het volgende:
Ik had wel gehoopt dat Nederland deze spelen vóór Japan zou eindigen in de medaillespiegel.
Dat was om zsm te finishen, mongoloid.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die struikelpartij was ook maar nét op het juiste moment.
Heldquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:40 schreef Max23 het volgende:
ChuramdyGod bij Sporza net
Ze kwam voor goud, nu moet ik het doen![]()
![]()
Uhm, ze struikelde bijna buiten de baan he. Als je dan hindert is het ook DQ.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was om zsm te finishen, mongoloid.
Had ze wel maar die heeft Thompson ook helaas. 21.88 gewoon een erg goede tijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:38 schreef golfer het volgende:
Ik miste die laatste versnelling van Dafne.
Mij was goud beloofd, dus.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat geforceerde gefap op zilver. Hou 'ns op met z'n allen man.
Nee, dat trieste gedoe met hihihi NOS hahah losers. xD Dat is niet geforceerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt hèquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zet 12 years a slave even aan #genotquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
DE ZWARTEN BLIJVEN HET SUPERIEURE RAS
BLACK POWER
LEVE DE ZWARTEN
Ik vind er echt geen kut aan.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:40 schreef Ahmad1nejad het volgende:
godverdomme als ze zo beetje chaggi is, is ze nog aantrekkelijker
Niet echt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:40 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Gewoon hartstikke goede prestatie. Die Thompson is heer en meester dit seizoen op de 200.
ehahaha das nou een goeiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt hè
Ik heb in het voetbal nog nooit iemand blij zien zijn om een tweede plek. Oh wacht..
Ja, graag.quote:
Hoeft ook niet.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is allemaal wel een beetje overdreven hoe ze het doet, maar ze heeft tenminste wel mentaliteit.
gogmequote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het is allemaal wel een beetje overdreven hoe ze het doet, maar ze heeft tenminste wel mentaliteit.
Ken ik die?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nou ik ga nog even afberen op Tess Wester en dan lekker slapen. doei.
Zou die ook viesmad zijn geweest bij de NBC?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:41 schreef Max23 het volgende:
Gatlin had enkelklachten, daardoor niet de finale gehaald
ENERGIE KRACHT WINNAARSMENTALITEITquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik krijg zo'n 'kijk mij eens de juiste mentaliteit hebben' gevoel bijquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederlandquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap het maar niet. Iedereen belooft goud voor SCHIPPUUUUURS, werkelijk iedereen denkt goud (behalve Szura) en nu is zilver toch opeens fantastisch zeldzaam schitterend?
Bij Sporza net was die erg gelaten en relaxedquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die ook viesmad zijn geweest bij de NBC?
Ik dacht niet eens aan een medaille joh, zilver is mooi.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik snap het maar niet. Iedereen belooft goud voor SCHIPPUUUUURS, werkelijk iedereen denkt goud (behalve Szura) en nu is zilver toch opeens fantastisch zeldzaam schitterend?
Ho ho, ik zei om 3:31 uur dat Thompson ging winnen!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef Ajacied422 het volgende:
cognitieve dissonantiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef Ajacied422 het volgende:
die keeper bij het handbal, die lekkere blonde niet die chubby pool.quote:
Fanny had gewoon goud... vier keer!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef Ferbo het volgende:
Hahaha wat een kut volk zijn we ook.
Het is jammer dat ze niet haar toptijden haalt van eerder dit seizoen, maar een europese medaille op een sprint nummer..
Hij wilde het er niet over hebben, of als excuus gebruiken, ze mogen gaan gissen. Dit dat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou die ook viesmad zijn geweest bij de NBC?
teletekst hahaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef Redefine het volgende:
Overigens wel weer typisch dat deze medaille de enige in CAPS is op teletekst tot nu toe
De manier waarop is een beetje treurig, hoe ze dat interview in ging.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef marcodej het volgende:
Ik vind dit wel een prima interview. Die zilver is ook mooi mentaliteit.
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:38:38Schippers pakt geen vlag. Niets om te vieren. Loopt op haar sokken de baan af. reageer retweet
Wtf, beledig de zwartmens niet zoquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
SEDOC WEER LEKKER POLITIEK CORRECTE NIKKER UITHANGEN
Ongesteld zijn is een bitchquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:43 schreef superniger het volgende:
twitter:thijszonneveld twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:38:38Schippers pakt geen vlag. Niets om te vieren. Loopt op haar sokken de baan af. reageer retweet
Zo zie je maar wie de ECHTE kenners hier zijn hequote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Echte winnaars zijn niet sympathiekquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind Dafne niet echt sympathiek overkomen tijdens de spelen
Normaal was ze altijd heel sympathiek en open, maar dit gaat echt nergens overquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:43 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Echte winnaars zijn niet sympathiek
Meh. Beter dan een reactie a la Haasse.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:43 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
ach die hype was gewoon te groot, die negerin was gewoon beter. dat het zo close zou worden had iedereen kunnen wetenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Sedoc leest hier niet mee.quote:
Dit heb ik nog maar heel weinig gezien in al die jarenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:43 schreef superniger het volgende:
Snap wel dat je niet tevreden bent, maar er is een verschil tussen hoe Tom Dumoulin het oppakte en hoe Schippers het oppakt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Snap verder prima dat ze niet blij is
Blij zijn met zilver of brons
Ik denk het ook. Spanning is goed maar dit is allemaal te veel spanning geweest, lijkt het.quote:
Gelukkig maar!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef kilon het volgende:
Nu mogen we toch blij zijn met zilver. Want Sedoc zegt het.
Wat een onzin.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker boeiend of ze sympathiek is.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:43 schreef Amarantha het volgende:
De voorbeelden zijn eindeloosquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt hè
Ik heb in het voetbal nog nooit iemand blij zien zijn om een tweede plek. Oh wacht..
Dan is ggmm een ultieme winnaar.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Tja. Ze liep ook geen perfecte race. Dus ik denk dat ze vooral kwaad op zichzelf is. Wel jammer.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zei het direct na de race dat ik haar wel heel dicht bij de lijn zag lopen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef kavu het volgende:
ze wordt gediskwalificeerd hoor .. haar voet was op de lijn .. ik denk dat die amerikaanse nog gaat protesteren
Jaja.. 70 jaar geledenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Fanny had gewoon goud... vier keer!
Als Dumoulin direct een microfoon had gehad nadat hij gevallen was, dan had hij ook wel wat anders gereageerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap wel dat je niet tevreden bent, maar er is een verschil tussen hoe Tom Dumoulin het oppakte en hoe Schippers het oppakt.
Ze is gewoon teleurgesteld, snap ik best.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Snap wel dat je niet tevreden bent, maar er is een verschil tussen hoe Tom Dumoulin het oppakte en hoe Schippers het oppakt.
Ik niet hoor!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jongens, ze is gewoon even vies mad. Laat haar, dat zijn we allemaal wel eens.
Sowieso is Goud geen zekerheid als je een jaar eerder met slechts 0.03 van Thompson wint.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef Szura het volgende:
[..]
Zo zie je maar wie de ECHTE kenners hier zijn he
Precies ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De Pokemongeneratiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef Groby het volgende:
zilver![]()
mensen die blij zijn met zilver![]()
![]()
![]()
![]()
zou typisch zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef kavu het volgende:
ze wordt gediskwalificeerd hoor .. haar voet was op de lijn .. ik denk dat die amerikaanse nog gaat protesteren
Overdreven?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja als dat je moet supporteren win je ook geen prijs neequote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:45 schreef Jedi_Pimp het volgende:
ROTTERDAM HOOLIGANS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zou typisch zijn
Iedereen naar bed nu en dan morgen van de koffiejuffrouw die dq moeten vernemen
Schippers is veelbelovend. Ze loopt PAS 2 jaar dat is insane als je bedenkt dat een Bowie/Thompson al veel langer met sprint bezig zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Sowieso is Goud geen zekerheid als je een jaar eerder met slechts 0.03 van Thompson wint.
Ik drink geen koffie, kan ik in huis ook een cola of bier-juffrouw krijgen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:46 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
zou typisch zijn
Iedereen naar bed nu en dan morgen van de koffiejuffrouw die dq moeten vernemen
'die heb ik nietquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:46 schreef Fylax het volgende:
Kan iemand gifje maken van die schoenen?
Dumoulin was ook zichtbaar niet tevreden met zilver. Maar gaf toch een heel andere indruk dan Dafne 'veel te opgefokt' Schippers.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:45 schreef Felagund het volgende:
[..]
Als Dumoulin direct een microfoon had gehad nadat hij gevallen was, dan had hij ook wel wat anders gereageerd.
twitter:gijsrademaker twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:44:39Bittere frustratie over zilver bij Daphne Schippers... https://t.co/u5raFF9pUt reageer retweet
Absoluut. Over een paar jaar kan de situatie weer heel anders zijn. Maar ze moet nu die motivatie vast blijven houden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Schippers is veelbelovend. Ze loopt PAS 2 jaar dat is insane als je bedenkt dat een Bowie/Thompson al veel langer met sprint bezig zijn.
twitter:KeesVee twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:44:36Zilver voor Dafne Schippers is en blijft knap. Voor goud was een eindsprint a la Churandy Martina nodig geweest. Wat een klasbak. #Rio2016 reageer retweet
Ze klinkt echt enorm opgefokt en gefrustreerd op een verkeerde manier. Je mag best een beetje gelaten reageren hoor, dan kun je ook teleurgesteld zijn. Maar dit is geen fijne image.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overdreven?
Ze was hier gewoon favoriete voor goud en had echt een dikke kans. Tja, dan ben je niet blij met zilver.
en dat heeft op welke manier met pokemon te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:46 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De PokemongeneratieDie totaal geen clue heeft van de waarde van zilver op de 200 meter.
Die was na zijn blessure al blij dat hij enigszins op niveau was meneer de amateur psycholoog. Sjongejonge iemand is boos en we maken er een drama van.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog steeds mad dat SdVfan geen filmpjes meer uploadt.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij was mad toen FC Nerds compilaties stopten op youtube.
kun je dat kopiëren zodat ik kan opslaanquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:47 schreef Szura het volgende:
Beelden van schoenen:twitter:gijsrademaker twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:44:39Bittere frustratie over zilver bij Daphne Schippers... https://t.co/u5raFF9pUt reageer retweet
Martinaquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:45 schreef skysherrif het volgende:
hahahahha martina is gewoon blij, al werd ze laatse as ie blij
Niet iedereen is hetzelfde (gelukkig maar)quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze klinkt echt enorm opgefokt en gefrustreerd op een verkeerde manier. Je mag best een beetje gelaten reageren hoor, dan kun je ook teleurgesteld zijn. Maar dit is geen fijne image.
Ze heb wel een medaille hoor en dat is blijvenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:47 schreef superniger het volgende:
Enkeltje losersvlucht voor Dafne.
Toch verbazingwekkend dat ze favoriete was. Dat leek mij heel duidelijk Thompson.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Overdreven?
Ze was hier gewoon favoriete voor goud en had echt een dikke kans. Tja, dan ben je niet blij met zilver.
Nou liet Dumoulin wel een welgemeend 'Godverdomme!!' vallen kort na het verliezen van de leiding in de Vuelta.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dumoulin was ook zichtbaar niet tevreden met zilver. Maar gaf toch een heel andere indruk dan Dafne 'veel te opgefokt' Schippers.
Als ze zelf naar die race kijkt gaat er een laptop uit het raam.
Misschien is het wel goed dat het niet in een keer lukt allemaalquote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Absoluut. Over een paar jaar kan de situatie weer heel anders zijn. Maar ze moet nu die motivatie vast blijven houden.
Mex kan niet tegen enge emoties.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die was na zijn blessure al blij dat hij enigszins op niveau was meneer de amateur psycholoog. Sjongejonge iemand is boos en we maken er een drama van.
twitter:HeldenMagazine twitterde op donderdag 18-08-2016 om 03:34:39ZILVER! @dafneschippers wint een prachtige zilveren medaille op de 200m sprint! Topprestatie Dafne! #TeamNL https://t.co/jQk5nWgkDh reageer retweet
Aan de andere kant moest zij zich nu verantwoorden voor het overdreven gehype van de NOS.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze klinkt echt enorm opgefokt en gefrustreerd op een verkeerde manier. Je mag best een beetje gelaten reageren hoor, dan kun je ook teleurgesteld zijn. Maar dit is geen fijne image.
Dan heb je nauwelijks opgelet in de laatste 12 maanden.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch verbazingwekkend dat ze favoriete was. Dat leek mij heel duidelijk Thompson.
Die vindt af en toe een paardenhoofd in zijn bed met de hartelijke groeten van Platini en de baas van Youtube dus ik kijk wel uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk nog steeds mad dat SdVfan geen filmpjes meer uploadt.
Er lopen ook nog andere mensen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:47 schreef Redefine het volgende:
Straks gewoon live de finale van de 100 meter horden missen, zou ik ook wel weer iets voor de NOS vinden.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:49 schreef Smoofie het volgende:
Martina moet worden ingezet als anti depressiva
Ik ook. En terecht. Net niet is kut. Voor iemand met haar kwaliteiten: goud=goud. Al het andere is niks.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 03:48 schreef Sjors_Peter het volgende:
Dafne is gewoon slechte verliezer.. niks leuks aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |