quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Nice, net shotgun gecalled voor in de auto
Jup.. lekker manquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:35 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Jouw pret begint dus al x uur eerder.
Dit inderdaad, kutte bij het voorvak is dat als je moet pissen, je niet meer terug mag. (Stromae hierdoor vooraan gemist)quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:31 schreef Tentrits het volgende:
Ik vind mid-mid wel oké met hopelijk een beetje ruimte.
Bij dit soort weekenden laat ik me graag gereden worden en slaap ik achterin.quote:
Zo gaar! En geen bar daar... Pissen kan nog in het publiek, al ben ik daar niet zo'n grote fan vanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:36 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Dit inderdaad, kutte bij het voorvak is dat als je moet pissen, je niet meer terug mag. (Stromae hierdoor vooraan gemist)
Als je kan pissen in het publiek dan kan je het daarna netjes opdrinken.. Recyclen noemt men dat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:38 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Zo gaar! En geen bar daar... Pissen kan nog in het publiek, al ben ik daar niet zo'n grote fan van
Ik ga mee op lowlands en neem mee: Lifestrawquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je kan pissen in het publiek dan kan je het daarna netjes opdrinken.. Recyclen noemt men dat.
Ruimen ze tegenwoordig de voorvakken niet meer na een optreden?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:27 schreef ja2pers het volgende:
Hoelang gaan jullie van te voren wachten bij Muse? Mijn plan is een deel mee te pakken van Hollywood Undead en daarna te gaan chillen in het voorvak.
Goed punt, kan ik me niet meer herinneren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:47 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ruimen ze tegenwoordig de voorvakken niet meer na een optreden?
Voorgaande jaren nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:47 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ruimen ze tegenwoordig de voorvakken niet meer na een optreden?
Ja wat een useless functie zeg. Een soort FAQ pagina met handelingsvermogen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:47 schreef over_hedge het volgende:
Die lowlands appHou eens op met steeds berichtjes sturen
Huh, vaak genoeg gedaan. Maar was niet afgeladen vol ofzo, misschien scheelt dat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:36 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Dit inderdaad, kutte bij het voorvak is dat als je moet pissen, je niet meer terug mag. (Stromae hierdoor vooraan gemist)
Ja precies. Een faq die alvast antwoorden geeft via push berichten voordat je iets gevraagd hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:52 schreef Robertv het volgende:
[..]
Ja wat een useless functie zeg. Een soort FAQ pagina met handelingsvermogen.
Dat zal dan verschil zijn, optreden was begonnen, maat van me en ik moesten erg nodig en hoe we ook probeerde, we kwamen niet meer terug er in.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Huh, vaak genoeg gedaan. Maar was niet afgeladen vol ofzo, misschien scheelt dat.
Als het vak 'vol' is kom je er idd niet meer in. Niemand niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:56 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Dat zal dan verschil zijn, optreden was begonnen, maat van me en ik moesten erg nodig en hoe we ook probeerde, we kwamen niet meer terug er in.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mwa, Muse is vooral op FOK een hype hoor, zo bekend zijn ze niet.
Hoi Sunquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als het vak 'vol' is kom je er idd niet meer in. Niemand niet.Dat gebeurt lang niet bij iedere band, maar bij Muse vermoed ik dat het wel vol gaat zijn daar..
Jaaaaaaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Hoi Sunik ben er ook weer bij dit jaar
Ik probeerde andere jaren ook wel bij de LL meet te komen, maar dat bedacht ik me elke keer een week na LL.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't is wel het jaar van de coming out van de lurkers he
Ja leuk!! Ik neem zelfs een powerbank mee hahaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
gaan we dit jaar wel meeten?? Neem je je foon mee en paraat en zo??
Lijkt me leuk ff bij te praten
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja leuk!! Ik neem zelfs een powerbank mee hahaen ik heb je nummer nog zie ik, dus dat komt goed! Ik heb er weer mega veel zin in!
Jaaaaaa komt sowieso goed!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Wij hebben ook een powerbank mee. Ik ga alleen appjes en zo niet direct horen/zien, maar dat komt goed
Beetje geduld hebben dan lukt het vast
Dat doen die mensen achter de bar toch gewoon voor je?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bier koud zetten doe ik idd ook alleen net voor LL
Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weten jullie die grote wespenplaag van vorig jaar nog?
Viel me alles mee moet ik zeggen. Merkbaar verschil wel op de crewcamping tegen de tijd dat er op elke vijf vierkante meter een overvolle wespenval van een geknipte colafles stond.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:14 schreef DerJoris het volgende:
Deze jongen hier heeft heel er zin in De Likt! Die X-Ray gaat al vroeg een party hoogtepunt bereiken
Ferraroquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waar is onze voormalig Lowlove-vriend gebleven? Ik weet zijn naam niet eens meer, zo lang is het geleden.
Poeh, ja, die wespen. De helft van onze groep is ons ontvallen gedurende het weekend. Slachtoffer-rate was daarmee nog hoger dan de hel van 2012.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vertel eens n00bie, is de magie jou al eens overkomen sinds het begin der tijden van Lowlands dat je er rond loopt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooi topic
LWL / Seks op Lowlands
Denk je dat ik anders zou blijven terugkomen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:46 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Vertel eens n00bie, is de magie jou al eens overkomen sinds het begin der tijden van Lowlands dat je er rond loopt?
Begeleid met dit nummer: "Can I get a little something for the weekend..."
Jij gaat al zo lang naar Lowlands... zie je soms niet wat jonge kids die een beetje op je lijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Denk je dat ik anders zou blijven terugkomen?
Ik stel me zo voor dat jij op camping 3 staat met je wigwam en daar omheen een enclave van 18-jarige groupies met hun tentje (de 19+ers moeten in de cirkel daarbuiten staan) hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk je dat ik anders zou blijven terugkomen?
Whatever fantasy pitches your tent, manquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:01 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat jij op camping 3 staat met je wigwam en daar omheen een enclave van 18-jarige groupies met hun tentje (de 19+ers moeten in de cirkel daarbuiten staan) hebt.
Waar kunnen we je treffen voor de vredespijp, opperhoofd?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Whatever fantasy pitches your tent, man
Bij dat ene kunstwerkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:18 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Waar kunnen we je treffen voor de vredespijp, opperhoofd?
Komt goedquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaaaaaa komt sowieso goed!
Ik ga me dit hele weekend laten verrassen denk ik. Heb nog niet eens naar het blokkenschema gekekenelk jaar maak ik een planning en elk jaar komt er niks van terecht
dus ben ook maar opgehouden met die planning
![]()
Hopelijk zit het weer een beetje mee. Ik wil bier drinken in de zon
Nog nooit gezien. Ik mis geloof ik altijd een hoop op LL.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij dat ene kunstwerk
[ afbeelding ]
Whut? Why??quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Oja straks nog even geld pinnen
Dat moet er wel inzitten jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef WeezerButler het volgende:
n00bie next to the boobies.
Ga je nog richting Checkpoint St Pauli ??
Ik stond naast de fotograaf toen hij deze schoot, altijd fijn als vrienden dit soort dingen doenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij dat ene kunstwerk
[ afbeelding ]
Thanks voor de reminder!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Oja straks nog even geld pinnen
Toppie, drinken we er 1.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet er wel inzitten ja
Dit, en bij een PIN storing kan je nog gewoon munten bestellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zodat je kan kiezen tussen de cash en de pin rij!
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef DerJoris het volgende:
Mijn pannekoeken zijn trouwens klaar. 1,5kg aan pannekoeken voor ontbijt moet genoeg zijn right?
Haha inderdaad. Stagaire aan het werk natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lekkere recente pic van de Charlie ook (als 't niet de Lima is..)
Ik op de X-rayquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik alles invul wat ik 't minst vind, kom ik op de Bravo uit.
oooohquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:26 schreef remco1993 het volgende:
Mocht het voor mensen hier nog bepalend zijn voor wat ze gaan zien dit weekend: zowel Biffy Clyro als M83 komen in november naar TivoliVredenburg
Uhhmm is dit een gerucht? Ik kan er niks over vinden in het geval van Biffy...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:26 schreef remco1993 het volgende:
Mocht het voor mensen hier nog bepalend zijn voor wat ze gaan zien dit weekend: zowel Biffy Clyro als M83 komen in november naar TivoliVredenburg
Zullen we posters van hangen op het terrein.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:32 schreef DerJoris het volgende:
[..]
Uhhmm is dit een gerucht? Ik kan er niks over vinden in het geval van Biffy...
Ah dat kan inderdaad. Concert van Biffy lijkt me wel leuk, alleen zit mn november al zo vol met concerten, kunnen de leuke artiesten het niet iets meer verspreiden?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zullen we posters van hangen op het terrein.
Idd.. mijn november zit ook al bomvolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:34 schreef DerJoris het volgende:
[..]
Ah dat kan inderdaad. Concert van Biffy lijkt me wel leuk, alleen zit mn november al zo vol met concerten, kunnen de leuke artiesten het niet iets meer verspreiden?
In ieder geval Biffy wordt als het goed is morgen aangekondigd voor 5 november. M83 op 29 november. Maar vandaar dusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:32 schreef DerJoris het volgende:
[..]
Uhhmm is dit een gerucht? Ik kan er niks over vinden in het geval van Biffy...
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd.. mijn november zit ook al bomvol
Mr. Novemberquote:
Doe eens een vraag stellen, je bent aan de beurtquote:
Ohjaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe eens een vraag stellen, je bent aan de beurt
Ligt er een beetje aan of je kieskeurig bent qua plaats. En of je met meer dan alleen die tent bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:11 schreef SjefCock het volgende:
Ik denk dat ik maar aan de andere kant van de brug blijf. We hebben een zware 4 persoons tent en we zijn er pas half 8
Of denken jullie dat het nog wel lukt op de campings aan de festivalzijde?
Ik ben een Lowlands n00b
quote:Jij hoort in de Charlie van Lowlands thuis!
Hoi ontdekkingsreiziger! Jij bent altijd op zoek naar nieuwe muziek en die ga je in de Charlie zeker vinden. Een biertje, het zonnetje en misschien soms een klein dansje, maar muziek is de sleutel. Deze Lowlands-editie staat er weer genoeg nieuws en spannends op jouw podium. Enjoy!
Dat zit wel goed; op DTRH was Whitney sympathiek en gewoon goed (wel niet heel spetterend, maar dat is de plaat ook niet).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:51 schreef Belabor het volgende:
De favoriet: Whitney
Dit is mijn eerste editie van Lowlands, ooit. Ik vermaak me al een aantal jaar op de kleinere festivals en showcasefestivals als Eurosonic Noorderslag. Daarom ben ik erg benieuwd naar mijn ontdekkingen van het afgelopen jaar die op LL staan. Bombay, Otherkin, Highly Suspect, stuk voor stuk heb ik hoge verwachtingen. Niets is echter zo uniek en verfrissend geweest als Whitney. Nu moet het alleen live nog net zo overtuigen als op plaat...
Het ligt niet aan jouquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:24 schreef richolio het volgende:
Hebben jullie er ook zin in, of ligt dat aan mij?
James Blake.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:26 schreef beantherio het volgende:
Nog een verzoek tot tips. Vorig jaar vond ik Underworld en Django Django twee van de absolute hoogtepunten. Zijn er dit jaar nog leuke aanraders op het gebied van electro-achtige muziek? En LCD Soundsystem en M83 heb ik natuurlijk al genoteerd staan. Alvast bedankt.
Ja... Maar liever doen ze dat niet. Kans dat het niet lukt, is aanwezig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef ondeugend het volgende:
Kan een parkeerticket via de telefoon gescand worden?
Kan, maar accepteren ze niet volgens de tekst op de tickets. Moet geprint worden op A4 staat er op, wordt niet geaccepteerd als het ticket op een andere manier aangeboden wordt. Staat rechtsonder, boven de barcode die daar staat..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef ondeugend het volgende:
Kan een parkeerticket via de telefoon gescand worden?
Volgens alle andere weerdiensten die ik bekijk komt er zondag ongeveer 3mm.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:01 schreef richolio het volgende:
Volgens weeronline valt er zondag 12 mm.Maar verder ziet het weer er prima uit hoor!
Is dat petje wel moeilijk genoeg? Anders kan die niet op bij de hiphop hè.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:47 schreef richolio het volgende:
MIJN LOWLANDS CHECKLIST! CHECK!
KLEDING
- [ ] Petje
Prima zo toch? Al toch best een lang lijstje. Wat vergeet ik?
Saharazand krijgt ook altijd de schuld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:05 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Volgens alle andere weerdiensten die ik bekijk komt er zondag ongeveer 3mm.
Weeronline is ook een beetje de telegraaf van de weerdiensten, altijd de meest extreme verwachting neerzetten
Dit jaar heb ik ze op Oranje pop in Nijmegen gezien, en was meteen verkocht, dus Muse ga ik skipen voor Bombay. Ook omdat ik Biffy Clyro (kleine overlap met Muse) helemaal wil zien. Muse is dan helemaal aan de andere kant van het terrein.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:06 schreef DerJoris het volgende:
De dark horse: Bombay
Als je geen zin hebt in de drukte van Muse, ga hier heen. Dit jaar gezien in Paradiso met een minimaal publiek, en ze hebben het nog plat weten te spelen. Deze jongens (en meid) gaan het nog ver schoppen de komende jaren vanwege de fantastische live sets. Jammer dat ik ze moet missen door de clash met Muse.
Ja echt he..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:16 schreef Tentrits het volgende:
Dilemma..
Muse wil ik toch wel een keer live zien, maar Bombay lijkt me erg leuk en niet zo enorm druk als Muse wat ik zeker een pluspunt vind.
En eigenlijk wil ik ook Gallowstreet zien.
Ik vermoed van niet. Maar dat is slechts een aanname.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik las trouwens iets over free wifi. Iemand enig idee of dit ook op de camping is?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:21 schreef over_hedge het volgende:
Ik las trouwens iets over free wifi. Iemand enig idee of dit ook op de camping is?
mm ja. Het gaat mij eigenlijk alleen om spotifyquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:25 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vermoed van niet. Maar dat is slechts een aanname.
Ik ga gewoon lekker op 4g, die gratis wifi dingen zijn vaak zo traag en het slurpt accu's leeg door het gezoek steeds..
We posten echt bijna tegelijkquote:
Waarschijnlijk wordt het 5 minuten bij Muse kijken "ohja, leuk. Doen ze toch aardig."quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja echt he..Ik voel je pijn..
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef WpuntNL het volgende:
[..]
Ja... Maar liever doen ze dat niet. Kans dat het niet lukt, is aanwezig.
Tnxquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:53 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Kan, maar accepteren ze niet volgens de tekst op de tickets. Moet geprint worden op A4 staat er op, wordt niet geaccepteerd als het ticket op een andere manier aangeboden wordt. Staat rechtsonder, boven de barcode die daar staat..
Daar zijn ze voorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:26 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mm ja. Het gaat mij eigenlijk alleen om spotifyIk maak voor de zekerheid wel gewoon offline playlist aan.
Nachtelijke inluistersessies voor de volgende dag?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:27 schreef over_hedge het volgende:
[..]
We posten echt bijna tegelijkMaar voor spotify dus. Van de rest geen internet nodig.
Nah ik denk dat het bij ons gewoon de Muse set gaat worden.. Staat toch echt wel hoog op mijn lijstje. Ik zou er niet voor naar een stadion willen maar wil ze wel echt graag zien.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:27 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wordt het 5 minuten bij Muse kijken "ohja, leuk. Doen ze toch aardig."
Daarna naar Bombay lopen en blijven, tenzij tegenvallend: dan naar Gallowstreet
Meer ochtend/middag wachten tot het tijd is om het terrein op te gaan playlist. uitslapen tot die tijd lukt me toch niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:28 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Nachtelijke inluistersessies voor de volgende dag?
We kunnen de fokmeet vrijdagavond plannen? Dat is behoorlijk stom?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nah ik denk dat het bij ons gewoon de Muse set gaat worden.. Staat toch echt wel hoog op mijn lijstje. Ik zou er niet voor naar een stadion willen maar wil ze wel echt graag zien.
Het is jammer dat er niet gewoon iets stoms naast geprogrammeerd staat
Oh goed idee! Die mis ik met alle plezierquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
We kunnen de fokmeet vrijdagavond plannen? Dat is behoorlijk stom?
Nope, alleen op festivalterrein.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:21 schreef over_hedge het volgende:
Tuurlijkquote:
Doe je een rondje fun-parken?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:31 schreef Faazz het volgende:
Mijn taxi-plan lijkt te falen. Iemand ervaring met de pendelbus van Harderwijk naar Walibi?
Dan heb ik vorig jaar het hoogte punt gemistquote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
TuurlijkIeder jaar weer een hoogtepunt
Instappen en weer uitstappen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:31 schreef Faazz het volgende:
Mijn taxi-plan lijkt te falen. Iemand ervaring met de pendelbus van Harderwijk naar Walibi?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:40 schreef alopio het volgende:
Mijn ode aan Lowlands..
Mijn geliefde Lowlands, ik bedacht me vandaag dat ik je al 16 jaar ken, bijna de helft van mijn leven dus. En wat hebben we veel meegemaakt samen. Van een onwennige eerste keer, wat uiteindelijk echt fantastisch was tot een ervaren lowlands ganger.
Vroeger toen je mij nog weleens verraste met een buitenpodium. Je vond dance nog een beetje eng, maar je flirte al wel met rap en hip hop. Je serveerde me nog Dommelsch en geweldige broodjes beenham (wil je die aub weer een keertje maken voor me). We zaten nog niet aan de telefoons, dus een oplaadpunt was nog iets onbekends. En je had liever niet dat we donderdagavond al kwamen, je zat er niet echt op te wachten en riep heel vaak dat er toch echt niks te doen was en er niks open was. Gelukkig was je altijd lief en schonk je toch wat biertjes voor je gasten, die er altijd met grote getalen waren. En gelukkig start je nu al met je feestje op donderdag. Ik heb je huis zijn veranderen, je blijft altijd bezig. Van Wortels tot Raketten en andere kunst, je koopt vaak nieuwe meubels en houd van schuiven maar toch voel ik me thuis.
En ja ik ben weleens vreemdgegaan, twee keer zelfs met je vriendin Pukkepop, maar gelukkig heb je me vergeven. Elk jaar denk ik ook dat we misschien moeten stoppen, maar je overtuigd me elke keer weer om te blijven komen. Wat hebben we een lol gehad, maar ook verdriet toen ik opeens niet meer welkom was omdat je heel veel hippe tienermeisjes had uitgenodigd die heel snel alles bezet hadden. Groot was de vreugde dat je twee dagen van te voren toch nog een plekje voor me had. En ook wij hebben weleens woorden, dan heb ik kritiek op je. Maar hoe dichter augustus nadert dan is alles weer vergeven en bloeit de liefde week op.
Je verandert, je vernieuwd, niets blijft hetzelfde, maar elke keer als ik je zie voelt het vertrouwd. Als wij samen zijn is een blik voldoende om ons weer gelukkig te voelen. Deze liefde gaat nooit verloren.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:40 schreef alopio het volgende:
Mijn ode aan Lowlands..
Mijn geliefde Lowlands, ik bedacht me vandaag dat ik je al 16 jaar ken, bijna de helft van mijn leven dus. En wat hebben we veel meegemaakt samen. Van een onwennige eerste keer, wat uiteindelijk echt fantastisch was tot een ervaren lowlands ganger.
Vroeger toen je mij nog weleens verraste met een buitenpodium. Je vond dance nog een beetje eng, maar je flirte al wel met rap en hip hop. Je serveerde me nog Dommelsch en geweldige broodjes beenham (wil je die aub weer een keertje maken voor me). We zaten nog niet aan de telefoons, dus een oplaadpunt was nog iets onbekends. En je had liever niet dat we donderdagavond al kwamen, je zat er niet echt op te wachten en riep heel vaak dat er toch echt niks te doen was en er niks open was. Gelukkig was je altijd lief en schonk je toch wat biertjes voor je gasten, die er altijd met grote getalen waren. En gelukkig start je nu al met je feestje op donderdag. Ik heb je huis zijn veranderen, je blijft altijd bezig. Van Wortels tot Raketten en andere kunst, je koopt vaak nieuwe meubels en houd van schuiven maar toch voel ik me thuis.
En ja ik ben weleens vreemdgegaan, twee keer zelfs met je vriendin Pukkepop, maar gelukkig heb je me vergeven. Elk jaar denk ik ook dat we misschien moeten stoppen, maar je overtuigd me elke keer weer om te blijven komen. Wat hebben we een lol gehad, maar ook verdriet toen ik opeens niet meer welkom was omdat je heel veel hippe tienermeisjes had uitgenodigd die heel snel alles bezet hadden. Groot was de vreugde dat je twee dagen van te voren toch nog een plekje voor me had. En ook wij hebben weleens woorden, dan heb ik kritiek op je. Maar hoe dichter augustus nadert dan is alles weer vergeven en bloeit de liefde week op.
Je verandert, je vernieuwd, niets blijft hetzelfde, maar elke keer als ik je zie voelt het vertrouwd. Als wij samen zijn is een blik voldoende om ons weer gelukkig te voelen. Deze liefde gaat nooit verloren.
Is dit bij jullie bekend?>quote:Eerder deze week werd bekend dat Michael Seifu Lowlands helaas moet afzeggen. Maar er is goed nieuws! Met DJ Maboku is een waardige vervanger gevonden.
Ja, ja dat doen ze.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:51 schreef viagraap het volgende:
Maar uit die ode begrijp ik dat ze dit jaar weer het terrein op donderdag opengooien?
Eens, maar niet zo veel en divers. Een x ray was vroeger niet hoor en de 24uur was toch echt een place to be snachts en wat te denken van de Alpha DJ's Mad Ed en...?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Fraai. Alleen was er al genoeg dance voor er uberhaupt een buitenpodium was, maar dat is je vergeven
Nee t is wel meer geworden, maar er zijn in verhouding ook gewoon meer acts bijgekomen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:03 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, maar niet zo veel en divers. Een x ray was vroeger niet hoor en de 24uur was toch echt een place to be snachts en wat te denken van de Alpha DJ's Mad Ed en...?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee t is wel meer geworden, maar er zijn in verhouding ook gewoon meer acts bijgekomen.
De Bravo had in 1996 wel zijn definitieve vorm gevonden, geen bands meer erbij, alleen maar electronische dance acts.
En er was 's nachts wel meer te doen dan de Alpha en de 24 uurs.
De Golf, de Bravo en iets later de India bleven ook gewoon open. Drum n bass nachten waren er 20 edities terug ook al.
Gelukkig ben ik niet de enige, wat kunnen die een act kapot makenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toen klaagden we al over die irritante MC's
Ik wens je heel veel plezier maar ik heb er niks meequote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:21 schreef Atmosphere72 het volgende:
Hoor hier niemand over Noel Gallagher? Man, wat heb ik daar zin in.
Bob vond het ook mooi:quote:
twitter:Indiaantje89 twitterde op woensdag 17-08-2016 om 20:51:57@Rapid_Razor_Bob hoi Bob, even iets wat je moet lezen:https://t.co/vLYr5Rietp Wat een prachtige liefdesverklaring aan Lowlands. reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 17-08-2016 om 20:55:03@Indiaantje89 Wow #traantje reageer retweet
Op BKS viel hij me een beetje tegen. Maar goed in een tent komt het wel beter tot zijn recht.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:21 schreef Atmosphere72 het volgende:
Hoor hier niemand over Noel Gallagher? Man, wat heb ik daar zin in.
Bob is m'n mattie!!!! Morgen ben ik er weer bobquote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Bob vond het ook mooi:twitter:Indiaantje89 twitterde op woensdag 17-08-2016 om 20:51:57@Rapid_Razor_Bob hoi Bob, even iets wat je moet lezen:https://t.co/vLYr5Rietp Wat een prachtige liefdesverklaring aan Lowlands. reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 17-08-2016 om 20:55:03@Indiaantje89 Wow #traantje reageer retweet
Beterschap man! Hoop voor je dat je op tijd een beetje fit bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:02 schreef beantherio het volgende:
Na allerlei vermoeidheidsklachten, een bezoek aan de huisarts gisteren (mogelijke holteontsteking), vandaag nog bloed laten afnemen in het ziekenhuis en dan toch nog naar Lowlands willen gaan.![]()
Morgen maar eens goed uitslapen, vandaag en morgen vroeg naar bed en dan maar hopen dat het vrijdag dusdanig acceptabel is dat het kan.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:55 schreef richolio het volgende:
Lijkt me trouwens wel zo leuk als ze de hockey dames uitzenden vrijdag. Zullen ze wel ergens doen toch?
Neen, doen ze niet. Zie ook Twitter.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:55 schreef richolio het volgende:
Lijkt me trouwens wel zo leuk als ze de hockey dames uitzenden vrijdag. Zullen ze wel ergens doen toch?
Bombay en Gallowstreet kan je volgend jaar op elke straathoek zien, Muse niet.. Ondanks de drukte is de keuze voor mij heel makkelijk. De andere bands pak ik op een bevrijdingsfestival wel een keer mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:16 schreef Tentrits het volgende:
Dilemma..
Muse wil ik toch wel een keer live zien, maar Bombay lijkt me erg leuk en niet zo enorm druk als Muse wat ik zeker een pluspunt vind.
En eigenlijk wil ik ook Gallowstreet zien.
Beterschap. Slim dat je morgen dan nog even je rust pakt en er pas op vrijdag heen gaat. Ik hoop dat je je dan een stuk beter voelt!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 21:02 schreef beantherio het volgende:
Na allerlei vermoeidheidsklachten, een bezoek aan de huisarts gisteren (mogelijke holteontsteking), vandaag nog bloed laten afnemen in het ziekenhuis en dan toch nog naar Lowlands willen gaan.![]()
Morgen maar eens goed uitslapen, vandaag en morgen vroeg naar bed en dan maar hopen dat het vrijdag dusdanig acceptabel is dat het kan.
Waar zie je dat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Neen, doen ze niet. Zie ook Twitter.
Dat zeg ik, op Twitter. Daar komt de vraag ook meermaals voorbij en als antwoord is dat er geen schermen zijn, wel WiFi op festivalterrein....quote:
Kon het niet vinden. Maar ik zie het idd, zonde.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat zeg ik, op Twitter. Daar komt de vraag ook meermaals voorbij en als antwoord is dat er geen schermen zijn, wel WiFi op festivalterrein....
Ik snap het wel. Zou handbal nog veel liever zien, en weer een ander de volleybal. Je blijft bezig en het leidt af van alles wat er al te doen is.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 22:48 schreef richolio het volgende:
[..]
Kon het niet vinden. Maar ik zie het idd, zonde.
Dat ligt natuurlijk maar net aan hoe laat jij van plan was weg te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik twijfel om schippers te kijken vanavond. Maar aangezien de nachtrust op LL ook niet veel zal zijn is het misschien slimmer om niet te kijken
Hier ook zoiets.. denk ook dat ik hem oversla.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:24 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk maar net aan hoe laat jij van plan was weg te gaan.
Ik denk dat ik rond 10:00 de bus op zoek dus ik sla dat sprintje van het grietje maar over.
Gewoon de wekker zetten en op je mobieltje kijken, dan kan je 5 minuten later weer slapenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik twijfel om schippers te kijken vanavond. Maar aangezien de nachtrust op LL ook niet veel zal zijn is het misschien slimmer om niet te kijken
quote:
Dat kan ik dus niet. Dan ben ik wakker ookquote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gewoon de wekker zetten en op je mobieltje kijken, dan kan je 5 minuten later weer slapenAls ik nu vroeg naar bed ga, kan ik morgennacht niet goed in slaap komen in mn tentje en ben ik er vrijdag nog erger aan toe..
Zulke pannenkoeken zitten bomvol converseringsmiddelen, dat zit wel goed. Beetje McDonalds-ideequote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:47 schreef Tentrits het volgende:
Ik las eerder iemand hier schrijven over pannenkoeken die gemaakt waren om mee te nemen..
Blijft dat wel een paar dagen goed als ik ze morgen maak? Oprollen in aluminiumfolie ofzo?
Ze worden iets kleffer, maar zijn wel goed te eten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:47 schreef Tentrits het volgende:
Ik las eerder iemand hier schrijven over pannenkoeken die gemaakt waren om mee te nemen..
Blijft dat wel een paar dagen goed als ik ze morgen maak? Oprollen in aluminiumfolie ofzo?
Gewoon kant en klaar kopen bij de super joh.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 00:47 schreef Tentrits het volgende:
Onderweg naar LL of al op de dijk?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:32 schreef richolio het volgende:
We staan echt in een erge file, zo zonde dit. Dacht lekker vroeg komen
Ondwerweg! Stond bij Gouda half uurtje in de file ofzo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:57 schreef alopio het volgende:
[..]
Onderweg naar LL of al op de dijk?
Veel plezier iedereen en tot straks, gaan rustig in de middag weg zo, dus nog lekker relax
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 02:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zulke pannenkoeken zitten bomvol converseringsmiddelen, dat zit wel goed. Beetje McDonalds-idee
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 07:23 schreef DerJoris het volgende:
[..]
Ze worden iets kleffer, maar zijn wel goed te eten.
Source: Ik ben degene waar je over praat.
De mijne zit alleen gemalen havermout, ei en banaan in (biologisch allen).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 08:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gewoon kant en klaar kopen bij de super joh.
Ik had 'm voor de zekerheid al opgenomen in mijn blokkenschema. Giel had het over een "manifestatie" ofzo toch? (luisterde maar half, radio op de achtergrond op werk)quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:09 schreef eteen het volgende:
Giel gooide nog ff olie op het vuur vanmorgen....
"Don't die on me now" is een verrassingsact, en die wordt onvergetelijk.
Soulwax misschien ofzo?
Volgens PlatoMania gaat Jett Rebel een signeersessie doen op Lowlands.twitter:robinvr78 twitterde op donderdag 18-08-2016 om 10:21:50Jett Rebel? Die speelt toch niet op #LL16? Is de verrassingsact van zat in India verklapt? @festileaks @LLowCamp https://t.co/D6TkdhYszx reageer retweet
Vorig jaar rond die tijd: geen file!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:31 schreef Fuszy het volgende:
Rond 11u gaan we hier weg. c.a. anderhalf uur rijden en verwacht nog wel even vast te staan voordat we de auto kwijt kunnen. Ben nog nooit met de auto gegaan dus ik ben benieuwd
Nee, ik ben vrijwilliger en kon daarom al de camping op.quote:
Weet je de kleur van de bandjes alquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:22 schreef RoaRRR het volgende:
Nee, ik ben vrijwilliger en kon daarom al de camping op.
Niet eerder dan 14.00 gaat de camping open
Ja maar dat mag ik niet bekend maken.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:24 schreef Mr.Floppy81 het volgende:
[..]
Weet je de kleur van de bandjes al
Jongens, drink er allemaal een paar op mij. Volgend jaar zijn we gewoon weer van de partij!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 23:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
En friekin_ veel klusplezier!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:47 schreef friekin_ het volgende:
En als leesvermaak tijdens het wachten, een throwback uit 2010.Zeg, ik zit hier te werken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zit je sowieso op de verkeerde sitequote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:51 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Zeg, ik zit hier te werken.
Ik ben loodgieter en googelde "douchewater".quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:52 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dan zit je sowieso op de verkeerde site
Duidelijk. Was al verbaasdquote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:22 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Nee, ik ben vrijwilliger en kon daarom al de camping op.
Niet eerder dan 14.00 gaat de camping open
Als je als loodgieter moet googelen naar zoiets dan versta je je vak ook niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 11:59 schreef meneerdebont het volgende:
[..]
Ik ben loodgieter en googelde "douchewater".
Hoe zeggen ze dat ook alweer, "bij de loodgieter lekt de kraan"?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:06 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Als je als loodgieter moet googelen naar zoiets dan versta je je vak ook niet.
Dat is vroegquote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:36 schreef RoaRRR het volgende:
Over ongeveer 15 min gaan de poorten open
Kleur bandjes bekend, Zwart met wit en oranjetwitter:Elvira_w twitterde op donderdag 18-08-2016 om 13:03:34🎉🎉🎉🎉 #LL16 https://t.co/SttBwwEPv6 reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 18-08-2016 om 14:08:00Frank Carter & The Rattlesnakes zegt af maar @theCharmtheFury vervangt! Meer info op https://t.co/1kwzQ6w10p #LL16 https://t.co/1eYYjzuCQC reageer retweet
Ja, dat!quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:49 schreef alopio het volgende:
Hop hop hop richting Lowlands...zet het bier maar koud
polsbandjes om houden is dan ook gewoon echt heel smerigquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:47 schreef beantherio het volgende:
Past wat beter bij mijn pak![]()
![]()
Ik zit er over te denken om m'n polsbandje van vorig jaar nu definitief door te knippen. Ik wil straks niet voor LL-nerd uitgemaakt worden door de polsbandombindgoden.
Jeetjequote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef akaQ het volgende:
Als je nu aansluit in de rij duurt het 3 uur en 21 minuten voor je binnen bent aldus LL
Laat ze een beetje doorwerken dan, ik wil rond 19.15 uur wel door kunnen lopenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef akaQ het volgende:
Als je nu aansluit in de rij duurt het 3 uur en 21 minuten voor je binnen bent aldus LL
Behoorlijk kutquote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:13 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op donderdag 18-08-2016 om 14:08:00Frank Carter & The Rattlesnakes zegt af maar @theCharmtheFury vervangt! Meer info op https://t.co/1kwzQ6w10p #LL16 https://t.co/1eYYjzuCQC reageer retweet
whut. Hoe danquote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:03 schreef akaQ het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
polsbandjes om houden is dan ook gewoon echt heel smerigWas laatst een onderzoek over.
http://www.ad.nl/muziek/w(...)jft-dragen~a2ed0aa7/
Ja dat wist ik al. Ik zie er inmiddels uit als een melaatse.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 15:24 schreef over_hedge het volgende:
[..]
polsbandjes om houden is dan ook gewoon echt heel smerigWas laatst een onderzoek over.
http://www.ad.nl/muziek/w(...)jft-dragen~a2ed0aa7/
Parkeerplek zal wel wat verderop zijn qua afstand ja, maar wachttijd bij ingang is dan wel minimaal. Meesten komen donderdag al. Camping 1/2/3/4 zullen wellicht vol zijn, er is ongetwijfeld nog plek bij 5/6quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:48 schreef finsdefis het volgende:
Oeps, wij kunnen morgen pas gaan (eerste keer LL). Ben benieuwd hoe het dan zit met de parkeerplekken en wachttijden voor de campings als ik dit zo hoor![]()
Op andere festivals viel het tot nu toe wel mee, moet ik zeggen.
Ah mooi, las net dat er ook een camping 7 is. Gelukkig hebben we een karretje om al het zware spul mee te sjouwenquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Parkeerplek zal wel wat verderop zijn qua afstand ja, maar wachttijd bij ingang is dan wel minimaal. Meesten komen donderdag al. Camping 1/2/3/4 zullen wellicht vol zijn, er is ongetwijfeld nog plek bij 5/6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |