quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Nice, net shotgun gecalled voor in de auto
Jup.. lekker manquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:35 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Jouw pret begint dus al x uur eerder.
Dit inderdaad, kutte bij het voorvak is dat als je moet pissen, je niet meer terug mag. (Stromae hierdoor vooraan gemist)quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:31 schreef Tentrits het volgende:
Ik vind mid-mid wel oké met hopelijk een beetje ruimte.
Bij dit soort weekenden laat ik me graag gereden worden en slaap ik achterin.quote:
Zo gaar! En geen bar daar... Pissen kan nog in het publiek, al ben ik daar niet zo'n grote fan vanquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:36 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Dit inderdaad, kutte bij het voorvak is dat als je moet pissen, je niet meer terug mag. (Stromae hierdoor vooraan gemist)
Als je kan pissen in het publiek dan kan je het daarna netjes opdrinken.. Recyclen noemt men dat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:38 schreef sjaak_trekbek het volgende:
[..]
Zo gaar! En geen bar daar... Pissen kan nog in het publiek, al ben ik daar niet zo'n grote fan van
Ik ga mee op lowlands en neem mee: Lifestrawquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Als je kan pissen in het publiek dan kan je het daarna netjes opdrinken.. Recyclen noemt men dat.
Ruimen ze tegenwoordig de voorvakken niet meer na een optreden?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:27 schreef ja2pers het volgende:
Hoelang gaan jullie van te voren wachten bij Muse? Mijn plan is een deel mee te pakken van Hollywood Undead en daarna te gaan chillen in het voorvak.
Goed punt, kan ik me niet meer herinneren.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:47 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ruimen ze tegenwoordig de voorvakken niet meer na een optreden?
Voorgaande jaren nietquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:47 schreef Hpzone het volgende:
[..]
Ruimen ze tegenwoordig de voorvakken niet meer na een optreden?
Ja wat een useless functie zeg. Een soort FAQ pagina met handelingsvermogen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:47 schreef over_hedge het volgende:
Die lowlands appHou eens op met steeds berichtjes sturen
Huh, vaak genoeg gedaan. Maar was niet afgeladen vol ofzo, misschien scheelt dat.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:36 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Dit inderdaad, kutte bij het voorvak is dat als je moet pissen, je niet meer terug mag. (Stromae hierdoor vooraan gemist)
Ja precies. Een faq die alvast antwoorden geeft via push berichten voordat je iets gevraagd hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:52 schreef Robertv het volgende:
[..]
Ja wat een useless functie zeg. Een soort FAQ pagina met handelingsvermogen.
Dat zal dan verschil zijn, optreden was begonnen, maat van me en ik moesten erg nodig en hoe we ook probeerde, we kwamen niet meer terug er in.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Huh, vaak genoeg gedaan. Maar was niet afgeladen vol ofzo, misschien scheelt dat.
Als het vak 'vol' is kom je er idd niet meer in. Niemand niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:56 schreef Sino_Ganti het volgende:
[..]
Dat zal dan verschil zijn, optreden was begonnen, maat van me en ik moesten erg nodig en hoe we ook probeerde, we kwamen niet meer terug er in.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mwa, Muse is vooral op FOK een hype hoor, zo bekend zijn ze niet.
Hoi Sunquote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Als het vak 'vol' is kom je er idd niet meer in. Niemand niet.Dat gebeurt lang niet bij iedere band, maar bij Muse vermoed ik dat het wel vol gaat zijn daar..
Jaaaaaaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:10 schreef Aure het volgende:
[..]
Hoi Sunik ben er ook weer bij dit jaar
Ik probeerde andere jaren ook wel bij de LL meet te komen, maar dat bedacht ik me elke keer een week na LL.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:11 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
't is wel het jaar van de coming out van de lurkers he
Ja leuk!! Ik neem zelfs een powerbank mee hahaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jaaaaaa![]()
gaan we dit jaar wel meeten?? Neem je je foon mee en paraat en zo??
Lijkt me leuk ff bij te praten
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:19 schreef Aure het volgende:
[..]
Ja leuk!! Ik neem zelfs een powerbank mee hahaen ik heb je nummer nog zie ik, dus dat komt goed! Ik heb er weer mega veel zin in!
Jaaaaaa komt sowieso goed!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]![]()
Wij hebben ook een powerbank mee. Ik ga alleen appjes en zo niet direct horen/zien, maar dat komt goed
Beetje geduld hebben dan lukt het vast
Dat doen die mensen achter de bar toch gewoon voor je?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Bier koud zetten doe ik idd ook alleen net voor LL
Nee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weten jullie die grote wespenplaag van vorig jaar nog?
Viel me alles mee moet ik zeggen. Merkbaar verschil wel op de crewcamping tegen de tijd dat er op elke vijf vierkante meter een overvolle wespenval van een geknipte colafles stond.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:14 schreef DerJoris het volgende:
Deze jongen hier heeft heel er zin in De Likt! Die X-Ray gaat al vroeg een party hoogtepunt bereiken
Ferraroquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waar is onze voormalig Lowlove-vriend gebleven? Ik weet zijn naam niet eens meer, zo lang is het geleden.
Poeh, ja, die wespen. De helft van onze groep is ons ontvallen gedurende het weekend. Slachtoffer-rate was daarmee nog hoger dan de hel van 2012.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vertel eens n00bie, is de magie jou al eens overkomen sinds het begin der tijden van Lowlands dat je er rond loopt?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mooi topic
LWL / Seks op Lowlands
Denk je dat ik anders zou blijven terugkomen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:46 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Vertel eens n00bie, is de magie jou al eens overkomen sinds het begin der tijden van Lowlands dat je er rond loopt?
Begeleid met dit nummer: "Can I get a little something for the weekend..."
Jij gaat al zo lang naar Lowlands... zie je soms niet wat jonge kids die een beetje op je lijkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Denk je dat ik anders zou blijven terugkomen?
Ik stel me zo voor dat jij op camping 3 staat met je wigwam en daar omheen een enclave van 18-jarige groupies met hun tentje (de 19+ers moeten in de cirkel daarbuiten staan) hebt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Denk je dat ik anders zou blijven terugkomen?
Whatever fantasy pitches your tent, manquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:01 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Ik stel me zo voor dat jij op camping 3 staat met je wigwam en daar omheen een enclave van 18-jarige groupies met hun tentje (de 19+ers moeten in de cirkel daarbuiten staan) hebt.
Waar kunnen we je treffen voor de vredespijp, opperhoofd?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Whatever fantasy pitches your tent, man
Bij dat ene kunstwerkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:18 schreef Tentrits het volgende:
[..]
Waar kunnen we je treffen voor de vredespijp, opperhoofd?
Komt goedquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:23 schreef Aure het volgende:
[..]
Jaaaaaa komt sowieso goed!
Ik ga me dit hele weekend laten verrassen denk ik. Heb nog niet eens naar het blokkenschema gekekenelk jaar maak ik een planning en elk jaar komt er niks van terecht
dus ben ook maar opgehouden met die planning
![]()
Hopelijk zit het weer een beetje mee. Ik wil bier drinken in de zon
Nog nooit gezien. Ik mis geloof ik altijd een hoop op LL.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij dat ene kunstwerk
[ afbeelding ]
Whut? Why??quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Oja straks nog even geld pinnen
Dat moet er wel inzitten jaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:23 schreef WeezerButler het volgende:
n00bie next to the boobies.
Ga je nog richting Checkpoint St Pauli ??
Ik stond naast de fotograaf toen hij deze schoot, altijd fijn als vrienden dit soort dingen doenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bij dat ene kunstwerk
[ afbeelding ]
Thanks voor de reminder!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:22 schreef indiaantje89 het volgende:
Oja straks nog even geld pinnen
Toppie, drinken we er 1.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet er wel inzitten ja
Dit, en bij een PIN storing kan je nog gewoon munten bestellen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Zodat je kan kiezen tussen de cash en de pin rij!
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef DerJoris het volgende:
Mijn pannekoeken zijn trouwens klaar. 1,5kg aan pannekoeken voor ontbijt moet genoeg zijn right?
Haha inderdaad. Stagaire aan het werk natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Lekkere recente pic van de Charlie ook (als 't niet de Lima is..)
Ik op de X-rayquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Als ik alles invul wat ik 't minst vind, kom ik op de Bravo uit.
oooohquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:26 schreef remco1993 het volgende:
Mocht het voor mensen hier nog bepalend zijn voor wat ze gaan zien dit weekend: zowel Biffy Clyro als M83 komen in november naar TivoliVredenburg
Uhhmm is dit een gerucht? Ik kan er niks over vinden in het geval van Biffy...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:26 schreef remco1993 het volgende:
Mocht het voor mensen hier nog bepalend zijn voor wat ze gaan zien dit weekend: zowel Biffy Clyro als M83 komen in november naar TivoliVredenburg
Zullen we posters van hangen op het terrein.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:32 schreef DerJoris het volgende:
[..]
Uhhmm is dit een gerucht? Ik kan er niks over vinden in het geval van Biffy...
Ah dat kan inderdaad. Concert van Biffy lijkt me wel leuk, alleen zit mn november al zo vol met concerten, kunnen de leuke artiesten het niet iets meer verspreiden?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zullen we posters van hangen op het terrein.
Idd.. mijn november zit ook al bomvolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:34 schreef DerJoris het volgende:
[..]
Ah dat kan inderdaad. Concert van Biffy lijkt me wel leuk, alleen zit mn november al zo vol met concerten, kunnen de leuke artiesten het niet iets meer verspreiden?
In ieder geval Biffy wordt als het goed is morgen aangekondigd voor 5 november. M83 op 29 november. Maar vandaar dusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:32 schreef DerJoris het volgende:
[..]
Uhhmm is dit een gerucht? Ik kan er niks over vinden in het geval van Biffy...
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd.. mijn november zit ook al bomvol
Mr. Novemberquote:
Doe eens een vraag stellen, je bent aan de beurtquote:
Ohjaquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Doe eens een vraag stellen, je bent aan de beurt
Ligt er een beetje aan of je kieskeurig bent qua plaats. En of je met meer dan alleen die tent bent.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:11 schreef SjefCock het volgende:
Ik denk dat ik maar aan de andere kant van de brug blijf. We hebben een zware 4 persoons tent en we zijn er pas half 8
Of denken jullie dat het nog wel lukt op de campings aan de festivalzijde?
Ik ben een Lowlands n00b
quote:Jij hoort in de Charlie van Lowlands thuis!
Hoi ontdekkingsreiziger! Jij bent altijd op zoek naar nieuwe muziek en die ga je in de Charlie zeker vinden. Een biertje, het zonnetje en misschien soms een klein dansje, maar muziek is de sleutel. Deze Lowlands-editie staat er weer genoeg nieuws en spannends op jouw podium. Enjoy!
Dat zit wel goed; op DTRH was Whitney sympathiek en gewoon goed (wel niet heel spetterend, maar dat is de plaat ook niet).quote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:51 schreef Belabor het volgende:
De favoriet: Whitney
Dit is mijn eerste editie van Lowlands, ooit. Ik vermaak me al een aantal jaar op de kleinere festivals en showcasefestivals als Eurosonic Noorderslag. Daarom ben ik erg benieuwd naar mijn ontdekkingen van het afgelopen jaar die op LL staan. Bombay, Otherkin, Highly Suspect, stuk voor stuk heb ik hoge verwachtingen. Niets is echter zo uniek en verfrissend geweest als Whitney. Nu moet het alleen live nog net zo overtuigen als op plaat...
Het ligt niet aan jouquote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:24 schreef richolio het volgende:
Hebben jullie er ook zin in, of ligt dat aan mij?
James Blake.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:26 schreef beantherio het volgende:
Nog een verzoek tot tips. Vorig jaar vond ik Underworld en Django Django twee van de absolute hoogtepunten. Zijn er dit jaar nog leuke aanraders op het gebied van electro-achtige muziek? En LCD Soundsystem en M83 heb ik natuurlijk al genoteerd staan. Alvast bedankt.
Ja... Maar liever doen ze dat niet. Kans dat het niet lukt, is aanwezig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef ondeugend het volgende:
Kan een parkeerticket via de telefoon gescand worden?
Kan, maar accepteren ze niet volgens de tekst op de tickets. Moet geprint worden op A4 staat er op, wordt niet geaccepteerd als het ticket op een andere manier aangeboden wordt. Staat rechtsonder, boven de barcode die daar staat..quote:Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef ondeugend het volgende:
Kan een parkeerticket via de telefoon gescand worden?
Volgens alle andere weerdiensten die ik bekijk komt er zondag ongeveer 3mm.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:01 schreef richolio het volgende:
Volgens weeronline valt er zondag 12 mm.Maar verder ziet het weer er prima uit hoor!
Is dat petje wel moeilijk genoeg? Anders kan die niet op bij de hiphop hè.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:47 schreef richolio het volgende:
MIJN LOWLANDS CHECKLIST! CHECK!
KLEDING
- [ ] Petje
Prima zo toch? Al toch best een lang lijstje. Wat vergeet ik?
Saharazand krijgt ook altijd de schuld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 20:05 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Volgens alle andere weerdiensten die ik bekijk komt er zondag ongeveer 3mm.
Weeronline is ook een beetje de telegraaf van de weerdiensten, altijd de meest extreme verwachting neerzetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |