Vermeer gaat naar Ajax.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:33 schreef Roffa123 het volgende:
De banner is nog steeds 2015/16, en waarom Vermeer ipv Jones?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:38 schreef Caland het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)e-moeten-missen.html
Dat komt op een kutmoment zeg.
Daar zal Berghuis anders over denken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:38 schreef Caland het volgende:
Is op te vangen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:38 schreef Caland het volgende:
Berghuis op links zie ik niet echt zitten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar zal Berghuis anders over denken.
Zijn er betere opties?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis op links zie ik niet echt zitten.
Lekker met Bilal dan? Of Kuyt links en Berghuis rechts.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis op links zie ik niet echt zitten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:01 schreef IkBenNietFries het volgende:
4-4-2 of Bilal links inderdaad.
Geen Bilalquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:01 schreef IkBenNietFries het volgende:
4-4-2 of Bilal links inderdaad.
Behalve dat we dan maar 1 fatsoenlijke linksbuiten hebben.quote:
Ik zou Kuyt liever op linksbuiten zien zwerven, en Berghuis lekker op zijn sterkste positie laten wennen...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Behalve dat we dan maar 1 fatsoenlijke linksbuiten hebben.
Dan maar Berghuis op links.
Jorgensen heeft bij Kopenhagen vaker op links gespeeld, maar hij is juist net aan het wennen in de spitspositie, laat hem maar even daar staan.
Kuyt op rechts en Toornstra op 10 dan maar. Een beter compromis, want dat blijft het, kan ik even niet zo gauw bedenken.
Nee, dat zou met Locadia, Narsingh en Maher echt veel beter zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:18 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal uit jongens. Het is niet dat jullie met de poppetjes op de juiste plek wel ineens meedoen om de titel.
Als je moet gaan praten over waar Kuyt, Berghuis en Toornstra moeten spelen dan kan er maar één conclusie zijn: Het is sowieso niet goed genoeg.
Is goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:18 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal uit jongens. Het is niet dat jullie met de poppetjes op de juiste plek wel ineens meedoen om de titel.
Als je moet gaan praten over waar Kuyt, Berghuis en Toornstra moeten spelen dan kan er maar één conclusie zijn: Het is sowieso niet goed genoeg.
Daar word je kampioen mee inderdaad. Twee keer op rij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:21 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nee, dat zou met Locadia, Narsingh en Maher echt veel beter zijn.
Verrassend.quote:Dirk Kuyt weet dat hij niet het eeuwige voetballeven heeft. In gesprek met Voetbal International blikt de 36-jarige aanvoerder van Feyenoord vooruit op zijn toekomst na zijn voetballoopbaan. Kuyt ziet voor zichzelf een rol weggelegd bij Feyenoord: hij hoopt in Rotterdam te beginnen aan een carrière als trainer.
Het trainerschap komt volgens Kuyt ‘het dichtst bij voetballer zijn’. "Dat trekt me enorm. Ik zie mezelf bij Feyenoord. Dat is een verbintenis die zal blijven." Kuyt ziet zichzelf over een jaar of tien wel op de Rotterdamse bank zitten.
De middenvelder annex aanvaller verwacht dat hij direct na zijn spelersloopbaan in Rotterdam actief blijft. "Ik weet zeker dat ik na mijn actieve loopbaan aan Feyenoord verbonden blijf." De Katwijker zegt het ‘prachtig’ te vinden
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:41:53Een forse tegenvaller voor @EljeroElia: door een schouderblessure is hij vier tot zes weken niet inzetbaar. https://t.co/KUbBDf9V92 reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:44:08Vier tot zes weken aan de kant betekent voor Elia dat hij op zijn vroegst pas weer inzetbaar is in de topper tegen PSV op 18 september. reageer retweet
Ai. Laten we hopen dat hij weer inzetbaar is tijdens de topper.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:41:53Een forse tegenvaller voor @EljeroElia: door een schouderblessure is hij vier tot zes weken niet inzetbaar. https://t.co/KUbBDf9V92 reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:44:08Vier tot zes weken aan de kant betekent voor Elia dat hij op zijn vroegst pas weer inzetbaar is in de topper tegen PSV op 18 september. reageer retweet
Die topper vind ik niet zo boeiend, vind het fijner dat hij dan misschien max 1 Europese wedstrijd mist, valt nog mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ai. Laten we hopen dat hij weer inzetbaar is tijdens de topper.
Zouden Berghuis en Bilal (en Kuyt) dan echt zoveel minder zijn op links? Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut man dat van Elia en zo als ik eerder al eens stelde we hebben vijf opties voor rechts maar niks voor links of Fernandez moet nu een serieuze optie zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zouden Berghuis en Bilal (en Kuyt) dan echt zoveel minder zijn op links? Volgens mij valt dat wel mee.
Berghuis weet ik eerlijk gezegd niet, Toornstra Kuyt en Bilal op links is niks dan zou ik Fernandes eerder opstellen. Feit blijft dat we voor links niet een echte vervanger hebben daar waar we voor rechts 5 opties hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zouden Berghuis en Bilal (en Kuyt) dan echt zoveel minder zijn op links? Volgens mij valt dat wel mee.
Bilal kan lastig op links slechter zijn dan op rechts.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ziyech halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Berghuis weet ik eerlijk gezegd niet, Toornstra Kuyt en Bilal op links is niks dan zou ik Fernandes eerder opstellen. Feit blijft dat we voor links niet een echte vervanger hebben daar waar we voor rechts 5 opties hebben.
Daarin is Gio inderdaad waar ik me zorgen over maak.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:24 schreef timmmmm het volgende:
Als die Fernandes iets kan, gewoon doen. Hoe dan ook wordt de vervsngig niet veel soeps, met Dirk of Bilal weet je dat al zeker. Als je met zo'n broekie nog de kans hebt er iets van te maken, waarom niet?
Maar ook dat zie ik Gio niet zo makkelijk doen
Petrovich betaalt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou alls jij betaalt, meteen doen!
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Wie hebben we dan allemaal op 10? Kuyt, Toornstra, Gudtafsson, Schuurman die verhuurd is en dan halen we gewoon Ziyech erbij joh, maakt het uit.
Je kunt inderdaad het beter zo veel mogelijk middenmoot in je team hebben ipv een goede speler die wedstrijden voor je wint.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Wie hebben we dan allemaal op 10? Kuyt, Toornstra, Gudtafsson, Schuurman die verhuurd is en dan halen we gewoon Ziyech erbij joh, maakt het uit.
Dat zeg ik, een plan hebben. Jij denkt goh, die kan goed voetballen, laten we die maar eens kopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad het beter zo veel mogelijk middenmoot in je team hebben ipv een goede speler die wedstrijden voor je wint.
Ga er anders even serieus op in.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een plan hebben. Jij denkt goh, die kan goed voetballen, laten we die maar eens kopen.
Veel duurder dan je kan betalen, je bent op tal van posities zwakker bezet, je het een jaar geleden al ee groot talent voor die positie gehaald die gewoon nooit speelt, je hebt je eigen jeugd daar er aan zit te komen, maar wat ken ons dat verrotten joh, hij speelt toch goed? Meteen halen.
Dat je een CV mist, de linkervleugel nou voor anderhalve maand helemaal onbezet is, dat soort dingen maken allemaal niet uit toch? Dat je misschien met heel veel geluk de helft van de vraagprijs uit kan geven ook niet. Maak et uit joh, hij speelt toch goed
Weet je hoeveel mongolen men in NL heeft die vindt dat je Ziyech maar moet halen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga er anders even serieus op in.
Madquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mongolen men in NL heeft die vindt dat je Ziyech maar moet halen?
Beste speler eredivisie dit, toptalent dat. Kanker lekker op met die Ziyech joh, ga ff uit van wat je club nodig heeft ofzo.
Ik kan me er boos om maken, dat opportunistische gezeik.
Je meent het.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als de doktoren er gezamenlijk de schouders onder zetten dan mag dat geen probleem zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ai. Laten we hopen dat hij weer inzetbaar is tijdens de topper.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mongolen men in NL heeft die vindt dat je Ziyech maar moet halen?
Beste speler eredivisie dit, toptalent dat. Kanker lekker op met die Ziyech joh, ga ff uit van wat je club nodig heeft ofzo.
Denk aan je hart.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wat denk je van Haller?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sowquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Whehehe.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je van Haller?
Kan Jorgensen op links.
Ik zou Neymar nemen, dan kan Jorgensen lekker blijven spitsen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat denk je van Haller?
Kan Jorgensen op links.
Of Ronaldo. En dan Jorgenson op links en Kramer in de spits.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:11 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zou Neymar nemen, dan kan Jorgensen lekker blijven spitsen.
Berghuis, Kramer, Ronaldo. Hebben we naast de registratie ook gewoon BKR in de aanval.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:22 schreef IkBenNietFries het volgende:
[..]
Of Ronaldo. En dan Jorgenson op links en Kramer in de spits.
noem dan Kuyt, maar toch 7/10quote:
Kramer is eckte ecktequote:Op woensdag 17 augustus 2016 18:59 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
noem dan Kuyt, maar toch 7/10
Deed Tiny Tim het maar een beetjequote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:44 schreef Loveless85 het volgende:
Timmmm moet nodig eens een wipje maken.
De fanbase zal zich iig wat meer herkennen in het team met BKR als voorhoede.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:24 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Berghuis, Kramer, Ronaldo. Hebben we naast de registratie ook gewoon BKR in de aanval.
Zo madquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:54 schreef Caland het volgende:
Nog net geen tribunes nodig bij zomaar een training van de koploper. #Feyenoord
http://twitter.com/iwanvanduren/status/766209805501554692/photo/1
Iwangod
Ghehehe.twitter:SanderdeB twitterde op donderdag 18-08-2016 om 11:53:11@iwanvanduren veel werkloosheid op Zuid reageer retweet
In en in triest dat iemand als Karsdorp bij Oranje zit. Lachwekkend.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:10 schreef Dr.Mikey het volgende:
Karsdorp Berghuis en Tony in voorselectie oranje.
Half Oranje is triest dat ze bij Oranje zitten.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
In en in triest dat iemand als Karsdorp bij Oranje zit. Lachwekkend.
Karsdorp vind ik eerlijk gezegd ook een vreemde keuze, al heeft het ongetwijfeld te maken met het gebrek aan rechtsbacks bij het Nederlands elftal. Ik geloof dat verder alleen Tete aanwezig is als rechtsback bij het Nederlands elftal?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Eens. En Kongolo dan weer niet.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Tete bankt nu ook bij Ajax, Veltman staat hoger in de pikorde bij Bosz als ik dit zo zie.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:49 schreef Sejt het volgende:
Janmaat is ook geselecteerd, dus met Tete en Janmaat heb je genoeg rechtsbacks. Maar ja, verbaast het ons nog?
Daarentegen schroeft het wel even de transferwaarde van Karsdorp omhoog.
allemaal tokkies.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 12:57 schreef Bolasie het volgende:
[..]Ghehehe.twitter:SanderdeB twitterde op donderdag 18-08-2016 om 11:53:11@iwanvanduren veel werkloosheid op Zuid reageer retweet
Dit is pas 1 wedstrijdje he. Dat zegt natuurlijk niks. Maar toch denk ik het ook..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:52 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Tete bankt nu ook bij Ajax, Veltman staat hoger in de pikorde bij Bosz als ik dit zo zie.
Dat is zo, maar het zegt behoorlijk wat als je Tete ernaast zet. Is in mijn optiek de beste RB in NL. Snelheid, tackles, fysiek, passing, goed spelinzicht.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:29 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Dit is pas 1 wedstrijdje he. Dat zegt natuurlijk niks. Maar toch denk ik het ook..
Want hij wil ook graag met Sanchez en Riedewald spelen wss.
Tete kan echter niet aanvallen en is tactisch niet echt denderend.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:31 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het zegt behoorlijk wat als je Tete ernaast zet. Is in mijn optiek de beste RB in NL. Snelheid, tackles, fysiek, passing, goed spelinzicht.
El Ghazi loopt continu in de weg, dus het is de vraag of dat wel zo belangrijk is met dat spel van de diepgaande middenvelders bij Ajax. Tactisch wel eens een slippertje, heb je gelijk in.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:35 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Tete kan echter niet aanvallen en is tactisch niet echt denderend.
Tonny vind ik dan opmerkelijker. Je hebt nauwelijks fatsoenlijke rechtsbacks, betere middenvelders zat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Barcelona heeft kortgeleden een bod uitgebracht op Cilessen van 10-12 miljoen.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:39 schreef Scrummie het volgende:
Belachelijk dat Vermeer niet geselecteerd is. Die is geblesseerd nog beter dan Cillessen.
Schuurman heeft alleen voor Oranje O19 gespeeld.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 14:39 schreef IkBenNietFries het volgende:
Kongolo en Woudenberg wel in voorselectie Jong Oranje. Schuurman geblesseerd? Normaal wordt hij nooit gepasseerd toch?
twitter:EljeroElia twitterde op donderdag 18-08-2016 om 19:33:24I'll come back stronger! Trust me. #FeyenoordRotterdam https://t.co/ZCGSUgYk5c reageer retweet
Wel weer mooi reclame maken zo.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:04 schreef Scrummie het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EljeroElia twitterde op donderdag 18-08-2016 om 19:33:24I'll come back stronger! Trust me. #FeyenoordRotterdam https://t.co/ZCGSUgYk5c reageer retweet
Oké René.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:33 schreef GGMM het volgende:
Ik zie dat jullie weer druk zijn met Ajax in dit topic.
Klopt, die was me weer een partij slecht vorige week. Met z'n debiele knotje.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:32 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Alleen door dat knotje zouden ze zijn contract al moeten ontbinden. Wat een flikker.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:16 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Klopt, die was me weer een partij slecht vorige week. Met z'n debiele knotje.
Een man op zijn uiterlijk ipv zijn kwaliteiten beoordelen is lekker hetero?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:57 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Alleen door dat knotje zouden ze zijn contract al moeten ontbinden. Wat een flikker.
Dijks zit ook bij de voorselectiequote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens. En Kongolo dan weer niet.
Blindgod
Wijven doen niet anders.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:49 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Een man op zijn uiterlijk ipv zijn kwaliteiten beoordelen is lekker hetero?
Wat is er mis met flikkers, mossellikker?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 21:57 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Alleen door dat knotje zouden ze zijn contract al moeten ontbinden. Wat een flikker.
Awwhh, wat lief.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat is er mis met flikkers, mossellikker?
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:47 schreef Scrummie het volgende:
Nou jongens, hebben we er vertrouwen in voor zondag?
Ik heb nooit vertrouwen in een uitwedstrijd eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:47 schreef Scrummie het volgende:
Ja hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:58 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb nooit vertrouwen in een uitwedstrijd eigenlijk.
Op basis van?quote:
Daar kunnen we pas wat zinnigs over zeggen als de weten hoe de voorhoede eruit gaat zien. Ik ben uiterst benieuwdquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik denk dat ons middenveld sterk zat is om de angel uit de aanval van Heracles te halen, en dat we wel genoeg kansen creeren, met hier en daar een goede combinatie met bv Berghuis/ Jorgensen, Toornstra, en hier en daar een goede voorzet van een back.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:11 schreef Scrummie het volgende:
Overigens is vandaag weer de persco, dus we lullen het komende topic weer vol over 2 verkeerde woordkeuzes van Gio.
Zag van de week nog een filmpje over het drukzetten door onze middenvelders. Dat zorgt ervoor dat het hele elftal verkeerd gaat staan... Zo veel vertrouwen heb ik daar niet in hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:18 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik denk dat ons middenveld sterk zat is om de angel uit de aanval van Heracles te halen, en dat we wel genoeg kansen creeren, met hier en daar een goede combinatie met bv Berghuis/ Jorgensen, Toornstra, en hier en daar een goede voorzet van een back.
Ik vind dat filmpje nou niet zo overtuigend. Ik vond El Ahmadi vrij goed op Ziyech staan en dat was denk ik zijn voornaamste taak. Uiteindelijk denk ik dat er vrij veel duels op het middenveld werden uitgevochten en dat Twente daar moeilijker mee had dan wij.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:25 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zag van de week nog een filmpje over het drukzetten door onze middenvelders. Dat zorgt ervoor dat het hele elftal verkeerd gaat staan... Zo veel vertrouwen heb ik daar niet in hoor.
https://www.facebook.com/TussenDeLinies/videos/1048851138524029/
Ik vraag me af of jij er zelfs met die kennis wat zinnigs over kan zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daar kunnen we pas wat zinnigs over zeggen als de weten hoe de voorhoede eruit gaat zien. Ik ben uiterst benieuwd
Wiequote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:51 schreef Tomasso het volgende:
Onze sterspeler heeft nu een kuitblessure.
@MikosGoukaquote:
Captain Nelom.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:58 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
@MikosGouka
Liesblessure Nelom over. Inmiddels heeft hij kuitblessure. Afwachten of hij inzetbaar is in Almelo. Woudenberg sowieso basiself.
Woudenberg krijgt zo in ieder geval genoeg tijd om zich voor Gio te bewijzenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:58 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
@MikosGouka
Liesblessure Nelom over. Inmiddels heeft hij kuitblessure. Afwachten of hij inzetbaar is in Almelo. Woudenberg sowieso basiself.
Lol. Nelom is over paar weken gewoon weer basisspeler hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat, zodra die blessure over is, Nelom alsnog de voorkeur krijgt
Nelom was al tweede keus he. Kongolo gaat gewoon weer linksback soelen als van Beek terug isquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:09 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Woudenberg krijgt zo in ieder geval genoeg tijd om zich voor Gio te bewijzen
Ik kan me niet voorstellen dat, zodra die blessure over is, Nelom alsnog de voorkeur krijgt, tenzij Woudenberg nog ineens hard door de mand gaat vallen oid?
Wat erg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:58 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
@MikosGouka
Ik denk niet dat Gio iets gaat veranderen zolang het loopt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nelom was al tweede keus he. Kongolo gaat gewoon weer linksback soelen als van Beek terug is
Nou ja, ik denk dat ik dan wel kan zeggen of ik er vertrouwen in heb of niet, en dat was de vraag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 09:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vraag me af of jij er zelfs met die kennis wat zinnigs over kan zeggen.
Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:14 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk dat ik dan wel kan zeggen of ik er vertrouwen in heb of niet, en dat was de vraag.
Of dat zinnig is voor jullie is een tweede, maar het ging om het vertrouwen vanuit mij en daar kan ik pas wat zinnigs over zeggen als we dat weten. Hoef jij het nog niet zinnig te vinden
Sfeer in Almelo, zie je het al voor je? Dat trekken ze daar niet, hoor.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:13 schreef H.FR het volgende:
Er zou een sfeeractie in het uitvak zijn, 400 vlaggen, die is door Heracles afgekeurdhoe sneu ben je dan.
Dit was niet boos hoor, ik heb nog niks gezegd over badder op je moederquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je boos werd.
Overigens Berghuis-genot komende wedstrijd. Toornstrado dan op rechts?
Dat blijkt ja. Slechte ervaringen met andere clubs was het argument voor afkeuring.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:16 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Sfeer in Almelo, zie je het al voor je? Dat trekken ze daar niet, hoor.
Je had Hahn denk ik wel voor redelijk wat poen kunnen verpatsen als iedereen fit wasquote:
Ergens denk ik dat ze het in Amsterdam minder goed kunnen verkopen aan hun achterban als ze de reserves van Feyenoord gaan halen voor hun basis. Zeker na het hele Vermeer-debacle zou dat waarschijnlijk teveel ophef creeren dat ik denk dat ze liever een internationaal gokje wagenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je had Hahn denk ik wel voor redelijk wat poen kunnen verpatsen als iedereen fit was
Daar heb je gelijk in. Het is ook wel genant natuurlijk. Maar de kans is heel reeeel dat we straks 3 keepers hebben die beter zijn dan Ajax' eerste keeper. Ook genant.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:22 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ergens denk ik dat ze het in Amsterdam minder goed kunnen verkopen aan hun achterban als ze de reserves van Feyenoord gaan halen voor hun basis. Zeker na het hele Vermeer-debacle zou dat waarschijnlijk teveel ophef creeren dat ik denk dat ze liever een internationaal gokje wagen
Tsja, Heracles. Minst gastvrije club in de eredivisie. Al tijden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:13 schreef H.FR het volgende:
Er zou een sfeeractie in het uitvak zijn, 400 vlaggen, die is door Heracles afgekeurdhoe sneu ben je dan.
Niet altijd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, Heracles. Minst gastvrije club in de eredivisie. Al tijden.
Zaak dat die snel degraderen.
En deze week hebben ze massaal kaarten geblokkeerd van Feyenoorders op de losse vakkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:34 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Niet altijd.
http://m.fcupdate.nl/voet(...)ioenswedstrijd-ajax/
Reserve joden dat het zijn.
Als persoonlijke vriend van Caland kan ik je vertellen dat ik om dat soort grapjes geen traan kan laten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dit was niet boos hoor, ik heb nog niks gezegd over badder op je moeder
vlnr berghuis jorgensen toornstraquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:25 schreef timmmmm het volgende:
Ik maak me meer zorgen over hoe onze voorhoede eruut gaat zien
We weten allemaal dat Gio nooit van de hollandse school zal afwijken, kosten wat het kostquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 11:34 schreef Gert het volgende:
[..]
vlnr berghuis jorgensen toornstra
of is het echt héééél gek om linkspoot Berghuis op links te zetten.
Lijkt me een prima zaak. Dit soort wedstrijdjes waren wel tof daar in Almelo:quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 10:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Tsja, Heracles. Minst gastvrije club in de eredivisie. Al tijden.
Zaak dat die snel degraderen.
Ik hoorde van de week op FR12 van een stel zelfbenoemde analytici dat Feyenoord schijnbaar 40% van de uitwedstrijden wint over de afgelopen 10 jaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 12:42 schreef VanKuikeren het volgende:
Ben erg benieuwd naar zondag. Lijkt me toch een wedstrijd die je vaker niet dan wel wint.
Tot zover mijn open deur.
Zou hij Basacikoglu op links zetten of zal hij Kuyt op links zetten, Berghuis rechts en Toornstra op 10?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:08 schreef Caland het volgende:
Zoals ik al zei:
Gio: 'Berghuis gaat niet op links spelen'
http://www.fr12.nl/nieuws(...)op-links-spelen.html
Zondag genieten van Bilal dus.
Kuyt op links zou heel misschien nog kunnen jaquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zou hij Basacikoglu op links zetten of zal hij Kuyt op links zetten, Berghuis rechts en Toornstra op 10?
Ik zou het vreemd vinden om met Basacikoglu te starten, maar om Berghuis op de bank te laten zitten.
Want?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds vind ik het zielig voor die jongen.
Ga je naar Watford in de veronderstelling dat je een eerlijke kans krijgt. Krijg je de kans niet en zit je een jaar te lijden op de bank ondanks dat je bankrekening gezellig volstroomt. Ga je een seizoentje bij Feyenoord voetballen voor fors minder in de hoop het plezier weer terug te vinden. Word je uit de basis gehouden door Jensje Toornstra.quote:
Logisch. Er is geen enkele reden om Toornstra te wisselen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je naar Watford in de veronderstelling dat je een eerlijke kans krijgt. Krijg je de kans niet en zit je een jaar te lijden op de bank ondanks dat je bankrekening gezellig volstroomt. Ga je een seizoentje bij Feyenoord voetballen voor fors minder in de hoop het plezier weer terug te vinden. Word je uit de basis gehouden door Jensje Toornstra.
#Thuglife
Hij wordt niet uit de basis gehouden door Toornstra. Gio kan er ook voor kiezen om Kuyt niet meer op te stellen bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je naar Watford in de veronderstelling dat je een eerlijke kans krijgt. Krijg je de kans niet en zit je een jaar te lijden op de bank ondanks dat je bankrekening gezellig volstroomt. Ga je een seizoentje bij Feyenoord voetballen voor fors minder in de hoop het plezier weer terug te vinden. Word je uit de basis gehouden door Jensje Toornstra.
#Thuglife
Ja maar als Jensje Toornstra het uitstekend doet op die plek, ben je nogal een kut coach als je 'm er zo maar uit haalt voor een huurling. Lijkt me niet echt prettig qua teamsfeer met al die dure bankzitters bij ons.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#Thuglife
Ik neem aan dat Van Bronckhorst ook een ideale elf heeft en zich niet laat verblinden door 'prestaties' tegenover een dolend FC Groningen en FC Twente.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:26 schreef PIETR het volgende:
[..]
Logisch. Er is geen enkele reden om Toornstra te wisselen.
Dus Toornstra die zich elke week de longen uit zijn lijf werkt en goed presteert moet wijken voor iemand die zijn kans op links niet eens wil pakken? Nah te vroeg misschien als Toornstra nu drie wedstrijden kut speelt geef ik je gelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Van Bronckhorst ook een ideale elf heeft en zich niet laat verblinden door 'prestaties' tegenover een dolend FC Groningen en FC Twente.
Dan kan je beter Kuyt eruit halen want ik lees dat Toornstra en Berghuis samen prima voetballen op het veld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dus Toornstra die zich elke week de longen uit zijn lijf werkt en goed presteert moet wijken voor iemand die zijn kans op links niet eens wil pakken? Nah te vroeg misschien als Toornstra nu drie wedstrijden kut speelt geef ik je gelijk.
Berghuis speelt zondag gewoon. Markeer mijn woorden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
#Thuglife
Kuyt linksbuitenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis speelt zondag gewoon. Markeer mijn woorden.
Kuyt moet ook eruit maar daar moet je als trainer naar toe werken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan kan je beter Kuyt eruit halen want ik lees dat Toornstra en Berghuis samen prima voetballen op het veld.
Ach daar doet hij niet veel anders dan op rechts.quote:
Als Van Bronckhorst slim is, geeft hij gewoon geen fuck en zorgt hij ervoor dat het al voor de Europa League-clash bewerkstelligd is dat Toornstra op 10 een zekerheidje is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kuyt moet ook eruit maar daar moet je als trainer naar toe werken.
Anders gaan de Henk Van Stee's er van de wereld zich ermee bemoeien.
Kuyt is alleen als spits van toegevoegde waarde, maar ik denk dat hij sinds het WK2014 iets teveel in zijn eigen mythe is gaan geloven dat hij overal kan spelen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach daar doet hij niet veel anders dan op rechts.
Al zou ik helemaal tegen Heracles gewoon starten met Bilal en Berghuis en dan Toornstra achter de Jorg. Maargoed.
Bilal is toch helemaal uit de picture?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Ach daar doet hij niet veel anders dan op rechts.
Al zou ik helemaal tegen Heracles gewoon starten met Bilal en Berghuis en dan Toornstra achter de Jorg. Maargoed.
Vorige week nog ingevallen, dus nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:21 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Bilal is toch helemaal uit de picture?
Dat is goed nieuws voor Heracles dan. Nu Kramer en Kuyt er nog in.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Vorige week nog ingevallen, dus nee.
Niet dat ie toen een bal goed raakte, maar toch.
Heracles maakt alleen kans als onze spelersbus over de kop slaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:28 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is goed nieuws voor Heracles dan. Nu Kramer en Kuyt er nog in.
Tegen Feyenoord thuis maken ze altijd wel kans. Kan me de laatste makkelijke zege voor Feyenoord niet herrineren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:30 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Heracles maakt alleen kans als onze spelersbus over de kop slaat.
Update 19-08 14:52: De sfeeractie in het uitvak is uiteindelijk toch goedgekeurd door de autoriteiten. De Feyenoordsupporters zien echter af van een sfeeractie vanwege onvoldoende voorbereidingstijd. Helaas, maar begrijpelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:36 schreef hafcfan het volgende:
Die sfeeractie van Feyenoord gaat trouwens gewoon door, dus ik vraag me af wat voor onzin hierboven allemaal staat.
Ik sfeer je, ik sla ze op hun bek die Heraclieden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Update 19-08 14:52: De sfeeractie in het uitvak is uiteindelijk toch goedgekeurd door de autoriteiten. De Feyenoordsupporters zien echter af van een sfeeractie vanwege onvoldoende voorbereidingstijd. Helaas, maar begrijpelijk.
De 'actie' is blijkbaar 3 maanden geleden al aangevraagd maar gisteren komt Heracles opeens met aanvullende eisen en vandaag keuren ze het pas goed. Het suffertje van de eredivisie.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:40 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Update 19-08 14:52: De sfeeractie in het uitvak is uiteindelijk toch goedgekeurd door de autoriteiten. De Feyenoordsupporters zien echter af van een sfeeractie vanwege onvoldoende voorbereidingstijd. Helaas, maar begrijpelijk.
Kansloze kutclub is hetquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 16:54 schreef Caland het volgende:
[..]
De 'actie' is blijkbaar 3 maanden geleden al aangevraagd maar gisteren komt Heracles opeens met aanvullende eisen en vandaag keuren ze het pas goed. Het suffertje van de eredivisie.
Dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 15:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Toch erg dat we nu al het tweede seizoen zonder echte backup voor links hebben.
Vorig seizoen speelde Elia ook lang niet altijd goed maar hadden we gewoon niemand om hem te wisselen. Dan zou in de zomer een tweede speler voor die plek toch prioriteit zijn.
Wat halen wij een rechtsbuiten een speler voor een positie waar we er al 3 van hadden lopen die er kunnen spelen waarvan twee eigenlijk een andere positie hebben en de derde (bilal) gewoon niet goed genoeg is.
Hangt af van Gustafson wat zijn niveau is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af.
Wat is je mening over Kuyt vs Gustafson?
Hij verdient sowieso nog meerdere kansen. Als je kijkt hoeveel de rest van het team keer op keer mag blijven schutteren zou het oneerlijk zijn om deze jongen niet minstens een tiental wedstrijden goede speeltijd te geven. Vind het gewoon totaal wanbeleid dat een Kuyt nu op 10 de boel staat op te houden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hangt af van Gustafson wat zijn niveau is.
Is die wedstrijd tegen Heerenveen zijn niveau dan verdient hij nog wel een kans.
Song speelde ooit ook een geweldige wedstrijd bij ons.
Lijkt me toch niet heel erg vreemd, dat je een kwaliteitsinjectie doet op een positie waar 1 speler niet voldoet en een onnatuurlijke positie is voor de 2 alternatieven?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af.
Wat is je mening over Kuyt vs Gustafson?
Beetje kut om dat te beamen omdat ik er zelf vandaan kom en woon, maar ik ben het met je eensquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 17:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat geldt eigenlijk voor die hele regio.
Ja godverdomme, had eigenlijk gehoopt dat je zou happen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 20:00 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Beetje kut om dat te beamen omdat ik er zelf vandaan kom en woon, maar ik ben het met je eens
Daar ligt zijn kracht niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef Oldground het volgende:
Ben ik de enige die er niks van snapt dat Berghuis er blijkbaar voor bedankt om als linksbuiten te acteren?
Het is nota bene een linkspoot.
Berghuis wilde het volgens mij vooral zelf niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Daar ligt zijn kracht niet.
Groetjes, Gio.
Volgens mij staat ie al z'n hele carrière op rechts. Misschien is ie onzeker over wat ie kan daar?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:14 schreef Oldground het volgende:
Ben ik de enige die er niks van snapt dat Berghuis er blijkbaar voor bedankt om als linksbuiten te acteren?
Het is nota bene een linkspoot.
Hij is gewoon bang dat hij straks afgerekend wordt op zijn prestatie aan de linkerkant.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie al z'n hele carrière op rechts. Misschien is ie onzeker over wat ie kan daar?
Ja dat is ongeveer wat ik ook zeiquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat hij straks afgerekend wordt op zijn prestatie aan de linkerkant.
Je kunt toch prima een voorzet geven vanaf links?quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:24 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang dat hij straks afgerekend wordt op zijn prestatie aan de linkerkant.
Dat zou ik niet eens weten, maar het verschil tussen links en rechts lijkt me vrij minimaal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Volgens mij staat ie al z'n hele carrière op rechts. Misschien is ie onzeker over wat ie kan daar?
Geweldig voorbeeld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:01 schreef Oldground het volgende:
[..]
Dat zou ik niet eens weten, maar het verschil tussen links en rechts lijkt me vrij minimaal.
Ik zou het ook raar hebben gevonden als Botteghin er voor bedankt zou hebben linker centrale verdediger te spelen naast Van Beek, omdat hij bij Groningen en Zwolle alleen rechts speelde.
Als je centrale verdediger. bent, ben je gewoon centrale verdediger. Of je links of rechts staat, maakt niet zoveel uit. Het verschil tussen links- en rechtsback is wel vergelijkbaar. En de Kars zet je ook neit zomaar links natuurlijkquote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je centrale verdediger. bent, ben je gewoon centrale verdediger. Of je links of rechts staat, maakt niet zoveel uit. Het verschil tussen links- en rechtsback is wel vergelijkbaar. En de Kars zet je ook neit zomaar links natuurlijk
Maar het is dan ook wel Steven fucking Berghuis he jongens. De held van Watford en Alkmaar.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:38 schreef glazenbak123 het volgende:
Berghuis bepaalt dus zo ff waar die speelt. Heeft Gio niets over te zeggen blijkbaar.
Voorlopig bepaalt hij (schijnbaar) slechts waar hij niet speelt...quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:38 schreef glazenbak123 het volgende:
Berghuis bepaalt dus zo ff waar die speelt. Heeft Gio niets over te zeggen blijkbaar.
Nou, eerst dit bericht:quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:08 schreef Tomasso het volgende:
Hoezo gaat iedereen er maar van uit dat Berghuis tegen Gio heeft gezegd dat hij niet in de basis wilt als linksbuiten?
En vervolgens zegt Gio op de persco dat ie Berghuis niet op links gaat zetten want dat is zijn kracht niet. Dan is 1+1 wel 2 toch.quote:Feyenoord moet het 4 tot 6 weken stellen zonder Eljero Elia die kampt met een schouderblessure. Steven Berghuis lijkt de logische vervanger, maar de zomeraanwinst zelf ziet geen heil in een plek op de linkervleugel. Dat heeft hij laten weten aan Voetbal International- verslaggever Iwan van Duren.
Hij is er nog geen volle maand, maar ik ben eigenlijk al een beetje klaar met Steven Berghuis.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 10:13 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nou, eerst dit bericht:
[..]
En vervolgens zegt Gio op de persco dat ie Berghuis niet op links gaat zetten want dat is zijn kracht niet. Dan is 1+1 wel 2 toch.
Dit nieuws zal hard aankomen in huize Berghuis gok ik zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:12 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hij is er nog geen volle maand, maar ik ben eigenlijk al een beetje klaar met Steven Berghuis.
Lekker op dreef jij.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 11:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit nieuws zal hard aankomen in huize Berghuis gok ik zo.
Jammer dat Captain Nelom geblesseerd is dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 12:53 schreef IkBenNietFries het volgende:
Wat was dat trouwens met Wilkshire die toen tegen NAC uit (dacht ik?) als linksbuiten speelde?
Pijnlijk weer dit.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 23:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je centrale verdediger. bent, ben je gewoon centrale verdediger. Of je links of rechts staat, maakt niet zoveel uit. Het verschil tussen links- en rechtsback is wel vergelijkbaar. En de Kars zet je ook neit zomaar links natuurlijk
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 13:38 schreef Tomasso het volgende:
Jezus, wat een stelletje wijven hier.
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:56 schreef Caland het volgende:
Tijdens de besloten training van #Feyenoord speelde Toornstra op de positie van Elia. Berghuis vanaf rechts. Zo zal t morgen dus wel zijn
Krabbygod
Nou ja, voor Berghuis wordt er gekeken naar waar hij het liefst speelt maar Toornstra kan blijkbaar gewoon van rechtsbuiten naar 10 terug naar rechtsbuiten en dan naar linksbuiten. Of overdrijf ik nu?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik hoop het.
Alle ophef hier voor niks.
Jens kan alles, die speelt overal goed. Djensquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, voor Berghuis wordt er gekeken naar waar hij het liefst speelt maar Toornstra kan blijkbaar gewoon van rechtsbuiten naar 10 terug naar rechtsbuiten en dan naar linksbuiten. Of overdrijf ik nu?
Nee, voor Kuyt geldt hetzelfde natuurlijk. Maar beide zijn spelers die daar nooit moeilijk over hebben gedaan - in ieder geval niet in de openbaarheid - en die het gewend zijn in hun carrière op veel verschillende posities te spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou ja, voor Berghuis wordt er gekeken naar waar hij het liefst speelt maar Toornstra kan blijkbaar gewoon van rechtsbuiten naar 10 terug naar rechtsbuiten en dan naar linksbuiten. Of overdrijf ik nu?
Jens die ziet zijn kans schoon om soms eens naar binnen te trekken (en via Jorgensen) eens lekker op de goal te knallen. Goede trap heeft ie wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 15:47 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Was dat niet tegen een 3e klasser?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:46 schreef Scrummie het volgende:
Trouwens, laatst was hier toch dat verhaal over Boetius? Speelde vorige week basis in de beker daar, en scoorde de enige goal van de wedstrijd. Wie weet gaat ie het alsnog laten zien
En dan de Staaf minuutjes maken de tweede helft door een wissel met Kuytquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Jens die ziet zijn kans schoon om soms eens naar binnen te trekken (en via Jorgensen) eens lekker op de goal te knallen. Goede trap heeft ie wel natuurlijk.![]()
Zou ik een prima oplossing vinden als dit het gaat worden.
Zelfs Achahbar zit op de bank bij PEC Zwolle.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:56 schreef Typisch het volgende:
Staat Schuurman er ook niet in bij Willem 2?
Gvd gio, kk geel.
Maar eigen jeugd?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zelfs Achahbar zit op de bank bij PEC Zwolle.
Ik was ook voorstander van Achahbar, maar kennelijk hebben de trainers het toch beter gezien dan ik als roeptoeter.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
jij denkt dat 020 een rol van betekenis gaat spelen dit seizoen?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Belangrijke wedstrijd morgen, we kunnen onze concurrent op 5 punten zetten.
Geen idee. Veel te vroeg nogquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
jij denkt dat 020 een rol van betekenis gaat spelen dit seizoen?
Wij die gaan profiteren in een uitwedstrijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:40 schreef Scrummie het volgende:
Belangrijke wedstrijd morgen, we kunnen onze concurrent op 5 punten zetten.
Het zal wel teveel gevraagd zijn ja, gok ik zo.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:54 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Wij die gaan profiteren in een uitwedstrijdAls dat gaat gebeuren, ga ik m'n stoeltje vast klaarzetten op de Coolsingel
Dat heeft ze goed geholpen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Absoluut niet. We mogen blij zijn dat we 5e gaan worden, Ajax zijnde.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het half uurtje dat hij wel heeft meegedaan heeft weinig geholpen anders.quote:
Oeh, da's wel een hele verandering hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Feyenoord het voor de verandering nou eens niet zelf verneukt op momenten dat ze moeten toeslaan krijgen we echt een leuk seizoen.
Gaat dan lekker met al die blessures.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Als Feyenoord het voor de verandering nou eens niet zelf verneukt op momenten dat ze moeten toeslaan krijgen we echt een leuk seizoen.
Het zou lekker zijn als we voor elke positie in het elftal een vervanger hebben klaar staan.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:48 schreef Vasion het volgende:
[..]
Gaat dan lekker met al die blessures.
Elia in deze vorm is niet te vervangen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het zou lekker zijn als we voor elke positie in het elftal een vervanger hebben klaar staan.
Maar niet eens een tweede speler in je selectie hebben die als natuurlijke positie links voor heeft is natuurlijk vragen om moeilijkheden.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Elia in deze vorm is niet te vervangen.
Volgens mij wordt het Toornstra op links en Berghuis op rechts toch?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:06 schreef Henrys het volgende:
Ach met Bilal in de basis hebben we weer iemand om ons aan te ergeren en verrot te schelden
Volgens ADquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het Toornstra op links en Berghuis op rechts toch?
Ja, en volgens Krabby is er besloten getraind met Toornstra op links en Berghuis op rechts.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
Volgens AD
Vermoedelijke opstelling: Jones; Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Woudenberg; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Toornstra, Jorgensen en Basacikoglu.
We hebben Fernandes toch? Gaan we jeugd nou gewoon nooit meer de kans geven? We hebben echt geen nieuwe vleugelspeler nodig.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 22:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar niet eens een tweede speler in je selectie hebben die als natuurlijke positie links voor heeft is natuurlijk vragen om moeilijkheden.
Je ziet hoe goed onze huidige jeugdlichting is tot nu toe. Ze komen nergens aan spelen toe of vallen hopeloos door de mand tot nu toe.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben Fernandes toch? Gaan we jeugd nou gewoon nooit meer de kans geven? We hebben echt geen nieuwe vleugelspeler nodig.
Kan nooit slechter dan basacikanniks zijnquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je ziet hoe goed onze huidige jeugdlichting is tot nu toe. Ze komen nergens aan spelen toe of vallen hopeloos door de mand tot nu toe.
Misschien zijn ze wel gewoon (nog) niet goed genoeg?
Die play off wedstrijd thuis tegen Heerenveen. Ja zo geef je EL, en zo verkloot je hetquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:06 schreef Henrys het volgende:
Ach met Bilal in de basis hebben we weer iemand om ons aan te ergeren en verrot te schelden
Misschien Manu maar weer terughalen, die maakte af en toe nog een cruciale goal
Normaal wel maar wij hebben gio als trainer die gaat eerst elke andere mogelijke optie proberen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben Fernandes toch? Gaan we jeugd nou gewoon nooit meer de kans geven? We hebben echt geen nieuwe vleugelspeler nodig.
Heeft hij dan niks van Koeman geleerd? Die ging echt geweldig met de jeugd omquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Normaal wel maar wij hebben gio als trainer die gaat eerst elke andere mogelijke optie proberen.
Ik zeg niet dat het gegarandeerd succes oplevert, maar een paar jaar terug werden dat soort jongens gewoon op jonge leeftijd voor de leeuwen gegooid, dat heeft toch mooie transfers opgeleverd.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Je ziet hoe goed onze huidige jeugdlichting is tot nu toe. Ze komen nergens aan spelen toe of vallen hopeloos door de mand tot nu toe.
Misschien zijn ze wel gewoon (nog) niet goed genoeg?
Nou ja, toen móést het. Nu nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gegarandeerd succes oplevert, maar een paar jaar terug werden dat soort jongens gewoon op jonge leeftijd voor de leeuwen gegooid, dat heeft toch mooie transfers opgeleverd.
Hoeveel spelers van onder de 20 hebben de afgelopen 2 seizoenen hun debuut gemaakt? Ik geloof niet dat dat alleen aan kwaliteit ligt. Sommige spelers hebben ook gewoon wedstrijden in het eerste nodig om hun kwaliteiten volledig tot uiting te laten komen.
Ik verwacht eerst Toornstra Bilal Kuyt Berghuis en Gustafson.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heeft hij dan niks van Koeman geleerd? Die ging echt geweldig met de jeugd om
Dat vind ik een te snelle conclusie, het is alleen heel moeilijk om zo te spelen dat ie tot z'n recht komt.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:17 schreef Henrys het volgende:
Achahbar ook al op de bank bij PEC en heeft nog niks laten zien. Die wedstrijd tegen PSV was dus echt de wedstrijd van zijn carriere
Maar die lichting(en) heeft / hebben op zo ongeveer het sportieve dieptepunt van Feyenoord hun debuut gemaakt. Veel slechter kon het niet, en veel spelers hebben dan ook seizoenen lang de kans gehad om te groeien. Zo maakte Feyenoord stappen van de 7de / 10de plaats onder Mario Been tot de 2de plaats onder Ronald Koeman.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:19 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het gegarandeerd succes oplevert, maar een paar jaar terug werden dat soort jongens gewoon op jonge leeftijd voor de leeuwen gegooid, dat heeft toch mooie transfers opgeleverd.
Hoeveel spelers van onder de 20 hebben de afgelopen 2 seizoenen hun debuut gemaakt? Ik geloof niet dat dat alleen aan kwaliteit ligt. Sommige spelers hebben ook gewoon wedstrijden in het eerste nodig om hun kwaliteiten volledig tot uiting te laten komen.
Wat kan je wel met een spits die zowel geen snelheid en fysiek heeft?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat vind ik een te snelle conclusie, het is alleen heel moeilijk om zo te spelen dat ie tot z'n recht komt.
Je kan hem niet in de diepte wegsturen en nauwelijks door de lucht aanspelen. Dat is gewoon erg moeilijk.
Stel je voor als hij de zoon van Koeman toen niet was tegengekomen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:44 schreef Pascalus het volgende:
http://video.gazzetta.it/(...)e6-a3b2-2ea9b205ec08
Pellè
Inderdaad, het leven hangt geregeld van toeval aan elkaar wat dat betreft.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:52 schreef Henrys het volgende:
[..]
Stel je voor als hij de zoon van Koeman toen niet was tegengekomen.
Nu leeft die man echt een droomleven met dat salaris en zo'n vrouw.
Combinatievoetbal over de grond, dichtbij de goal van de tegenstanderquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:39 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat kan je wel met een spits die zowel geen snelheid en fysiek heeft?
Ik zou die film nog gaan kijken ook als ze hem maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:52 schreef Henrys het volgende:
[..]
Stel je voor als hij de zoon van Koeman toen niet was tegengekomen.
Nu leeft die man echt een droomleven met dat salaris en zo'n vrouw.
Worden gewoon tweede hoor.quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 21:44 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik zou hier nog best voorstander van zijn...quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:06 schreef Henrys het volgende:
Misschien Manu maar weer terughalen, die maakte af en toe nog een cruciale goal
Ik snap echt niet waarom er zo weinig aandacht aan krachttraining wordt besteed in Nederland. Spelers als Bony,Altidore en zelfs Pelle zette zo die eredivisieverdedigers opzij alsof het kinderen waren en Engeland ging dat niet meer zo makkelijk. Daarom presteert Manu daar ook niet omdat al die spelers daar minstens net zo sterk zijnquote:Op zondag 21 augustus 2016 01:41 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik zou hier nog best voorstander van zijn...
Zolang het ten minste een korte termijn oplossing / als back up is. Kan met zijn fysiek als invaller misschien ook wel leuk wat forceren. Zal in Engeland niet zwakker zijn geworden.
Manu kan dan ook niet voetballen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom er zo weinig aandacht aan krachttraining wordt besteed in Nederland. Spelers als Bony,Altidore en zelfs Pelle zette zo die eredivisieverdedigers opzij alsof het kinderen waren en Engeland ging dat niet meer zo makkelijk. Daarom presteert Manu daar ook niet omdat al die spelers daar minstens net zo sterk zijn
Zelfs Pelle?quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom er zo weinig aandacht aan krachttraining wordt besteed in Nederland. Spelers als Bony,Altidore en zelfs Pelle zette zo die eredivisieverdedigers opzij alsof het kinderen waren en Engeland ging dat niet meer zo makkelijk. Daarom presteert Manu daar ook niet omdat al die spelers daar minstens net zo sterk zijn
Klopt. In principe is elke potige negert die een beetje kan rennen hier levensgevaarlijk.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Met zelfs Pelle doe je hem wel echt tekort. Die man is by far de beste spits die de eredivisie heeft gekend de laatste pakweg 10 jaar. Die zag je echt tussen 4 man een bal op zijn borst aannemen en doorspelen. Probleem was dat het nooit echt geloofd werd totdat hij in Engeland precies hetzelfde deed. Neem hem nu maar eens kwalijk dat hij zo'n 15 miljoen per jaar pakt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Beter dan Suarez?quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Met zelfs Pelle doe je hem wel echt tekort. Die man is by far de beste spits die de eredivisie heeft gekend de laatste pakweg 10 jaar. Die zag je echt tussen 4 man een bal op zijn borst aannemen en doorspelen. Probleem was dat het nooit echt geloofd werd totdat hij in Engeland precies hetzelfde deed. Neem hem nu maar eens kwalijk dat hij zo'n 15 miljoen per jaar pakt.
Pellegod
En wat dacht je van Depay? Deed in de eredivisie veel op kracht, maar je ziet dat hij in Engeland door de mand valt omdat hij fysiek niet meer erbovenuit steekt en gewoon niet zo'n bijzondere voetballer isquote:Op zondag 21 augustus 2016 02:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Speelde hij nog maar bij onsquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 23:44 schreef Pascalus het volgende:
http://video.gazzetta.it/(...)e6-a3b2-2ea9b205ec08
Pellè
Wanneer ben jij eigenlijk gestopt met voetbal kijken?quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als spits waar je medespelers ook nog iets aan hebben? Ja, beter dan Suarez.
Die is dan weer zo potig dat hij 28x per pot wordt afgefloten door die Nederlandse mietjes...quote:
Is het nou vermoeiend om altijd zo te posten? Het lijkt me zo vermoeiend. Als iemand iets zegt, er niet op ingaan maar gewoon doen of de ander dom is. Wist je niet dat dit een discussieforum is? Dan is het de bedoeling dat je discussieert ipv gewoon de ander aanvallen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wanneer ben jij eigenlijk gestopt met voetbal kijken?
Wat je hier zegt is echt zo dom.
Pelle beter en waardevoller vinden dan Suarez gaat echt aan elke mogelijkheid tot zinvolle discussie voorbij.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het nou vermoeiend om altijd zo te posten? Het lijkt me zo vermoeiend. Als iemand iets zegt, er niet op ingaan maar gewoon doen of de ander dom is. Wist je niet dat dit een discussieforum is? Dan is het de bedoeling dat je discussieert ipv gewoon de ander aanvallen.
Ik denk, ik leg het nog even voor je uit
Eens. En als je Berghuis mag geloven wordt er tot op vandaag nog steeds heel vrijblijvend omgesprongen met voeding door de spelers. Nog zoiets ridicuuls waar ik met mijn hoofd niet bijkan. Letterlijk elke instagram fitgirl kan het tegenwoordig opbrengen maar de Feyenoord miljonairs ho maar.quote:Op zondag 21 augustus 2016 02:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook 1.88 en weeg nu 78 en als ik echt mager zou zijn dus 72 kg. En dan ben ik totaal ongetraind qua krachttrainjng. Deze kerels trainen twee keer per dag onder professionele begeleiding en presteren het om als verdediger maar 70kg te wegen. Lachwekkend eigenlijk. Alleen al om interessant te zijn voor de internationale clubs zou je het al serieus moeten willen nemen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:13 schreef IkBenNietFries het volgende:
Binnen twee jaar moet je van jezelf een beest kunnen maken met krachttraining en de juiste voeding. Een Basacikoglu of een JPB zal wel wat snelheid inleveren, maar daarvoor terug krijg je dat je niet op de grond sodermietert als er ook maar een licht briesje staat.
Kongolo bijvoorbeeld. 1,88 en 70kg. Van Beek, 1,90 en 76kg. Beiden moeten met gemak boven de 80 uit kunnen komen en alsnog ripped zijn. Wat dat betreft doet Jorgenson het beter. 1,90 en 83kg.
Ze trainen dan ook vooral conditie en voetbalvaardigheden. In het krachthonk zie je volgens mij amper. Met alleen dat conditie trainen word je niet zwaar en enorm sterk. Denk dat een Ibrahimovic daar wel wat meer voor heeft moeten doen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook 1.88 en weeg nu 78 en als ik echt mager zou zijn dus 72 kg. En dan ben ik totaal ongetraind qua krachttrainjng. Deze kerels trainen twee keer per dag onder professionele begeleiding en presteren het om als verdediger maar 70kg te wegen. Lachwekkend eigenlijk. Alleen al om interessant te zijn voor de internationale clubs zou je het al serieus moeten willen nemen.
Helemaal mee eens. Als je ziet wat baanwielrenners bijvoorbeeld wegen. Een Jeffrey Hoogland weegt 97 kilo en is 1,85. Geen grammetje vet, geweldige conditie en ontzettend explosief.quote:Op zondag 21 augustus 2016 11:13 schreef IkBenNietFries het volgende:
Binnen twee jaar moet je van jezelf een beest kunnen maken met krachttraining en de juiste voeding. Een Basacikoglu of een JPB zal wel wat snelheid inleveren, maar daarvoor terug krijg je dat je niet op de grond sodermietert als er ook maar een licht briesje staat.
Kongolo bijvoorbeeld. 1,88 en 70kg. Van Beek, 1,90 en 76kg. Beiden moeten met gemak boven de 80 uit kunnen komen en alsnog ripped zijn. Wat dat betreft doet Jorgenson het beter. 1,90 en 83kg.
Oké Badder.quote:Op zondag 21 augustus 2016 10:19 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Wanneer ben jij eigenlijk gestopt met voetbal kijken?
Wat je hier zegt is echt zo dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |