Vermeer gaat naar Ajax.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:33 schreef Roffa123 het volgende:
De banner is nog steeds 2015/16, en waarom Vermeer ipv Jones?
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:38 schreef Caland het volgende:
https://www.fr12.nl/nieuw(...)e-moeten-missen.html
Dat komt op een kutmoment zeg.
Daar zal Berghuis anders over denken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:38 schreef Caland het volgende:
Is op te vangen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:38 schreef Caland het volgende:
Berghuis op links zie ik niet echt zitten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:44 schreef H.FR het volgende:
[..]
Daar zal Berghuis anders over denken.
Zijn er betere opties?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis op links zie ik niet echt zitten.
Lekker met Bilal dan? Of Kuyt links en Berghuis rechts.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 11:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Berghuis op links zie ik niet echt zitten.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:01 schreef IkBenNietFries het volgende:
4-4-2 of Bilal links inderdaad.
Geen Bilalquote:Op woensdag 17 augustus 2016 12:01 schreef IkBenNietFries het volgende:
4-4-2 of Bilal links inderdaad.
Behalve dat we dan maar 1 fatsoenlijke linksbuiten hebben.quote:
Ik zou Kuyt liever op linksbuiten zien zwerven, en Berghuis lekker op zijn sterkste positie laten wennen...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:05 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Behalve dat we dan maar 1 fatsoenlijke linksbuiten hebben.
Dan maar Berghuis op links.
Jorgensen heeft bij Kopenhagen vaker op links gespeeld, maar hij is juist net aan het wennen in de spitspositie, laat hem maar even daar staan.
Kuyt op rechts en Toornstra op 10 dan maar. Een beter compromis, want dat blijft het, kan ik even niet zo gauw bedenken.
Nee, dat zou met Locadia, Narsingh en Maher echt veel beter zijn.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:18 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal uit jongens. Het is niet dat jullie met de poppetjes op de juiste plek wel ineens meedoen om de titel.
Als je moet gaan praten over waar Kuyt, Berghuis en Toornstra moeten spelen dan kan er maar één conclusie zijn: Het is sowieso niet goed genoeg.
Is goed.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:18 schreef BadderHaring het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal uit jongens. Het is niet dat jullie met de poppetjes op de juiste plek wel ineens meedoen om de titel.
Als je moet gaan praten over waar Kuyt, Berghuis en Toornstra moeten spelen dan kan er maar één conclusie zijn: Het is sowieso niet goed genoeg.
Daar word je kampioen mee inderdaad. Twee keer op rij.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:21 schreef Oldground het volgende:
[..]
Nee, dat zou met Locadia, Narsingh en Maher echt veel beter zijn.
Verrassend.quote:Dirk Kuyt weet dat hij niet het eeuwige voetballeven heeft. In gesprek met Voetbal International blikt de 36-jarige aanvoerder van Feyenoord vooruit op zijn toekomst na zijn voetballoopbaan. Kuyt ziet voor zichzelf een rol weggelegd bij Feyenoord: hij hoopt in Rotterdam te beginnen aan een carrière als trainer.
Het trainerschap komt volgens Kuyt ‘het dichtst bij voetballer zijn’. "Dat trekt me enorm. Ik zie mezelf bij Feyenoord. Dat is een verbintenis die zal blijven." Kuyt ziet zichzelf over een jaar of tien wel op de Rotterdamse bank zitten.
De middenvelder annex aanvaller verwacht dat hij direct na zijn spelersloopbaan in Rotterdam actief blijft. "Ik weet zeker dat ik na mijn actieve loopbaan aan Feyenoord verbonden blijf." De Katwijker zegt het ‘prachtig’ te vinden
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:41:53Een forse tegenvaller voor @EljeroElia: door een schouderblessure is hij vier tot zes weken niet inzetbaar. https://t.co/KUbBDf9V92 reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:44:08Vier tot zes weken aan de kant betekent voor Elia dat hij op zijn vroegst pas weer inzetbaar is in de topper tegen PSV op 18 september. reageer retweet
Ai. Laten we hopen dat hij weer inzetbaar is tijdens de topper.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:45 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:41:53Een forse tegenvaller voor @EljeroElia: door een schouderblessure is hij vier tot zes weken niet inzetbaar. https://t.co/KUbBDf9V92 reageer retweet
twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 17-08-2016 om 14:44:08Vier tot zes weken aan de kant betekent voor Elia dat hij op zijn vroegst pas weer inzetbaar is in de topper tegen PSV op 18 september. reageer retweet
Die topper vind ik niet zo boeiend, vind het fijner dat hij dan misschien max 1 Europese wedstrijd mist, valt nog mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ai. Laten we hopen dat hij weer inzetbaar is tijdens de topper.
Zouden Berghuis en Bilal (en Kuyt) dan echt zoveel minder zijn op links? Volgens mij valt dat wel mee.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kut man dat van Elia en zo als ik eerder al eens stelde we hebben vijf opties voor rechts maar niks voor links of Fernandez moet nu een serieuze optie zijn.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zouden Berghuis en Bilal (en Kuyt) dan echt zoveel minder zijn op links? Volgens mij valt dat wel mee.
Berghuis weet ik eerlijk gezegd niet, Toornstra Kuyt en Bilal op links is niks dan zou ik Fernandes eerder opstellen. Feit blijft dat we voor links niet een echte vervanger hebben daar waar we voor rechts 5 opties hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Zouden Berghuis en Bilal (en Kuyt) dan echt zoveel minder zijn op links? Volgens mij valt dat wel mee.
Bilal kan lastig op links slechter zijn dan op rechts.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ziyech halen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
Berghuis weet ik eerlijk gezegd niet, Toornstra Kuyt en Bilal op links is niks dan zou ik Fernandes eerder opstellen. Feit blijft dat we voor links niet een echte vervanger hebben daar waar we voor rechts 5 opties hebben.
Daarin is Gio inderdaad waar ik me zorgen over maak.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:24 schreef timmmmm het volgende:
Als die Fernandes iets kan, gewoon doen. Hoe dan ook wordt de vervsngig niet veel soeps, met Dirk of Bilal weet je dat al zeker. Als je met zo'n broekie nog de kans hebt er iets van te maken, waarom niet?
Maar ook dat zie ik Gio niet zo makkelijk doen
Petrovich betaalt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou alls jij betaalt, meteen doen!
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Wie hebben we dan allemaal op 10? Kuyt, Toornstra, Gudtafsson, Schuurman die verhuurd is en dan halen we gewoon Ziyech erbij joh, maakt het uit.
Je kunt inderdaad het beter zo veel mogelijk middenmoot in je team hebben ipv een goede speler die wedstrijden voor je wint.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef timmmmm het volgende:
Wie hebben we dan allemaal op 10? Kuyt, Toornstra, Gudtafsson, Schuurman die verhuurd is en dan halen we gewoon Ziyech erbij joh, maakt het uit.
Dat zeg ik, een plan hebben. Jij denkt goh, die kan goed voetballen, laten we die maar eens kopen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je kunt inderdaad het beter zo veel mogelijk middenmoot in je team hebben ipv een goede speler die wedstrijden voor je wint.
Ga er anders even serieus op in.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik, een plan hebben. Jij denkt goh, die kan goed voetballen, laten we die maar eens kopen.
Veel duurder dan je kan betalen, je bent op tal van posities zwakker bezet, je het een jaar geleden al ee groot talent voor die positie gehaald die gewoon nooit speelt, je hebt je eigen jeugd daar er aan zit te komen, maar wat ken ons dat verrotten joh, hij speelt toch goed? Meteen halen.
Dat je een CV mist, de linkervleugel nou voor anderhalve maand helemaal onbezet is, dat soort dingen maken allemaal niet uit toch? Dat je misschien met heel veel geluk de helft van de vraagprijs uit kan geven ook niet. Maak et uit joh, hij speelt toch goed
Weet je hoeveel mongolen men in NL heeft die vindt dat je Ziyech maar moet halen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga er anders even serieus op in.
Madquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Weet je hoeveel mongolen men in NL heeft die vindt dat je Ziyech maar moet halen?
Beste speler eredivisie dit, toptalent dat. Kanker lekker op met die Ziyech joh, ga ff uit van wat je club nodig heeft ofzo.
Ik kan me er boos om maken, dat opportunistische gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |