Mokkie is meestal wel een lieve jongen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sommige users snappen dat objectieve gedeelte niet goed. Dat is ook de reden dat je met zulke types geen discussie kunt hebben zonder dat ze met totaal irrelevante zaken komen aan zetten.
Ik schaar hem in het rijtje Syntix, LitmanenAFCA, Vjenne12345 en Brammess.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mokkie is meestal wel een lieve jongen.
Hij bedoelt het goed, en heeft doorgaans een erg goede kijk op voetbal.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:15 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Mokkie is meestal wel een lieve jongen.
nu doe je mij wel pijn, excuses als ik je boos hebt gemaakt.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik schaar hem in het rijtje Syntix, LitmanenAFCA, Vjenne12345 en Brammess.
Hoezo? Vjenne niets mis meequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nouquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De vergelijking was toch 0-0 onder Frank vs 1-1 onder Bosz (dus niet sec 0-0 tegen 1-1, want iedereen snapt dat 0-0 dan beter is)? Dan kan die 1-1 onder Bosz wel degelijk een beter uitgangspunt zijn, bijvoorbeeld als het team onder Frank gemiddeld 0.5 doelpunt per Europese uitwedstrijd scoort, en het team onder Bosz gemiddeld 2.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sommige users snappen dat objectieve gedeelte niet goed. Dat is ook de reden dat je met zulke types geen discussie kunt hebben zonder dat ze met totaal irrelevante zaken komen aan zetten.
Smoofiequote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
My man !quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De vergelijking was toch 0-0 onder Frank vs 1-1 onder Bosz (dus niet sec 0-0 tegen 1-1, want iedereen snapt dat 0-0 dan beter is)? Dan kan die 1-1 onder Bosz wel degelijk een beter uitgangspunt zijn, bijvoorbeeld als het team onder Frank gemiddeld 0.5 doelpunt per Europese uitwedstrijd scoort, en het team onder Bosz gemiddeld 2.
Waarvoor houden ze het geld dan op zak? De Arena kost ook niet zoveelquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een jeugdcomplex kost geen 120 miljoen.
marc uitkopenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor houden ze het geld dan op zak? De Arena kost ook niet zoveel
hij had waarschijnlijk door dat jij een riedewald fan bent van het eerste uur, en dus onmogelijk in discussie kon gaan. Derhalve je geblockt heeft in angst voor confrontatie van wat hij zelf al weet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef Brammess het volgende:
Ik ben gisteren om 3 uur geblockt op Gudelj's insta nadat ik zei dat ik Riedewald beter vond. Wel een rare tijd om wakker te zijn voor een profvoetballer, 3 uur.
Ik sta je maar al te graag bij, dat weet je.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:26 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
My man !
ik had het zelf niet beter kunnen zeggen
Ik vermoed dat een door Ajax betaald familielid zijn sociale media accounts beheert.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef Brammess het volgende:
Ik ben gisteren om 3 uur geblockt op Gudelj's insta nadat ik zei dat ik Riedewald beter vond. Wel een rare tijd om wakker te zijn voor een profvoetballer, 3 uur.
Het ging mij niet zo zeer om het verschil tussen Bosz of De Boer. 0-0 is gewoon een betere uitgangspositie. Wie dat de trainer dan ook is. Maar scoren de teams van Bosz in uitwedstrijden dan gemiddeld 2 doelpunten?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:25 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
De vergelijking was toch 0-0 onder Frank vs 1-1 onder Bosz (dus niet sec 0-0 tegen 1-1, want iedereen snapt dat 0-0 dan beter is)? Dan kan die 1-1 onder Bosz wel degelijk een beter uitgangspunt zijn, bijvoorbeeld als het team onder Frank gemiddeld 0.5 doelpunt per Europese uitwedstrijd scoort, en het team onder Bosz gemiddeld 2.
Misschien papa Gudelj, geen idee wat die vent anders doet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik vermoed dat een door Ajax betaald familielid zijn sociale media accounts beheert.
ok man, we hebben het dus niet over hetzelfde.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het ging mij niet zo zeer om het verschil tussen Bosz of De Boer. 0-0 is gewoon een betere uitgangspositie. Wie dat de trainer dan ook is. Maar scoren de teams van Bosz in uitwedstrijden dan gemiddeld 2 doelpunten?
Zelfkritiek is Gudelj niet bekend.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef Brammess het volgende:
Nee, was slechts een voorbeeld. Maar goed, je punt was dus gewoon dat 1>0. No offense, maar dat is een beetje een open deurquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Het ging mij niet zo zeer om het verschil tussen Bosz of De Boer. 0-0 is gewoon een betere uitgangspositie. Wie dat de trainer dan ook is. Maar scoren de teams van Bosz in uitwedstrijden dan gemiddeld 2 doelpunten?
maar het ging er juist om dat 0-0 onder de boer niet beter is dan 1-1 onder Bosz.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee, was slechts een voorbeeld. Maar goed, je punt was dus gewoon dat 1>0. No offense, maar dat is een beetje een open deur.
Maar er zullen zeker teams zijn die een betere conversie hebben vanuit een 1-1 dan andere teams vanuit een 0-0. Zelfs als je corrigeert voor algemene prestaties. Spelopvatting is hoe dan ook relevant in dezen.
Altijd zegt ie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ok man, we hebben het dus niet over hetzelfde.
ja 0-0 is altijd beter dan 1-1.
Dat weet niemand dusquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor houden ze het geld dan op zak? De Arena kost ook niet zoveel
voor de duidelijkheid, ik deel die mening niet he.quote:
Ik kwam edje wel tegen. Marc niet. Onze burgermeester heeft ook dure plaatsen btwquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had het gevraagd dan gisteren
Eberhard had dan ook al een seizoenkaart toen wij nog in onze pyjama naar Sesamstraat keken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam edje wel tegen. Marc niet. Onze burgermeester heeft ook dure plaatsen btw
Die 0.5 en 2.0 doelpunt was het voorbeeld, dat waren fictieve getallen. Onderliggende verhaal staat nog steeds.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar het ging er juist om dat 0-0 onder de boer niet beter is dan 1-1 onder Bosz.
was niet alleen een voorbeeld.
Dat wisten we van tevoren toch, zeker in het begin. Als het spel er dadelijk helemaal in zit zal dat stukke minder worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:06 schreef Smoofie het volgende:
We hebben trouwens elke wedstrijd tot nu toe een doelpunt tegen gekregen.
gut die hebben we ook nog, ach oefenpotje zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in die wedstrijd tegen Willem II
Kom maar op met die return
Troaré mag zaterdag de bal naar huis nemen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in die wedstrijd tegen Willem II
Kom maar op met die return
Net als Roda thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gut die hebben we ook nog, ach oefenpotje zullen we maar zeggen
Hopen dat er niemand geblesseerd raakt vooralquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gut die hebben we ook nog, ach oefenpotje zullen we maar zeggen
Zaterdag en woensdag een hattrick. Ik teken ervoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Troaré mag zaterdag de bal naar huis nemen.
Mijn ogen wat doe je.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:24 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
met zijn bazen hoekschoppen.
spannondquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef Brammess het volgende:
Ik hou je wel bezig hé mafkutquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Als dat gebeurt is helemaal gefaal. Altijd beginnen bij de verdediging.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat wisten we van tevoren toch, zeker in het begin. Als het spel er dadelijk helemaal in zit zal dat stukke minder worden.
Maar je gaat echt wel wedstrijden krijgen met 4-6 of 7-3.
Ik vind juist dat Bosz het al erg snel erin weet te krijgen. Ik vermaak mij prima bij de wedstrijden momenteel, iets wat onder Frank zelden gebeurden.
52/76 passes gingen achteruit...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:29 schreef Ooku het volgende:
Gudelj speelde vrij aardig gisteren, maar die hoekschoppen en vrije trappen zijn wel dramatisch
Never nooit een balletje breed geven op het middenveld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
52/76 passes gingen achteruit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |