voor de duidelijkheid, ik deel die mening niet he.quote:
Ik kwam edje wel tegen. Marc niet. Onze burgermeester heeft ook dure plaatsen btwquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Had het gevraagd dan gisteren
Eberhard had dan ook al een seizoenkaart toen wij nog in onze pyjama naar Sesamstraat keken.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik kwam edje wel tegen. Marc niet. Onze burgermeester heeft ook dure plaatsen btw
Die 0.5 en 2.0 doelpunt was het voorbeeld, dat waren fictieve getallen. Onderliggende verhaal staat nog steeds.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:54 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
maar het ging er juist om dat 0-0 onder de boer niet beter is dan 1-1 onder Bosz.
was niet alleen een voorbeeld.
Dat wisten we van tevoren toch, zeker in het begin. Als het spel er dadelijk helemaal in zit zal dat stukke minder worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:06 schreef Smoofie het volgende:
We hebben trouwens elke wedstrijd tot nu toe een doelpunt tegen gekregen.
gut die hebben we ook nog, ach oefenpotje zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in die wedstrijd tegen Willem II
Kom maar op met die return
Troaré mag zaterdag de bal naar huis nemen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in die wedstrijd tegen Willem II
Kom maar op met die return
Net als Roda thuisquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gut die hebben we ook nog, ach oefenpotje zullen we maar zeggen
Hopen dat er niemand geblesseerd raakt vooralquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:20 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
gut die hebben we ook nog, ach oefenpotje zullen we maar zeggen
Zaterdag en woensdag een hattrick. Ik teken ervoorquote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:20 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Troaré mag zaterdag de bal naar huis nemen.
Mijn ogen wat doe je.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:24 schreef mokkiemok het volgende:
[ afbeelding ]
met zijn bazen hoekschoppen.
spannondquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:28 schreef Brammess het volgende:
Ik ben gisteren om 3 uur geblockt op Gudelj's insta nadat ik zei dat ik Riedewald beter vond. Wel een rare tijd om wakker te zijn voor een profvoetballer, 3 uur.
Ik hou je wel bezig hé mafkutquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik schaar hem in het rijtje Syntix, LitmanenAFCA, Vjenne12345 en Brammess.
Als dat gebeurt is helemaal gefaal. Altijd beginnen bij de verdediging.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 16:13 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat wisten we van tevoren toch, zeker in het begin. Als het spel er dadelijk helemaal in zit zal dat stukke minder worden.
Maar je gaat echt wel wedstrijden krijgen met 4-6 of 7-3.
Ik vind juist dat Bosz het al erg snel erin weet te krijgen. Ik vermaak mij prima bij de wedstrijden momenteel, iets wat onder Frank zelden gebeurden.
52/76 passes gingen achteruit...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:29 schreef Ooku het volgende:
Gudelj speelde vrij aardig gisteren, maar die hoekschoppen en vrije trappen zijn wel dramatisch
Never nooit een balletje breed geven op het middenveld.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 17:38 schreef Brammess het volgende:
[..]
52/76 passes gingen achteruit...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |