Die Veltman gaf me toch een partij kansloze ballen af en toequote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik vond hem de eerste helft erg goed spelen.
Nja zo'n ploeg moet je ook wel aanvallend willen oprollen hoor. Dat vind ik een prima gedachte.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is gewoon typerend voor de manier hoe wij in Nederland naar voetbal kijken. Terwijl de rest van de wereld dat toch vaak anders doet.
Mwah. In de duels wel prima maar uitverdedigen vaak paniekerig en matig. Kan denk ik wel een goeie wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:31 schreef mokkiemok het volgende:
Wel erg content over Sanchez. Nu ben ik lichtelijk bevooroordeeld, maar toch. Serene rust als hij iets moet doen, geen moment in paniek geraakt.
Wat me ook opviel is dat hij onder druk toch altijd voor de (lange) pass vooruit gaat ipv het Veltmannetje achterom richting de Cil. Alleen daarom al Sanchez > Veltman.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:31 schreef mokkiemok het volgende:
Wel erg content over Sanchez. Nu ben ik lichtelijk bevooroordeeld, maar toch. Serene rust als hij iets moet doen, geen moment in paniek geraakt.
Lijkt me wel, gezien het feit dat hij gisteren Veltman ook opstelde op de vleugel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal hij toch ook wel doorhebben nu.
Dat heeft dan ook mijn voorkeur. Verdediging moet de bal weg krijgen, en wanneer kan over de grond.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat me ook opviel is dat hij onder druk toch altijd voor de (lange) pass vooruit gaat ipv het Veltmannetje achterom richting de Cil.
Passing percentage van 55%. Dat heb ik nog nooit eerder gezienquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb die gasten van Rostov gisteren dingen zien doen die je in de jupiler league al niet meer ziet. Kunnen echt nauwelijks een bal bij zich houden of geplaatst pasen over meer dan 10 meter.
Een jeugdcomplex kost geen 120 miljoen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt gewoon te triest dat er daadwerkelijk niks bijkomt
Volgens mij spaart Ajax al het geld om over een paar jaar een geheel nieuw jeugdcomplex te bouwen naast de Arena. En dan ook de Arena kopen
Hoe meer ik er over nadenk hoe erger het wordt, dat we niet gewonnen hebben snap ik echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Passing percentage van 55%. Dat heb ik nog nooit eerder gezien
swarovski veldquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een jeugdcomplex kost geen 120 miljoen.
omdat gudelj en klaassen en ghazi dat zelf ook doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:42 schreef Smoofie het volgende:
Wordt er wel eens videoanalyse gedaan met spelers van wat ze fout hebbenedaan? Want waarom zegt niemand tegen dijka dat hij moet passen ipv ernaartoe lopen en dan 2 meter passen.
Ik denk dat de vergoeding die de gemeente voor de toekomst uitkeert genoeg is voor dat hele complex.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt gewoon te triest dat er daadwerkelijk niks bijkomt
Volgens mij spaart Ajax al het geld om over een paar jaar een geheel nieuw jeugdcomplex te bouwen naast de Arena. En dan ook de Arena kopen
Dit team geeft allround nauwelijks kansen weg en haalt gisteren met hangen en wurgen een punt. Er zijn seizoenen bijgeweest dat Ajax helemaal niets heeft gecreëerd tegen zulke tegenstand.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Gister konden ze er iig echt geen kut van, lag niet grotendeels eraan dat Ajax zo goed was ofzo.
Die lopen niet vanaf de 16 70 meter naar een vrije man. Buiten dat, ik mag hopen dat ze na elke wedstrijd de beelden terugkijken met spelers.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
omdat gudelj en klaassen en ghazi dat zelf ook doen.
Spartak had zo'n levensgevaarlijke Braziliaanse counterspits.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit. Al kan ik me ook een thuiswedstrijd tegen Spartak herinneren (0-1) die ondanks de nederlaag echt heel goed gespeeld werd. Goede hoop in de return en toen er kansloos en keihard af in het Loezjniki stadion
En het werd 0-2quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Spartak had zo'n levensgevaarlijke Braziliaanse counterspits.
eindelijk weer met elkaar eens reuring. Fijn!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit team geeft allround nauwelijks kansen weg en haalt gisteren met hangen en wurgen een punt. Er zijn seizoenen bijgeweest dat Ajax helemaal niets heeft gecreëerd tegen zulke tegenstand.
Rostov heeft nogmaals niet 1 keer een succesvolle aanval op kunnen zetten. De laatste keer dat Ajax Europees zo oppermachtig speelde en zoveel kansen heeft gemaakt kan ik me echt niet herinneren.
Is even geleden mokmansquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eindelijk weer met elkaar eens reuring. Fijn!
we zitten weer exact op 1 lijn.
Totaal niet....quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
En mannen, hoe was het gisteren? 1-1 een goede afspiegeling van de krachtsverhoudingen op het veld?
Attempts: Ajax 24, Rostov 2. Possession: 76-24quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
En mannen, hoe was het gisteren? 1-1 een goede afspiegeling van de krachtsverhoudingen op het veld?
Volgens Mokkie en Reuring was Ajax oppermachtig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Attempts: Ajax 24, Rostov 2. Possession: 76-24
Oftewel, prima gespeeld van ze.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef mokkiemok het volgende:
Rostov had maar 1 kans nodig en konden de rest van de wedstrijd achterover hangen.
Volgens iedereen ooit had jouw moeder moeten slikkenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volgens Mokkie en Reuring was Ajax oppermachtig.
Er is dan ook een sterk vermoeden dat Ajax de CL gaat winnen dit jaar.
Dat waren we ook gewoonquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Zooooquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Volgens iedereen ooit had jouw moeder moeten slikken
Kreeg de indruk dat het punt gestolen was. Maar tegenwoordig schijnt het om resultaat te gaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:56 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
En dan toch 1-1 spelen. Raar spelletje. Ik keek yb tegen mgb. Dat was een zeer vermakelijke pot voetbal.
Sow hé.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:57 schreef Brammess het volgende:
[..]
Volgens iedereen ooit had jouw moeder moeten slikken
Dat waren we ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:55 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Die speelde niet slecht. Wel balverlies voorafgaand aan de 1-2.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:58 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Kreeg de indruk dat het punt gestolen was. Maar tegenwoordig schijnt het om resultaat te gaan.
Was miralemgod goed?
Echt elke wedstrijd beter.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:58 schreef Heeinz het volgende:
Blijf het toch ook erg knap vinden van Bosz dat hij dit nu al voor elkaar heeft, en het wordt steeds beter
0-0 was niet slechter geweest.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Echt elke wedstrijd beter.
Onder Frank had het 0-0 gebleven met ook 80-20 balbezit maar geen uitgespeelde kansen.
eeuwig breien.
nu heb je in ieder geval het aanvallende spel, de steekpaasjes. Als ze nu ook nog effectiever worden bij het doel ga je echt punten pakken.
De trollende ondertoon die altijd al in zijn posts aanwezig was is nu wel leidend geworden ja. Jammer.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer dat Badder is verworden tot een trollaccount. In het begin, toen de kritiek op hem nog vaak onterecht was, kon je nog best goed discussies met 'em voeren. Teleurstellende ontwikkeling dit
Is geen schim meer van de vroegere doeltreffende hard-ass met zinnige uitspraken en leuke sarcastische feitjes.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Jammer dat Badder is verworden tot een trollaccount. In het begin, toen de kritiek op hem nog vaak onterecht was, kon je nog best goed discussies met 'em voeren. Teleurstellende ontwikkeling dit
Ik zag bij de Boer vooral fouten in de vroege opbouw en knullige goals die daaruit vielenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:00 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Echt elke wedstrijd beter.
Onder Frank had het 0-0 gebleven met ook 80-20 balbezit maar geen uitgespeelde kansen.
eeuwig breien.
nu heb je in ieder geval het aanvallende spel, de steekpaasjes. Als ze nu ook nog effectiever worden bij het doel ga je echt punten pakken.
de 0-0 onder de boer was wel slechter geweest. Want dan was er totaal geen zich op een overwinning in de return. Kijk volgende keer eerst de wedstrijd voordat je je op de score focust.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:01 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
0-0 was niet slechter geweest.
Wist je dat middenvelders onder de Boer niet mochten opendraaien?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de 0-0 onder de boer was wel slechter geweest. Want dan was er totaal geen zich op een overwinning in de return. Kijk volgende keer eerst de wedstrijd voordat je je op de score focust.
Ik had vernomen dat ze anders een uitbrander kregen en rondjes moesten lopen om de auto's van Frank.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wist je dat middenvelders onder de Boer niet mochten opendraaien?
Ik blijf er bij dat 0-0 een betere uitgangspositie was geweest. En dat durf ik te doen zonder de wedstrijd gezien te hebben. Durfal dat ik ben.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:03 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
de 0-0 onder de boer was wel slechter geweest. Want dan was er totaal geen zich op een overwinning in de return. Kijk volgende keer eerst de wedstrijd voordat je je op de score focust.
En na die beurt trainen op een splijtende steekpass.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:07 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik had vernomen dat ze anders een uitbrander kregen en rondjes moesten lopen om de auto's van Frank.
Dat je dan je plek kwijt was, tenzij je 1 van de dochters een beurt gaf.
Objectief gezien is dat idd een betere uitgangspositie.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat 0-0 een betere uitgangspositie was geweest. En dat durf ik te doen zonder de wedstrijd gezien te hebben. Durfal dat ik ben.
tevens ook de reden waarom je niet serieus genomen wordt. In tegenstelling tot de dochters van Frank.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:10 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik blijf er bij dat 0-0 een betere uitgangspositie was geweest. En dat durf ik te doen zonder de wedstrijd gezien te hebben. Durfal dat ik ben.
Sommige users snappen dat objectieve gedeelte niet goed. Dat is ook de reden dat je met zulke types geen discussie kunt hebben zonder dat ze met totaal irrelevante zaken komen aan zetten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:11 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Objectief gezien is dat idd een betere uitgangspositie.
de dochters van Frank zijn nooit irrelevant.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 15:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Sommige users snappen dat objectieve gedeelte niet goed. Dat is ook de reden dat je met zulke types geen discussie kunt hebben zonder dat ze met totaal irrelevante zaken komen aan zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |