Die Veltman gaf me toch een partij kansloze ballen af en toequote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:27 schreef Brammess het volgende:
[..]
Ik vond hem de eerste helft erg goed spelen.
Nja zo'n ploeg moet je ook wel aanvallend willen oprollen hoor. Dat vind ik een prima gedachte.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar het is gewoon typerend voor de manier hoe wij in Nederland naar voetbal kijken. Terwijl de rest van de wereld dat toch vaak anders doet.
Mwah. In de duels wel prima maar uitverdedigen vaak paniekerig en matig. Kan denk ik wel een goeie wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:31 schreef mokkiemok het volgende:
Wel erg content over Sanchez. Nu ben ik lichtelijk bevooroordeeld, maar toch. Serene rust als hij iets moet doen, geen moment in paniek geraakt.
Wat me ook opviel is dat hij onder druk toch altijd voor de (lange) pass vooruit gaat ipv het Veltmannetje achterom richting de Cil. Alleen daarom al Sanchez > Veltman.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:31 schreef mokkiemok het volgende:
Wel erg content over Sanchez. Nu ben ik lichtelijk bevooroordeeld, maar toch. Serene rust als hij iets moet doen, geen moment in paniek geraakt.
Lijkt me wel, gezien het feit dat hij gisteren Veltman ook opstelde op de vleugel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat zal hij toch ook wel doorhebben nu.
Dat heeft dan ook mijn voorkeur. Verdediging moet de bal weg krijgen, en wanneer kan over de grond.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Wat me ook opviel is dat hij onder druk toch altijd voor de (lange) pass vooruit gaat ipv het Veltmannetje achterom richting de Cil.
Passing percentage van 55%. Dat heb ik nog nooit eerder gezienquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:17 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik heb die gasten van Rostov gisteren dingen zien doen die je in de jupiler league al niet meer ziet. Kunnen echt nauwelijks een bal bij zich houden of geplaatst pasen over meer dan 10 meter.
Een jeugdcomplex kost geen 120 miljoen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt gewoon te triest dat er daadwerkelijk niks bijkomt
Volgens mij spaart Ajax al het geld om over een paar jaar een geheel nieuw jeugdcomplex te bouwen naast de Arena. En dan ook de Arena kopen
Hoe meer ik er over nadenk hoe erger het wordt, dat we niet gewonnen hebben snap ik echt helemaal niks van.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Passing percentage van 55%. Dat heb ik nog nooit eerder gezien
swarovski veldquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een jeugdcomplex kost geen 120 miljoen.
omdat gudelj en klaassen en ghazi dat zelf ook doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:42 schreef Smoofie het volgende:
Wordt er wel eens videoanalyse gedaan met spelers van wat ze fout hebbenedaan? Want waarom zegt niemand tegen dijka dat hij moet passen ipv ernaartoe lopen en dan 2 meter passen.
Ik denk dat de vergoeding die de gemeente voor de toekomst uitkeert genoeg is voor dat hele complex.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 13:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Echt gewoon te triest dat er daadwerkelijk niks bijkomt
Volgens mij spaart Ajax al het geld om over een paar jaar een geheel nieuw jeugdcomplex te bouwen naast de Arena. En dan ook de Arena kopen
Dit team geeft allround nauwelijks kansen weg en haalt gisteren met hangen en wurgen een punt. Er zijn seizoenen bijgeweest dat Ajax helemaal niets heeft gecreëerd tegen zulke tegenstand.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:06 schreef Abed het volgende:
[..]
Gister konden ze er iig echt geen kut van, lag niet grotendeels eraan dat Ajax zo goed was ofzo.
Die lopen niet vanaf de 16 70 meter naar een vrije man. Buiten dat, ik mag hopen dat ze na elke wedstrijd de beelden terugkijken met spelers.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
omdat gudelj en klaassen en ghazi dat zelf ook doen.
Spartak had zo'n levensgevaarlijke Braziliaanse counterspits.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dit. Al kan ik me ook een thuiswedstrijd tegen Spartak herinneren (0-1) die ondanks de nederlaag echt heel goed gespeeld werd. Goede hoop in de return en toen er kansloos en keihard af in het Loezjniki stadion
En het werd 0-2quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Spartak had zo'n levensgevaarlijke Braziliaanse counterspits.
eindelijk weer met elkaar eens reuring. Fijn!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:47 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dit team geeft allround nauwelijks kansen weg en haalt gisteren met hangen en wurgen een punt. Er zijn seizoenen bijgeweest dat Ajax helemaal niets heeft gecreëerd tegen zulke tegenstand.
Rostov heeft nogmaals niet 1 keer een succesvolle aanval op kunnen zetten. De laatste keer dat Ajax Europees zo oppermachtig speelde en zoveel kansen heeft gemaakt kan ik me echt niet herinneren.
Is even geleden mokmansquote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
eindelijk weer met elkaar eens reuring. Fijn!
we zitten weer exact op 1 lijn.
Totaal niet....quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
En mannen, hoe was het gisteren? 1-1 een goede afspiegeling van de krachtsverhoudingen op het veld?
Attempts: Ajax 24, Rostov 2. Possession: 76-24quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
En mannen, hoe was het gisteren? 1-1 een goede afspiegeling van de krachtsverhoudingen op het veld?
Volgens Mokkie en Reuring was Ajax oppermachtig.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 14:53 schreef Lange_Lans het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |