Enige wat ik zie is wenkbrauwen als jij postquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet liegen, enige wat je doet is met je popie gedrag is braddie pesten. Terwijl je zelf een dikke zolderkamer autist bent.
Dat semi jolige braddie pesterijen moeten nu wel ophouden.
Ligt meteen weer druk op nu.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur je adres, jij lijkt nog wel leuk. Bij Montelly had k dat gevoel niet zo.
goeie justiceboner heb jijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet liegen, enige wat je doet is met je popie gedrag is braddie pesten. Terwijl je zelf een dikke zolderkamer autist bent.
Dat semi jolige braddie pesterijen moeten nu wel ophouden.
punt 4: het was gratis.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is natuurlijk niet chill dat er iemand wat op mijn adres laat bezorgen, maar laten we wel wezen, ik heb dit veroorzaakt he? Ik had mijn adres niet afgeschermd en dit was een waarschuwing (goed bedoeld) Van Crip, ik kan wel boos worden hier om, maar punt 1, ze bedoelde het goed, punt 2, dit is een wake-up call voor mij, en punt 3, de salade is nog lekker ook
Smakelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is natuurlijk niet chill dat er iemand wat op mijn adres laat bezorgen, maar laten we wel wezen, ik heb dit veroorzaakt he? Ik had mijn adres niet afgeschermd en dit was een waarschuwing (goed bedoeld) Van Crip, ik kan wel boos worden hier om, maar punt 1, ze bedoelde het goed, punt 2, dit is een wake-up call voor mij, en punt 3, de salade is nog lekker ook
Mooi man, doe wat voorzichtiger volgende keerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
laat een bakkie over voor je ma. Kan ze morgen eten met het werk. Zal ze wel waarderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja wordt weer goed gedownplayed, snap alleen braddie niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jammer he trutje dat braddie normaal reageert en dat alles wel meevalt.
Nee maar het is montelly hij ziet nu iets wat ik plagend heb gedaan en probeert het op te blazen omdat ik heb vaker heb geskot in dm en hij nu gekrenkt isquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
lolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Crack_ het volgende:
Amygadwejeje zo veel zin in vakantieeee![]()
Wat is geskot?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee maar het is montelly hij ziet nu iets wat ik plagend heb gedaan en probeert het op te blazen omdat ik heb vaker heb geskot in dm en hij nu gekrenkt is
Eet smakelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ow lordddd hij gooide zich helemaal op mij. figuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Afgewezen, maar hij ontkent. Net zoals bij stimo
doe normaal, snel edit dit!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja en dat!
Crip, moet je't geld terug? Serieuze vraag.
Gebeurd ook, ik eet er nu een, kan best wel na een lange repetitie, en er gaat er een door/bij de pasta morgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
laat een bakkie over voor je ma. Kan ze morgen eten met het werk. Zal ze wel waarderen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja en dat!
tis maar 9 euro man.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja en dat!
Ah txquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Afgewezen, maar hij ontkent. Net zoals bij stimo
Nu welquote:
oh meestal gaan hier vragen over de studie. Ben nogal moe ja. Gaat prima. Beetje aan t chillen met Chai.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, en hoe is het met je?
en met wat
Welke studie, drolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
oh meestal gaan hier vragen over de studie. Ben nogal moe ja. Gaat prima. Beetje aan t chillen met Chai.
Goed zo Braddie. Je pakt het goed op.quote:
Geen zin in weer gedoe, het is ook goed bedoeld van Crip weet je, dan ga ik daar niet moeilijk om doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed zo Braddie. Je pakt het goed op.
Retweetquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je bent wel een cuck man.quote:
paboquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke studie, drol
Fijn dat het goed gaat
Ja het is voor Crip natuurlijk "leuk" dat het zo goed oppaktquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Broooo ik had gevraagd om gratis dildo's. Van die BBC ones, je kent ze vast wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja het is voor Crip natuurlijk "leuk" dat het zo goed oppakt![]()
Als het bij jou was geflikt was wereld nu te klein geweest.![]()
Vooral braddie nu complimentjes geven dat hij het goed opppakt hoor
Had je pizza besteld toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:34 schreef Crip het volgende:
Als ik kwade bedoelingen had dan had ik het heeeeel anders aangepakt.
Jouw adres is ook zo te achterhalen, vind dat braddie nu een jolige grap terug mag maken vind je niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:34 schreef Crip het volgende:
Je blijft het proberen hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja het is voor Crip natuurlijk "leuk" dat het zo goed oppakt![]()
Als het bij jou was geflikt was wereld nu te klein geweest.![]()
Vooral braddie nu complimentjes geven dat hij het goed opppakt hoor
die haalt braddie zelf wel ergens op.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:36 schreef Mozy het volgende:
Bestel anders een tv ofzo. Dat is echt een goeie prank.
Aangezien je hem al 2 topics lang niet beantwoord:quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:34 schreef Crip het volgende:
Als Crip oprecht iets om je gaf dan had zij jou wel een DM gestuurd met een waarschuwing. Maar nee, gewoon een "jolige" grap uithalen want past helemaal in pesterijen van braddie op fok.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja people, wat moet ik dan?
Als ik echt kwaad was geworden op Crip was ik ook wel weer shit verweten.
Het is toch ook mijn fout geweest dat ik mijn adres online zette perongeluk of niet dan? Crip schud mij hier mee wakker én zorgt voor 2 gratis salades.
Nummer en werk weten we al. Adres kom je ook zo aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jouw adres is ook zo te achterhalen, vind dat braddie nu een jolige grap terug mag maken vind je niet?
Ben niet die in de sc kwam en te koop liep met zijn adres, ga eens ergens anders pmsen. Met montelly ofzo xoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Aangezien je hem al 2 topics lang niet beantwoord:
Ik vraag me af he, als kleuterleidster of juf of whatever je bent. Als je leerlingen zoiets bij elkaar flikken sta je dan ook erbij te lachen?
Vind het serieus een zielige kutactie van je. Iedereen weet dat Braddie niet bewust zijn adres heeft gefilmt. Had je wel hoger ingeschat dan dit
Het was toch al betaald...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, als kleuterleidster of juf of whatever je bent. Als je leerlingen zoiets bij elkaar flikken sta je dan ook erbij te lachen?
Vind het serieus een zielige kutactie van je. Iedereen weet dat Braddie niet bewust zijn adres heeft gefilmt. Had je wel hoger ingeschat dan dit
Gewoon een zielige actie. En dat komt voor de klasquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:41 schreef Crip het volgende:
Noel komt aankondigen online, kijk kijk dit is braddies adres en dan ben ik een boosdoener omdat ik er een salade naartoe stuur voor de grap met kijk uit. Bitches pls
preciesquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Meid ga je bezighouden met je tindermatches ofzo en heb ergens anders ineens moralsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gewoon een zielige actie. En dat komt voor de klas
Oven voorverwarmen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hejje een chickie over de vloer?
hey schimmel wijf, ga slapen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Nice, smakelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:43 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oven voorverwarmen.
Maak kipnuggets![]()
Ja, dat is wel next level op zich.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:41 schreef Crip het volgende:
Noel komt aankondigen online, kijk kijk dit is braddies adres en dan ben ik een boosdoener omdat ik er een salade naartoe stuur voor de grap met kijk uit. Bitches pls
Nextlevel wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dat is wel next level op zich.
Ik hou er niet van als mensen dit soort bullshit opmerkingen maken. Je kunt ook gewoon Crip's actie niet chill vinden zonder zo'n persoonlijke burn te moeten plaatsen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik heb jou gemist. Op fok dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat heb ik gemist de vorige 10 dagen? Was op vakantie en wil graag een samenvatting
Ahhhwwquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb jou gemist. Op fok dus.
Srsly.
ben ook gewoon lieve boiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
WTF bezielt mij vandaag. Mensen op fok missen en Jimmy ineens lief vinden.
Waar was je heen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ahhhww![]()
Ik jou ook![]()
Ben wel een neger gewo4den
Kweenie hoor iemands adress op fok openbaren was wel de aanleiding anders was ik er nooit achter gekomen. Maar braddie weet icm de berichten naar het telefoonnummer wat mijn doel was en daarom is hij ook niet boosquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stap verder dan wat Noel deed.
dan moet je geen privegegevens posten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen dit soort bullshit opmerkingen maken. Je kunt ook gewoon Crip's actie niet chill vinden zonder zo'n persoonlijke burn te moeten plaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |