Ow lordddd hij gooide zich helemaal op mij. figuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Afgewezen, maar hij ontkent. Net zoals bij stimo
doe normaal, snel edit dit!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja en dat!
Crip, moet je't geld terug? Serieuze vraag.
Gebeurd ook, ik eet er nu een, kan best wel na een lange repetitie, en er gaat er een door/bij de pasta morgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
laat een bakkie over voor je ma. Kan ze morgen eten met het werk. Zal ze wel waarderen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja en dat!
tis maar 9 euro man.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja en dat!
Ah txquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Afgewezen, maar hij ontkent. Net zoals bij stimo
Nu welquote:
oh meestal gaan hier vragen over de studie. Ben nogal moe ja. Gaat prima. Beetje aan t chillen met Chai.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, en hoe is het met je?
en met wat
Welke studie, drolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
oh meestal gaan hier vragen over de studie. Ben nogal moe ja. Gaat prima. Beetje aan t chillen met Chai.
Goed zo Braddie. Je pakt het goed op.quote:
Geen zin in weer gedoe, het is ook goed bedoeld van Crip weet je, dan ga ik daar niet moeilijk om doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed zo Braddie. Je pakt het goed op.
Retweetquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed zo Braddie. Je pakt het goed op.
Je bent wel een cuck man.quote:
paboquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke studie, drol
Fijn dat het goed gaat
| Forum Opties | |
|---|---|