Enige wat ik zie is wenkbrauwen als jij postquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet liegen, enige wat je doet is met je popie gedrag is braddie pesten. Terwijl je zelf een dikke zolderkamer autist bent.
Dat semi jolige braddie pesterijen moeten nu wel ophouden.
Ligt meteen weer druk op nu.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Stuur je adres, jij lijkt nog wel leuk. Bij Montelly had k dat gevoel niet zo.
goeie justiceboner heb jijquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:25 schreef Montelly het volgende:
[..]
Niet liegen, enige wat je doet is met je popie gedrag is braddie pesten. Terwijl je zelf een dikke zolderkamer autist bent.
Dat semi jolige braddie pesterijen moeten nu wel ophouden.
punt 4: het was gratis.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is natuurlijk niet chill dat er iemand wat op mijn adres laat bezorgen, maar laten we wel wezen, ik heb dit veroorzaakt he? Ik had mijn adres niet afgeschermd en dit was een waarschuwing (goed bedoeld) Van Crip, ik kan wel boos worden hier om, maar punt 1, ze bedoelde het goed, punt 2, dit is een wake-up call voor mij, en punt 3, de salade is nog lekker ook
Smakelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Het is natuurlijk niet chill dat er iemand wat op mijn adres laat bezorgen, maar laten we wel wezen, ik heb dit veroorzaakt he? Ik had mijn adres niet afgeschermd en dit was een waarschuwing (goed bedoeld) Van Crip, ik kan wel boos worden hier om, maar punt 1, ze bedoelde het goed, punt 2, dit is een wake-up call voor mij, en punt 3, de salade is nog lekker ook
Mooi man, doe wat voorzichtiger volgende keerquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
laat een bakkie over voor je ma. Kan ze morgen eten met het werk. Zal ze wel waarderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja wordt weer goed gedownplayed, snap alleen braddie niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jammer he trutje dat braddie normaal reageert en dat alles wel meevalt.
Nee maar het is montelly hij ziet nu iets wat ik plagend heb gedaan en probeert het op te blazen omdat ik heb vaker heb geskot in dm en hij nu gekrenkt isquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
lolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Crack_ het volgende:
Amygadwejeje zo veel zin in vakantieeee![]()
Wat is geskot?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee maar het is montelly hij ziet nu iets wat ik plagend heb gedaan en probeert het op te blazen omdat ik heb vaker heb geskot in dm en hij nu gekrenkt is
Eet smakelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:26 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ow lordddd hij gooide zich helemaal op mij. figuurlijk.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Afgewezen, maar hij ontkent. Net zoals bij stimo
doe normaal, snel edit dit!quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja en dat!
Crip, moet je't geld terug? Serieuze vraag.
Gebeurd ook, ik eet er nu een, kan best wel na een lange repetitie, en er gaat er een door/bij de pasta morgen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:28 schreef Mozy het volgende:
[..]
laat een bakkie over voor je ma. Kan ze morgen eten met het werk. Zal ze wel waarderen.
quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja en dat!
tis maar 9 euro man.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja en dat!
Ah txquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Afgewezen, maar hij ontkent. Net zoals bij stimo
Nu welquote:
oh meestal gaan hier vragen over de studie. Ben nogal moe ja. Gaat prima. Beetje aan t chillen met Chai.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oke, en hoe is het met je?
en met wat
Welke studie, drolquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:31 schreef Mozy het volgende:
[..]
oh meestal gaan hier vragen over de studie. Ben nogal moe ja. Gaat prima. Beetje aan t chillen met Chai.
Goed zo Braddie. Je pakt het goed op.quote:
Geen zin in weer gedoe, het is ook goed bedoeld van Crip weet je, dan ga ik daar niet moeilijk om doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed zo Braddie. Je pakt het goed op.
Retweetquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed zo Braddie. Je pakt het goed op.
Je bent wel een cuck man.quote:
paboquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Welke studie, drol
Fijn dat het goed gaat
Forum Opties | |
---|---|