Ja het is voor Crip natuurlijk "leuk" dat het zo goed oppaktquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:32 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Goed zo Braddie. Je pakt het goed op.
Broooo ik had gevraagd om gratis dildo's. Van die BBC ones, je kent ze vast wel.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja het is voor Crip natuurlijk "leuk" dat het zo goed oppakt![]()
Als het bij jou was geflikt was wereld nu te klein geweest.![]()
Vooral braddie nu complimentjes geven dat hij het goed opppakt hoor
Had je pizza besteld toch?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:34 schreef Crip het volgende:
Als ik kwade bedoelingen had dan had ik het heeeeel anders aangepakt.
Jouw adres is ook zo te achterhalen, vind dat braddie nu een jolige grap terug mag maken vind je niet?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:34 schreef Crip het volgende:
Je blijft het proberen hequote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:34 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ja het is voor Crip natuurlijk "leuk" dat het zo goed oppakt![]()
Als het bij jou was geflikt was wereld nu te klein geweest.![]()
Vooral braddie nu complimentjes geven dat hij het goed opppakt hoor
die haalt braddie zelf wel ergens op.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:36 schreef Mozy het volgende:
Bestel anders een tv ofzo. Dat is echt een goeie prank.
Aangezien je hem al 2 topics lang niet beantwoord:quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:34 schreef Crip het volgende:
Als Crip oprecht iets om je gaf dan had zij jou wel een DM gestuurd met een waarschuwing. Maar nee, gewoon een "jolige" grap uithalen want past helemaal in pesterijen van braddie op fok.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ja people, wat moet ik dan?
Als ik echt kwaad was geworden op Crip was ik ook wel weer shit verweten.
Het is toch ook mijn fout geweest dat ik mijn adres online zette perongeluk of niet dan? Crip schud mij hier mee wakker én zorgt voor 2 gratis salades.
Nummer en werk weten we al. Adres kom je ook zo aan.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:36 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jouw adres is ook zo te achterhalen, vind dat braddie nu een jolige grap terug mag maken vind je niet?
Ben niet die in de sc kwam en te koop liep met zijn adres, ga eens ergens anders pmsen. Met montelly ofzo xoquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Aangezien je hem al 2 topics lang niet beantwoord:
Ik vraag me af he, als kleuterleidster of juf of whatever je bent. Als je leerlingen zoiets bij elkaar flikken sta je dan ook erbij te lachen?
Vind het serieus een zielige kutactie van je. Iedereen weet dat Braddie niet bewust zijn adres heeft gefilmt. Had je wel hoger ingeschat dan dit
Het was toch al betaald...quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Ik vraag me af he, als kleuterleidster of juf of whatever je bent. Als je leerlingen zoiets bij elkaar flikken sta je dan ook erbij te lachen?
Vind het serieus een zielige kutactie van je. Iedereen weet dat Braddie niet bewust zijn adres heeft gefilmt. Had je wel hoger ingeschat dan dit
Gewoon een zielige actie. En dat komt voor de klasquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:41 schreef Crip het volgende:
Noel komt aankondigen online, kijk kijk dit is braddies adres en dan ben ik een boosdoener omdat ik er een salade naartoe stuur voor de grap met kijk uit. Bitches pls
preciesquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:38 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Meid ga je bezighouden met je tindermatches ofzo en heb ergens anders ineens moralsquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gewoon een zielige actie. En dat komt voor de klas
Oven voorverwarmen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:42 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hejje een chickie over de vloer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |