hey schimmel wijf, ga slapen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gewoon een zielige actie. En dat komt voor de klas
Nice, smakelijkquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:43 schreef Wheeljack het volgende:
[..]
Oven voorverwarmen.
Maak kipnuggets![]()
Ja, dat is wel next level op zich.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:41 schreef Crip het volgende:
Noel komt aankondigen online, kijk kijk dit is braddies adres en dan ben ik een boosdoener omdat ik er een salade naartoe stuur voor de grap met kijk uit. Bitches pls
Nextlevel wat?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:47 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja, dat is wel next level op zich.
Ik hou er niet van als mensen dit soort bullshit opmerkingen maken. Je kunt ook gewoon Crip's actie niet chill vinden zonder zo'n persoonlijke burn te moeten plaatsen.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:42 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Gewoon een zielige actie. En dat komt voor de klas
Ik heb jou gemist. Op fok dus.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:49 schreef defokkingfoker het volgende:
Wat heb ik gemist de vorige 10 dagen? Was op vakantie en wil graag een samenvatting
Ahhhwwquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik heb jou gemist. Op fok dus.
Srsly.
ben ook gewoon lieve boiquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:49 schreef Stimorol- het volgende:
WTF bezielt mij vandaag. Mensen op fok missen en Jimmy ineens lief vinden.
Waar was je heen?quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:50 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ahhhww![]()
Ik jou ook![]()
Ben wel een neger gewo4den
Kweenie hoor iemands adress op fok openbaren was wel de aanleiding anders was ik er nooit achter gekomen. Maar braddie weet icm de berichten naar het telefoonnummer wat mijn doel was en daarom is hij ook niet boosquote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Stap verder dan wat Noel deed.
dan moet je geen privegegevens posten.quote:Op woensdag 17 augustus 2016 00:48 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik hou er niet van als mensen dit soort bullshit opmerkingen maken. Je kunt ook gewoon Crip's actie niet chill vinden zonder zo'n persoonlijke burn te moeten plaatsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |