Ja dat kan dus niet, dus klaag ik over matig internetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, dan moet je naar huis gaan hé!
Daar kijk ik ook opquote:
Je weet wat ze zeggen over een slechte generale.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was ook niet zo heel hard. Maar is gewoon vervelend om in je afsluitende training te vallen
BBCquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza is te laat terugKnuppels.
NOS ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza is te laat terugKnuppels.
Die zijn pas over paar dagen aan de beurt tochquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zijn pas over paar dagen aan de beurt toch
Dan krijgen vast ook een lintgekke finale enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zijn pas over paar dagen aan de beurt toch
Dat had ik nou niet verwacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:55 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop op Biles goud, Raisman zilver en Steingruber brons.
Kunnen de Zwitsers eindelijk eens met nationalistische trots juichen om goud (na Fabian dan).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steingruber goud zou mooi zijn.
NOS gaat voorbeschouwen op vloerfinalequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:56 schreef Moira. het volgende:
Waarom lult Hans trouwens door de vloerfinale heen? Of is de regie van NOS weer lekker bezig?
Besluiten na 2 of 3 deelnemers maar eens in te tunenquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:56 schreef kilon het volgende:
NOS gaat vast praten over de vloerfinale. Want het is nog niet bezig of zo
Was hun andere gouden PLAK import/quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:56 schreef Redefine het volgende:
[..]
Kunnen de Zwitsers eindelijk eens met nationalistische trots juichen om goud (na Fabian dan).
Zeer spannend dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:57 schreef kilon het volgende:
Overigens was balk grijpen 0.5 aftrek. En dan nog wat aftrek van de D-score. Het had dus 0.7-0.8 gescheeld.
gemiste kans Moiraquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Besluiten na 2 of 3 deelnemers maar eens in te turnen
iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
Besluiten na 2 of 3 deelnemers maar eens in te tunen
Bij Zwitsers zijn 75% van de topsporters import. Meestal geen gekochte atleten, maar allemaal sporters die later naar Zwitserland zijn gekomen etc. Dat maakt uiteraard voor mij niets uit. Maar gezien de Zwitsers ultra nationalistisch en nogal anti-buitenlander zijn, vind ik het altijd wel grappig dat ze dan wel hard staan te juichen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was hun andere gouden PLAK import/
Nee. Verre van zelfs.quote:
Zo anti-buitenlander zijn ze bepaald niet in Zwitserland. 28 % van de bevolking heeft een recente migranten achtergrond. Een europees record.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij Zwitsers zijn 75% van de topsporters import. Meestal geen gekochte atleten, maar allemaal sporters die later naar Zwitserland zijn gekomen etc. Dat maakt uiteraard voor mij niets uit. Maar gezien de Zwitsers ultra nationalistisch en nogal anti-buitenlander zijn, vind ik het altijd wel grappig dat ze dan wel hard staan te juichen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |