Ja dat kan dus niet, dus klaag ik over matig internetquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:45 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ja, dan moet je naar huis gaan hé!
Daar kijk ik ook opquote:
Je weet wat ze zeggen over een slechte generale.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het was ook niet zo heel hard. Maar is gewoon vervelend om in je afsluitende training te vallen
BBCquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza is te laat terugKnuppels.
NOS ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza is te laat terugKnuppels.
Die zijn pas over paar dagen aan de beurt tochquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zijn pas over paar dagen aan de beurt toch
Dan krijgen vast ook een lintgekke finale enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:53 schreef franklop het volgende:
[..]
Die zijn pas over paar dagen aan de beurt toch
Dat had ik nou niet verwacht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:55 schreef Moira. het volgende:
Ik hoop op Biles goud, Raisman zilver en Steingruber brons.
Kunnen de Zwitsers eindelijk eens met nationalistische trots juichen om goud (na Fabian dan).quote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steingruber goud zou mooi zijn.
NOS gaat voorbeschouwen op vloerfinalequote:Op dinsdag 16 augustus 2016 19:56 schreef Moira. het volgende:
Waarom lult Hans trouwens door de vloerfinale heen? Of is de regie van NOS weer lekker bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |