abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164642704
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is in deze tijd gewoon handig, vooral als je klaar bent met studeren. Het is een stuk zelfstandigheid. Ik baal van mezelf ook dat ik nog geen rijbewijs heb, het maakt je toch op een bepaalde manier afhankelijk van anderen en/of het openbaar vervoer. Het zal voor niemand een dealbreaker zijn, maar het kan wel een puntje zijn waaruit ze afleiden dat je nog niet heel zelfstandig bent. Als je dan ook nog thuis woont etc etc wordt het een optelsom wat wel een afknapper kan vormen.
Dat woont ze zelf ook nog, al is ze ook klaar met studeren en nu een fulltime baan. Ik heb trouwens morgen een bezichtiging.. ben nummer 3, dus hoop dat ik iig (nog) kans maak, dan is die stap ook eindelijk eens gezet, want dan zou ik de woning accepteren.
pi_164642725
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:59 schreef Allures het volgende:
Je moet ook wel heel oppervlakkige gesprekken hebbeb als het zo vaak voorbij komt. Met oppervlakkige meiden als het er zo toe doet
Dat heeft niks met oppervlakkigheid te maken, maar als je op date gaat spreek je altijd de praktische dingen en dan is zo'n vraag van haar kant over de auto of een rijbewijs snel gemaakt. Misschien zegt het dus iets dat het bij ons nog niet ter sprake is gekomen. Uiteindelijk heb ik ook meerdere dates gehad met een persoon die er blijkbaar geen probleem in zag ;)
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:07:15 #112
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_164642726
Maar als ze het niet snappen of begrijpen kun je toch gewoon uitleggen dat jij het niet mist en je gewoon redt met het ov?! Zo moeilijk is dat niet. En als ze je op latere termijn graag willen zien, komen ze je vanzelf halen en rijden ze jou rond.

Sowieso, meiden die verwachten dat jij ze gaat rondrijden..... sorry hoor, maar daar zou ik op afknappen.
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_164642728
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:53 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
Misschien hoopten die meiden dat ik hun rond zou rijden ofzo.
Klopt inderdaad, die vrouwen op datingsites zoeken allemaal een privechauffeur.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164642745
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is in deze tijd gewoon handig, vooral als je klaar bent met studeren. Het is een stuk zelfstandigheid. Ik baal van mezelf ook dat ik nog geen rijbewijs heb, het maakt je toch op een bepaalde manier afhankelijk van anderen en/of het openbaar vervoer. Het zal voor niemand een dealbreaker zijn, maar het kan wel een puntje zijn waaruit ze afleiden dat je nog niet heel zelfstandig bent. Als je dan ook nog thuis woont etc etc wordt het een optelsom wat wel een afknapper kan vormen.
sorry dat vind ik echt onzin. Ik ben super zelfstandig en zie de meerwaarde gewoon niet. Ik woon in een stad waar je ook weer een parkeervergunning moet en zo. Daarnaast ben ik van mening dat als je een auto hebt je dan kleine dingen ook met de auto gaat doen en het milieu veel meer belast

Er kan zo veel achter zitten. Dat je het zo invult zegt het meest over hoe je zelf denkt
pi_164642751
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Sinds ik op mijn profiel heb gezet dat ik een rijbewijs en een eigen auto heb komen de verzoeken echt massaal binnen :@
pi_164642774
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:07 schreef habitue het volgende:

[..]

Niet allemaal, maar ze willen niet afhankelijk zijn blijkbaar (wat ze zelf dus ook niet zijn met een rijbewijs/auto). Beetje die meiden van vroeger van een jaar of 18 die het stoer vinden dat hun vriendje al een auto/scooter heeft. Zegt ook niet zoveel behalve dat 't indruk op haar maakt. Een kinderhand is snel gevuld.
pi_164642831
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:10 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Niet allemaal, maar ze willen niet afhankelijk zijn blijkbaar (wat ze zelf dus ook niet zijn met een rijbewijs/auto). Beetje die meiden van vroeger van een jaar of 18 die het stoer vinden dat hun vriendje al een auto/scooter heeft. Zegt ook niet zoveel behalve dat 't indruk op haar maakt. Een kinderhand is snel gevuld.
Misschien hebben ze geen zin om altijd de bob te zijn als ze met hun vriend naar een feestje gaan. Bijvoorbeeld.
pi_164642863

[ Bericht 100% gewijzigd door KaBuf op 18-08-2016 09:18:24 (Laat maar, niet op Deezer reageren.) ]
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_164642870
Zullen we het weer over daten hebben ipv elke kleine onzekerheid van een bepaalde user?
pi_164642876
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:10 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Joh als jij gewoon een leuke toffe gozer bent en beargumenteert waarom je geen rijbewijs hebt interesseert vrouwen het geen fluit dat je geen auto/rijbewijs hebt.
pi_164642881
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:18 schreef Elvi het volgende:
Zullen we het weer over daten hebben ipv elke kleine onzekerheid van een bepaalde user?
Goed plan.
pi_164642886
Ik heb de komende 2 weken geen dates iig. ;(
pi_164642988
quote:
2s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:48 schreef K44S het volgende:

[..]

_O- .

Update van mijn kant: Binnenkort weer afspreken met pokemon date :).
Einde GTST verhaal bij met die ene 'Sex-chick' :

Na het hele verhaal en alle commentaar er op had ik nog eens na gedacht over het contact en dit ook aan haar vertelt dat ik niet wist wat ik er mee wou. Nou ja, eigenlijk wel.... maar was benieuwd naar haar antwoord.

Haar antwoord was vrij duidelijk en hoe ze al eerder was:
"ik app je als ik thuis ben...."
Dit bericht kreeg ik Maandag rond een uur of 1800... ik heb tot volgende dag gewacht en nummer geblokkeerd.
Alvast veel plezier!
FOK! is net een groot tijdschrift
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:33:39 #124
416020 K44S
The bearded man
pi_164643059
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:28 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Alvast veel plezier!
Thx, jij natuurlijk ook.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_164643090
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:33 schreef K44S het volgende:

[..]

Thx, jij natuurlijk ook.
Dankje, al date ik niet meer.
Morgen wel naar Den Haag met mijn tante.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:47:05 #126
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164643233
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:19 schreef habitue het volgende:
Ik heb de komende 2 weken geen dates iig. ;(
Huh, jij was toch aan het daten met een iemand?
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164643238
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:47 schreef Samzz het volgende:

[..]

Huh, jij was toch aan het daten met een iemand?
Ja maar ze is nu 2 weken op vakantie. :s)
pi_164643255
Zo na een paar weken meelezen in dit topic tijd dat ik ook eens hier post.

Zelf ben ik 31 en heb in het verleden wel eens een relatie gehad.
Na die tijd ook wel wat contact met (leuke) meiden gehad.
Via internet (zelfs een keertje via Hyves) leren kennen aangezien we zelfde interesses hadden.
Je kent het wel. Je stuurt elkaar over en weer wat berichtjes en voor je het weet ben je avond aan avond aan het chatten met elkaar. Daarna ook afgesproken en leuke dingen ondernemen (terrasje/bios).

Jammer genoeg loopt het bij mij meestal na maand of 3 spaak.
Ik blijk toch hun type te zijn of er komt simpelweg iemand voorbij die ze leuker vinden.
Ok ik geef direct toe, ik ben verre van een Brad Pitt.

Volgens veel dames (en ook vrienden/bekende) heb ik een goed gevoel voor humor wat zeker een positieve eigenschap is.

Mijn nadeel is wellicht dat ik redelijk onzeker ben (wellicht omdat ik als kind gepest ben), en daardoor ook moeilijk vreemde aanspreek.
Wellicht om de onzekerheid te camoufleren kan ik soms redelijk ‘bot’ uit de hoek kan komen op bepaalde momenten.
Maargoed, ik zeg wat ik denk.

Ondanks dat ik het leven als vrijgezel niet als heel vervelend ervaar mis ik soms toch wel ‘een maatje/vriendin/partner’ waar je ook eens iets mee kan ondernemen.

De meeste vrienden zijn gesetteld en gaan amper meer op stap, dus op die manier nieuwe contacten opdoen is voor mij ook niet echt een optie.
Daarom wil ik wellicht eens de stap naar een datingsite nemen, maarja wat zijn de goede etc etc Hopelijk kan ik in dit topic wat tips en ideeën lezen.
Net efkes anges
  donderdag 18 augustus 2016 @ 09:54:03 #129
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164643327
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja maar ze is nu 2 weken op vakantie. :s)
Oooow. Ja dat heb je in de zomer :P.
pi_164643337
Is iedereen hier van die leeftijd? Ik ben zelf +\- 20 en date nooit (maar volgende week dus wel *O* )omdat ik het juist wel relaxed vind dat je gewoon in de stad wat kan oppikken :@
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra
pi_164643384
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:14 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Misschien hebben ze geen zin om altijd de bob te zijn als ze met hun vriend naar een feestje gaan. Bijvoorbeeld.
D. wil kennelijk diegene zijn die wordt rondgereden.
Ik zou het als je langer een relatie hebt wel echt een afknapper vinden.
pi_164643533
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar betaal ik dan uiteraard ook voor toch, OV of bezorgkosten? Maar waarom zou je het een afknapper vinden?
pi_164643633
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik kijk meestal naar wat ik niét heb ipv wel ja. Zo roept ze ook in bijna elke zin dat ze zo blij is met d'r autootje, niet meer zonder kan blablabla terwijl ik nog geen woord over een auto heb gerept en zij ook niet gevraagd heeft of ik een rijbewijs heb. Dat zou namelijk een soort afknapper voor haar kunnen zijn mocht ze het weten, maar uiteindelijk draait het om de persoon toch? :) Over zulke zaken maak ik mij tegenwoordig pas druk als 't moet. Ze wilt op date, dus dat zegt al genoeg.
Dat is jammer, want daarmee zit jij jezelf in de weg en zul je nooit gelukkig worden. Je glas is op die manier namelijk altijd half leeg.
  Moderator / Redactie FP donderdag 18 augustus 2016 @ 10:16:09 #134
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_164643667
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:06 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Daar betaal ik dan uiteraard ook voor toch, OV of bezorgkosten? Maar waarom zou je het een afknapper vinden?
"Bezorgkosten"? Het is geen pizzeria of shoarmatent man.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:21:14 #135
416020 K44S
The bearded man
pi_164643730
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:36 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Dankje, al date ik niet meer.
Morgen wel naar Den Haag met mijn tante.
Daten me je tante >:)

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:48 schreef Sjoerd102 het volgende:
Zo na een paar weken meelezen in dit topic tijd dat ik ook eens hier post.

Zelf ben ik 31 en heb in het verleden wel eens een relatie gehad.
Na die tijd ook wel wat contact met (leuke) meiden gehad.
Via internet (zelfs een keertje via Hyves) leren kennen aangezien we zelfde interesses hadden.
Je kent het wel. Je stuurt elkaar over en weer wat berichtjes en voor je het weet ben je avond aan avond aan het chatten met elkaar. Daarna ook afgesproken en leuke dingen ondernemen (terrasje/bios).

Jammer genoeg loopt het bij mij meestal na maand of 3 spaak.
Ik blijk toch hun type te zijn of er komt simpelweg iemand voorbij die ze leuker vinden.
Ok ik geef direct toe, ik ben verre van een Brad Pitt.

Volgens veel dames (en ook vrienden/bekende) heb ik een goed gevoel voor humor wat zeker een positieve eigenschap is.

Mijn nadeel is wellicht dat ik redelijk onzeker ben (wellicht omdat ik als kind gepest ben), en daardoor ook moeilijk vreemde aanspreek.
Wellicht om de onzekerheid te camoufleren kan ik soms redelijk ‘bot’ uit de hoek kan komen op bepaalde momenten.
Maargoed, ik zeg wat ik denk.

Ondanks dat ik het leven als vrijgezel niet als heel vervelend ervaar mis ik soms toch wel ‘een maatje/vriendin/partner’ waar je ook eens iets mee kan ondernemen.

De meeste vrienden zijn gesetteld en gaan amper meer op stap, dus op die manier nieuwe contacten opdoen is voor mij ook niet echt een optie.
Daarom wil ik wellicht eens de stap naar een datingsite nemen, maarja wat zijn de goede etc etc Hopelijk kan ik in dit topic wat tips en ideeën lezen.
Wellicht is NMLK.nl een idee als je dus nieuwe contact wilt opdoen?

En uiterlijk kan je aan werken.
Voor de rest: sport je? Wat voor werk doe je? Hobby's?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:

[..]

Het blijft een feit dat D het onmogelijk wil:
Studente van 18 jaar met hoge opleiding, rijbewijs, moet er goed uit zien, moet zich aan hem aanpassen, niet te vaak aanwezig zijn maar ook niet te weinig en moet natuurlijk een rijbewijs hebben, modaal verdienen etc etc etc etc.

HET WERK NIET.

Maar goed. Ik werk sinds kort voor stichting opendeur :Y)
pi_164643758
quote:

[..]

Dan moet je d'r geen relatie mee aangaan.
pi_164643759
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:35 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Nou ja ik heb die dag toch niks te doen.
Nou, het enthousiasme straalt er weer van af, arme meid. Doe jezelf en vooral haar een plezier en zeg het af.

quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 08:49 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Ik kijk meestal naar wat ik niét heb ipv wel ja. Zo roept ze ook in bijna elke zin dat ze zo blij is met d'r autootje, niet meer zonder kan blablabla terwijl ik nog geen woord over een auto heb gerept en zij ook niet gevraagd heeft of ik een rijbewijs heb. Dat zou namelijk een soort afknapper voor haar kunnen zijn mocht ze het weten, maar uiteindelijk draait het om de persoon toch? :) Over zulke zaken maak ik mij tegenwoordig pas druk als 't moet. Ze wilt op date, dus dat zegt al genoeg.
Als je onzeker bent over het ontbreken van een rijbewijs, dan ga je toch voor dat fucking rijbewijs?

Of je het wel of niet als afknapper moet zien ligt aan de situatie. Iemand die op zijn 25e nog geen rijbewijs heeft omdat hij/zij al moe wordt van het idee van rijlessen of gaat redeneren vanuit allerlei berekeningen dat een OV 40% kortingkaart op dit moment voordeliger is zou ik als énorme afknapper zien, eerlijk gezegd.
pi_164643783
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:08 schreef Allures het volgende:

[..]

sorry dat vind ik echt onzin. Ik ben super zelfstandig en zie de meerwaarde gewoon niet. Ik woon in een stad waar je ook weer een parkeervergunning moet en zo. Daarnaast ben ik van mening dat als je een auto hebt je dan kleine dingen ook met de auto gaat doen en het milieu veel meer belast

Er kan zo veel achter zitten. Dat je het zo invult zegt het meest over hoe je zelf denkt
Ik zeg dus dat het afhankelijk is van meerdere factoren of het wel of niet een negatieve connotatie krijgt. Geen rijbewijs hebben op zichzelf zal zelden een afknapper zijn, al is het misschien wel jammer vanwege het gemak.

Maar goed, kan me dus niet voorstellen dat het een rol speelt bij het daten of iemand wel of geen rijbewijs heeft.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:24:26 #139
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164643787
Leuke date gehad gisteren :) Of er een vervolg komt weet ik niet, maar het was leuk om weer eens gedate te hebben :Y
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164643835
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Leuke date gehad gisteren :) Of er een vervolg komt weet ik niet, maar het was leuk om weer eens gedate te hebben :Y
Heb je haar wel alle hoeken van je keuken laten zien? ;)
pi_164643860
quote:

[..]

Kan ik me ergens iets bij voorstellen ook al heb ik zelf ook geen autorijbewijs (wel erg veel lessen gehad, maar het ging gewoon niet.). Ideaal is anders. Gelukkig vindt mijn vriend het niet erg.
Ik heb trouwens wel een brommerrijbewijs dus kan me het grootste deel van de tijd toch nog prima redden.
pi_164643882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:21 schreef K44S het volgende:

[..]

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]

Het blijft een feit dat D het onmogelijk wil:
Studente van 18 jaar met hoge opleiding, rijbewijs, moet er goed uit zien, moet zich aan hem aanpassen, niet te vaak aanwezig zijn maar ook niet te weinig en moet natuurlijk een rijbewijs hebben, modaal verdienen etc etc etc etc.

HET WERK NIET.

Maar goed. Ik werk sinds kort voor stichting opendeur :Y)
Ja, is natuurlijk geen echte date. Meer 'date' als samen dagje uit.
pi_164643916
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:28 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Bij gebrek aan beter?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:31:31 #144
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164643946
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

We zaten op een terras, Toto.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_164643992
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:31 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

We zaten op een terras, Toto.
Oh, zonde. :D
Welke?
En is er nog gezoend? ;)
pi_164644051
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:30 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Bij gebrek aan beter?
Nee, ik date niet meer om bepaalde redenen. Slimmer om dan niet meer te daten.

En ik ga in de vrienden/kennissenkring voortaan zoeken.
Als ik er weer aan toe ben.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:40:01 #147
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164644132
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Oh, zonde. :D
Welke?
En is er nog gezoend? ;)
Ergens in Groningen. Naam vergeten.

Nee dat niet. Was echt aftasten. Wel ruim 4 uren gepraat over van alles. Daarom weet ik ook niet of er nog een vervolg komt. Afwachten :)
pi_164644142
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik zeg dus dat het afhankelijk is van meerdere factoren of het wel of niet een negatieve connotatie krijgt. Geen rijbewijs hebben op zichzelf zal zelden een afknapper zijn, al is het misschien wel jammer vanwege het gemak.

Maar goed, kan me dus niet voorstellen dat het een rol speelt bij het daten of iemand wel of geen rijbewijs heeft.
Komt denk ik wel degelijk voor. Je hebt ook vrouwen die afknappen op mannen die geen grote dure auto hebben.
pi_164644162
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:40 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Komt denk ik wel degelijk voor. Je hebt ook vrouwen die afknappen op mannen die geen grote dure auto hebben.
Oh vast, maar om die nou als uitgangspunt te nemen...
pi_164644184
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:40 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Ergens in Groningen. Naam vergeten.

Nee dat niet. Was echt aftasten. Wel ruim 4 uren gepraat over van alles. Daarom weet ik ook niet of er nog een vervolg komt. Afwachten :)
Drie gezusters? :D :')
Of Blauwe Engel ;)

Ah okee. Nou prima toch. Anders fix je wel weer een ander tindermeisje.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:45:44 #151
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164644246
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:42 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Drie gezusters? :D :')
Of Blauwe Engel ;)

Ah okee. Nou prima toch. Anders fix je wel weer een ander tindermeisje.
Nee. Bij het Zuiderdiep. Ierse pub achtig.

Haha, mocht het geen vervolg krijgen dan ook prima. In Groningen lopen genoeg leuke vrouwen.
pi_164644267
quote:
12s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:45 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Nee. Bij het Zuiderdiep. Ierse pub achtig.

Haha, mocht het geen vervolg krijgen dan ook prima. In Groningen lopen genoeg leuke vrouwen.
Ah, tof :Y

Ja is zo. Meer vrouwen dan kerken bladiebla. Hier in Belfast valt het vies tegen. Maar heb nu gesolliciteerd op een baan in Praag, daar zal het vast beter zijn :D

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-08-2016 10:46:49 ]
pi_164644315
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Ja is zo. Meer vrouwen dan kerken bladiebla. Hier in Belfast valt het vies tegen. Maar heb nu gesolliciteerd op een baan in Praag, daar zal het vast beter zijn :D
Praag is in ieder geval een prachtige stad O+
pi_164644325
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Praag is in ieder geval een prachtige stad O+
Ja, dat hoor ik van iedereen O+
  donderdag 18 augustus 2016 @ 10:59:18 #155
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164644495
quote:

[..]

Waar is je Belfast-topic gebleven? :@
The love you take is equal to the love you make.
pi_164644496
quote:

[..]

Praag loopt idd zat rond :)
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:00:08 #157
416020 K44S
The bearded man
pi_164644510
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat heb je zoal gedaan? ik lees het al :)
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:28 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Ik zit maar wat te klote :)
pi_164644602
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:59 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waar is je Belfast-topic gebleven? :@
Ergens weggezakt in KAA denk ik. :@ heb ook echt niet veel boeiends meer te melden over Belfast...
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:59 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Praag loopt idd zat rond :)
Tof :)
pi_164644608
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:00 schreef K44S het volgende:

[..]

Wat heb je zoal gedaan? ik lees het al :)

[..]

Ik zit maar wat te klote :)
Haha, snapte ik al
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:17:38 #160
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164644894
quote:

[..]

Gaaf man! Hopelijk krijg je de baan :D
pi_164644914
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:17 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gaaf man! Hopelijk krijg je de baan :D
Thanks, dat hoop ik ook uiteraard :D Mocht het zo zijn dan ben ik in Oktober een tijdje in Nederland in de intermezzo tussen Noord-Ierland en Tsjechie, misschien kunnen wij dan ook weer eens daten :7
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:20:10 #162
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164644955
quote:
14s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Thanks, dat hoop ik ook uiteraard :D Mocht het zo zijn dan ben ik in Oktober een tijdje in Nederland in de intermezzo tussen Noord-Ierland en Tsjechie, misschien kunnen wij dan ook weer eens daten :7
Gaan we doen :) Ik ben elke dinsdag vrij.
pi_164644965
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:20 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Gaan we doen :) Ik ben elke dinsdag vrij.
Dat moet dan vast wel lukken :Y al weet ik niet of uitgaan op dinsdag leuk is in LWD? :P
  donderdag 18 augustus 2016 @ 11:25:03 #164
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164645082
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:20 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Dat moet dan vast wel lukken :Y al weet ik niet of uitgaan op dinsdag leuk is in LWD? :P
Geen idee haha. Is wel zo'n random dag ja :') Nou ja, komt goed. Laten we maar weer OT gaan hehe.
pi_164645269
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:23 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Dan moet je d'r geen relatie mee aangaan.
In het begin hoeft het geen probleem te zijn maar als het na een paar jaar blijkt dat hij het wel prettig vind om maar rond gereden te worden en zelf te lui is om een rijbewijs te halen....tja dat is niet echt leuk.
Als er andere goede redenen zijn om geen rijbewijs te halen is het natuurlijk heel anders.
pi_164645424
quote:
7s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 11:25 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Geen idee haha. Is wel zo'n random dag ja :') Nou ja, komt goed. Laten we maar weer OT gaan hehe.
^O^
pi_164646067

[ Bericht 100% gewijzigd door Vimbavimba op 18-08-2016 12:07:28 (ging iets mis) ]
pi_164646511
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:21 schreef K44S het volgende:

[..]

[..]

NMLK die site kende ik nog niet.
Ik heb een logistieke opleiding en werk momenteel in een administratieve functie.
Jammer genoeg verhuizen werkzaamheden per 1 januari naar het hoofdkantoor (150km verder) waardoor ik weer opnieuw mag solliciteren.
Helaas is dat me laatste jaren vaker overkomen (bedrijf failliet, functie wordt overbodig, bedrijf verhuisd etc).
Zit me ook op dat gebied niet echt mee.

Maar qua hobby's.
Ik rij in zomermaanden graag motor. Ook dat gebeurd meestal alleen.
Vrienden die motorrijbewijs hebben, hebben geen motor. En de mensen waar ik weleens mee op motorvakantie ga wonen aan de andere kant van het land.
Verder ben ik wintermaanden druk met carnavalsactiviteiten organiseren (denk aan zittingen en dergelijke).
Sportief ben ik helaas niet (redelijk blessuregevoelig)
Wel ga ik elke dag minimaal half uur wandelen/fietsen zodat ik toch enigszins in Shape blijf.
Zit nog 2,5kg boven de juiste BMI :-p
Net efkes anges
  donderdag 18 augustus 2016 @ 13:24:32 #169
416020 K44S
The bearded man
pi_164647494
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 12:23 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

NMLK die site kende ik nog niet.
Ik heb een logistieke opleiding en werk momenteel in een administratieve functie.
Jammer genoeg verhuizen werkzaamheden per 1 januari naar het hoofdkantoor (150km verder) waardoor ik weer opnieuw mag solliciteren.
Helaas is dat me laatste jaren vaker overkomen (bedrijf failliet, functie wordt overbodig, bedrijf verhuisd etc).
Zit me ook op dat gebied niet echt mee.

Maar qua hobby's.
Ik rij in zomermaanden graag motor. Ook dat gebeurd meestal alleen.
Vrienden die motorrijbewijs hebben, hebben geen motor. En de mensen waar ik weleens mee op motorvakantie ga wonen aan de andere kant van het land.
Verder ben ik wintermaanden druk met carnavalsactiviteiten organiseren (denk aan zittingen en dergelijke).
Sportief ben ik helaas niet (redelijk blessuregevoelig)
Wel ga ik elke dag minimaal half uur wandelen/fietsen zodat ik toch enigszins in Shape blijf.
Zit nog 2,5kg boven de juiste BMI :-p
Omdat je zelf niet wil verhuizen of het bedrijf niet meer wel/nodig heeft?
pi_164647794
contracten van tijdelijke werknemers (zoals ik) worden niet verlengd.
Daarbij is het bod dat werknemers in vaste dienst krijgen aangeboden ronduit belachelijk slecht.
Mogen mee over. maar moeten dan vanaf Juli op 50km afstand wonen.
En dat allemaal voor tijdelijke aard.
Net efkes anges
pi_164647821
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:41 schreef Sjoerd102 het volgende:
contracten van tijdelijke werknemers (zoals ik) worden niet verlengd.
Daarbij is het bod dat werknemers in vaste dienst krijgen aangeboden ronduit belachelijk slecht.
Mogen mee over. maar moeten dan vanaf Juli op 50km afstand wonen.
En dat allemaal voor tijdelijke aard.
huh? Je mag toch zelf kiezen waar je woont?
Sorry beetje oftopic maar ik snap het niet
pi_164647891
Mijn date was ook leuk verlopen. Lekker hapje gegeten aan de Oudegracht, heerlijk weertje voor. Daarna naar concert van Jason Isbell geweest, dat was echt een schot in de roos.:) Supersfeertje, mooie liedjes... beetje 'geschuifeld' achter haar, gezoend. Daarna nog afzakkertje genomen bij speciaalbiercafeetje en toen had ze haar laatste trein gemist. Uiteindelijk dus maar mij blijven slapen. :s)
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_164648245
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Mijn date was ook leuk verlopen. Lekker hapje gegeten aan de Oudegracht, heerlijk weertje voor. Daarna naar concert van Jason Isbell geweest, dat was echt een schot in de roos.:) Supersfeertje, mooie liedjes... beetje 'geschuifeld' achter haar, gezoend. Daarna nog afzakkertje genomen bij speciaalbiercafeetje en toen had ze haar laatste trein gemist. Uiteindelijk dus maar mij blijven slapen. :s)
Klinkt als een topdate!, zat gisteravond ook aan de gracht. Was idd heerlijk weer..

quote:
en toen had ze haar laatste trein gemist.
Pff kut dat dan he, vergeet je zomaar de tijd. :D O-)
pi_164650302
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:43 schreef Allures het volgende:

[..]

huh? Je mag toch zelf kiezen waar je woont?
Sorry beetje oftopic maar ik snap het niet
Nou anders gezegd. je mag inderdaad zelf weten waar je woont. Echter zal bedrijf maar 1e half jaar de volledige reiskostenvergoeding betalen. Daarna alleen reiskosten voor 50km afstand.
Net efkes anges
pi_164650561
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 15:51 schreef Sjoerd102 het volgende:

[..]

Nou anders gezegd. je mag inderdaad zelf weten waar je woont. Echter zal bedrijf maar 1e half jaar de volledige reiskostenvergoeding betalen. Daarna alleen reiskosten voor 50km afstand.
dat vind ik zo raar niet en het dwingt je tot niks
pi_164650638
Maar is ook de reden dat geen enkele vaste medewerker mee overwilt.
Leuk dat je een baan 150km verderop krijgt aangeboden. Maar voor tweeverdieners redelijk lastig als partner momenteel ook dicht in de buurt van je huidige woonplaats werkt. Dan heeft vrijgezel zijn toch 1 voordeel.
Net efkes anges
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:27:03 #177
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164651055
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:31 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik wil Tinder definitief verwijderen (mijn account dus, niet alleen de app), maar die app doet raar. Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar ik kan niet inloggen met Facebook? 8)7 Meer mensen hier last van? Ook geprobeerd met een andere third party app, maar precies hetzelfde probleem.
Iemand? ;(
pi_164651353
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:27 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Iemand? ;(
Opnieuw proberen?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:47:17 #179
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164651605
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:38 schreef Vimbavimba het volgende:

[..]

Opnieuw proberen?
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en zelfs mijn telefoon heeft de meest recente software. Nog steeds het probleem.

pi_164651748
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en zelfs mijn telefoon heeft de meest recente software. Nog steeds het probleem.

[ afbeelding ]
En Facebook wachtwoord opnieuw instellen?
Anders weet ik het zo ook niet.
pi_164651749
quote:
9s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:47 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je hele telefoon opnieuw installeren misschien.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 16:59:36 #182
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_164651973
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 16:51 schreef habitue het volgende:

[..]

Je hele telefoon opnieuw installeren misschien.
Was ik toch al van plan. Ach ja. :')
  donderdag 18 augustus 2016 @ 17:27:27 #183
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164652460
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 09:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dat heeft niks met oppervlakkigheid te maken, maar als je op date gaat spreek je altijd de praktische dingen en dan is zo'n vraag van haar kant over de auto of een rijbewijs snel gemaakt. Misschien zegt het dus iets dat het bij ons nog niet ter sprake is gekomen. Uiteindelijk heb ik ook meerdere dates gehad met een persoon die er blijkbaar geen probleem in zag ;)
Dat doet het dus wel. Als zoiets triviaals de dealbreaker is mist er duidelijk meer. Ik heb het in geval nooit meegemaakt of direct besproken bij een date. Het valt me overigens wel op dat jouw dates altijd ver weg zijn en er toch altijd 'iets' mee is. Enig idee hoe dat komt?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  donderdag 18 augustus 2016 @ 17:34:14 #184
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164652581
quote:
10s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Jij hebt de geruchten over hoezeer sonic een keukenprins is ook gehoord?

On topic, vanmiddag een leuke ' date' met een picknick in het bos gehad nadat we eerder op de dag op huizenjacht geweest waren.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_164652596
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:27 schreef yats het volgende:

[..]

Dat doet het dus wel. Als zoiets triviaals de dealbreaker is mist er duidelijk meer. Ik heb het in geval nooit meegemaakt of direct besproken bij een date. Het valt me overigens wel op dat jouw dates altijd ver weg zijn en er toch altijd 'iets' mee is. Enig idee hoe dat komt?
Dat ze ver weg zijn komt omdat lokaal daten niet lukt. Vaak zijn de meiden die een stuk verderop wonen eerder bereid op date te gaan dan hier om de hoek, en ze willen dan nog wel tegemoet komen qua locatie/reistijd. Lokaal daten zou misschien werken als ik hier een actieve vriendengroep had of wat aanspraak, maar online moet 't gebeuren. Mis is er op zich nu nog niks, alleen locatie/afstand is wel handig om rekening mee te houden als blijkt dat je elkaar straks vaker wilt zien. Ik geef hier alleen mijn overwegingen aan. Wie weet vallen we allebei tegen en lost het 'probleem' zichzelf op. Het is dus geen dealbreaker om niet op date te gaan (want inderdaad zijn 9 van de 10 dates aan de andere kant van het land).
pi_164653119
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:34 schreef yats het volgende:

[..]

On topic, vanmiddag een leuke ' date' met een picknick in het bos gehad nadat we eerder op de dag op huizenjacht geweest waren.
Jullie gaan snel samenwonen?
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:11:57 #187
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164653328
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:01 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Jullie gaan snel samenwonen?
Zodra de IND dat toelaat. Zelfs Amerikanen krijgen niet zomaar een verblijfsvergunning hier.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 18:17:22 #188
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_164653433
Waaaaaat Yats watskeburt? Leuk! Maar valt dit nog onder daten? Dan heb ik liever een 'kijk eens hoe fijn mijn relatie is'-topic.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_164654219
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Dat ze ver weg zijn komt omdat lokaal daten niet lukt. Vaak zijn de meiden die een stuk verderop wonen eerder bereid op date te gaan dan hier om de hoek, en ze willen dan nog wel tegemoet komen qua locatie/reistijd. Lokaal daten zou misschien werken als ik hier een actieve vriendengroep had of wat aanspraak, maar online moet 't gebeuren. Mis is er op zich nu nog niks, alleen locatie/afstand is wel handig om rekening mee te houden als blijkt dat je elkaar straks vaker wilt zien. Ik geef hier alleen mijn overwegingen aan. Wie weet vallen we allebei tegen en lost het 'probleem' zichzelf op. Het is dus geen dealbreaker om niet op date te gaan (want inderdaad zijn 9 van de 10 dates aan de andere kant van het land).
Het lijkt alsof er verder weg meer vrouwen zijn die willen daten, echter bereik je ook veel meer vrouwen zodra je verder weg gaat kijken. Teken eens een denkbeeldige cirkel van 25km dooorsnee om je woonplaats en vergroot deze daarna eens tot 100km.

Procentueel gezien zal er geen verschil tussen de hoeveelheden zitten.
pi_164655187
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:43 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Het lijkt alsof er verder weg meer vrouwen zijn die willen daten, echter bereik je ook veel meer vrouwen zodra je verder weg gaat kijken. Teken eens een denkbeeldige cirkel van 25km dooorsnee om je woonplaats en vergroot deze daarna eens tot 100km.

Procentueel gezien zal er geen verschil tussen de hoeveelheden zitten.
Toch best raar dat ik in de buurt van een studentenstad woon maar daten met studenten hier gaat super stroef? Meestal inderdaad richting de Randstad, Limburg of Overijssel..
pi_164657141
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Toch best raar dat ik in de buurt van een studentenstad woon maar daten met studenten hier gaat super stroef? Meestal inderdaad richting de Randstad, Limburg of Overijssel..
Niet zo raar als je in het echt net zo bent als hier.
pi_164657336
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:06 schreef Peejtur het volgende:

[..]

Niet zo raar als je in het echt net zo bent als hier.
Of studenten onder elkaar hebben het gewoon gezelliger.
pi_164657394
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Of studenten onder elkaar hebben het gewoon gezelliger.
Ik weet niet hoor maar een paar maanden geleden was je ook nog student....
pi_164657680
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:13 schreef habitue het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor maar een paar maanden geleden was je ook nog student....
Maar bevond me niet echt onder het gezelschap
  donderdag 18 augustus 2016 @ 20:27:38 #195
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164657802
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 13:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Klinkt leuk *O*!
pi_164658793
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:

[..]

Maar bevond me niet echt onder het gezelschap
Dan kunnen we dus uitsluiten dat het ligt aan het feit of je al dan niet student bent.
  donderdag 18 augustus 2016 @ 21:57:15 #197
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_164661230
Wat een pech bij de handbalsters -O- -O-
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:01:12 #198
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164661486
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 21:57 schreef DjRex89 het volgende:
Wat een pech bij de handbalsters -O- -O-
is inderdaad best hoerig maar verder vrij weinig met topic te maken
pi_164661964
Tenzij hij er met 1 aan het daten is. Tess Wester. :9

[ Bericht 0% gewijzigd door habitue op 18-08-2016 22:21:10 ]
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:28:13 #200
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_164662465
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 17:34 schreef yats het volgende:

[..]

Thuisbezorgd.nl :)

Goed bezig yats. Ben blij voor je!
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:28:30 #201
149961 DjRex89
Voor al uw feesten en partijen
pi_164662485
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

is inderdaad best hoerig maar verder vrij weinig met topic te maken
Zie ook nu pas dat ik t in t verkeerde topic heb gezet :+ nvm
Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef L.no het volgende:
Wat nou. :( Je bént cute. :(
Op woensdag 7 december 2016 22:05 schreef Yvie_lu het volgende:
Dus ter bevestiging. Jij bent speciaal hoor O+
  donderdag 18 augustus 2016 @ 22:29:56 #202
416931 yats
(non) Average Joe
pi_164662560
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 18:17 schreef Andromache het volgende:
Waaaaaat Yats watskeburt? Leuk! Maar valt dit nog onder daten? Dan heb ik liever een 'kijk eens hoe fijn mijn relatie is'-topic.
Nou ja, op zich weinig. Het voelt goed dus daarom niet verder kijken? Sowieso duurt het bij de IND toch een tijd voordat alles geregeld is, maar aangezien huurcontracten hier minimaal voor een jaar zijn wil ik haar wel mee laten kijken/beslissen over mijn (of ons) nieuwe huis. Thxs in ieder geval! Zolang je niet getrouwd ben blijven Amerikanen het daten noemen overigens, ook al heb je al een relatie. Hoe gaat het daten daar?
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:07:51 #203
138876 Andromache
pi_164665444
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef yats het volgende:

[..]

Nou ja, op zich weinig. Het voelt goed dus daarom niet verder kijken? Sowieso duurt het bij de IND toch een tijd voordat alles geregeld is, maar aangezien huurcontracten hier minimaal voor een jaar zijn wil ik haar wel mee laten kijken/beslissen over mijn (of ons) nieuwe huis. Thxs in ieder geval! Zolang je niet getrouwd ben blijven Amerikanen het daten noemen overigens, ook al heb je al een relatie. Hoe gaat het daten daar?
Och daten doe ik niet. Nauwelijks tijd voor vriendje. En hij vindt het best? Hij is wel heel lief en een topper in alles wat hij doet. Ik bewonder hem. Verder weet ik het niet zo goed. Ik vind het fijn als hij er is en heel gezellig. Maar verder zie ik het allemaal wel. Eens per week zien is goed zat.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 00:21:53 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164665761
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef yats het volgende:

[..]

Dating, going steady, engaged...
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 01:28:07 #205
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_164667148
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 00:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

Och daten doe ik niet. Nauwelijks tijd voor vriendje. En hij vindt het best? Hij is wel heel lief en een topper in alles wat hij doet. Ik bewonder hem. Verder weet ik het niet zo goed. Ik vind het fijn als hij er is en heel gezellig. Maar verder zie ik het allemaal wel. Eens per week zien is goed zat.
Hij is er van op de hoogte dat je (nog) niet zoveel voor hem voelt? Oprechte vraag hoor.. het leest een beetje onverschillig. Als een doekje voor het bloeden.
pi_164667369
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 20:54 schreef habitue het volgende:

[..]

Dan kunnen we dus uitsluiten dat het ligt aan het feit of je al dan niet student bent.
BAM.
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 01:42:13 #207
138876 Andromache
pi_164667425
quote:
7s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 01:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hij is er van op de hoogte dat je (nog) niet zoveel voor hem voelt? Oprechte vraag hoor.. het leest een beetje onverschillig. Als een doekje voor het bloeden.
Ja klopt hij weet dit. En ik vind mezelf ook onverschillig. Waarschijnlijk ben ik weer helemaal blij als hij me komt verzorgen dit weekend met mijn snotterige hoofd. En gaan we gezellig wat doen, spelletje ofzo.
pi_164671862
Maar dan wel je vriendje noemen. Snap ik echt geen zak van. 8)7
pi_164671897
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 07:59 schreef habitue het volgende:
Maar dan wel je vriendje noemen. Snap ik echt geen zak van. 8)7
echt niet? Dit was toch mijlen ver aan te zien komen? Ze probeert een gat op te vullen
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:07:32 #210
47102 Elvi
miemkwien
pi_164671909
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:04 schreef Allures het volgende:

[..]

echt niet? Dit was toch mijlen ver aan te zien komen? Ze probeert een gat op te vullen
Letterlijk en figuurlijk :D
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:12:17 #211
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164671949
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 01:42 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja klopt hij weet dit. En ik vind mezelf ook onverschillig. Waarschijnlijk ben ik weer helemaal blij als hij me komt verzorgen dit weekend met mijn snotterige hoofd. En gaan we gezellig wat doen, spelletje ofzo.
Ah ja, je hebt iemand gevonden om een gat te vullen. Houdt m daarmee aan het lijntje. Goed bezig ;).
pi_164671956
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:04 schreef Allures het volgende:

[..]

Ja vanuit haar snap ik wel waar dat vandaan komt, vanuit mezelf moet ik daar niet aan denken. Je houdt ook alleen jezelf (en hem?) maar voor de gek op deze manier.
pi_164671999
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:12 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja vanuit haar snap ik wel waar dat vandaan komt, vanuit mezelf moet ik daar niet aan denken. Je houdt ook alleen jezelf (en hem?) maar voor de gek op deze manier.
tja dat is het verschil tussen je leven op orde hebben, emotioneel stabiel zijn, zelfinzicht hebben en euhm niet

Serieus andro. Zoekt een therapeut. Of schroef het aantal sessies bij je huidige op. Ik bedoel dit niet gemeen maar je moet toch zelf ook wel zien dat dit allemaal nergens toe gaat leiden en de val terug in het gat alleen maar dieper gaat maken straks? Je bent niet goed bezig richting jezelf
pi_164672101
Kifterige veroordelende zeikwijven hier die zelf rare bokkesprongen moeten maken voor een beetje aandacht in hun leven van kansloze mannen en dan een ander veroordelen, bah nare eigenschap die sommige vrouwen hebben :N
pi_164672138
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Kifterige veroordelende zeikwijven hier die zelf rare bokkesprongen moeten maken voor een beetje aandacht in hun leven van kansloze mannen en dan een ander veroordelen, bah nare eigenschap die sommige vrouwen hebben :N
Je herkent je eigen behoefte om shit te fixen in je leven door een 'nieuwe' relatie? Pijnlijk he :D
  vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:34:28 #216
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164672145
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:30 schreef UitStraling het volgende:
Als je niet een beetje serieus kan zijn zonder meteen op de persoon te gaan, reageer dan gewoon niet.

Er wordt hier terecht kritiek gegeven. Ouwehoeren doe je maar in de SC's :).
pi_164672182
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 00:07 schreef Andromache het volgende:

[..]

Zei je een tijdje geleden niet dat je over een jaar wil samenwonen en zelfs aan kinderen wil gaan denken?
Hoe denk je dat dat zou uitpakken zo ineens van héél casual naar heel serieus, met een man die je eigenlijk niet eens echt leuk vindt?
pi_164672186
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 08:34 schreef Samzz het volgende:

[..]

Als je niet een beetje serieus kan zijn zonder meteen op de persoon te gaan, reageer dan gewoon niet.

Er wordt hier terecht kritiek gegeven. Ouwehoeren doe je maar in de SC's :).
Draai dat maar eens om, die kritiek irriteert me juist, dat veroordelende toontje a la Rob Geus in een vieze keuken, laat Andro gewoon een kerel aan de lijn houden, kiest zo'n man toch zelf ook gewoon voor zonder dat je meteen kan zeggen dat ze therapie nodig heeft 8)7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')