Je hele telefoon opnieuw installeren misschien.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:47 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en zelfs mijn telefoon heeft de meest recente software. Nog steeds het probleem.
[ afbeelding ]
Was ik toch al van plan. Ach ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 16:51 schreef habitue het volgende:
[..]
Je hele telefoon opnieuw installeren misschien.
Dat doet het dus wel. Als zoiets triviaals de dealbreaker is mist er duidelijk meer. Ik heb het in geval nooit meegemaakt of direct besproken bij een date. Het valt me overigens wel op dat jouw dates altijd ver weg zijn en er toch altijd 'iets' mee is. Enig idee hoe dat komt?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 09:07 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dat heeft niks met oppervlakkigheid te maken, maar als je op date gaat spreek je altijd de praktische dingen en dan is zo'n vraag van haar kant over de auto of een rijbewijs snel gemaakt. Misschien zegt het dus iets dat het bij ons nog niet ter sprake is gekomen. Uiteindelijk heb ik ook meerdere dates gehad met een persoon die er blijkbaar geen probleem in zag
Jij hebt de geruchten over hoezeer sonic een keukenprins is ook gehoord?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 10:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb je haar wel alle hoeken van je keuken laten zien?
Dat ze ver weg zijn komt omdat lokaal daten niet lukt. Vaak zijn de meiden die een stuk verderop wonen eerder bereid op date te gaan dan hier om de hoek, en ze willen dan nog wel tegemoet komen qua locatie/reistijd. Lokaal daten zou misschien werken als ik hier een actieve vriendengroep had of wat aanspraak, maar online moet 't gebeuren. Mis is er op zich nu nog niks, alleen locatie/afstand is wel handig om rekening mee te houden als blijkt dat je elkaar straks vaker wilt zien. Ik geef hier alleen mijn overwegingen aan. Wie weet vallen we allebei tegen en lost het 'probleem' zichzelf op. Het is dus geen dealbreaker om niet op date te gaan (want inderdaad zijn 9 van de 10 dates aan de andere kant van het land).quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dat doet het dus wel. Als zoiets triviaals de dealbreaker is mist er duidelijk meer. Ik heb het in geval nooit meegemaakt of direct besproken bij een date. Het valt me overigens wel op dat jouw dates altijd ver weg zijn en er toch altijd 'iets' mee is. Enig idee hoe dat komt?
Jullie gaan snel samenwonen?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:34 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt de geruchten over hoezeer sonic een keukenprins is ook gehoord?
On topic, vanmiddag een leuke ' date' met een picknick in het bos gehad nadat we eerder op de dag op huizenjacht geweest waren.
Zodra de IND dat toelaat. Zelfs Amerikanen krijgen niet zomaar een verblijfsvergunning hier.quote:
Het lijkt alsof er verder weg meer vrouwen zijn die willen daten, echter bereik je ook veel meer vrouwen zodra je verder weg gaat kijken. Teken eens een denkbeeldige cirkel van 25km dooorsnee om je woonplaats en vergroot deze daarna eens tot 100km.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Dat ze ver weg zijn komt omdat lokaal daten niet lukt. Vaak zijn de meiden die een stuk verderop wonen eerder bereid op date te gaan dan hier om de hoek, en ze willen dan nog wel tegemoet komen qua locatie/reistijd. Lokaal daten zou misschien werken als ik hier een actieve vriendengroep had of wat aanspraak, maar online moet 't gebeuren. Mis is er op zich nu nog niks, alleen locatie/afstand is wel handig om rekening mee te houden als blijkt dat je elkaar straks vaker wilt zien. Ik geef hier alleen mijn overwegingen aan. Wie weet vallen we allebei tegen en lost het 'probleem' zichzelf op. Het is dus geen dealbreaker om niet op date te gaan (want inderdaad zijn 9 van de 10 dates aan de andere kant van het land).
Toch best raar dat ik in de buurt van een studentenstad woon maar daten met studenten hier gaat super stroef? Meestal inderdaad richting de Randstad, Limburg of Overijssel..quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:43 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Het lijkt alsof er verder weg meer vrouwen zijn die willen daten, echter bereik je ook veel meer vrouwen zodra je verder weg gaat kijken. Teken eens een denkbeeldige cirkel van 25km dooorsnee om je woonplaats en vergroot deze daarna eens tot 100km.
Procentueel gezien zal er geen verschil tussen de hoeveelheden zitten.
Niet zo raar als je in het echt net zo bent als hier.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 19:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Toch best raar dat ik in de buurt van een studentenstad woon maar daten met studenten hier gaat super stroef? Meestal inderdaad richting de Randstad, Limburg of Overijssel..
Of studenten onder elkaar hebben het gewoon gezelliger.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:06 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Niet zo raar als je in het echt net zo bent als hier.
Ik weet niet hoor maar een paar maanden geleden was je ook nog student....quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:12 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Of studenten onder elkaar hebben het gewoon gezelliger.
Maar bevond me niet echt onder het gezelschapquote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:13 schreef habitue het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar een paar maanden geleden was je ook nog student....
Klinkt leukquote:Op donderdag 18 augustus 2016 13:46 schreef LuNaTiC het volgende:
Mijn date was ook leuk verlopen. Lekker hapje gegeten aan de Oudegracht, heerlijk weertje voor. Daarna naar concert van Jason Isbell geweest, dat was echt een schot in de roos.:) Supersfeertje, mooie liedjes... beetje 'geschuifeld' achter haar, gezoend. Daarna nog afzakkertje genomen bij speciaalbiercafeetje en toen had ze haar laatste trein gemist. Uiteindelijk dus maar mij blijven slapen.
Dan kunnen we dus uitsluiten dat het ligt aan het feit of je al dan niet student bent.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:23 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Maar bevond me niet echt onder het gezelschap
Thuisbezorgd.nlquote:Op donderdag 18 augustus 2016 17:34 schreef yats het volgende:
[..]
Jij hebt de geruchten over hoezeer sonic een keukenprins is ook gehoord?
On topic, vanmiddag een leuke ' date' met een picknick in het bos gehad nadat we eerder op de dag op huizenjacht geweest waren.
Zie ook nu pas dat ik t in t verkeerde topic heb gezetquote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
is inderdaad best hoerig maar verder vrij weinig met topic te maken
Nou ja, op zich weinig. Het voelt goed dus daarom niet verder kijken? Sowieso duurt het bij de IND toch een tijd voordat alles geregeld is, maar aangezien huurcontracten hier minimaal voor een jaar zijn wil ik haar wel mee laten kijken/beslissen over mijn (of ons) nieuwe huis. Thxs in ieder geval! Zolang je niet getrouwd ben blijven Amerikanen het daten noemen overigens, ook al heb je al een relatie. Hoe gaat het daten daar?quote:Op donderdag 18 augustus 2016 18:17 schreef Andromache het volgende:
Waaaaaat Yats watskeburt? Leuk! Maar valt dit nog onder daten? Dan heb ik liever een 'kijk eens hoe fijn mijn relatie is'-topic.
Och daten doe ik niet. Nauwelijks tijd voor vriendje. En hij vindt het best? Hij is wel heel lief en een topper in alles wat hij doet. Ik bewonder hem. Verder weet ik het niet zo goed. Ik vind het fijn als hij er is en heel gezellig. Maar verder zie ik het allemaal wel. Eens per week zien is goed zat.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, op zich weinig. Het voelt goed dus daarom niet verder kijken? Sowieso duurt het bij de IND toch een tijd voordat alles geregeld is, maar aangezien huurcontracten hier minimaal voor een jaar zijn wil ik haar wel mee laten kijken/beslissen over mijn (of ons) nieuwe huis. Thxs in ieder geval! Zolang je niet getrouwd ben blijven Amerikanen het daten noemen overigens, ook al heb je al een relatie. Hoe gaat het daten daar?
Dating, going steady, engaged...quote:Op donderdag 18 augustus 2016 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Nou ja, op zich weinig. Het voelt goed dus daarom niet verder kijken? Sowieso duurt het bij de IND toch een tijd voordat alles geregeld is, maar aangezien huurcontracten hier minimaal voor een jaar zijn wil ik haar wel mee laten kijken/beslissen over mijn (of ons) nieuwe huis. Thxs in ieder geval! Zolang je niet getrouwd ben blijven Amerikanen het daten noemen overigens, ook al heb je al een relatie. Hoe gaat het daten daar?
Hij is er van op de hoogte dat je (nog) niet zoveel voor hem voelt? Oprechte vraag hoor.. het leest een beetje onverschillig. Als een doekje voor het bloeden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 00:07 schreef Andromache het volgende:
[..]
Och daten doe ik niet. Nauwelijks tijd voor vriendje. En hij vindt het best? Hij is wel heel lief en een topper in alles wat hij doet. Ik bewonder hem. Verder weet ik het niet zo goed. Ik vind het fijn als hij er is en heel gezellig. Maar verder zie ik het allemaal wel. Eens per week zien is goed zat.
BAM.quote:Op donderdag 18 augustus 2016 20:54 schreef habitue het volgende:
[..]
Dan kunnen we dus uitsluiten dat het ligt aan het feit of je al dan niet student bent.
Ja klopt hij weet dit. En ik vind mezelf ook onverschillig. Waarschijnlijk ben ik weer helemaal blij als hij me komt verzorgen dit weekend met mijn snotterige hoofd. En gaan we gezellig wat doen, spelletje ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 01:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hij is er van op de hoogte dat je (nog) niet zoveel voor hem voelt? Oprechte vraag hoor.. het leest een beetje onverschillig. Als een doekje voor het bloeden.
echt niet? Dit was toch mijlen ver aan te zien komen? Ze probeert een gat op te vullenquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 07:59 schreef habitue het volgende:
Maar dan wel je vriendje noemen. Snap ik echt geen zak van.
Letterlijk en figuurlijkquote:Op vrijdag 19 augustus 2016 08:04 schreef Allures het volgende:
[..]
echt niet? Dit was toch mijlen ver aan te zien komen? Ze probeert een gat op te vullen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |