abonnement Unibet Coolblue
pi_164543132
Dit is hét topic voor iedereen die bezig is met zwanger raken.
Als het wat moeilijker gaat of als je al in de Medische Molen zit ben je eventueel ook van harte welkom in het topic met de naam 'Als zwanger worden/blijven niet zo gemakkelijk gaat'.

De deelnemers van WOHTS

SPOILER: Deadly_Kiss
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: SilverSjoiis
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Fuchsia_roze
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: AcaBella
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wolken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Peacefull
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Evilaurian
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Aloria
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.

Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G O+
Hilzillah
Theeleuter
Thistleweed
Tweedledee

Handige links:
Foliumzuur
ZwangerWijzer
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
SPOILER: Zwangerschapsmultivitaminen:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.

[ Bericht 7% gewijzigd door SQ op 15-08-2016 09:27:18 ]
pi_164543135
Een nieuw topic, hopelijk zwaaien we net zo veel mensen uit als het vorige topic

Ik zal zo even de uitzwaai lijst aanpassen
pi_164543137
Ik weet niet hoe ik een bericht uit het vorige topic kan quotten dus dan maar zo:
Tweedle *O*
pi_164543151
Tweedle! Wat fijn! Gefeliciteerd :) *O* *O*
pi_164543155
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 07:15 schreef Thistleweed het volgende:
Een nieuw topic, hopelijk zwaaien we net zo veel mensen uit als het vorige topic

Ik zal zo even de uitzwaai lijst aanpassen
Haal je mij en hilz ook uit de bovenste lijst? Tenks :D
  maandag 15 augustus 2016 @ 07:43:48 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_164543202
Gefeliciteerd tweedle! *O*
disclaimer
pi_164543203
Leeglooptopic!
Van harte Tweedle & Thistle <3<3
pi_164543420
Tweedle *O* gefeliciteerd!!
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 15 augustus 2016 @ 08:46:12 #9
269689 crew  Viv
pi_164543487
Nu gaan Tweedle en Thistle samen doorschuiven en iedereen verwarren in Z&G! O+
pi_164543536
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 08:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nu gaan Tweedle en Thistle samen doorschuiven en iedereen verwarren in Z&G! O+
:D
pi_164543722
Gefeliciteerd Tweedle ! Wat een mooie duidelijke streep ^O^
pi_164544276
Bedankt allemaal O+
Het was dus toch innestelingsbloeding en -krampjes. Za en zo zette het niet door dus vanmorgen er toch maar een test tegenaan gegooid :s) Net wel weer wat bloed maar volgens ziekenhuis is dat geen reden tot zorgen, pas als er krampen en stolsels bijzitten. Ik word er wel erg onzeker van maar dat zal erbij horen :) Hij/zij houdt me nu al voor de gek O+

Ik ga ff een roze wolk zoeken om op te klimmen *)

quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 08:46 schreef ViviRAWRS het volgende:
Nu gaan Tweedle en Thistle samen doorschuiven en iedereen verwarren in Z&G! O+
:7
pi_164544692
Tweedle!! Yay! *O*
pi_164544718
Hahahahahaha I told you so! Thee, Tweedle en Thistle samen door naar Z&G ;) wat geweldig Tweedle *O* *O* dikke, vette tweede streep! Gefeliciteerd
pi_164544755
Heeft het openen van het vorige topic je toch geluk gebracht Tweedle!
  maandag 15 augustus 2016 @ 10:34:50 #16
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_164544830
Jeetje wat een verrassing nog!
Gefeliciteerd Tweedle
*G* *O*
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_164544962
Tweedle :D *O*
pi_164545556
Thweedlethee! Gefeliciteerd!
Kwak
  Moderator maandag 15 augustus 2016 @ 11:24:54 #19
382129 crew  Donna
pi_164545727
Gefeliciteerd Tweedle!
pi_164546139
Gefeliciteerd Tweedle! *O*
pi_164546765
Wojooh, T3 door naar Z&G! *O* *O* *O*
pi_164547953
Hier net weer servixslijm aan het wc papier :?
pi_164549370
Gefeliciteerd Tweedle!! *O*

Ik kom me ook aanmelden.
Onze kleine meisje veranderd langzaam in een grote meid. 14 maanden nu.
Tijd voor een nieuwe *O*

Vandaag mijn ei als het goed is.
Nod is 27 augustus.
  Moderator maandag 15 augustus 2016 @ 14:36:26 #24
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164549920
Ik twijfelde dus weer even of we dit niet al wisten :') Gefeliciteerd Tweedle!! *O* O+ Ga inderdaad maar iedereen verwarren nu in Z&G :D
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_164550635
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 13:10 schreef Aloria het volgende:
Hier net weer servixslijm aan het wc papier :?
Ik had dat ook altijd een week voor mijn eisprong, Aloria. Met alleen cervixslijm kwam ik er niet uit, maar wel als ik het combineerde met het voelen van de baarmoedermond.
Koste me wel een paar maanden, maar gaf uiteindelijk wel meer duidelijkheid.
pi_164558685
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 14:36 schreef MaJo het volgende:
Ik twijfelde dus weer even of we dit niet al wisten :') Gefeliciteerd Tweedle!! *O* O+ Ga inderdaad maar iedereen verwarren nu in Z&G :D
Idem hier :')

Gefeliciteerd Tweedledee *O* Wat een duidelijke streep!!
pi_164559813
Welkom Ladybug :)

Aloria, ik blijf bij mijn (en Majo's) advies om het lekker regelmatig gezellig te maken. Je geeft zelf aan dat jullie nog niet met ovutesten willen beginnen, maar je hebt wel veel vragen en komt wat onzeker over. Komt vast goed! Ook als je wel je ei kunt vinden kan het nog eventjes duren (zoals bij mij bijv). Relax ;)
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 15 augustus 2016 @ 20:14:05 #28
269689 crew  Viv
pi_164560229
Ik zou niet zo op dat slijm letten Aloria. Als je een vrij regelmatige cyclus hebt kun je ervan uitgaan dat je ovuleert. Om de dag seks tenzij ongesteld is dan voldoende om je ei te benutten. Het is helemaal niet nodig om te weten op welke dag je eisprong is, vanwege de lange houdbaarheid van sperma in je lichaam. :Y)
pi_164561238
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 20:14 schreef ViviRAWRS het volgende:
Ik zou niet zo op dat slijm letten Aloria. Als je een vrij regelmatige cyclus hebt kun je ervan uitgaan dat je ovuleert. Om de dag seks tenzij ongesteld is dan voldoende om je ei te benutten. Het is helemaal niet nodig om te weten op welke dag je eisprong is, vanwege de lange houdbaarheid van sperma in je lichaam. :Y)
Jummie c_/
pi_164564468
*O* van harte Thistle en Tweedle!
(Ik was ook in de war MaJo..! ;) )
Wat een leegloop inene! O+

Hier ook relatief goed nieuws!
M'n ei is volgens de bloeduitslagen gesprongen zei m'n arts!
Fijn dus!
Ergens volgende week mag ik testen in het gunstigste geval! Duimen dus!

( -O- net wel een stel op bezoek gehad.. "We zijn zwanger!" - eerste keer meteen raak. "Alles werkt wel goed bij ons ja!" Pff.. Ik weet, we kiezen er zelf voor om het niet op tafel te gooien dat we al bijna 1,5 jaar bezig zijn en dat ik PCOS heb. Maar toch. Au. ;( )
pi_164564549
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:27 schreef AN. het volgende:
*O* van harte Thistle en Tweedle!
(Ik was ook in de war MaJo..! ;) )
Wat een leegloop inene! O+

Hier ook relatief goed nieuws!
M'n ei is volgens de bloeduitslagen gesprongen zei m'n arts!
Fijn dus!
Ergens volgende week mag ik testen in het gunstigste geval! Duimen dus!

( -O- net wel een stel op bezoek gehad.. "We zijn zwanger!" - eerste keer meteen raak. "Alles werkt wel goed bij ons ja!" Pff.. Ik weet, we kiezen er zelf voor om het niet op tafel te gooien dat we al bijna 1,5 jaar bezig zijn en dat ik PCOS heb. Maar toch. Au. ;( )
"Alles werkt wel goed bij ons ja!" Serieus??? Waarom zou je zoiets zeggen...

Ik duim voor jullie.
S. 2014
J. 2016
pi_164564790
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

"Alles werkt wel goed bij ons ja!" Serieus??? Waarom zou je zoiets zeggen...

Ik duim voor jullie.
:{ weet ik ook niet zo goed.
Ze zullen het vast niet zo cru bedoelen en ik ben natuurlijk nu super murw, maar toch. Het was inderdaad niet zo'n fijne opmerking.. :'(

En thanks! :*
Ik vond dat het nu maar eens onze tijd moest zijn.
Dit moet hem worden. Dit is onze ronde! :Y
pi_164566203
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 21:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
"Alles werkt wel goed bij ons ja!" Serieus??? Waarom zou je zoiets zeggen...
Omdat je zoiets ook helemaal niet verkeerd bedoeld als je er nog nooit over nagedacht hebt dat het niet vanzelfsprekend is. Ik was zelf ook de eerste keer totaal onverwacht zwanger met 1x op het verkeerde (dus goede :P) moment. Ik had dat ook echt kunnen zeggen toen. Niet om mensen te kwetsen ofzo - gewoon van jeetje we zijn schijnbaar wel erg vruchtbaar ofzo..

Ik snap dat het echt heel K is om zoiets te horen als je al 1.5 jaar bezig bent. Maar als mensen er niks vanaf weten - kunnen ze er ook echt 0 rekening mee houden.

Nummer 2 duurde daarna zo ongeveer 10 maand aanklooien? dus ik ken ook wel de andere kant ;) Maar toen op dat moment had ik ook echt zo'n opmerking kunnen maken... Zonder ook maar iemand te willen kwetsen.

Ik hoop trouwens voor je AN dat het snel jullie tijd is. Jeetje 1.5 jaar al. Ik duim :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_164567229
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:00 schreef Skoap het volgende:

[..]

Omdat je zoiets ook helemaal niet verkeerd bedoeld als je er nog nooit over nagedacht hebt dat het niet vanzelfsprekend is. Ik was zelf ook de eerste keer totaal onverwacht zwanger met 1x op het verkeerde (dus goede :P) moment. Ik had dat ook echt kunnen zeggen toen. Niet om mensen te kwetsen ofzo - gewoon van jeetje we zijn schijnbaar wel erg vruchtbaar ofzo..

Ik snap dat het echt heel K is om zoiets te horen als je al 1.5 jaar bezig bent. Maar als mensen er niks vanaf weten - kunnen ze er ook echt 0 rekening mee houden.

Nummer 2 duurde daarna zo ongeveer 10 maand aanklooien? dus ik ken ook wel de andere kant ;) Maar toen op dat moment had ik ook echt zo'n opmerking kunnen maken... Zonder ook maar iemand te willen kwetsen.

Ik hoop trouwens voor je AN dat het snel jullie tijd is. Jeetje 1.5 jaar al. Ik duim :*
Ik weet ook zeker dat áls ze het wisten, ze het heel anders hadden aangepakt hoor!
Feit is wel dat ze in één adem door zeiden met die ene opmerking, dat "als jullie het gaan proberen jullie er vooral geen rekening mee moesten houden dat het zo vlug kon gaan". :X
Kortom, ze snappen op zich wel dat hun situatie 'bijzonder' is.

Maar goed. Ik neem het ze in die zin niet kwalijk, ze zijn ook maar gewoon gelukkig met hun nieuws!

En lief, dankje! :*
pi_164567332
Veel mensen hebben (gelukkig) geen idee hoe het voelt om al zolang met een zwangerschapswens rond te lopen en "aan te klooien".
Mij werd ook pas gevraagd "joh je bent al 30+ moet je dan niet eens aan kinderen beginnen?" Ik sta dan ook met m'n bek vol tanden, maar ben er wel echt van overtuigd dat het niet slecht bedoeld is.
Leuk is anders ja :{ Hier zijn we met het gros van de mensen ook niet open over de zwangerschapswens, maar dat is ook weleens moeilijk.

En nog welkom aan Missladybug :W Gelijk je eisprong goed benutten :9
pi_164567560
Ja het is gewoon moeilijk - ook met hoe mensen kunnen reageren als je een miskraam hebt gehad.
De meeste mensen bedoelen het toch goed - maar het komt er soms zo rot uit.

Ik hoop voor jullie allemaal hier snel op een tweede streepje! :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_164567778
En precies om die reden heb ik het toen op Facebook gezet. Omdat ik gestoord werd van de 'is het geen tijd voor die tweede' vraag. De 'straks is Senn te oud en is het niet meer leuk' opmerkingen.

Met klein detail. Ik heb geen zussen van m'n buurvrouws kapsters hondenkennel eigenaar op m'n fb. Het zijn allemaal mensen die ik persoonlijk ken, of via bepaalde groepjes of fok heb leren kennen.
pi_164568105
Het is en blijft zo'n gevoelig onderwerp. Goed dat je het kan relativeren AN. Ik snap ergens de pijn en frustratie wel. Zeker als je al zo'n tijd bezig bent.
Totaal niet vergelijkbaar, maar wij hadden van t weekend een groep vrienden over de vloer. Tijdens het rondje showen van ons nieuwe huis kwamen we een lege slaapkamer in. 3 stellen in koor "dat wordt de babykamer! Welke kleur komt er op de muur?" Totaal onschuldig, niks rottigs mee bedoeld, maar ik was blij dat ik achter ze stond. Ik dacht: "jullie moesten eens weten". Ik voelde me wel ff rot. Manlief antwoordde wel tactisch gelukkig :)
Geen idee wat ik hier mee wil zeggen btw :p
pi_164568229
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 22:30 schreef Hilzillah het volgende:
En precies om die reden heb ik het toen op Facebook gezet. Omdat ik gestoord werd van de 'is het geen tijd voor die tweede' vraag. De 'straks is Senn te oud en is het niet meer leuk' opmerkingen.

Met klein detail. Ik heb geen zussen van m'n buurvrouws kapsters hondenkennel eigenaar op m'n fb. Het zijn allemaal mensen die ik persoonlijk ken, of via bepaalde groepjes of fok heb leren kennen.
Mooi dat jullie daar open over zijn geweest. Kan je (hopelijk) alleen maar begrip opleveren :)
pi_164568929
Helaas ook aan beide kanten gestaan. Ik heb ongetwijfeld opmerkingen gemaakt die anderen pijn hebben gedaan. Beide kinderen gingen zonder enige moeite. Zelfs de verloskundige maakte de mooie opmerking: "Voor jullie is anticonceptie uitgevonden". Je denkt er gewoonweg niet over na, het zit niet in je belevingswereld.

En het is ook niet zo dat het nu lang geduurd heeft, bedoel, ronde 4. Maar ik heb voor het eerst een opmerking gehad die toch wel auw deed. De lollige opmerkingen "of het geen tijd wordt voor de 3e". Ik neem het hen niet kwalijk, maar ben nu zelf wel een stuk bewuster van eventuele pijnlijke opmerkingen.

:* voor iedereen die het nodig heeft!
pi_164569795
De mooiste opmerking vond ik wel 'tja, Eigenlijk moet je niet miepen want je he t er al 1'

Toen moest ik wel heel hard huilen :'(
pi_164570024
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 23:17 schreef Hilzillah het volgende:
De mooiste opmerking vond ik wel 'tja, Eigenlijk moet je niet miepen want je he t er al 1'

Toen moest ik wel heel hard huilen :'(
Ohw nee, Jezus :( Mensen...
pi_164577005
Dat is alleen okay als je het zelf zegt. Hoe lomp! :(
pi_164577055
:o Wat een belachelijk lompe opmerking zeg!
pi_164580818
Ik heb zelf het geluk gehad dat ik twee keer binnen twee rondes zwanger ben geraakt.
Maar toch denk ik niet dat iemand met me zou willen ruilen. Ik heb namelijk een miskraam en een terrorbevalling gehad.

Dat is ook wel iets om bij stil te staan. Voor je iemand benijd die snel zwanger raakt, bedenk je dan dat diegene zijn portie op een andere manier wel krijgt.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:25:15 #46
149959 SQ
snelle trees
pi_164581272
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef Missladybug het volgende:
Ik heb zelf het geluk gehad dat ik twee keer binnen twee rondes zwanger ben geraakt.
Maar toch denk ik niet dat iemand met me zou willen ruilen. Ik heb namelijk een miskraam en een terrorbevalling gehad.

Dat is ook wel iets om bij stil te staan. Voor je iemand benijd die snel zwanger raakt, bedenk je dan dat diegene zijn portie op een andere manier wel krijgt.
Nou, dat vind ik nogal een boude opmerking :+
Ik ben vier keer in de eerste ronde zwanger geraakt (ja, echt) en twee miskramen gehad en ik denk dat er zeker wel mensen met me zouden willen ruilen. Ik heb geen miskraamtrauma verder, en een gezond kind op de wereld gezet. Ik denk dat als je twee jaar bezig bent zonder resultaat je met alle liefde voor dat scenario zou tekenen. Ik zou er iig voor tekenen.

't Is een beetje appels met peren vergelijken.
disclaimer
pi_164581479
Het is niet mijn bedoeling om lomp te zijn.
Ik zelf ben altijd jaloers als mensen met trots vertellen over een geweldig soepele bevalling.
Dat had ik ook graag gewild.

Misschien heb je wel gelijk. Het is ook niet te vergelijken.
Ik wou alleen maar zeggen dat mensen die snel zwanger raken ook soms alsnog tegenslagen krijgen.

Wat vreselijk trouwens dat je twee keer een miskraam hebt moeten doormaken :'(
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 12:38:25 #48
149959 SQ
snelle trees
pi_164581574
Er is altijd wel iets om jaloers op te zijn. Dan raak je makkelijk zwanger, heb je soepele bevallingen, maar vind je de buik van je buurvrouw vele malen mooier dan de jouwe en krijg je daar weer een trauma van, bij wijze van spreken ( :+ okee, geen trauma, maar ik vind het wel jammer).

Jaloezie is heel menselijk maar je moet altijd oppassen dat het niet de overhand neemt. En tel soms ook je zegeningen in plaats van je tegenslagen ;)

Ik heb overigens geen last meer van de miskramen hoor. Was toen wel even vervelend, en de eerste maanden van mijn vorige zwangerschap waren minder leuk als de eerste maanden van mijn eerste zwangerschap, maar het heeft geenszins een stempel achtergelaten ;)
disclaimer
pi_164582077
Gras is groener bij de buren geval. Er is altijd wel iets dat een ander beter of leuker heeft. Maar iets te wensen over hebben vind ik wel een goed iets, mits je er naar toe kan werken. En dat is nu juist het lastige in kwesties van nieuw leven creeeren. Er zijn geen garanties...

Positief nieuws! Ik mag 1 sept voor een vroege echo. Dat is al best snel! Maar wil tot die tijd eigenlijk nog bij jullie blijven. Iets met eerst zien, dan geloven ;)
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:20:56 #50
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_164582631
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef Missladybug het volgende:
Ik heb zelf het geluk gehad dat ik twee keer binnen twee rondes zwanger ben geraakt.
Maar toch denk ik niet dat iemand met me zou willen ruilen. Ik heb namelijk een miskraam en een terrorbevalling gehad.

Dat is ook wel iets om bij stil te staan. Voor je iemand benijd die snel zwanger raakt, bedenk je dan dat diegene zijn portie op een andere manier wel krijgt.
:o

[ Bericht 8% gewijzigd door Hobbesje op 16-08-2016 13:45:18 ]
pi_164582632
Ik teken voor een gezond kind, hoe dan ook! Kinderloos blijven is de ergste nachtmerrie ooit voor mij en geen optie. Alles beter dan dat. Ook al die jaloerse gevoelens vind ik heel lastig, omdat ik vanuit mijzelf helemaal niet jaloers ben aangelegd, maar nu zie ik echt af en toe groen :')

Dat is al best snel Theeleuter! Blijf maar lekker hier hangen ;)
pi_164585175
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:25 schreef Stormqueen het volgende:

[..]
't Is een beetje appels met peren vergelijken.
precies :Y
fijne reactie SQ ^O^
pi_164588604
Mensen die "het goed bedoelen" :r...
pi_164591682
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 12:05 schreef Missladybug het volgende:
Ik heb zelf het geluk gehad dat ik twee keer binnen twee rondes zwanger ben geraakt.
Maar toch denk ik niet dat iemand met me zou willen ruilen. Ik heb namelijk een miskraam en een terrorbevalling gehad.

Dat is ook wel iets om bij stil te staan. Voor je iemand benijd die snel zwanger raakt, bedenk je dan dat diegene zijn portie op een andere manier wel krijgt.
Ik ken wel 888 mensen die zouden willen ruilen ;)

Je portie op een andere manier krijgen kan natuurlijk altijd, maar ongewild kinderloos blijven is denk ik onvoorstelbaar vreselijk en dus als ouder mèt kind niet te bevatten :s)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:13:36 #55
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164594297
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 17:40 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik ken wel 888 mensen die zouden willen ruilen ;)

Je portie op een andere manier krijgen kan natuurlijk altijd, maar ongewild kinderloos blijven is denk ik onvoorstelbaar vreselijk en dus als ouder mèt kind niet te bevatten :s)
+1 Het feit dat ik nog nooit zwanger ben geweest en niet weet of het überhaupt ooit gaat lukken is echt killing. Ik zou er echt alles voor over hebben om dat tweede streepje te piesen.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:24:41 #56
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164594576
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:13 schreef MaJo het volgende:

[..]

+1 Het feit dat ik nog nooit zwanger ben geweest en niet weet of het überhaupt ooit gaat lukken is echt killing. Ik zou er echt alles voor over hebben om dat tweede streepje te piesen.
Maar dat hebben andere toch ook die misschien veel sneller zwanger zijn, of al een kind hebben.
Hoe killing iets is daar valt niet over te oordelen.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:29:07 #57
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164594686
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:24 schreef Moppert het volgende:

[..]

Maar dat hebben andere toch ook die misschien veel sneller zwanger zijn, of al een kind hebben.
Hoe killing iets is daar valt niet over te oordelen.
Die weten toch juist wel hoe het is om zwanger te zijn en niet om niet te weten of het ooit lukt? Dat gedeelte is killing.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:36:39 #58
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164594884
maar die weten niet of het ooit nog een keer lukt, en die weten ook hoe het was toen het de eerste keer was. Ik vind het echt heel jammer dat er ook niet beseft is door anderen hoe killing dat kan zijn.

Want je hebt toch al kinderen is echt net zo gemeen als de opmerkingen dat je het moet loslaten.
En ja ze hebben dan al een kind maar dat gevoel, die rauwe pijn is er niet minder om.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:41:50 #59
149959 SQ
snelle trees
pi_164595015
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:36 schreef Moppert het volgende:
maar die weten niet of het ooit nog een keer lukt, en die weten ook hoe het was toen het de eerste keer was. Ik vind het echt heel jammer dat er ook niet beseft is door anderen hoe killing dat kan zijn.

Want je hebt toch al kinderen is echt net zo gemeen als de opmerkingen dat je het moet loslaten.
En ja ze hebben dan al een kind maar dat gevoel, die rauwe pijn is er niet minder om.
er wordt ook werkelijk helemaal nergens gezegd dat die opmerkingen minder erg zijn.
disclaimer
pi_164595016
Mja rotopmerkingen zijn hoe dan ook gemeen. In welke situatie ze dan ook geplaatst zijn.
En als mijn opmerking een rotopmerking was dan mijn oprechte excuses.
pi_164595221
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:36 schreef Moppert het volgende:
maar die weten niet of het ooit nog een keer lukt, en die weten ook hoe het was toen het de eerste keer was. Ik vind het echt heel jammer dat er ook niet beseft is door anderen hoe killing dat kan zijn.

Want je hebt toch al kinderen is echt net zo gemeen als de opmerkingen dat je het moet loslaten.
En ja ze hebben dan al een kind maar dat gevoel, die rauwe pijn is er niet minder om.
Als je al 1 of meerdere kinderen hebt lopen zul je nooit (meer) dat gevoel van ongewenste kinderloosheid kennen, want je bent immers al ouder.

En nee je kunt nooit zeker weten of het nogmaals lukt, en ik weet hoe groot die wens kan zijn voor nog een kindje, en zeggen dat je niet moet zeuren omdat je al een kind hebt is een laagbijdegrondse opmerking die een klap verdient, maar graag een groter gezin gehad hebben is m.i wel een ander ding dan graag een kindje gehad willen hebben.

Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik wil zeggen want de -uit mn woorden komen- functie is al even stuk.
S. 2014
J. 2016
pi_164595253
Maar houd nou toch eens op met dat vergelijken en tegen elkaar opboksen hoe moeilijk en zwaar het allemaal niet is. Er wordt hier gesproken over opmerkingen in het dagelijks leven die verkeerd vallen, pijn doen en hard zijn, maar vervolgens wordt er wel gesproken over "nooit zwanger zijn is meer killing dan nog nooit een tweede streepje geplast te hebben, ongeacht uitkomst". Het is niet zo dat iedereen zijn portie wel krijgt. Het leven is oneerlijk, en zal nooit eerlijk worden.

Iedereen hier wil graag een kindje, de een echt niet meer dan de ander. En zwangerschappen, buiken, bevallingen e.d. vergelijken, daar heb je werkelijk niets aan, want je hebt er 0,niks invloed op.
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:51:40 #63
149959 SQ
snelle trees
pi_164595291
En als iemand een keer zegt "ik vind dit en dat vervelend" hoeft er ook niet altijd een breed aanbod aan "ja maar zus en zo is óók heel vervelend hoor" op te volgen.
disclaimer
pi_164595347
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
En als iemand een keer zegt "ik vind dit en dat vervelend" hoeft er ook niet altijd een breed aanbod aan "ja maar zus en zo is óók heel vervelend hoor" op te volgen.
Ja, nou ja dat bedoel ik dus met "opboksen" en vergelijken. :Y
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 19:55:15 #65
149959 SQ
snelle trees
pi_164595401
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:53 schreef Roomsnoes het volgende:

[..]

Ja, nou ja dat bedoel ik dus met "opboksen" en vergelijken. :Y
ja, ik was aan het typen voor jouw post verscheen. Maar dat dus :D
disclaimer
pi_164595436
Ik wacht volgende keer wel tot jullie geweest zijn... :')

+1 dus eigenlijk.
S. 2014
J. 2016
pi_164595443
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:55 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja, ik was aan het typen voor jouw post verscheen. Maar dat dus :D
Ik vond je al zo snel :7
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:34:24 #68
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164596762
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 19:50 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar houd nou toch eens op met dat vergelijken en tegen elkaar opboksen hoe moeilijk en zwaar het allemaal niet is. Er wordt hier gesproken over opmerkingen in het dagelijks leven die verkeerd vallen, pijn doen en hard zijn, maar vervolgens wordt er wel gesproken over "nooit zwanger zijn is meer killing dan nog nooit een tweede streepje geplast te hebben, ongeacht uitkomst". Het is niet zo dat iedereen zijn portie wel krijgt. Het leven is oneerlijk, en zal nooit eerlijk worden.

Iedereen hier wil graag een kindje, de een echt niet meer dan de ander. En zwangerschappen, buiken, bevallingen e.d. vergelijken, daar heb je werkelijk niets aan, want je hebt er 0,niks invloed op.
Ik zeg helemaal nergens dat het méér killing is, alleen dat dat hetgeen is wat ík het meest killing vindt. Eigenlijk wat SQ dus zegt. Waar Moppert het vandaan haalt dat ik daarmee zeg dat een kindje willen als je er al een of meer hebt niet moeilijk is snap ik werkelijk niks van :?

Overigens heb ik het idee dat ik een soort rode lap ben voor moppert omdat ze alleen mijn reactie eruit pikt, en dat is niet voor het eerst.

Verder eens met gm :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_164597056
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal nergens dat het méér killing is, alleen dat dat hetgeen is wat ík het meest killing vindt. Eigenlijk wat SQ dus zegt. Waar Moppert het vandaan haalt dat ik daarmee zeg dat een kindje willen als je er al een of meer hebt niet moeilijk is snap ik werkelijk niks van :?

Overigens heb ik het idee dat ik een soort rode lap ben voor moppert omdat ze alleen mijn reactie eruit pikt, en dat is niet voor het eerst.

Verder eens met gm :)
We moeten jou ook allemaal wel hebben he?

Overigens gaf ik een klein beetje over in mijn mond van de hele discussie, niet per se van jouw bijdrage.
Kwak
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 20:42:12 #70
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164597103
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

We moeten jou ook allemaal wel hebben he?
Het valt wel op ja :Y
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_164597304
Zullen we nu maar weer verder gaan met op streepjes wachten en zo?
pi_164597790
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:41 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

We moeten jou ook allemaal wel hebben he?

Overigens gaf ik een klein beetje over in mijn mond van de hele discussie, niet per se van jouw bijdrage.
Neem een maagzuurremmer. :)

T is niet voor het eerst dat deze discussie voorbij komt.

En idd weer verder naar de streepjes.
S. 2014
J. 2016
pi_164598130
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:52 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Neem een maagzuurremmer. :)

T is niet voor het eerst dat deze discussie voorbij komt.

En idd weer verder naar de streepjes.
:')

Ja juf PMW.

Deze discussie komt steeda voorbij omdat een bepaald groepje users die steeds naar zich toe trekt.

Overigens was ik ook :o en :r van MLB's opmerking. En van Moppert's bijdragen. Ere wie ere toekomt.
Kwak
pi_164598301
Sorry ik snap je even niet? PMW?
S. 2014
J. 2016
pi_164598326
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Sorry ik snap je even niet? PMW?
Pedagogisch medewerker ben je toch? Was een grapje, over de 'ja juf'.
Kwak
pi_164598756
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:00 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Pedagogisch medewerker ben je toch?
Oh dat noemen we gewoon pw-er...
Verder ben ik het wel deels met je eens wb de opmerkingen van Moppert en miss... maar ook dat het wel opvalt dat er vaak gewoon een vergrootglas op Majo lijkt te staan, en dat vind ik niet fair, Ze geeft gewoon haar eerlijke mening, zoals heel veel users maar die van haar lijkt altijd "fout" te zijn want dan mag ze zich niet uiten, dat geeft anderen een rotgevoel, of ze moet dr jaloezie intomen, maar ze is ook gewoon een mens, met een grote kinderwens die tnt onvervuld blijft... En dat ze dan misschien wel eens jaloezie voelt lijkt mij niet vreemd en op een forum waar lotgenoten zitten kun je dat bespreken toch?

Ik ben verder niet uit op een discussie of gezeik, eigenlijk hoor ik hier alleen stilletjes mee te lezen,maar dat faalde dus even...
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:13:53 #77
149959 SQ
snelle trees
pi_164599192
Ja, iedereen haar punt weer gemaakt? Want dit draagt niet echt constructief meer bij aan de discussie. Thanks!
disclaimer
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:24:06 #78
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164599773
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal nergens dat het méér killing is, alleen dat dat hetgeen is wat ík het meest killing vindt. Eigenlijk wat SQ dus zegt. Waar Moppert het vandaan haalt dat ik daarmee zeg dat een kindje willen als je er al een of meer hebt niet moeilijk is snap ik werkelijk niks van :?

Overigens heb ik het idee dat ik een soort rode lap ben voor moppert omdat ze alleen mijn reactie eruit pikt, en dat is niet voor het eerst.

Verder eens met gm :)
Ik zei dat vanwege de rest van de discussie en hillz haar opmerking snapte ik zo goed.
Dat dit allemaal gister was en ik giga achterliep had ik niet door.

Het ging mij niet om jou opmerking zozeer maar het elke keer benoemen hoe zwaar het voor jou is vind ik heel logisch net als dat het voor anderen heel veel pijn doet.

Ik ging daar gewoon op verder en had jou niet zozeer hoeven quoten idd.
Ik snap gewoon niet waarom dit weer terug moet komen nadat er laatst best gemene opmerkingen waren over de wohts mensen over hoe die het niet goed begrijpen.

En voor mij zit het hem daar juist ik denk dat je nooit goed kan begrijpen hoe iets echt voor een ander voelt.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
pi_164600945
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 20:34 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal nergens dat het méér killing is, alleen dat dat hetgeen is wat ík het meest killing vindt.
Dat weet je niet want je hebt niet beide situaties meegemaakt.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 21:49:46 #80
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164601042
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:48 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Dat weet je niet want je hebt niet beide situaties meegemaakt.
Lezen is echt een vak blijkt weer :') Ik zeg dat IK dat gedeelte het meest killing vindt, het is geen vergelijking met andere situaties.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:02:32 #81
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164601704
't Is wel als vanouds hier he :+.
KuikenGuppy
pi_164601776
Popcornwaardig
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:04:49 #83
149959 SQ
snelle trees
pi_164601820
}:|
disclaimer
pi_164601949
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 21:49 schreef MaJo het volgende:

[..]

Lezen is echt een vak blijkt weer :') Ik zeg dat IK dat gedeelte het meest killing vindt, het is geen vergelijking met andere situaties.
Ja dat blijkt inderdaad :D.
  Moderator dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:08:23 #85
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164601976
quote:
18s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:04 schreef Stormqueen het volgende:
}:|
Als mijn woorden verdraaid worden zet ik dat graag even recht :*

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:07 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ja dat blijkt inderdaad :D.
^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_164602129
Maar die arme Epke he!
pi_164602162
Ik vond Yuri zieliger :{w
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:12:08 #88
149959 SQ
snelle trees
pi_164602170
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:11 schreef Theeleuter het volgende:
Maar die arme Epke he!
ik schreeuwde NIET VALLEN EPKE!!

En toen viel ie ;(

En nu voel ik me verantwoordelijk :'(
disclaimer
pi_164602211
Geheel zichzelf aan gedaan. En dan alsnog je oefening doen op een of ander festival...hoe laag kun je zinken? o|O

Edit: HOT NEWS! SQ zorgde voor val Epke!
pi_164602214
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik schreeuwde NIET VALLEN EPKE!!

En toen viel ie ;(

En nu voel ik me verantwoordelijk :'(
Ik had dat met de foute wissel van Sven Kramer. 'haha, ja hij kan echt niet verliezen, tenzij hij fout wisselt ofzo'.

So many stink eyes.
Kwak
pi_164602222
Laat ik maar weer ontopic gaan dan!

Tijdje niet gepost, niet veel te melden. Nu op de wachtbank, denk over een dag of 10 mijn NOD. Spannend!

Hoe is het met de andere wachtenden?
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:13:42 #92
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164602243
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:12 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik vond Yuri zieliger :{w
:D
KuikenGuppy
pi_164602283
Sq en Kwak hebben gewoon wat tegen Friezen :o
pi_164602305
en terecht
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:15:19 #95
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164602332
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:13 schreef Theeleuter het volgende:
Geheel zichzelf aan gedaan. En dan alsnog je oefening doen op een of ander festival...hoe laag kun je zinken? o|O

Edit: HOT NEWS! SQ zorgde voor val Epke!
Nee niet StormQueen.... StormVrouwVanRijsselberghe.
KuikenGuppy
pi_164602366
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:13 schreef poelewoep het volgende:
Laat ik maar weer ontopic gaan dan!

Tijdje niet gepost, niet veel te melden. Nu op de wachtbank, denk over een dag of 10 mijn NOD. Spannend!

Hoe is het met de andere wachtenden?
Succes met wachten!
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:16:17 #97
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_164602372
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef BlueEyes het volgende:
Sq en Kwak hebben gewoon wat tegen Friezen :o
Oh, wat dan? En waar koop je zoiets?
KuikenGuppy
  dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:19:55 #98
149959 SQ
snelle trees
pi_164602868
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:14 schreef BlueEyes het volgende:
Sq en Kwak hebben gewoon wat tegen Friezen :o
Je weet mijn echte naam he?
Kwak
pi_164604401
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik schreeuwde NIET VALLEN EPKE!!

En toen viel ie ;(

En nu voel ik me verantwoordelijk :'(
Omg SYTYCD 2010 all over again! (Waar Lorenzo viel en zich blesseerde omdat ik zei: Vallen en je blesseren lijkt me echt kut) :'( OVER ERG GESPROKEN
pi_164604447
Verder hoor ik hier niet, kusjes.
pi_164605050
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:16 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Succes met wachten!
Dank je! Even teruggelezen en ik zie dat ik je mag feliciteren! *O*
pi_164605190
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 22:12 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ik schreeuwde NIET VALLEN EPKE!!

En toen viel ie ;(

En nu voel ik me verantwoordelijk :'(
Mijn man zei : als ie nu maar niet weer valt... *plof*.... :')
S. 2014
J. 2016
pi_164605298
Vooropgesteld dat de opmerking 'je mag niet zeiken want je hebt er al een' gemeen vals en rot is. En ik iemand zn strotje wel kan afbijten voor het maken van die opmerking. Zit er wel een kern van waarheid in voor mij. Mocht dit nou fout aflopen, en het voor mijn 40'ste niet meer lukken. Dan durf ik over mezelf te zeggen... Ik heb er al een. En dan vind IK het veel erger voor iemand die er geen heeft. Want ja. Ik ben al moeder. Ik mag zorgen, kusjes krijgen, kusjes geven en tot vervelends toe het zelfde verhaaltje voorlezen.

En verder niets gezien van de smak van Epke. Ik was pokebeesten vangen :P
pi_164613215
Jow... ook goedemorgen :O Wat een discussie zeg.

Arme Epke. Als ex-turnster deed mij het gisteren enorm verdriet. Maar wat een klasbak dat hij zijn oefening uitgeturnt heeft.

Anyway, ik kan mijn ei niet vinden deze maand. Schieten met de ogen dicht ;) Ik denk dat ik ook plaatsneem op het bankje. Schuif je op Poelewoep?
pi_164614501
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 augustus 2016 23:14 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Mijn man zei : als ie nu maar niet weer valt... *plof*.... :')
Ik zei bij het damesturnen balk toen Biles moest: valluh valluh.
En ze luisterde *) :@.
pi_164619749
nou, aangezien er toch wat mensen een 2e streepje hebben geplast doe ik ook nog maar een bijdrage om dit topic wat levendig te houden. (want dat is nu niet zo..... ;) )

mijn ei zou volgende week langs moeten dobberen. dus daar gaan we maar gebruik van maken. *;
pi_164625342
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 07:40 schreef Peacefulll het volgende:
Jow... ook goedemorgen :O Wat een discussie zeg.

Arme Epke. Als ex-turnster deed mij het gisteren enorm verdriet. Maar wat een klasbak dat hij zijn oefening uitgeturnt heeft.

Anyway, ik kan mijn ei niet vinden deze maand. Schieten met de ogen dicht ;) Ik denk dat ik ook plaatsneem op het bankje. Schuif je op Poelewoep?
Kom er gezellig bij! Ruimte genoeg ;)

Ik snap er niks van. Vorige week een knaller van een ovulatietest dus daar goed gebruik van gemaakt. Sinds gisteren ongesteldheidsachtige krampen en ook bloedverlies (rood). Wat betekent dit nu weer?
pi_164628555
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 18:00 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Kom er gezellig bij! Ruimte genoeg ;)

Ik snap er niks van. Vorige week een knaller van een ovulatietest dus daar goed gebruik van gemaakt. Sinds gisteren ongesteldheidsachtige krampen en ook bloedverlies (rood). Wat betekent dit nu weer?
Innesteling? *O*
pi_164631901
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Innesteling *O*
Wat zij zegt :)
pi_164632036
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 09:59 schreef Unihipili het volgende:

[..]

Ik zei bij het damesturnen balk toen Biles moest: valluh valluh.
En ze luisterde *) :@.
Ik heb dat soort gedachten eigenlijk nooit, ook niet bij de tegenstander. Ik gun iedereen een goede oefening. En dat de beste maar mag winnen.

(Hoewel, het vrouwenhockey van vanmiddag gunde ik het de Duitsers iets minder. Ik vond ze ook minder krachtig spelen dan de Nederlanders)

En nu: ontopic :-p
pi_164633834
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 19:46 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Innesteling? *O*
Kan ik me niet voorstellen. Knaltest was zaterdag dus eisprong zondag of maandag. Innesteling is toch pas na een dag of 10? Ondertussen blijf ik maar doorbloeden, het lijkt erop of ik echt ongesteld ga worden :? Zit vandaag op dag 25 dus dat zou bizar vroeg zijn ook nog.
pi_164633983
Kan prima hoor.
Maar ja, blijft afwachten :P.

Uit mijn logs:
Eisprong op dag 12, dag 15 ongesteldheidsgevoel en gevoelige boobs, dat hield aan en symptomen namen toe tot dag 21, toen positief getest, dag 24-26 gebloed. Nu nog steeds zwanger :s).
pi_164634064
Peace, hopelijk raak geschoten, met de ogen dicht! :7
Poelewoep ook wachtende, succes! Hopelijk een innesteling!
Evi, have fun! ;)

Hier ook wachtende, van de arts mocht ik evt maandag al testen.
Ik voel uiteraard vanalles..! Krampjes, ik heb het veel koud, vlagen van misselijkheid en ineens een kilo afgevallen. :?
Maar goed, iedere ronde voel ik vanalles (al zitten er nu een paar 'nieuwe' tussen!).
Dus geduldig op het bankje maar! c_/
pi_164634511
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:36 schreef Unihipili het volgende:
Kan prima hoor.
Maar ja, blijft afwachten :P.

Uit mijn logs:
Eisprong op dag 12, dag 15 ongesteldheidsgevoel en gevoelige boobs, dat hield aan en symptomen namen toe tot dag 21, toen positief getest, dag 24-26 gebloed. Nu nog steeds zwanger :s).
Dat biedt wel hoop! O+

quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:38 schreef AN. het volgende:
Peace, hopelijk raak geschoten, met de ogen dicht! :7
Poelewoep ook wachtende, succes! Hopelijk een innesteling!
Evi, have fun! ;)

Hier ook wachtende, van de arts mocht ik evt maandag al testen.
Ik voel uiteraard vanalles..! Krampjes, ik heb het veel koud, vlagen van misselijkheid en ineens een kilo afgevallen. :?
Maar goed, iedere ronde voel ik vanalles (al zitten er nu een paar 'nieuwe' tussen!).
Dus geduldig op het bankje maar! c_/
Spannend AN! Zit je in het medische traject dat je het over een arts hebt?

Ik voel ook elke ronde van alles, probeer me daar niet meer teveel van aan te trekken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!
pi_164635397
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:33 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Kan ik me niet voorstellen. Knaltest was zaterdag dus eisprong zondag of maandag. Innesteling is toch pas na een dag of 10? Ondertussen blijf ik maar doorbloeden, het lijkt erop of ik echt ongesteld ga worden :? Zit vandaag op dag 25 dus dat zou bizar vroeg zijn ook nog.
Innesteling kan al vanaf dag vijf na ei geloof ik. Vanaf dat moment ga je hcg aanmaken. Dat verklaart waarom sommigen al een positieve test hebben na 8 dpo.
pi_164635649
quote:
1s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 23:11 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Innesteling kan al vanaf dag vijf na ei geloof ik. Vanaf dat moment ga je hcg aanmaken. Dat verklaart waarom sommigen al een positieve test hebben na 8 dpo.
Dan ga ik nog niet de hoop opgeven, dank je!
pi_164642095
quote:
0s.gif Op woensdag 17 augustus 2016 22:50 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Dat biedt wel hoop! O+

[..]

Spannend AN! Zit je in het medische traject dat je het over een arts hebt?

Ik voel ook elke ronde van alles, probeer me daar niet meer teveel van aan te trekken. Maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk!
:Y ja. Ivm PCOS loop ik in het ziekenhuis.

Voor jou blijf ik even doorduimen! Spannend!
pi_164642124
Spannend Poelewoep en AN! Ik duim voor jullie.
pi_164642883
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 07:44 schreef AN. het volgende:

[..]

:Y ja. Ivm PCOS loop ik in het ziekenhuis.

Voor jou blijf ik even doorduimen! Spannend!
Ik heb ook PCOS en wordt op een gegeven moment ook medisch als het niet zelf lukt. Ik ga je verhalen volgen.

Bloedverlies is weer gestopt dus dat is hoopvol!
pi_164643755
Hier ook pcos, en in de tweede ronde met 150 Clomid was het raak! Ook bloedverlies een paar dagen met tussenpozen (zoals in vorige topic te lezen is dacht ik dus dat ik ongesteld was geworden), maar toch een mooie duidelijke tweede streep maandag O+ Zeker de hoop dus niet opgeven nog!

En Peacefulll: ik was m'n ei ook kwijt vorige maand en dat bracht geluk blijkbaar. Hoop voor jou ook!
pi_164644009
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:22 schreef Tweedledee het volgende:
Hier ook pcos, en in de tweede ronde met 150 Clomid was het raak! Ook bloedverlies een paar dagen met tussenpozen (zoals in vorige topic te lezen is dacht ik dus dat ik ongesteld was geworden), maar toch een mooie duidelijke tweede streep maandag O+ Zeker de hoop dus niet opgeven nog!

En Peacefulll: ik was m'n ei ook kwijt vorige maand en dat bracht geluk blijkbaar. Hoop voor jou ook!
Is het bloedverlies nu gestopt Tweedle?
Ik teken ervoor ;) Gek eigenlijk, in het begin lette ik op alle steekjes, krampjes en tekenen of er een zwangerschap was. Ik kan het nu veel beter op z'n beloop laten gaan en afwachten. Heb toch het idee dat wij gewoon wat geduld moeten hebben. Dat het eerste half jaar niet succesvol was, was niet zo gek met afstuderen, verhuizen en gedoe en spanningen op het werk (en een man die niet zo goed in z'n vel zat). Komt vanzelf ;)
pi_164644255
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:33 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Is het bloedverlies nu gestopt Tweedle?
Ik teken ervoor ;) Gek eigenlijk, in het begin lette ik op alle steekjes, krampjes en tekenen of er een zwangerschap was. Ik kan het nu veel beter op z'n beloop laten gaan en afwachten. Heb toch het idee dat wij gewoon wat geduld moeten hebben. Dat het eerste half jaar niet succesvol was, was niet zo gek met afstuderen, verhuizen en gedoe en spanningen op het werk (en een man die niet zo goed in z'n vel zat). Komt vanzelf ;)
Dat kan natuurlijk ook goed van invloed zijn geweest. Wij zijn ook net verhuisd en krijgen nu wat rust.
Ik had een paar dagen ovutesten gedaan en snapte niet dat die niet positief waren, dus na een paar dagen dacht ik fuck it ( :') ), ik vertrouw erop dat ie springt en heb niet meer getest. Kreeg zo'n stress van die testen.
Maandag was laatste beetje oud bloed, sindsdien niets meer. Nog wel gevoelig als ik bijv traploop of naar de wc ben geweest.

Ik hoop zo dat het voor jullie nu raak gaat zijn :* Kun je gezellig mee naar z&g als ik me daar ook durf te vertonen :s)
pi_164651308
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk ook goed van invloed zijn geweest. Wij zijn ook net verhuisd en krijgen nu wat rust.
Ik had een paar dagen ovutesten gedaan en snapte niet dat die niet positief waren, dus na een paar dagen dacht ik fuck it ( :') ), ik vertrouw erop dat ie springt en heb niet meer getest. Kreeg zo'n stress van die testen.
Maandag was laatste beetje oud bloed, sindsdien niets meer. Nog wel gevoelig als ik bijv traploop of naar de wc ben geweest.

Ik hoop zo dat het voor jullie nu raak gaat zijn :* Kun je gezellig mee naar z&g als ik me daar ook durf te vertonen :s)
Hahaha fuck it, precies wat wij hier ook dachten. Ik weet dat mijn eitje springt, dus we maken er gewoon gebruik van ;)
Fijn dat het bloeden gestopt is. Ik wens je een fijne zwangerschap toe :* En ga je gewoon melden in z&g joh, je bent zwanger! ;)
pi_164662510
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 10:22 schreef Tweedledee het volgende:
Hier ook pcos, en in de tweede ronde met 150 Clomid was het raak! Ook bloedverlies een paar dagen met tussenpozen (zoals in vorige topic te lezen is dacht ik dus dat ik ongesteld was geworden), maar toch een mooie duidelijke tweede streep maandag O+ Zeker de hoop dus niet opgeven nog!

En Peacefulll: ik was m'n ei ook kwijt vorige maand en dat bracht geluk blijkbaar. Hoop voor jou ook!
Ik slik ook clomid inderdaad. Maar als het na een jaar niet raak is met clomid dan medisch. Ik blijf voorlopig nog hoopvol!

Bloedverlies was vanmiddag weer terug maar nu weer gestopt. Goed teken hoop ik :)

Qua stress: wij hebben ook veel grote dingen meegemaakt sinds wij bezig zijn (trouwen/werk/studie). We zitten nu in wat rustiger vaarwater dus wie weet dat het binnenkort wel raak is ;)
pi_164676433
quote:
1s.gif [b]Op donderdag 18 augustus 2016 10:46 schreef Tweedledee het volgende:[/b

Ik hoop zo dat het voor jullie nu raak gaat zijn :* Kun je gezellig mee naar z&g als ik me daar ook durf te vertonen :s)
Ik dacht al, waar blijf je nou. Ik heb je wel nodig hoor, in mijn eentje is het een stuk lastiger om verwarring te kweken. :P
pi_164676929
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 12:48 schreef Thistleweed het volgende:

[..]

Ik dacht al, waar blijf je nou. Ik heb je wel nodig hoor, in mijn eentje is het een stuk lastiger om verwarring te kweken. :P
3T FTW :7
Heb me inmiddels gemeld! oO<
pi_164676938
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2016 22:28 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Ik slik ook clomid inderdaad. Maar als het na een jaar niet raak is met clomid dan medisch. Ik blijf voorlopig nog hoopvol!

Bloedverlies was vanmiddag weer terug maar nu weer gestopt. Goed teken hoop ik :)

Qua stress: wij hebben ook veel grote dingen meegemaakt sinds wij bezig zijn (trouwen/werk/studie). We zitten nu in wat rustiger vaarwater dus wie weet dat het binnenkort wel raak is ;)
Fingers crossed voor jou!
pi_164679986
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 13:17 schreef Tweedledee het volgende:

[..]

3T FTW :7
Heb me inmiddels gemeld! oO<
Hmm...betekent dat, dat ik ook moet? ;)
pi_164680018
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:43 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Hmm...betekent dat, dat ik ook moet? ;)
Ja! Je bent zwanger Theemuts. ;) Lekker gaan melden en meeschrijven!
pi_164680424
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 15:43 schreef Theeleuter het volgende:

[..]

Hmm...betekent dat, dat ik ook moet? ;)
Ja! Ik vond het ook eng :P
pi_164680995
Jaaaaah, Thee, jij moet ook, hoe meer verwarring hoe meer vreugde O+

Tweedle in Z&G *O*
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:51:54 #133
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164681909
Als jullie opschuiven is hier ook weer meer ruimte voor strepen ;)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_164682088
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 16:51 schreef MaJo het volgende:
Als jullie opschuiven is hier ook weer meer ruimte voor strepen ;)
Het raakt hier anders aardig leeg.. straks zijn we eenzaam Majo :'(

Maar! Als ik de rammelaars mag geloven komt er een septemberkliek aan!
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 17:04:16 #135
382129 crew  Donna
pi_164682143
Jaa, er staat een hele groep 'starters' klaar voor september en ook in de maanden daarna. Jullie hoeven niet bang te zijn voor leegte hoor! Ik kom in de winter. :*
pi_164683556
In Z&G bijten we niet hoor. ;) kom allemaal maar snel oke :*
S. 2014
J. 2016
  Moderator vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:01:20 #137
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164689420
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 17:01 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Het raakt hier anders aardig leeg.. straks zijn we eenzaam Majo :'(

Maar! Als ik de rammelaars mag geloven komt er een septemberkliek aan!
Ik ben er waarschijnlijk nog wel even, al hoor ik hier niet meer helemaal thuis ;) en ik zie dat je niet alleen bent op de wachtbank!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_164689890
Ik blijf hier ook nog even hangen hoor peacefulll O+
pi_164690599
Ik zit ook op de wachtbank met jullie :) dag 4dpo nu.
Maar het is pas de eerste ronde dus ik maak me niet druk.
pi_164691825
Hier vandaag een inleg kruisje ingedaan, ik heb nu al vanaf vorige week vrijdag tot nu op momenten heel veel servix slijm,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit eerder zo meegemaakt ik ben benieuwd :@
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:30:37 #141
269689 crew  Viv
pi_164692908
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:05 schreef Aloria het volgende:
Hier vandaag een inleg kruisje ingedaan, ik heb nu al vanaf vorige week vrijdag tot nu op momenten heel veel servix slijm,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit eerder zo meegemaakt ik ben benieuwd :@
Hoi, het is cervix met een c. w/
En wat ik verder vind van het turen naar slijm had ik al gezegd. :Y)
pi_164693025
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik blijf hier ook nog even hangen hoor peacefulll O+
Schuif je ook aan op de wachtbank? :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:31 schreef Missladybug het volgende:
Ik zit ook op de wachtbank met jullie :) dag 4dpo nu.
Maar het is pas de eerste ronde dus ik maak me niet druk.
Het wordt steeds drukker op de wachtbank *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:05 schreef Aloria het volgende:
Hier vandaag een inleg kruisje ingedaan, ik heb nu al vanaf vorige week vrijdag tot nu op momenten heel veel servix slijm,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit eerder zo meegemaakt ik ben benieuwd :@
Ik durfde niet te klikken op je spoiler, was even bang voor een foto :') Geen idee wat dat betekent trouwens, heb het zelf altijd maar 1 of 2 dagen en wordt dan netjes 2 weken erna ongesteld. Dit is bij mij tot nu toe de meest betrouwbare methode om mijn eisprong te meten :)

Vandaag geen bloedverlies meer gehad dus de menstruatie lijkt nu definitief niet door te zetten *O*
pi_164697769
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:13 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik blijf hier ook nog even hangen hoor peacefulll O+
Gezellig! Nog iemand om tegenaan te kletsen ;)
Nee gekheid, ik hoop dat jij en Majo snel naar Z&G mogen :) Gelukkig zijn er nog veel andere users (Hallo!), maar een aanvulling kunnen we wel gebruiken
pi_164697859
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:05 schreef Aloria het volgende:
Hier vandaag een inleg kruisje ingedaan, ik heb nu al vanaf vorige week vrijdag tot nu op momenten heel veel servix slijm,

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog nooit eerder zo meegemaakt ik ben benieuwd :@
Heb ik ook wel hoor. Een week lang, voor de eisprong. Soms sta ik voor de klas of in de supermarkt en heb dan het idee dat ik ongecontroleerd in mijn broek pies. Voel dan lekker warme, natte vloeistof naar beneden lopen ;) jammmm.
pi_164697927
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:31 schreef Missladybug het volgende:
Ik zit ook op de wachtbank met jullie :) dag 4dpo nu.
Maar het is pas de eerste ronde dus ik maak me niet druk.
Ah, lopen we mooi gelijk op. Ik zit op 3 dpo denk ik.... Ik had OF kapotte testen OF mijn ei speelde spelletjes met mij deze maand.

(Of ik was niet consequent genoeg met testen ;))
pi_164698140
Hier 5 dagen naar dpo vermoed ik, dus we lopen gelijk op met z'n allen!
pi_164702001
Spannend hoor! Wanneer willen jullie testen? Mijn man en ik gaan volgende week een weekendje weg samen, omdat we dan vijf jaar samen zijn. Dat vind ik wel een mooi testmoment.

En echt een rukmoment om ongesteld te worden ook eigenlijk ;)
pi_164702614
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 07:31 schreef Missladybug het volgende:
Spannend hoor! Wanneer willen jullie testen? Mijn man en ik gaan volgende week een weekendje weg samen, omdat we dan vijf jaar samen zijn. Dat vind ik wel een mooi testmoment.

En echt een rukmoment om ongesteld te worden ook eigenlijk ;)
Ai, dat zou jammer zijn inderdaad.
Maar 5 jaar samen is een mooie mijlpaal. In september zijn wij 1 jaar getrouwd!

Ik hou sowieso de NOD in mijn app aan en die zegt 30 augustus. Meestal wacht ik dan nog 1/2 dag(en) met testen. Afgelopen maanden werd ik dan al ongesteld of voelde ik het al meer dan duidelijk aankomen ;)
pi_164704470
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 09:31 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ai, dat zou jammer zijn inderdaad.
Maar 5 jaar samen is een mooie mijlpaal. In september zijn wij 1 jaar getrouwd!

Ik hou sowieso de NOD in mijn app aan en die zegt 30 augustus. Meestal wacht ik dan nog 1/2 dag(en) met testen. Afgelopen maanden werd ik dan al ongesteld of voelde ik het al meer dan duidelijk aankomen ;)
Mja dat is bij mij het verwarrende. Ik krijg altijd last van buikpijn als mijn menstruatie doorbreekt.

Tenzij ik zwanger ben, dan heb ik diezelfde buikpijn een paar dagen eerder. Dat had ik bij beide eerdere zwangerschappen. En nu heb ik het ook.
Maar gelijk de eerste ronde zwanger zijn dat zou te mooi zijn om waar te zijn, dat besef ik me heel goed.
pi_164708895
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 07:31 schreef Missladybug het volgende:
Spannend hoor! Wanneer willen jullie testen? Mijn man en ik gaan volgende week een weekendje weg samen, omdat we dan vijf jaar samen zijn. Dat vind ik wel een mooi testmoment.

En echt een rukmoment om ongesteld te worden ook eigenlijk ;)
Ik heb al maanden niet meer getest omdat ik mijn lichaam nu beter begrijp en ik eigenlijk altijd wel 2 weken na het vruchtbaar slijm ongesteld wordt. Dat geeft ook een stuk meer rust ;) Ik ga voor je duimen dat je niet ongesteld wordt dan!

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 11:44 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Mja dat is bij mij het verwarrende. Ik krijg altijd last van buikpijn als mijn menstruatie doorbreekt.

Tenzij ik zwanger ben, dan heb ik diezelfde buikpijn een paar dagen eerder. Dat had ik bij beide eerdere zwangerschappen. En nu heb ik het ook.
Maar gelijk de eerste ronde zwanger zijn dat zou te mooi zijn om waar te zijn, dat besef ik me heel goed.
Dan zou je kunnen testen als je buikpijn krijgt maar niet ongesteld wordt lijkt me :)
pi_164709970
Neuh ik zit pas op 5dpo dus ik heb nog alle tijd. Over een weekje mijn NOD, dan kijk ik wel verder.
pi_164713508
Fijn poelewoep! ^O^ Nu extra duimen dat het echt een innesteling was!
Miss ook op het bankje! Gezellig! ;)

Ik ben nog steeds niet ongesteld!
Maandags mocht ik evt al testen van de arts, maar ik dacht zelf dat m'n eisprong ietsje later was en twijfel of ik nog wat langer zal wachten tot woensdag..!
(Ik heb eigenlijk geen zin in wéér een negatieve test.. :@ )
Spannend iig, want ik voel natuurlijk vanálles wat kan duiden op een zwangerschap! :+
pi_164714230
AN wat voel jij dan precies?
pi_164714650
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:54 schreef AN. het volgende:
Fijn poelewoep! ^O^ Nu extra duimen dat het echt een innesteling was!
Miss ook op het bankje! Gezellig! ;)

Ik ben nog steeds niet ongesteld!
Maandags mocht ik evt al testen van de arts, maar ik dacht zelf dat m'n eisprong ietsje later was en twijfel of ik nog wat langer zal wachten tot woensdag..!
(Ik heb eigenlijk geen zin in wéér een negatieve test.. :@ )
Spannend iig, want ik voel natuurlijk vanálles wat kan duiden op een zwangerschap! :+
Zeg, pies eens over zo'n ding heen?!?
pi_164715487
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:31 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Zeg, pies eens over zo'n ding heen?!?
Als de arts zegt dat ze maandag mag testen kan ze dat toch beter opvolgen lijkt me?
pi_164716418
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:17 schreef Missladybug het volgende:
AN wat voel jij dan precies?
Met vlagen misselijk, soms draaierig - terwijl ik dan niet eens 'snel' opsta ofzo, krampen/trekkingen in m'n onderbuik daar waar ik ook m'n eisprong ongeveer voelde, soms last van m'n onderrug, koud, 'niet zo fit' gevoel, ik jank bij elke medaille gezellig mee. Nouja, dattum. :s)
Niks volledig en constant. Dus ik hoop vanalles. Maar 'voelde' altijd wel iets.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:31 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Zeg, pies eens over zo'n ding heen?!?
Haha! Jij vindt dus niet dat ik tot woensdag moet wachten?! :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:59 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Als de arts zegt dat ze maandag mag testen kan ze dat toch beter opvolgen lijkt me?
Ik wacht tot z'n vroegst tot maandag. Maar kans ook dat het nog wat later wordt! :)
(Ik zit nu btw op dag 27 van m'n cyclus!)
pi_164716963
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:25 schreef AN. het volgende:

[..]

Met vlagen misselijk, soms draaierig - terwijl ik dan niet eens 'snel' opsta ofzo, krampen/trekkingen in m'n onderbuik daar waar ik ook m'n eisprong ongeveer voelde, soms last van m'n onderrug, koud, 'niet zo fit' gevoel, ik jank bij elke medaille gezellig mee. Nouja, dattum. :s)
Niks volledig en constant. Dus ik hoop vanalles. Maar 'voelde' altijd wel iets.

Wat spannend! Ik duim voor je hoor!
Test maar gewoon wanneer het goed voelt. Een negatieve test is niet leuk inderdaad.
pi_164716986
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:25 schreef AN. het volgende:

[..]

Met vlagen misselijk, soms draaierig - terwijl ik dan niet eens 'snel' opsta ofzo, krampen/trekkingen in m'n onderbuik daar waar ik ook m'n eisprong ongeveer voelde, soms last van m'n onderrug, koud, 'niet zo fit' gevoel, ik jank bij elke medaille gezellig mee. Nouja, dattum. :s)
Niks volledig en constant. Dus ik hoop vanalles. Maar 'voelde' altijd wel iets.

[..]

Haha! Jij vindt dus niet dat ik tot woensdag moet wachten?! :D

[..]

Ik wacht tot z'n vroegst tot maandag. Maar kans ook dat het nog wat later wordt! :)
(Ik zit nu btw op dag 27 van m'n cyclus!)
Ah, uit jouw verhaal hierboven haalde ik dat je afgelopen maandag al mocht testen |:( Maar je bedoelt a.s. maandag. Dan zou ik zeker gewoon even lekker afwachten.
pi_164721862
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:43 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ah, uit jouw verhaal hierboven haalde ik dat je afgelopen maandag al mocht testen |:( Maar je bedoelt a.s. maandag. Dan zou ik zeker gewoon even lekker afwachten.
:@ Sorry, ik zie nu inderdaad dat het er wat onhandig staat!
Ik wacht inderdaad nog even en kijk hoe het loopt!
pi_164723007
Ik zou zeker tot maandag wachten AN, zo'n negatieve test vind ik zelf toch altijd wel verdrietig. En als je dan te vroeg bent ben je verdrietig voor niks! Maar je symptomen klinken best hoopvol vind ik :)
  zondag 21 augustus 2016 @ 08:26:49 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_164726952
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
(Niet dat ik vind dat iemand moet testen als ze er nog niet aan toe is, uiteraard)
disclaimer
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 zondag 21 augustus 2016 @ 08:38:07 #162
269689 crew  Viv
pi_164726995
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
Ik had die neiging zelf ook, ongesteld worden is de normale gang van zaken, negatief testen (waarvoor je dus 5 lange minuten hoopvol hebt staan turen) voelt dan confronterender.

Mijn plan was dan ook om pas een week na NOD te testen. :') Ik heb het 3 dagen volgehouden geloof ik, veel te spannend!
pi_164727168
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
(Niet dat ik vind dat iemand moet testen als ze er nog niet aan toe is, uiteraard)
Ik denk deels wat Vivi eigenlijk zegt.
Ik besef me dat het een soort schijnveiligheid is die ik probeer op te zoeken.
Die eigenlijk ook nergens op is gebaseerd.

Ik heb zelf al meerdere testen gedaan de afgelopen 1,5 jaar en altijd negatief.
En ivm PCOS had ik lang niet altijd binnen een week m'n menstruatie (ik testte wel altijd na een vermoedelijke nod).
Ik heb dan geloof ik toch een soort van 'liever' een menstruatie omdat dat zegt dat m'n cyclus 'rond' is en het dus 'doet'.
En dat is dan weer positief. Ofzo..! :P

Oh, een aanvulling.
Ik deed die testen omdat m'n internist graag wil dat ik het snel laat weten als ik zwanger ben (met een week 'overtijd' zeg maar), zodat m'n medicatie zonodig opgehoogd wordt.
Anders zou ik het denk ik veel meer op zijn beloop laten.

[ Bericht 9% gewijzigd door AN. op 21-08-2016 09:20:43 ]
  zondag 21 augustus 2016 @ 09:13:36 #164
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_164727183
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
(Niet dat ik vind dat iemand moet testen als ze er nog niet aan toe is, uiteraard)
Ben het met je eens. Maar als ik al test, dan test ik met de vraag 'word ik nou ongesteld of niet?' en het voelt misschien anders als je test met de vraag 'ben ik zwanger of niet?'
Het is dus denk ik puur met welke insteek en welke verwachting je gaat testen.

Ik heb zelf ook geen testen meer in huis nu. Dit jaar 1x gedaan toen ik twijfelde waar mijn menstruatie nou bleef. Mocht ik echt dik over mijn nod gaan, koop ik danwel wat.

Na deze menstruatie ga ik trouwens naar de huisarts voor uitstrijkje, om te 'vieren' dat ik dertig ben.... Jeuj. Maar hoe meer informatie over hoe t daar gesteld is, hoe beter, denk ik.
Warempel, een drempel.
pi_164735422
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 09:11 schreef AN. het volgende:

Ik heb zelf al meerdere testen gedaan de afgelopen 1,5 jaar en altijd negatief.
En ivm PCOS had ik lang niet altijd binnen een week m'n menstruatie (ik testte wel altijd na een vermoedelijke nod).
Ik heb dan geloof ik toch een soort van 'liever' een menstruatie omdat dat zegt dat m'n cyclus 'rond' is en het dus 'doet'.
En dat is dan weer positief. Ofzo..! :P
Herkenbaar hoor. Als ik ongesteld word is er ook een opluchting omdat mijn lichaam het toch nog 'doet'. En als ik een test doe, dan is dat vaak omdat ik echt al een tijdje wacht op een menstruatie, en dus de hoop ook groter is dat het misschien wel raak is. Als ik amper seks heb gehad, test ik eigenlijk ook nooit bijvoorbeeld. Dat maakt het testen veel meer beladen.

Super spannend dus AN! Nog even geduld tot morgen/woensdag.
pi_164736629
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
(Niet dat ik vind dat iemand moet testen als ze er nog niet aan toe is, uiteraard)
Ik heb ook wat AN zegt. Met pcos is je cyclus steeds verschillend dus niet ongesteld worden betekent dan niet dat je per definitie gaat menstrueren. Je hebt dan hoop omdat je denkt over tijd te zijn en dan is een negatieve test toch altijd weer een domper. Vooral als je cycli hebt van soms wel 3 maanden, dan weet je echt niet meer waar je zit. Gelukkig helpt de clomid daar wel goed bij, ik zou nu alleen nog testen als mijn cyclus weer tegen de 40 dagen zit. Is de laatste maanden niet nodig geweest ;)

Ik werd vannacht wakker van de honger, ben opgestaan om 2 pannekoeken te eten. Zegt dat iets? :D
pi_164737168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:33 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Schuif je ook aan op de wachtbank? :)


Nope.
Ik sta nog op "pauze" sinds de curretage 20juni wegens ernstig bliedverlies.

Ik moet 31aug terug en waarschijnlijk dan weer van anticonceptie af.
Ik ben bang dat ik niet meer durf ;(
pi_164737869
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:13 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Nope.
Ik sta nog op "pauze" sinds de curretage 20juni wegens ernstig bliedverlies.

Ik moet 31aug terug en waarschijnlijk dan weer van anticonceptie af.
Ik ben bang dat ik niet meer durf ;(
Klinkt heftig! Kunnen ze niet in het geval van zoveel bloedverlies meteen doorgaan naar de meest succesvolle optie (ik denk icsi?) Zoveel bloedverlies lijkt me ook niet goed :X
pi_164738181
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Klinkt heftig! Kunnen ze niet in het geval van zoveel bloedverlies meteen doorgaan naar de meest succesvolle optie (ik denk icsi?) Zoveel bloedverlies lijkt me ook niet goed :X
Heftig was het.
Als ze geen curretage deden had ik onze bruiloft moeten annuleren.
De laatste bijna 2 jaren zijn we alleen maar bezig geweest met de menstruatie inplaats van de zwangerschap, dat was de hoogste prioriteit.
Hoop dat we nu eindelijk verder kunnen en dat is wat we gaan bespreken 31aug..hoe nu aanpakken :)
pi_164739012
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 16:04 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor. Als ik ongesteld word is er ook een opluchting omdat mijn lichaam het toch nog 'doet'. En als ik een test doe, dan is dat vaak omdat ik echt al een tijdje wacht op een menstruatie, en dus de hoop ook groter is dat het misschien wel raak is. Als ik amper seks heb gehad, test ik eigenlijk ook nooit bijvoorbeeld. Dat maakt het testen veel meer beladen.

Super spannend dus AN! Nog even geduld tot morgen/woensdag.
Jij weet het wat beter te omschrijven! ;)
En inderdaad wel een beetje spannend!

Deadly, heftig hoor.. Ik hoop dat je nu met een zwangerschap kan bezig zijn ipv je menstruatie! :*
pi_164740048
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:50 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Heftig was het.
Als ze geen curretage deden had ik onze bruiloft moeten annuleren.
De laatste bijna 2 jaren zijn we alleen maar bezig geweest met de menstruatie inplaats van de zwangerschap, dat was de hoogste prioriteit.
Hoop dat we nu eindelijk verder kunnen en dat is wat we gaan bespreken 31aug..hoe nu aanpakken :)
Succes de 31ste! Ik hoop dat ze met een mooi plan komen en je snel zwanger bent :*
pi_164761993
Helaaspindakaas, deze ronde is het hem niet.
oO< Beginnende menstruatie.

Ik vind het vooral stom dat m'n lijf van die rot signalen geeft. :{
Ik wil zo graag kunnen vertrouwen op m'n lijf.

Nouja, op naar een vakantiebaby..!
pi_164762487
Jammer An! Zeker als je zoveel verwarrende signalen kreeg :*
pi_164762575
Balen AN :{
pi_164767509
Wat jammer AN :{
pi_164767832
Balen AN. -O-
pi_164767931
Balen AN! Die signalen die op van alles kunnen wijzen, zijn echt rot ja :{
pi_164768669
Jammer hoor AN -O-
pi_164780567
Balen AN -O-
pi_164786295
Jammer AN

Hier voel ik ook steekjes rond mijn navel en soms kramp, ik kan mijn lichaam helaas ook niet vertrouwen, je wilt het soms zo geloven en je houd hoop tot de rode duivels komen en je weer met 2 benen op de grond word gezet :')

Hopelijk een voltreffer aankomende maand ^O^

Ik ben bij de huisarts geweest voor een uitstrijkje, alles zag er normaal uit daar onder :@
over 6 weken de uitslag. ( ook bijna 30 oh wat gaat de tijd snel )
pi_164787574
Ik heb ook zeker kwaaltjes.
Buikpijn onder in mijn buik en met vlagen misselijk.
Heb er vandaag een testje tegenaan gegooit. Omowit. Maar ik zit dan ook pas 8dpo dus eigenlijk achterlijk dat al getest heb.
Ik begin nu toch wat onrustiger te worden. Zou zo tof zijn als t raak is.

Mijn duimen draaien voor jou aloria!
Ik mag over een weekje bellen vooruitslag uitstrijkje.
pi_164790190
mijn ei heeft zich aangediend. en niet een beetje. AUW! en mooie streep op ovu test. dus maar goed gebruik van maken en dan weer rustig duimendraaien.

ik blijf in ieder geval duimen voor jullie allemaal!
pi_164790499
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:31 schreef Missladybug het volgende:
Maar het is pas de eerste ronde dus ik maak me niet druk.
Sorry Miss, maar naar aanleiding van jouw post vandaag moest ik even hier aan terugdenken. Je maakt je niet druk en test al op 8 DPO? Man, relax. Het is vast wel een keer raak. Nu al testen lever je niks op.
pi_164790529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:03 schreef Evilaurian het volgende:
mijn ei heeft zich aangediend. en niet een beetje. AUW! en mooie streep op ovu test. dus maar goed gebruik van maken en dan weer rustig duimendraaien.

ik blijf in ieder geval duimen voor jullie allemaal!
Succes! ;) Goed gebruik gemaakt van het ei?
pi_164792134
O+ Bedankt allemaal!
Gisteren nog even flink zitten brullen, maar nu gaat het wel weer beter.
Nu hopen dat de vakantie een positieve uitwerking heeft! Zaterdag ein-de-lijk weg!

Aloria, hoop dat de kwaaltjes bij jou wel wat betekenen.
Miss, ik zou zelf ook niet al zo snel testen.. Maar hoop voor jou dat de kwaaltjes wat betekenen.
Evil, succes! ;)
pi_164793541
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:18 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Sorry Miss, maar naar aanleiding van jouw post vandaag moest ik even hier aan terugdenken. Je maakt je niet druk en test al op 8 DPO? Man, relax. Het is vast wel een keer raak. Nu al testen lever je niks op.
Klopt hoor, daarom gaf ik ook eerlijk aan dat ik toch wat onrustig begon te worden.
Je hebt gelijk. Ik moet relaxt doen.
pi_164813626
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:19 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Succes! ;) Goed gebruik gemaakt van het ei?
uiteraard! :9~
pi_164814215
Potdorie weer bloed. Geen andere verwachtingen meer ook. Aftellen naar januari....
Warempel, een drempel.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:14:19 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_164814286
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:10 schreef Ronderotonde het volgende:
Potdorie weer bloed. Geen andere verwachtingen meer ook. Aftellen naar januari....
Lieve Ronde, ga gewoon terug naar de arts. Je bent al zesentwintig rondes bezig zonder resultaat. Laat de boel dan in elk geval eens goed doorlichten, dat scheelt al zoveel frustratie en onzekerheid. :*
disclaimer
pi_164814534
Ronde :* Waarom moet je tot januari wachten als je al zo lang bezig bent? Ik kon het in dit topic niet vinden, sorry :@
pi_164814774
Balen AN en Rotonde -O-

Evilaurian schuif gezellig aan op de wachtbank!

En Missladybug inderdaad wat meer geduld ;)

Het bloeden hier is alweer een paar dagen gestopt dus ik wacht rustig af :)
pi_164816356
-O- jeutje Ronde..
Wel eens met SQ, wie weet.. Januari duurt nog zo lang.. :*
pi_164819121
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lieve Ronde, ga gewoon terug naar de arts. Je bent al zesentwintig rondes bezig zonder resultaat. Laat de boel dan in elk geval eens goed doorlichten, dat scheelt al zoveel frustratie en onzekerheid. :*
Laatste keer dat ik er met mijn man over sprak wilde hij het niet, en ik kan moeilijk in mijn eentje gaan... Hij zegt simpel, de arts zei januari en die heeft er verstand van, dus we wachten gewoon. :'(
Warempel, een drempel.
pi_164819265
Ehhhh... weten.... staat los van hoe jij je erbij voelt hé..
Hij kan misschien "gewoon nog even wachten" maar voor jou is dat minder "gewoon even".
pi_164819349
vervelend dat je man zo tegen je gevoel in gaat :(

als je belt om het probleem voor te leggen en de arts zegt vervolgens 'kom maar langs' dan kan je de bal terug kaatsen: de arts zegt we mogen nu al langs komen ipv januari en de arts heeft er verstand van. zou hij dan echt nog nee zeggen?
pi_164819813
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:54 schreef Elleska het volgende:
vervelend dat je man zo tegen je gevoel in gaat :(

als je belt om het probleem voor te leggen en de arts zegt vervolgens 'kom maar langs' dan kan je de bal terug kaatsen: de arts zegt we mogen nu al langs komen ipv januari en de arts heeft er verstand van. zou hij dan echt nog nee zeggen?
Dan ga je nog op eigen houtje actie ondernemen. Met zulke gevoelige dingen zou ik daar echt mee oppassen en het zo veel mogelijk samen proberen te doen.

Rotonde :* kutzooi
pi_164822370
Rotonde :*
pi_164823963
Wat kut Ronderotonde :*

Hier begin ik stiknerveus te worden. NOD is morgen, maar ik heb nog geen signaal van een aankomende menstruatie opgepikt. Zelfs heel veel afscheiding :r nog.
Dinsdag, geheel tegen mijn eigen principes, al getest. :@ Omdat ik soms ook een korte cyclus heb, maar die was nog omowit.
Wel weer even wennen dit, de afgelopen maanden werd ik elke keer overvallen door m'n menstruatie en nu zit ik echt zo te wachten. Gelukkig heel veel afleiding, dus heb niet al te veel tijd om er over na te denken.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 23:09:12 #199
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164828963
Wat spannend f_r! Ik keek al af en toe of je al gereageerd had, heb goede hoop voor je!
pi_164829441
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
(Niet dat ik vind dat iemand moet testen als ze er nog niet aan toe is, uiteraard)
Ja dat inderdaad.. Ik vind het zo kop in het zand steken, terwijl het gewoon duidelijkheid is (althans, kan nog veranderen natuurlijk als je te vroeg bent). Maar stress van de hoop op kan menstruatie ook weer uitstellen. Ook weer niet wat je wil.

-oh oeps beetje late reactie-
pi_164834374
*schuift op wachtbankje

Ronde, vooral je eigen gevoel volgen. En een telefoontje naar een arts kost enkel een beetje tijd. Soms snappen mannen gewoon niet wat het wachten met je kan doen.

F_R spannend!!
pi_164837966
Ik ben ongesteld geworden.
De teleurstelling valt mee. Op naar de volgende ronde :)
pi_164842719
Jammer Miss, volgende ronde meer geluk ;)

Welkom op het wachtbankje Evilaurian! En nu maar....... wachten
  donderdag 25 augustus 2016 @ 15:53:57 #204
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164843918
Hoi iedereen! Ik kom me hier heeeeeel voorzichtig melden, al zal ik komende maand nog niet echt actief meeschrijven denk ik. Hierbij wat info:
28 jaar, ruim 10 jaar samen met vriend, nu "begonnen" aan laatste menstruatie en hierna gaan we er voor! September staat voor ons in het teken van een grote vakantie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en aangezien ik pas sinds een maand of 3 weer een echt regelmatige cyclus lijk te hebben, wil ik dan in oktober eventueel een rondje ovu testen doen. Gewoon om te weten waar ik sta :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_164848999
Jammer miss! Op naar de volgende ronde!

Welkom Debsterr!
Spannend allemaal! Fijne vakantie, klinkt tof! O+
Hopen dat je snel weer weg bent hier! ;)
pi_164849811
Welkom debsterr! Spannend!

Ik duim voor je evilaurian.
pi_164853296
Balen Missladybug! Het was de eerste ronde toch?

Welkom Debsterr!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier op dag 33 en vandaag een testje gedaan, helaas spierwit. Nog geen menstruatie maar wel wat buikpijn/lucht in mijn darmen dus wie weet zet het een dezer dagen door.
  vrijdag 26 augustus 2016 @ 11:22:26 #208
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164863441
Thanks iedereen!

@poelewoep, yep inderdaad die kant op!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_164868054
Welkom Debsterr :W Klinkt als goede vakantieplannen

Hier bloed :{w
pi_164868441
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 14:49 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Welkom Debsterr :W Klinkt als goede vakantieplannen

Hier bloed :{w
Meh, klote :(
pi_164870294
Poelewoep, inderdaad eerste ronde.
T bloeden is gestopt.
Hele dag nog niets. Heb weer getest maar niks hoor.
Hoop dat het gauw doorzet.

Balen fuchsia :(
pi_164884457
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2016 16:33 schreef Missladybug het volgende:
Poelewoep, inderdaad eerste ronde.
T bloeden is gestopt.
Hele dag nog niets. Heb weer getest maar niks hoor.
Hoop dat het gauw doorzet.
Dat is erg herkenbaar, ik heb de laatste maanden dat vrijwel elke ronde. Dagje bloed, (zucht ok ongesteld), en dan weer niks (Oh, eeh?). Dag erop weer beetje bloed (nou vooruit dan) en dan weer even niks... Dan kom je op het punt dat je toch maar een test doet om te zien dat ie toch echt wit is en pas nadat je getest hebt, is er een seintje voor je lichaam om alle sluizen open te zetten.
Zo irritant en vermoeiend.... :{
Warempel, een drempel.
pi_164887356
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 08:42 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

Dat is erg herkenbaar, ik heb de laatste maanden dat vrijwel elke ronde. Dagje bloed, (zucht ok ongesteld), en dan weer niks (Oh, eeh?). Dag erop weer beetje bloed (nou vooruit dan) en dan weer even niks... Dan kom je op het punt dat je toch maar een test doet om te zien dat ie toch echt wit is en pas nadat je getest hebt, is er een seintje voor je lichaam om alle sluizen open te zetten.
Zo irritant en vermoeiend.... :{
Herkenbaar :Y

Ik ben helaas ook ongesteld geworden, door naar de volgende ronde!
  zaterdag 27 augustus 2016 @ 12:24:00 #214
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164887505
Vervelend van de ongesteldheid dames! Ik heb vandaag mijn zwaarste dag, stomme krampen -O-

Wel onderweg naar vrienden voor kraambezoek O+.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_164890867
Verwarrend, die aarzelende beginnetjes van de menstruatie...


Hier ook ongesteld, dat zet de eerste cyclus op 48 dagen.

Zo. Dus. Let the games begin...! :D Waaaah, ik vind het spannend!
pi_164890927
Haha Sara, wel gezonde spanning hè? Leuk hoor. Gaan jullie voor een eerste of heb je al kinderen?

Vervelend Debster, die krampen. Veel plezier op kraambezoek!
pi_164891174
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 15:08 schreef Peacefulll het volgende:
Haha Sara, wel gezonde spanning hè? Leuk hoor. Gaan jullie voor een eerste of heb je al kinderen?

Vervelend Debster, die krampen. Veel plezier op kraambezoek!
Ja hoor, gezonde spanning :)

We hebben een zoontje van 10 maanden. Destijds ook hier gepost, tot de felbegeerde "dubbelstreep" verscheen op 2 februari 2015.
pi_164892085
quote:
17s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 12:24 schreef Debsterr het volgende:
Vervelend van de ongesteldheid dames! Ik heb vandaag mijn zwaarste dag, stomme krampen -O-

Wel onderweg naar vrienden voor kraambezoek O+.
Kunnen we elkaar de hand schudden, zit nu ook op zwaarste dag. Hele hoop Aleve Feminax en Ibuprofen doet gelukkig wel goed! En rustig aan blijven doen....

Succes met kraambezoek :)
Warempel, een drempel.
pi_164893105
Welkom Sara! Wel leuk al die "nieuwe" aanwas! *O* En allemaal tegelijk ongesteld volgens mij :D
pi_164894989
Inderdaad allemaal tegelijk ongesteld!

Welkom Sara, spannend!

Hier is het nog steeds niet doorgebroken. Af en toe wat oud bloed. Thats it.
Welke dag moet je ook alweer als eerste dag van de cyclus nemen? Als t echt doorgebroken is?
pi_164895248
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 augustus 2016 18:40 schreef Missladybug het volgende:
Welke dag moet je ook alweer als eerste dag van de cyclus nemen? Als t echt doorgebroken is?
Klopt helemaal, de eerste dag dat het echt goed doorzet.
Warempel, een drempel.
pi_164921136
Toch maar een voorzichtige meld hier :W

Weet nog niet hoe actief ik mee ga posten, maar soms is het toch wel fijn om eea te kunnen delen met mensen die (ongeveer) in dezelfde situatie zitten :)

In het kort:
We hebben al een dochtertje van mei '15 (aka onze Minion O+ ), zijn net verhuisd en gaan nu voor een tweede *;
Mirena is er nu 2 dagen uit en vandaag meteen al weer ongesteld, dus dat biedt alvast goede hoop. Bij onze dochter was ik de 2e ronde al zwanger, maar probeer heel hard om daar niet teveel vanuit te gaan ;)

Vind het nu al weer spannend! O+
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
  zondag 28 augustus 2016 @ 21:35:05 #223
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164924233
quote:
0s.gif Op zondag 28 augustus 2016 20:19 schreef twist02 het volgende:
Toch maar een voorzichtige meld hier :W

Weet nog niet hoe actief ik mee ga posten, maar soms is het toch wel fijn om eea te kunnen delen met mensen die (ongeveer) in dezelfde situatie zitten :)

In het kort:
We hebben al een dochtertje van mei '15 (aka onze Minion O+ ), zijn net verhuisd en gaan nu voor een tweede *;
Mirena is er nu 2 dagen uit en vandaag meteen al weer ongesteld, dus dat biedt alvast goede hoop. Bij onze dochter was ik de 2e ronde al zwanger, maar probeer heel hard om daar niet teveel vanuit te gaan ;)

Vind het nu al weer spannend! O+
Leuk hoor, voor de 2e x! Zou wel gaaf zijn als het weer zo snel lukt natuurlijk :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_164924515
Welkom Twist! Hopelijk hoef je hier niet lang te blijven.
pi_164931642
Welkom Twist! Leuk dat je je gemeld hebt :)
pi_164934040
Oh hey Twist! Gezelluuuuug! :W
pi_164936122
Ik heb toch maar gebeld. Mijn gegevens werden erbij gepakt en direct werd weer aangegeven dat onze kansen te hoog zijn voor behandeling. enige wat ze kon doen was in november een baarmoederfoto maken, paar maanden eerder dan gepland. Als die goed is, moeten we weer een half jaar zelf verder gaan. Ik word er zo verdrietig van, als onze kansen zo 'ontzettend hoog' zijn, waarom ben ik dan na twee jaar nog niet 1x zwanger geweest..... :'(
Warempel, een drempel.
  maandag 29 augustus 2016 @ 12:57:57 #228
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164936310
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:48 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik heb toch maar gebeld. Mijn gegevens werden erbij gepakt en direct werd weer aangegeven dat onze kansen te hoog zijn voor behandeling. enige wat ze kon doen was in november een baarmoederfoto maken, paar maanden eerder dan gepland. Als die goed is, moeten we weer een half jaar zelf verder gaan. Ik word er zo verdrietig van, als onze kansen zo 'ontzettend hoog' zijn, waarom ben ik dan na twee jaar nog niet 1x zwanger geweest..... :'(
Ik ken natuurlijk je geschiedenis niet als nieuwkomer, maar waarop baseren ze dat de kansen zo hoog zijn? Wat ontzettend triest dat ze je niet verder willen/kunnen helpen ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_164939341
quote:
17s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:57 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik ken natuurlijk je geschiedenis niet als nieuwkomer, maar waarop baseren ze dat de kansen zo hoog zijn? Wat ontzettend triest dat ze je niet verder willen/kunnen helpen ;(.
In januari is alles gecontroleerd, zijn vruchtbaarheid is in orde, mijn bloedwaardes zijn ok, echo wijst niks bijzonders uit. Dus zolang alle tekenen gunstig zijn, willen ze je niet behandelen omdat je natuurlijke kansen groter zijn dan je kunstmatige. Op zich logisch maar na al die tijd is de lol van het wachten er wel van af...
Warempel, een drempel.
  maandag 29 augustus 2016 @ 15:09:34 #230
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_164939389
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:06 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

In januari is alles gecontroleerd, zijn vruchtbaarheid is in orde, mijn bloedwaardes zijn ok, echo wijst niks bijzonders uit. Dus zolang alle tekenen gunstig zijn, willen ze je niet behandelen omdat je natuurlijke kansen groter zijn dan je kunstmatige. Op zich logisch maar na al die tijd is de lol van het wachten er wel van af...
Pfff, echt heel vervelend voor jou en je partner, snap dat je er behoorlijk onzeker en chagrijnig van wordt.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 29 augustus 2016 @ 16:40:17 #231
149959 SQ
snelle trees
pi_164941518
Ronde, misschien een stomme vraag, maar timen jullie de seks wel goed? Als in, vooral in de tweede week van je cyclus?
disclaimer
pi_164942454
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 15:06 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

In januari is alles gecontroleerd, zijn vruchtbaarheid is in orde, mijn bloedwaardes zijn ok, echo wijst niks bijzonders uit. Dus zolang alle tekenen gunstig zijn, willen ze je niet behandelen omdat je natuurlijke kansen groter zijn dan je kunstmatige. Op zich logisch maar na al die tijd is de lol van het wachten er wel van af...
. Je hebt er geen ene ruk aan, maar ik wil je een virtuele knuffel geven!!
Het is vreselijk als ze vanuit het ziekenhuis niet naar je luisteren. Zo machteloos :(

En die nieuwe regels zijn stom stommer stomst!!! :(

Je bent toch ongeveer van mijn leeftijd?
pi_164942815
Bedankt voor het warme welkom! :)

Ronde, pfff wat zuur joh! ;( Ergens fijn dat alles op papier 'in orde' lijkt natuurlijk, maar daar wordt je nog niet zwanger van... :{
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_164943573
Thnx voor jullie lieve woorden, ik heb ze echt even nodig.

Sq, ik voel mijn eisprong goed, en daar time ik wel rondom. Maar ook zonder ei gebeurt het wel 2-3x per week, soms vaker, zelden minder. Dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om....

Hillz, volgens mij wel, in mei 30 geworden. Om die reden, buiten hele gebeuren om, as donderdag ook even uitstrijkje laten maken...
Warempel, een drempel.
pi_164943651
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 17:52 schreef Ronderotonde het volgende:
Thnx voor jullie lieve woorden, ik heb ze echt even nodig.

Sq, ik voel mijn eisprong goed, en daar time ik wel rondom. Maar ook zonder ei gebeurt het wel 2-3x per week, soms vaker, zelden minder. Dus daar maak ik me niet zo'n zorgen om....

Hillz, volgens mij wel, in mei 30 geworden. Om die reden, buiten hele gebeuren om, as donderdag ook even uitstrijkje laten maken...
Dat zijn die gefuckte nieuwe regels. Helaas niet bedacht door het ziekenhuis (want dan kan je nog naar een ander gaan) maar door de fijne verzekering. Ik ben nu 35. Maar ze hadden mij toen ook bijna naar huis gestuurd in mei. Probeer het nog maar een jaar 🙄. Maar vanuit het ziekenhuis gezegd dat ik tóch te oud was om af te wachten.
pi_164945594
Ronderotonde, wat stom dat het maar niet lukt... :* Is er al eens een samenlevingstest gedaan? Die doen ze niet altijd zomaar overal, misschien zou dat nog inzicht kunnen geven?!
pi_164945723
Rotonde wat stom zeg :{
Wat zouden ze in januari doen? Ook die foto?

Wat is een samenlevingstest eigenlijk?
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 maandag 29 augustus 2016 @ 19:41:10 #238
269689 crew  Viv
pi_164946444
quote:
1s.gif Op maandag 29 augustus 2016 19:18 schreef Savvy. het volgende:
Wat is een samenlevingstest eigenlijk?
Dan kijken ze of het sperma wel levend aankomt in de baarmoeder, door slijm van de baarmoedermond te onderzoeken nadat je seks hebt gehad.
pi_164950411
Jemig Rotonde, wat ontluisterd en verdrietig voor jullie. Jullie zijn al zo lang bezig en niemand begrijpt waarom het nog niet gelukt is. Stomme regels! Wel fijn dat de baarmoederfoto iets eerder gemaakt kan worden. Misschien valt daar iets op te zien. Ik duim voor jullie :*
pi_164950473
Meh, hier de bekende krampjes, vreetbuien en slechte humeur (arme kindjes morgen ;)). Ronde 9 ook nog geen succes dus. Manlief wordt nu wel wat ongeduldiger, haha. Maar, we wachten nog even rustig af. Heb wel het idee dat we niet extreem vruchtbaar zijn.
  maandag 29 augustus 2016 @ 22:23:12 #241
335643 faptist
Maakt fouten
pi_164952127
Ik kom me voorzichtig aanmelden. Weet niet of ik vaak zal posten, maar ga m'n best doen.

Ik ben fap, 30 en moeder van ro (17 maanden).
Ro is zo'n beetje een geschenk, want was destijds nooit ongesteld en er was meerdere malen tegen me gezegd dat ik geen kinderen kon krijgen. Toen ik zwanger was van ro kwam ik daar al na 3 weken achter. mn artsen snappen er nog steeds niets van.
Sinds april ben ik al 3 x ongesteld geweest en dat is meer dan de afgelopen 7 jaar. Jullie begrijpen dat dit voor mij heel bijzonder is O+

De wens voor een tweede (derde, vierde) is heel groot dus ik hoop dat het snel raak is.

Had afgelopen week echt zwangerschapskwaaltjes, maar helaas Omo witte testen. Zo gemeen van m'n lichaam. ;(
Hebben jullie dat ook weleens?

Verder wens ik iedereen dubbele streepjes toe' *O*
  Moderator maandag 29 augustus 2016 @ 22:38:18 #242
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164952653
Goffer wat vervelend zeg Rotonde -O- Lijkt me heel vervelend als er geen oorzaak gevonden wordt en je toch met lege handen achterblijft. Hopelijk is het snel raak! Misschien toch ook eens meeposten in AZWBNZMG? Daar kun je misschien nog wat beter je verhaal kwijt.

Succes fap! Dat was wel echt een wonder toen O+ Ik hoop dat het snel weer raak is!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_164961269
welkom Fap!

en ja hoor, dat soort kwaaltjes zijn heel herkenbaar. bij mij gaat het vaak over door omowitte testen. zal wel iets psycho somatisch wezen.
pi_164961366
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 22:38 schreef MaJo het volgende:
Goffer wat vervelend zeg Rotonde -O- Lijkt me heel vervelend als er geen oorzaak gevonden wordt en je toch met lege handen achterblijft. Hopelijk is het snel raak! Misschien toch ook eens meeposten in AZWBNZMG? Daar kun je misschien nog wat beter je verhaal kwijt
thnx... Ik heb niet het idee dat ik daar bij mag komen, omdat ze juist beweren dat er niks aan de hand is en ik gewoon moet wachten op een tweede streepje. Dus ja, tsja....
Warempel, een drempel.
pi_164962834
Ik snap dat je het idee hebt dat je tussen twee topics inhangt, maar wat mij betreft ben je van harte welkom in het andere topic. Ik heb het idee dat je daar ook beter je frustratie en zorgen kwijt kunt. Wat precies de oorzaak is bij jullie, maakt niet uit; jij hebt nu ook te maken met dat zwanger worden een stuk langer duurt dan je hoopt.
pi_164962958
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:43 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

thnx... Ik heb niet het idee dat ik daar bij mag komen, omdat ze juist beweren dat er niks aan de hand is en ik gewoon moet wachten op een tweede streepje. Dus ja, tsja....
dat de medici (nog) geen oorzaak hebben gevonden doet helaas niets af aan het feit dat zwanger worden bij jullie niet zo makkelijk gaat. en dat is precies wat die topictitel zegt.
pi_164972717
Pfff ronde wat vreselijk shit.
Wat een shitregels.
Misschien inderdaad met de arts over een samenlevingstest beginnen?
Ik heb vaker gelezen over vijandig slijm bijvoorbeeld.

Heee Fap! Joh ik wist niet dat Ro zo'n cadeautje was! Echt heel bijzonder. En terecht dat je nog zo'n leukerd erbij wil.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:40:35 #248
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_164978192
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:43 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

thnx... Ik heb niet het idee dat ik daar bij mag komen, omdat ze juist beweren dat er niks aan de hand is en ik gewoon moet wachten op een tweede streepje. Dus ja, tsja....
Het topic is niet alleen voor medische toestanden maar ook als het zonder zichtbare reden langer duurt lijkt me :) ik denk dat je daar meer herkenning vindt dan hier.
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_164989110
Vanaf maandag zijn wij back on track *O*
3 rondes aan de pil gezeten ik voel me topfit en kan er weer tegenaan!
Vind het wel heel eng om weer uit de veilige modus te stappen omdat ik weet hoe het vorige keer ging...

Maar ik weet nu in ieder geval dat ik dan ook weer geholpen kan worden :)

We krijgen max een halfjaar, mocht het niet lukken gaan we daarna meteen een plan maken omdat we dan de 3 jaar gepasseerd zijn.

We gaan er weer voor ^O^
pi_164989165
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:43 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

thnx... Ik heb niet het idee dat ik daar bij mag komen, omdat ze juist beweren dat er niks aan de hand is en ik gewoon moet wachten op een tweede streepje. Dus ja, tsja....
Joh ik val ook onder de noemer

"Vruchtbaar als hell maar een beeetje te enthousiaste menstruaties"

En een vage verdachte pcos noemer in een verslag maar ik heb nooit een uitslag gekregen ofzo.

Doe waar je je goed bij voelt,
Persoonlijk vind ik als je al lang bezig bent zonder resultaat ben je gewoon welkom!
pi_164990895
Lieve Ronde, we zijn hier ooit in dezelfde periode binnengewandeld en ik wil je een hele dikke knuffel geven :* Niet leuk dit. Ik leef met jullie mee.

*duikt terug het rammelhok in, ben er binnenkort weer bij :Y
pi_164991184
quote:
9s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:04 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Lieve Ronde, we zijn hier ooit in dezelfde periode binnengewandeld en ik wil je een hele dikke knuffel geven :* Niet leuk dit. Ik leef met jullie mee.

*duikt terug het rammelhok in, ben er binnenkort weer bij :Y
O+ O+ O+
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:30:50 #253
335643 faptist
Maakt fouten
pi_164995761
Fuk ronde,
dat is geen tof resultaat. Wat zullen jullie je aan de kant gezet voelen.
Is er geen ander ziekenhuis waar je terecht kunt?
Ik zou een afspraak maken bij je huisarts en aangeven dat je er psychisch aan onder door gaat.
Misschien is dat laatste (nu nog) helemaal niet het geval, maar dan heeft hij er in ieder geval al een aantekening van gemaakt in zijn dossier ;)

want ik ga het ook toegeven :@.. ik kreeg pas 'serieuze' hulp toen ik een zwaar overdreven emotionele huilbui had bij de huisarts ..was het gewoon ZO zat om steeds aan de kant gezet te worden
pi_164998353
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:43 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

thnx... Ik heb niet het idee dat ik daar bij mag komen, omdat ze juist beweren dat er niks aan de hand is en ik gewoon moet wachten op een tweede streepje. Dus ja, tsja....
Tuurlijk wel. Je bent daar net zo goed welkom. :*
pi_165019879
Thnx lieverds, het is fijn om van jullie wat knuffels te krijgen. Ik zal misschien dan eens wat meer in het andere topic rondkijken...
Warempel, een drempel.
pi_165031382
Ronderotonde :*

En wat veel (mede-)nieuwelingen, welkom allemaal :).

Wij zijn weer terug van een supertoffe vakantie, gelukkig (of helaas) niet ongesteld geworden in het vliegtuig :P.
Maar nu mag het toch echt wel op gang komen. Meh, we willen er zo graag serieus voor gaan. Tot zover mijn geduld.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165031552
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Kirb! Mag ik vragen waar jullie zijn geweest?
Wel vervelend dat je menstruatie nog niet op gang is. Dat kon toch wat langer duren ivm het gebruik van de prikpil? Of ben ik in de war met iemand anders?
pi_165035080
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:47 schreef Peacefulll het volgende:
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Kirb! Mag ik vragen waar jullie zijn geweest?
Wel vervelend dat je menstruatie nog niet op gang is. Dat kon toch wat langer duren ivm het gebruik van de prikpil? Of ben ik in de war met iemand anders?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hebt de juiste voor je inderdaad. Ik vind het gewoon zo vervelend omdat ik wel eens eerder met de prikpil gestopt was om bepaalde gezondheidsklachten uit te sluiten, toen werd ik uiteraard wel binnen een week of wat ongesteld nadat ie uitgewerkt was :'). Ik wacht nu iets meer dan 6 maanden. Volgens m'n huisarts is 6 maanden heel normaal, kan zelfs een jaar duren en in extreme gevallen 1,5 jaar. Zo jammer dat ik dat niet wist van tevoren (en stom dat ik het niet eerder opgezocht heb).

Wat jammer dat ik jou nog hier zie!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165035706
Jeetje, da's inderdaad lang, Kirb! :X
Kan me voorstellen dat je dan ongeduldig wordt ja! :Y Hopelijk komt het allemaal snel op gang! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165035752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:17 schreef twist02 het volgende:
Jeetje, da's inderdaad lang, Kirb! :X
Kan me voorstellen dat je dan ongeduldig wordt ja! :Y Hopelijk komt het allemaal snel op gang! :*
Dank dank :) Tot nu toe maak ik me nog niet ongerust, moet er alleen af en toe even over klagen :P.

Tot die tijd kom ik gewoon voor jullie jompelen! *O*
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165038077
Mooie reis! Lijkt me ook zo gaaf om dat ooit eens te doen. Met een camper rondreizen en zo..

Dat is al lang zeg. Frustrerend dat lange wachten. Hopelijk breekt het snel door en kunnen jullie echt aan de slag *O*
pi_165040270
Oh dat had ik helemaal gemist, da's zeker gaaf ja! :D

Je zou trouwens de eerste niet zijn die vrij kort na zo'n reis zwanger is hoor O-) ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165041416
Gave reis Kirb!
En wat frustrerend dat je al zolang wacht.
Hopelijk kun je gauw starten!
pi_165047074
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:27 schreef twist02 het volgende:

Je zou trouwens de eerste niet zijn die vrij kort na zo'n reis zwanger is hoor O-) ;)
Haha die verhalen ken ik van lurken hier :D maar nee 0 kans. We gaan er pas voor als m'n lijf het weer snapt. Anders elke paar weken testen enzo, ik zou mezelf er gek mee maken!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165047874
Eindelijk is de menstruatie doorgebroken. Niet dat ik er heel erg om sta te springen, het mag wel een keertje raak zijn ;). Maar de signalen waren al zo sterk dat het niet kon missen. Dan duurt het nog 5/6 dagen voordat er bloed is. Mijn lichaam heeft een lange aanloop nodig blijkbaar. Precies 15 DPO ongesteld geworden zoals altijd, dat is dan wel weer mooi.
Ronde 10 gaan we nu in :) is er nog iemand die streepjes piest in dit topic voordat de nieuwe geopend moet worden?
pi_165052022
He jammer weer Peacefulll :*
pi_165090846
Wat balen Peacefull :(
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165095510
Shit Peacefulll ;( da's klote! :*
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165096061
Balen Peacefull -O- Het mag nu wel een keer raak zijn ja!

Welkom kirb!

Hier weinig te melden, wachten tot de eisprong maar dat kan nog wel even duren ben ik bang.
pi_165097797
Weet iemand misschien een app die mijn man ook kan downloaden en mij dan kan "volgen"?

Niet zo romantisch, maar gezien onze situatie is die toch al ver te zoeken inmiddels :')
Ik wil geen kans missen, maar ik wil ook niet 3x per dag horen "hoe staan we er voor schat?" _O-
pi_165097815
Ik gebruik al 2jaar "cyclus kalender-period tracker" maar kan het daar niet vinden
pi_165097893
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 08:18 schreef deadly_kiss het volgende:
Weet iemand misschien een app die mijn man ook kan downloaden en mij dan kan "volgen"?

Niet zo romantisch, maar gezien onze situatie is die toch al ver te zoeken inmiddels :')
Ik wil geen kans missen, maar ik wil ook niet 3x per dag horen "hoe staan we er voor schat?" _O-
Ik/wij gebruikte(n) daar een sheet voor in Google Sheets *).
pi_165101150
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 08:18 schreef deadly_kiss het volgende:
Weet iemand misschien een app die mijn man ook kan downloaden en mij dan kan "volgen"?

Niet zo romantisch, maar gezien onze situatie is die toch al ver te zoeken inmiddels :')
Ik wil geen kans missen, maar ik wil ook niet 3x per dag horen "hoe staan we er voor schat?" _O-
kan je bij die app niet 2x inloggen, 1x op je eigen telefoon en 1x op de zijne?
fertilityfriend heeft een ticker waarmee iemand anders de cyclus kan volgen en nog veel meer opties (vrienden toevoegen enzo, ik heb me daar nog niet in verdiept)
pi_165105321
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 12:23 schreef Elleska het volgende:

[..]

kan je bij die app niet 2x inloggen, 1x op je eigen telefoon en 1x op de zijne?
fertilityfriend heeft een ticker waarmee iemand anders de cyclus kan volgen en nog veel meer opties (vrienden toevoegen enzo, ik heb me daar nog niet in verdiept)
Nee helaas ik heb geen account.
Ik heb ooit mijn email ingevuld waar hij backups naar stuurt en ik kan een wachtwoord aanvragen waarmee de app geopend kan worden.
Wel kan ik een 2e account maken maar niet hetzelfde account naar een ander toestel sturen helaas
pi_165110640
Ik leg gewoon pontificaal de ovu testen op de wastafel. :@

Verder ook weinig te melden. Nog lang geen ei.
  maandag 5 september 2016 @ 20:31:14 #276
149959 SQ
snelle trees
pi_165112305
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 19:31 schreef Missladybug het volgende:
Ik leg gewoon pontificaal de ovu testen op de wastafel. :@

Verder ook weinig te melden. Nog lang geen ei.
dat zou die van mij dus echt niet zien / snappen :')
disclaimer
pi_165114205
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 19:31 schreef Missladybug het volgende:
Ik leg gewoon pontificaal de ovu testen op de wastafel. :@

Verder ook weinig te melden. Nog lang geen ei.
Haha die van mij zou er overheen kijken! Maar hij leeft wel heel erg mee en informeert altijd even hoe het ervoor staat.
pi_165114351
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 19:31 schreef Missladybug het volgende:
Ik leg gewoon pontificaal de ovu testen op de wastafel. :@

Verder ook weinig te melden. Nog lang geen ei.
Mijn man ziet het verschil niet...
Hij was ooit al een keer heel blij met mijn 2e streep, hij dacht dat het een andere test was ;(

Enige verschil in de tests is een paar letters, en een groen of blauw stripje... vond dat zo sneu :')
  maandag 5 september 2016 @ 22:19:32 #279
335643 faptist
Maakt fouten
pi_165116015
Als mijn man zou weten wanneer ik ovuleer zou het hem waarschijnlijk niet lukken vanwege de druk. :@
Ik hou het dus altijd voor me.

Ik word gek van m'n lijf. M'n baarmoeder voelt al 3 weken gespannen aan. Kramp. Vreetbuien incl. Puistjes ( :'(
Omo witte testen. Snap er niks van.
Misschien toch maar even langs de huisarts -O-
pi_165126499
Vooropgesteld dat ik snap dat zulke dingen anders liggen als je al even bezig bent of als het lastiger gaat ;) :*

Geloof niet dat het mijn man echt aanvullende motivatie nodig heeft in de vorm van cyclus-info :D ;)

Zelf hou ik het wel enigszins bij, zodat ik de info evt. heb als het nodig mocht zijn (als het bijv. langer duurt ofzo) :)
Ben vooral benieuwd of ik m'n eisprong nu ook weer zo goed voel als bij de eerste. Ik vond dat vooraf altijd zo onzinnig klinken (dacht echt dat mensen zich dat inbeeldden :@ ), maar het was stiekem toch wel handig ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165129949
Met terugwerkende kracht nog een :* voor Peacefull.

Welkom aan de nieuwelingen :W

Wat frustrerend faptist -O-

Ik vond het ook heel handig om m'n eisprong te voelen twist02
Helaas was het bij mij en feature van enkele maanden en heb ik het de afgelopen weken niet meer kunnen voelen :+

Een opmerking over biertjes overslaan is voor mijn man genoeg om te weten hoe we ervoor staan :')
pi_165131259
Onder het eten vroeg mijn vriend hoe ovulatie testen werken en als ik ook zelf zou weten wanneer de ei sprong plaats vind. Gezegd voor de grootste kans om de dag vrijen. ( dat gaan we dan ook doen haha )

Mocht het deze maand niet raak zijn heeft hij mij de vrijbrief gegeven om dan volgende maand met ovulatie testen te beginnen O+

Zo leuk om dit echt samen te doen en te bespreken *;

( morgen is het dag 9 in mijn cyclus mooi om te starten)

[ Bericht 16% gewijzigd door Aloria op 06-09-2016 18:53:44 ]
pi_165132900
Ja zo is t hier ook gegaan Aloria.
Hij vind het leuk om bij de testjes betrokken te worden. Dus ik heb t uitgelegd en hij spiekt mee.
pi_165156273
Welkom Aloria!

Op commando vrijen is iets wat nooit zal wennen :@ We proberen het ook zoveel mogelijk gewoon te doen wanneer we er zin in hebben maar houden wel rekening met de eisprong, dan doen we even wat meer moeite voor elkaar. Tot nu toe werkt dit goed, het is nooit echt een verplicht nummertje. Echt de agenda's erbij leggen werkt ook niet bij ons, dan krijgt mijn man echt een soort faalangst denk ik :')
pi_165171752
Ik mag me hier ook melden:)

Even voorstellen:
Bijna 26 jaar, iets meer dan 7,5 jaar samen met mijn vriend. Vanaf volgende week staat ons huis te koop ( 2 kamerappartement). Verwachting is dat het snel gaat verkopen aangezien we het mooi hebben opgeknapt. We hebben ook meerdere mooie huizen op te oog maar willen niet met dubbele lasten zitten.

Heb de pil de deur uitgedaan en heb momenteel mijn "laatste menstruatie" Met ovulatietesten wacht ik nog even aangezien ik momenteel nog geen idee hoe lang mijn cyclus is(13 jaar nonstop pilgebruik). Misschien volgende maand.
Ik wens jullie allemaal succes en mogen we maar snel 2 streepjes zien:)
pi_165186444
Welkom Memoru! Leuk al die nieuwe aanwas *O*
pi_165187737
Welkom Memoru :W Ik hoop dat jullie appartement snel verkoopt! En dan snel in een nieuw huis een babykamer inrichten O-)
pi_165194727
Welkom Memoru! Heel veel plezier en succes met wachten ;) Hopelijk mag je snel weer doorschuiven.
pi_165197270
Zondag laatste pil genomen en nog geen bloed :{
Weet mijn lichaam soms verdorie dat we er weer voor gaan? }:|
pi_165197685
Uh oh..nouja vorig bericht niet meer van toepassing 8)7
Mocht nodig wat zeggen...
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 vrijdag 9 september 2016 @ 12:25:39 #291
269689 crew  Viv
pi_165197759
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 12:21 schreef deadly_kiss het volgende:
Uh oh..nouja vorig bericht niet meer van toepassing 8)7
Mocht nodig wat zeggen...
Fok!-wet *O*
pi_165198316
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 12:21 schreef deadly_kiss het volgende:
Uh oh..nouja vorig bericht niet meer van toepassing 8)7
Mocht nodig wat zeggen...
Good for you *O*
pi_165199207
Mooi Deadly! Nu duimen draaien dat je lichaam het weer goed oppakt.
pi_165199515
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2016 12:48 schreef Ronderotonde het volgende:
Ik heb toch maar gebeld. Mijn gegevens werden erbij gepakt en direct werd weer aangegeven dat onze kansen te hoog zijn voor behandeling. enige wat ze kon doen was in november een baarmoederfoto maken, paar maanden eerder dan gepland. Als die goed is, moeten we weer een half jaar zelf verder gaan. Ik word er zo verdrietig van, als onze kansen zo 'ontzettend hoog' zijn, waarom ben ik dan na twee jaar nog niet 1x zwanger geweest..... :'(
Zelfde situatie hier. Niks gevonden, hoge kansen (volgens de berekeningen), nu 30 jaar en inmiddels 20 rondes bezig. We starten volgende maand met het IUI traject.
pi_165201049
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2016 23:13 schreef Fuchsia_roze het volgende:
Welkom Memoru :W Ik hoop dat jullie appartement snel verkoopt! En dan snel in een nieuw huis een babykamer inrichten O-)
Dat is iets waar ik erg naar uitkijk! Die schattige spulletjes, kleding en knuffels<3

Bedankt allemaal voor het welkom heten!
Ik ben erg blij dat dit topic bestaat. In mijn omgeving kan ik het namelijk met niemand ( behalve mijn vriend) over hebben. Al mijn vriendinnen hebben nog geen vriend of hebben net een relatie. Voor mijn nichtjes en neven geldt hetzelfde.
pi_165209457
Fijn Deadly, hopelijk nu snel echt er voor gaan! :)

Lijkt me aan de ene kant fijn om te weten dat je allebei gewoon vruchtbaar bent, maar tegelijkertijd juist frustrerend als het dan niet lukt :{ fijn dat er in zulke gevallen dingen als IUI zijn :Y

Memoru, welkom! :W Fijn hè, een topic met gelijkgestemden? ;) Ik had dat bij de eerste ook heel erg, dat ik het er graag over wilde hebben, maar we wilden niet dat mensen in onze omgeving het al wisten (nu ook weer niet trouwens, al zijn er denk ik genoeg mensen die wel iets vermoeden...)

Hier verder weinig te melden, behalve dat het hopelijk een gezellige week wordt ;)
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_165231486
Welkom memoru! Gezellig dat je mee komt kletsen.

Hopelijk pakt je lichaam het snel weer op deadly!

Veel plezier twist!

Hier was t ook reuzeleuk afgelopen week. Gisteren of vandaag eisprong gehad.
pi_165241887
Ha Twist! We lopen vrij gelijk op. Ik verwacht eind volgende week mijn eisprong. Ik kijk nu al uit naar deze week. Ik heb ook duidelijk veel meer zin in sex voor/tijdens mijn eisprong dan daarna. Logisch natuurlijk, maar ik blijf het bijzonder vinden hoe het menselijk lichaam werkt.

Succes op het wachtbankje MLB.
pi_165250621
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 21:28 schreef twist02 het volgende:
Fijn Deadly, hopelijk nu snel echt er voor gaan! :)

Lijkt me aan de ene kant fijn om te weten dat je allebei gewoon vruchtbaar bent, maar tegelijkertijd juist frustrerend als het dan niet lukt :{ fijn dat er in zulke gevallen dingen als IUI zijn :Y

Memoru, welkom! :W Fijn hè, een topic met gelijkgestemden? ;) Ik had dat bij de eerste ook heel erg, dat ik het er graag over wilde hebben, maar we wilden niet dat mensen in onze omgeving het al wisten (nu ook weer niet trouwens, al zijn er denk ik genoeg mensen die wel iets vermoeden...)

Hier verder weinig te melden, behalve dat het hopelijk een gezellige week wordt ;)
Hier hetzelfde niemand weet het, leuke is dat alle buren proberen te pijlen hoe ver het met mij en mijn vriend staat.

Zou het niet leuk zijn om zo'n kleine rond te hebben lopen etc :D En andere buren riepen vorig jaar al dat we dit jaar een kleine verwachten en ze hebben al aangeboden om op te willen passen haha. Hopelijk krijgen ze gelijk O+

Servix slijm check ! eisprong dagen rond de 12 13 14 15 nieuwe ronde nieuwe kansen *;
pi_165252941
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2016 15:19 schreef Memoru het volgende:

[..]

Dat is iets waar ik erg naar uitkijk! Die schattige spulletjes, kleding en knuffels<3
Daar kijk ik al ook jaren naar uit. Ik sta niet voor mijzelf en mijn pinpas in als ik ooit gezond zwanger blijk te zijn :+ nu wordt het bijna te pijnlijk om fysiek aanwezig te zijn in de winkels, maar dat is weer een ander verhaal

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2016 20:40 schreef Missladybug het volgende:

Hier was t ook reuzeleuk afgelopen week. Gisteren of vandaag eisprong gehad.
Ik zit gezellig naast je op het wachtbankje :)
pi_165255195
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 10:59 schreef Peacefulll het volgende:
Ha Twist! We lopen vrij gelijk op. Ik verwacht eind volgende week mijn eisprong. Ik kijk nu al uit naar deze week. Ik heb ook duidelijk veel meer zin in sex voor/tijdens mijn eisprong dan daarna. Logisch natuurlijk, maar ik blijf het bijzonder vinden hoe het menselijk lichaam werkt.

Succes op het wachtbankje MLB.
Ik loop iets op je voor denk, want volgens mij kom ik er net achter dat ik 'm nog steeds kan voelen... :X iets eerder dan verwacht, maar dat geeft niet ;)

quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2016 17:58 schreef Aloria het volgende:

[..]

Hier hetzelfde niemand weet het, leuke is dat alle buren proberen te pijlen hoe ver het met mij en mijn vriend staat.

Zou het niet leuk zijn om zo'n kleine rond te hebben lopen etc :D En andere buren riepen vorig jaar al dat we dit jaar een kleine verwachten en ze hebben al aangeboden om op te willen passen haha. Hopelijk krijgen ze gelijk O+

Servix slijm check ! eisprong dagen rond de 12 13 14 15 nieuwe ronde nieuwe kansen *;
Gekke is dat iedereen bij onze eerste echt enorm verrast was (terwijl het gezien de omstandigheden echt niet heel gek was ofzo). Maar we zijn nu net verhuisd naar een flink groter huis en we hebben echt al heel veel opmerkingen gehad :D
"Goh, wat ga je met 'al' die kamers doen dan?" of "Hmm, wat een ruimte! Moeten jullie soms iets vertellen?"
Mooiste was m'n leidinggevende, toen ik foto's van het huis liet zien: "Jeetje, hoeveel kinderen ben je van plan te krijgen?!" :')
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')