quote:Op woensdag 31 augustus 2016 18:04 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Lieve Ronde, we zijn hier ooit in dezelfde periode binnengewandeld en ik wil je een hele dikke knuffel gevenNiet leuk dit. Ik leef met jullie mee.
*duikt terug het rammelhok in, ben er binnenkort weer bij
Tuurlijk wel. Je bent daar net zo goed welkom.quote:Op dinsdag 30 augustus 2016 12:43 schreef Ronderotonde het volgende:
[..]
thnx... Ik heb niet het idee dat ik daar bij mag komen, omdat ze juist beweren dat er niks aan de hand is en ik gewoon moet wachten op een tweede streepje. Dus ja, tsja....
quote:Op vrijdag 2 september 2016 10:47 schreef Peacefulll het volgende:
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Kirb! Mag ik vragen waar jullie zijn geweest?
Wel vervelend dat je menstruatie nog niet op gang is. Dat kon toch wat langer duren ivm het gebruik van de prikpil? Of ben ik in de war met iemand anders?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je hebt de juiste voor je inderdaad. Ik vind het gewoon zo vervelend omdat ik wel eens eerder met de prikpil gestopt was om bepaalde gezondheidsklachten uit te sluiten, toen werd ik uiteraard wel binnen een week of wat ongesteld nadat ie uitgewerkt was. Ik wacht nu iets meer dan 6 maanden. Volgens m'n huisarts is 6 maanden heel normaal, kan zelfs een jaar duren en in extreme gevallen 1,5 jaar. Zo jammer dat ik dat niet wist van tevoren (en stom dat ik het niet eerder opgezocht heb).
Wat jammer dat ik jou nog hier zie![i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
Dank dankquote:Op vrijdag 2 september 2016 14:17 schreef twist02 het volgende:
Jeetje, da's inderdaad lang, Kirb!
Kan me voorstellen dat je dan ongeduldig wordt ja!Hopelijk komt het allemaal snel op gang!
Haha die verhalen ken ik van lurken hierquote:Op vrijdag 2 september 2016 18:27 schreef twist02 het volgende:
Je zou trouwens de eerste niet zijn die vrij kort na zo'n reis zwanger is hoor![]()
Ik/wij gebruikte(n) daar een sheet voor in Google Sheetsquote:Op maandag 5 september 2016 08:18 schreef deadly_kiss het volgende:
Weet iemand misschien een app die mijn man ook kan downloaden en mij dan kan "volgen"?
Niet zo romantisch, maar gezien onze situatie is die toch al ver te zoeken inmiddels![]()
Ik wil geen kans missen, maar ik wil ook niet 3x per dag horen "hoe staan we er voor schat?"
kan je bij die app niet 2x inloggen, 1x op je eigen telefoon en 1x op de zijne?quote:Op maandag 5 september 2016 08:18 schreef deadly_kiss het volgende:
Weet iemand misschien een app die mijn man ook kan downloaden en mij dan kan "volgen"?
Niet zo romantisch, maar gezien onze situatie is die toch al ver te zoeken inmiddels![]()
Ik wil geen kans missen, maar ik wil ook niet 3x per dag horen "hoe staan we er voor schat?"
Nee helaas ik heb geen account.quote:Op maandag 5 september 2016 12:23 schreef Elleska het volgende:
[..]
kan je bij die app niet 2x inloggen, 1x op je eigen telefoon en 1x op de zijne?
fertilityfriend heeft een ticker waarmee iemand anders de cyclus kan volgen en nog veel meer opties (vrienden toevoegen enzo, ik heb me daar nog niet in verdiept)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |