abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164990895
Lieve Ronde, we zijn hier ooit in dezelfde periode binnengewandeld en ik wil je een hele dikke knuffel geven :* Niet leuk dit. Ik leef met jullie mee.

*duikt terug het rammelhok in, ben er binnenkort weer bij :Y
pi_164991184
quote:
9s.gif Op woensdag 31 augustus 2016 18:04 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Lieve Ronde, we zijn hier ooit in dezelfde periode binnengewandeld en ik wil je een hele dikke knuffel geven :* Niet leuk dit. Ik leef met jullie mee.

*duikt terug het rammelhok in, ben er binnenkort weer bij :Y
O+ O+ O+
  woensdag 31 augustus 2016 @ 21:30:50 #253
335643 faptist
Maakt fouten
pi_164995761
Fuk ronde,
dat is geen tof resultaat. Wat zullen jullie je aan de kant gezet voelen.
Is er geen ander ziekenhuis waar je terecht kunt?
Ik zou een afspraak maken bij je huisarts en aangeven dat je er psychisch aan onder door gaat.
Misschien is dat laatste (nu nog) helemaal niet het geval, maar dan heeft hij er in ieder geval al een aantekening van gemaakt in zijn dossier ;)

want ik ga het ook toegeven :@.. ik kreeg pas 'serieuze' hulp toen ik een zwaar overdreven emotionele huilbui had bij de huisarts ..was het gewoon ZO zat om steeds aan de kant gezet te worden
pi_164998353
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2016 12:43 schreef Ronderotonde het volgende:

[..]

thnx... Ik heb niet het idee dat ik daar bij mag komen, omdat ze juist beweren dat er niks aan de hand is en ik gewoon moet wachten op een tweede streepje. Dus ja, tsja....
Tuurlijk wel. Je bent daar net zo goed welkom. :*
pi_165019879
Thnx lieverds, het is fijn om van jullie wat knuffels te krijgen. Ik zal misschien dan eens wat meer in het andere topic rondkijken...
Warempel, een drempel.
pi_165031382
Ronderotonde :*

En wat veel (mede-)nieuwelingen, welkom allemaal :).

Wij zijn weer terug van een supertoffe vakantie, gelukkig (of helaas) niet ongesteld geworden in het vliegtuig :P.
Maar nu mag het toch echt wel op gang komen. Meh, we willen er zo graag serieus voor gaan. Tot zover mijn geduld.
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165031552
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Kirb! Mag ik vragen waar jullie zijn geweest?
Wel vervelend dat je menstruatie nog niet op gang is. Dat kon toch wat langer duren ivm het gebruik van de prikpil? Of ben ik in de war met iemand anders?
pi_165035080
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 10:47 schreef Peacefulll het volgende:
Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad Kirb! Mag ik vragen waar jullie zijn geweest?
Wel vervelend dat je menstruatie nog niet op gang is. Dat kon toch wat langer duren ivm het gebruik van de prikpil? Of ben ik in de war met iemand anders?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En je hebt de juiste voor je inderdaad. Ik vind het gewoon zo vervelend omdat ik wel eens eerder met de prikpil gestopt was om bepaalde gezondheidsklachten uit te sluiten, toen werd ik uiteraard wel binnen een week of wat ongesteld nadat ie uitgewerkt was :'). Ik wacht nu iets meer dan 6 maanden. Volgens m'n huisarts is 6 maanden heel normaal, kan zelfs een jaar duren en in extreme gevallen 1,5 jaar. Zo jammer dat ik dat niet wist van tevoren (en stom dat ik het niet eerder opgezocht heb).

Wat jammer dat ik jou nog hier zie!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
pi_165035706
Jeetje, da's inderdaad lang, Kirb! :X
Kan me voorstellen dat je dan ongeduldig wordt ja! :Y Hopelijk komt het allemaal snel op gang! :*
pi_165035752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 14:17 schreef twist02 het volgende:
Jeetje, da's inderdaad lang, Kirb! :X
Kan me voorstellen dat je dan ongeduldig wordt ja! :Y Hopelijk komt het allemaal snel op gang! :*
Dank dank :) Tot nu toe maak ik me nog niet ongerust, moet er alleen af en toe even over klagen :P.

Tot die tijd kom ik gewoon voor jullie jompelen! *O*
pi_165038077
Mooie reis! Lijkt me ook zo gaaf om dat ooit eens te doen. Met een camper rondreizen en zo..

Dat is al lang zeg. Frustrerend dat lange wachten. Hopelijk breekt het snel door en kunnen jullie echt aan de slag *O*
pi_165040270
Oh dat had ik helemaal gemist, da's zeker gaaf ja! :D

Je zou trouwens de eerste niet zijn die vrij kort na zo'n reis zwanger is hoor O-) ;)
pi_165041416
Gave reis Kirb!
En wat frustrerend dat je al zolang wacht.
Hopelijk kun je gauw starten!
pi_165047074
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2016 18:27 schreef twist02 het volgende:

Je zou trouwens de eerste niet zijn die vrij kort na zo'n reis zwanger is hoor O-) ;)
Haha die verhalen ken ik van lurken hier :D maar nee 0 kans. We gaan er pas voor als m'n lijf het weer snapt. Anders elke paar weken testen enzo, ik zou mezelf er gek mee maken!
pi_165047874
Eindelijk is de menstruatie doorgebroken. Niet dat ik er heel erg om sta te springen, het mag wel een keertje raak zijn ;). Maar de signalen waren al zo sterk dat het niet kon missen. Dan duurt het nog 5/6 dagen voordat er bloed is. Mijn lichaam heeft een lange aanloop nodig blijkbaar. Precies 15 DPO ongesteld geworden zoals altijd, dat is dan wel weer mooi.
Ronde 10 gaan we nu in :) is er nog iemand die streepjes piest in dit topic voordat de nieuwe geopend moet worden?
pi_165052022
He jammer weer Peacefulll :*
pi_165090846
Wat balen Peacefull :(
pi_165095510
Shit Peacefulll ;( da's klote! :*
pi_165096061
Balen Peacefull -O- Het mag nu wel een keer raak zijn ja!

Welkom kirb!

Hier weinig te melden, wachten tot de eisprong maar dat kan nog wel even duren ben ik bang.
pi_165097797
Weet iemand misschien een app die mijn man ook kan downloaden en mij dan kan "volgen"?

Niet zo romantisch, maar gezien onze situatie is die toch al ver te zoeken inmiddels :')
Ik wil geen kans missen, maar ik wil ook niet 3x per dag horen "hoe staan we er voor schat?" _O-
pi_165097815
Ik gebruik al 2jaar "cyclus kalender-period tracker" maar kan het daar niet vinden
pi_165097893
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 08:18 schreef deadly_kiss het volgende:
Weet iemand misschien een app die mijn man ook kan downloaden en mij dan kan "volgen"?

Niet zo romantisch, maar gezien onze situatie is die toch al ver te zoeken inmiddels :')
Ik wil geen kans missen, maar ik wil ook niet 3x per dag horen "hoe staan we er voor schat?" _O-
Ik/wij gebruikte(n) daar een sheet voor in Google Sheets *).
pi_165101150
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2016 08:18 schreef deadly_kiss het volgende:

kan je bij die app niet 2x inloggen, 1x op je eigen telefoon en 1x op de zijne?
fertilityfriend heeft een ticker waarmee iemand anders de cyclus kan volgen en nog veel meer opties (vrienden toevoegen enzo, ik heb me daar nog niet in verdiept)
pi_165105321
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2016 12:23 schreef Elleska het volgende:

[..]

kan je bij die app niet 2x inloggen, 1x op je eigen telefoon en 1x op de zijne?
fertilityfriend heeft een ticker waarmee iemand anders de cyclus kan volgen en nog veel meer opties (vrienden toevoegen enzo, ik heb me daar nog niet in verdiept)
Nee helaas ik heb geen account.
Ik heb ooit mijn email ingevuld waar hij backups naar stuurt en ik kan een wachtwoord aanvragen waarmee de app geopend kan worden.
Wel kan ik een 2e account maken maar niet hetzelfde account naar een ander toestel sturen helaas
pi_165110640
Ik leg gewoon pontificaal de ovu testen op de wastafel. :@

Verder ook weinig te melden. Nog lang geen ei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')