abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164709970
Neuh ik zit pas op 5dpo dus ik heb nog alle tijd. Over een weekje mijn NOD, dan kijk ik wel verder.
pi_164713508
Fijn poelewoep! ^O^ Nu extra duimen dat het echt een innesteling was!
Miss ook op het bankje! Gezellig! ;)

Ik ben nog steeds niet ongesteld!
Maandags mocht ik evt al testen van de arts, maar ik dacht zelf dat m'n eisprong ietsje later was en twijfel of ik nog wat langer zal wachten tot woensdag..!
(Ik heb eigenlijk geen zin in wéér een negatieve test.. :@ )
Spannend iig, want ik voel natuurlijk vanálles wat kan duiden op een zwangerschap! :+
pi_164714230
AN wat voel jij dan precies?
pi_164714650
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 18:54 schreef AN. het volgende:
Fijn poelewoep! ^O^ Nu extra duimen dat het echt een innesteling was!
Miss ook op het bankje! Gezellig! ;)

Ik ben nog steeds niet ongesteld!
Maandags mocht ik evt al testen van de arts, maar ik dacht zelf dat m'n eisprong ietsje later was en twijfel of ik nog wat langer zal wachten tot woensdag..!
(Ik heb eigenlijk geen zin in wéér een negatieve test.. :@ )
Spannend iig, want ik voel natuurlijk vanálles wat kan duiden op een zwangerschap! :+
Zeg, pies eens over zo'n ding heen?!?
pi_164715487
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:31 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Als de arts zegt dat ze maandag mag testen kan ze dat toch beter opvolgen lijkt me?
pi_164716418
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:17 schreef Missladybug het volgende:
AN wat voel jij dan precies?
Met vlagen misselijk, soms draaierig - terwijl ik dan niet eens 'snel' opsta ofzo, krampen/trekkingen in m'n onderbuik daar waar ik ook m'n eisprong ongeveer voelde, soms last van m'n onderrug, koud, 'niet zo fit' gevoel, ik jank bij elke medaille gezellig mee. Nouja, dattum. :s)
Niks volledig en constant. Dus ik hoop vanalles. Maar 'voelde' altijd wel iets.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:31 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Haha! Jij vindt dus niet dat ik tot woensdag moet wachten?! :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 19:59 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Als de arts zegt dat ze maandag mag testen kan ze dat toch beter opvolgen lijkt me?
Ik wacht tot z'n vroegst tot maandag. Maar kans ook dat het nog wat later wordt! :)
(Ik zit nu btw op dag 27 van m'n cyclus!)
pi_164716963
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:25 schreef AN. het volgende:

[..]

Met vlagen misselijk, soms draaierig - terwijl ik dan niet eens 'snel' opsta ofzo, krampen/trekkingen in m'n onderbuik daar waar ik ook m'n eisprong ongeveer voelde, soms last van m'n onderrug, koud, 'niet zo fit' gevoel, ik jank bij elke medaille gezellig mee. Nouja, dattum. :s)

Wat spannend! Ik duim voor je hoor!
Test maar gewoon wanneer het goed voelt. Een negatieve test is niet leuk inderdaad.
pi_164716986
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:25 schreef AN. het volgende:

[..]

[..]

Haha! Jij vindt dus niet dat ik tot woensdag moet wachten?! :D

[..]

Ik wacht tot z'n vroegst tot maandag. Maar kans ook dat het nog wat later wordt! :)
(Ik zit nu btw op dag 27 van m'n cyclus!)
Ah, uit jouw verhaal hierboven haalde ik dat je afgelopen maandag al mocht testen |:( Maar je bedoelt a.s. maandag. Dan zou ik zeker gewoon even lekker afwachten.
pi_164721862
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2016 20:43 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Ah, uit jouw verhaal hierboven haalde ik dat je afgelopen maandag al mocht testen |:( Maar je bedoelt a.s. maandag. Dan zou ik zeker gewoon even lekker afwachten.
:@ Sorry, ik zie nu inderdaad dat het er wat onhandig staat!
Ik wacht inderdaad nog even en kijk hoe het loopt!
pi_164723007
Ik zou zeker tot maandag wachten AN, zo'n negatieve test vind ik zelf toch altijd wel verdrietig. En als je dan te vroeg bent ben je verdrietig voor niks! Maar je symptomen klinken best hoopvol vind ik :)
  zondag 21 augustus 2016 @ 08:26:49 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_164726952
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
(Niet dat ik vind dat iemand moet testen als ze er nog niet aan toe is, uiteraard)
disclaimer
  Manager PR/Moderator zondag 21 augustus 2016 @ 08:38:07 #162
269689 crew  Viv
pi_164726995
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
Ik had die neiging zelf ook, ongesteld worden is de normale gang van zaken, negatief testen (waarvoor je dus 5 lange minuten hoopvol hebt staan turen) voelt dan confronterender.

Mijn plan was dan ook om pas een week na NOD te testen. :') Ik heb het 3 dagen volgehouden geloof ik, veel te spannend!
pi_164727168
quote:
(Niet dat ik vind dat iemand moet testen als ze er nog niet aan toe is, uiteraard)
Ik denk deels wat Vivi eigenlijk zegt.
Ik besef me dat het een soort schijnveiligheid is die ik probeer op te zoeken.
Die eigenlijk ook nergens op is gebaseerd.

Ik heb zelf al meerdere testen gedaan de afgelopen 1,5 jaar en altijd negatief.
En ivm PCOS had ik lang niet altijd binnen een week m'n menstruatie (ik testte wel altijd na een vermoedelijke nod).
Ik heb dan geloof ik toch een soort van 'liever' een menstruatie omdat dat zegt dat m'n cyclus 'rond' is en het dus 'doet'.
En dat is dan weer positief. Ofzo..! :P

Oh, een aanvulling.
Ik deed die testen omdat m'n internist graag wil dat ik het snel laat weten als ik zwanger ben (met een week 'overtijd' zeg maar), zodat m'n medicatie zonodig opgehoogd wordt.
Anders zou ik het denk ik veel meer op zijn beloop laten.

[ Bericht 9% gewijzigd door AN. op 21-08-2016 09:20:43 ]
  zondag 21 augustus 2016 @ 09:13:36 #164
408819 Ronderotonde
Niet vierkant!
pi_164727183
quote:
Ben het met je eens. Maar als ik al test, dan test ik met de vraag 'word ik nou ongesteld of niet?' en het voelt misschien anders als je test met de vraag 'ben ik zwanger of niet?'
Het is dus denk ik puur met welke insteek en welke verwachting je gaat testen.

Ik heb zelf ook geen testen meer in huis nu. Dit jaar 1x gedaan toen ik twijfelde waar mijn menstruatie nou bleef. Mocht ik echt dik over mijn nod gaan, koop ik danwel wat.

Na deze menstruatie ga ik trouwens naar de huisarts voor uitstrijkje, om te 'vieren' dat ik dertig ben.... Jeuj. Maar hoe meer informatie over hoe t daar gesteld is, hoe beter, denk ik.
Warempel, een drempel.
pi_164735422
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 09:11 schreef AN. het volgende:

Ik heb zelf al meerdere testen gedaan de afgelopen 1,5 jaar en altijd negatief.
En ivm PCOS had ik lang niet altijd binnen een week m'n menstruatie (ik testte wel altijd na een vermoedelijke nod).
Ik heb dan geloof ik toch een soort van 'liever' een menstruatie omdat dat zegt dat m'n cyclus 'rond' is en het dus 'doet'.
En dat is dan weer positief. Ofzo..! :P
Herkenbaar hoor. Als ik ongesteld word is er ook een opluchting omdat mijn lichaam het toch nog 'doet'. En als ik een test doe, dan is dat vaak omdat ik echt al een tijdje wacht op een menstruatie, en dus de hoop ook groter is dat het misschien wel raak is. Als ik amper seks heb gehad, test ik eigenlijk ook nooit bijvoorbeeld. Dat maakt het testen veel meer beladen.

Super spannend dus AN! Nog even geduld tot morgen/woensdag.
pi_164736629
quote:
Ik heb ook wat AN zegt. Met pcos is je cyclus steeds verschillend dus niet ongesteld worden betekent dan niet dat je per definitie gaat menstrueren. Je hebt dan hoop omdat je denkt over tijd te zijn en dan is een negatieve test toch altijd weer een domper. Vooral als je cycli hebt van soms wel 3 maanden, dan weet je echt niet meer waar je zit. Gelukkig helpt de clomid daar wel goed bij, ik zou nu alleen nog testen als mijn cyclus weer tegen de 40 dagen zit. Is de laatste maanden niet nodig geweest ;)

Ik werd vannacht wakker van de honger, ben opgestaan om 2 pannekoeken te eten. Zegt dat iets? :D
pi_164737168
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 22:33 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Schuif je ook aan op de wachtbank? :)

Nope.
Ik sta nog op "pauze" sinds de curretage 20juni wegens ernstig bliedverlies.

Ik moet 31aug terug en waarschijnlijk dan weer van anticonceptie af.
Ik ben bang dat ik niet meer durf ;(
pi_164737869
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:13 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Nope.
Ik sta nog op "pauze" sinds de curretage 20juni wegens ernstig bliedverlies.

Ik moet 31aug terug en waarschijnlijk dan weer van anticonceptie af.
Ik ben bang dat ik niet meer durf ;(
Klinkt heftig! Kunnen ze niet in het geval van zoveel bloedverlies meteen doorgaan naar de meest succesvolle optie (ik denk icsi?) Zoveel bloedverlies lijkt me ook niet goed :X
pi_164738181
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef poelewoep het volgende:

[..]

Klinkt heftig! Kunnen ze niet in het geval van zoveel bloedverlies meteen doorgaan naar de meest succesvolle optie (ik denk icsi?) Zoveel bloedverlies lijkt me ook niet goed :X
Heftig was het.
Als ze geen curretage deden had ik onze bruiloft moeten annuleren.
De laatste bijna 2 jaren zijn we alleen maar bezig geweest met de menstruatie inplaats van de zwangerschap, dat was de hoogste prioriteit.
Hoop dat we nu eindelijk verder kunnen en dat is wat we gaan bespreken 31aug..hoe nu aanpakken :)
pi_164739012
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2016 16:04 schreef BobbyMcGee het volgende:

[..]

Herkenbaar hoor. Als ik ongesteld word is er ook een opluchting omdat mijn lichaam het toch nog 'doet'. En als ik een test doe, dan is dat vaak omdat ik echt al een tijdje wacht op een menstruatie, en dus de hoop ook groter is dat het misschien wel raak is. Als ik amper seks heb gehad, test ik eigenlijk ook nooit bijvoorbeeld. Dat maakt het testen veel meer beladen.

Super spannend dus AN! Nog even geduld tot morgen/woensdag.
Jij weet het wat beter te omschrijven! ;)
En inderdaad wel een beetje spannend!

Deadly, heftig hoor.. Ik hoop dat je nu met een zwangerschap kan bezig zijn ipv je menstruatie! :*
pi_164740048
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 17:50 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Heftig was het.
Als ze geen curretage deden had ik onze bruiloft moeten annuleren.
De laatste bijna 2 jaren zijn we alleen maar bezig geweest met de menstruatie inplaats van de zwangerschap, dat was de hoogste prioriteit.
Hoop dat we nu eindelijk verder kunnen en dat is wat we gaan bespreken 31aug..hoe nu aanpakken :)
Succes de 31ste! Ik hoop dat ze met een mooi plan komen en je snel zwanger bent :*
pi_164761993
Helaaspindakaas, deze ronde is het hem niet.
oO< Beginnende menstruatie.

Ik vind het vooral stom dat m'n lijf van die rot signalen geeft. :{
Ik wil zo graag kunnen vertrouwen op m'n lijf.

Nouja, op naar een vakantiebaby..!
pi_164762487
Jammer An! Zeker als je zoveel verwarrende signalen kreeg :*
pi_164762575
Balen AN :{
pi_164767509
Wat jammer AN :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')