Zeg, pies eens over zo'n ding heen?!?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 18:54 schreef AN. het volgende:
Fijn poelewoep!Nu extra duimen dat het echt een innesteling was!
Miss ook op het bankje! Gezellig!![]()
Ik ben nog steeds niet ongesteld!
Maandags mocht ik evt al testen van de arts, maar ik dacht zelf dat m'n eisprong ietsje later was en twijfel of ik nog wat langer zal wachten tot woensdag..!
(Ik heb eigenlijk geen zin in wéér een negatieve test..)
Spannend iig, want ik voel natuurlijk vanálles wat kan duiden op een zwangerschap!
Als de arts zegt dat ze maandag mag testen kan ze dat toch beter opvolgen lijkt me?quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:31 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Zeg, pies eens over zo'n ding heen?!?
Met vlagen misselijk, soms draaierig - terwijl ik dan niet eens 'snel' opsta ofzo, krampen/trekkingen in m'n onderbuik daar waar ik ook m'n eisprong ongeveer voelde, soms last van m'n onderrug, koud, 'niet zo fit' gevoel, ik jank bij elke medaille gezellig mee. Nouja, dattum.quote:
Haha! Jij vindt dus niet dat ik tot woensdag moet wachten?!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:31 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Zeg, pies eens over zo'n ding heen?!?
Ik wacht tot z'n vroegst tot maandag. Maar kans ook dat het nog wat later wordt!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 19:59 schreef poelewoep het volgende:
[..]
Als de arts zegt dat ze maandag mag testen kan ze dat toch beter opvolgen lijkt me?
Wat spannend! Ik duim voor je hoor!quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:25 schreef AN. het volgende:
[..]
Met vlagen misselijk, soms draaierig - terwijl ik dan niet eens 'snel' opsta ofzo, krampen/trekkingen in m'n onderbuik daar waar ik ook m'n eisprong ongeveer voelde, soms last van m'n onderrug, koud, 'niet zo fit' gevoel, ik jank bij elke medaille gezellig mee. Nouja, dattum.
Niks volledig en constant. Dus ik hoop vanalles. Maar 'voelde' altijd wel iets.
Ah, uit jouw verhaal hierboven haalde ik dat je afgelopen maandag al mocht testenquote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:25 schreef AN. het volgende:
[..]
Met vlagen misselijk, soms draaierig - terwijl ik dan niet eens 'snel' opsta ofzo, krampen/trekkingen in m'n onderbuik daar waar ik ook m'n eisprong ongeveer voelde, soms last van m'n onderrug, koud, 'niet zo fit' gevoel, ik jank bij elke medaille gezellig mee. Nouja, dattum.
Niks volledig en constant. Dus ik hoop vanalles. Maar 'voelde' altijd wel iets.
[..]
Haha! Jij vindt dus niet dat ik tot woensdag moet wachten?!
[..]
Ik wacht tot z'n vroegst tot maandag. Maar kans ook dat het nog wat later wordt!
(Ik zit nu btw op dag 27 van m'n cyclus!)
quote:Op zaterdag 20 augustus 2016 20:43 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ah, uit jouw verhaal hierboven haalde ik dat je afgelopen maandag al mocht testenMaar je bedoelt a.s. maandag. Dan zou ik zeker gewoon even lekker afwachten.
Ik had die neiging zelf ook, ongesteld worden is de normale gang van zaken, negatief testen (waarvoor je dus 5 lange minuten hoopvol hebt staan turen) voelt dan confronterender.quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
Ik denk deels wat Vivi eigenlijk zegt.quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
(Niet dat ik vind dat iemand moet testen als ze er nog niet aan toe is, uiteraard)
Ben het met je eens. Maar als ik al test, dan test ik met de vraag 'word ik nou ongesteld of niet?' en het voelt misschien anders als je test met de vraag 'ben ik zwanger of niet?'quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
(Niet dat ik vind dat iemand moet testen als ze er nog niet aan toe is, uiteraard)
Herkenbaar hoor. Als ik ongesteld word is er ook een opluchting omdat mijn lichaam het toch nog 'doet'. En als ik een test doe, dan is dat vaak omdat ik echt al een tijdje wacht op een menstruatie, en dus de hoop ook groter is dat het misschien wel raak is. Als ik amper seks heb gehad, test ik eigenlijk ook nooit bijvoorbeeld. Dat maakt het testen veel meer beladen.quote:Op zondag 21 augustus 2016 09:11 schreef AN. het volgende:
Ik heb zelf al meerdere testen gedaan de afgelopen 1,5 jaar en altijd negatief.
En ivm PCOS had ik lang niet altijd binnen een week m'n menstruatie (ik testte wel altijd na een vermoedelijke nod).
Ik heb dan geloof ik toch een soort van 'liever' een menstruatie omdat dat zegt dat m'n cyclus 'rond' is en het dus 'doet'.
En dat is dan weer positief. Ofzo..!
Ik heb ook wat AN zegt. Met pcos is je cyclus steeds verschillend dus niet ongesteld worden betekent dan niet dat je per definitie gaat menstrueren. Je hebt dan hoop omdat je denkt over tijd te zijn en dan is een negatieve test toch altijd weer een domper. Vooral als je cycli hebt van soms wel 3 maanden, dan weet je echt niet meer waar je zit. Gelukkig helpt de clomid daar wel goed bij, ik zou nu alleen nog testen als mijn cyclus weer tegen de 40 dagen zit. Is de laatste maanden niet nodig geweestquote:Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Nope.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 22:33 schreef poelewoep het volgende:
[..]
Schuif je ook aan op de wachtbank?
Klinkt heftig! Kunnen ze niet in het geval van zoveel bloedverlies meteen doorgaan naar de meest succesvolle optie (ik denk icsi?) Zoveel bloedverlies lijkt me ook niet goedquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:13 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Nope.
Ik sta nog op "pauze" sinds de curretage 20juni wegens ernstig bliedverlies.
Ik moet 31aug terug en waarschijnlijk dan weer van anticonceptie af.
Ik ben bang dat ik niet meer durf
Heftig was het.quote:Op zondag 21 augustus 2016 17:39 schreef poelewoep het volgende:
[..]
Klinkt heftig! Kunnen ze niet in het geval van zoveel bloedverlies meteen doorgaan naar de meest succesvolle optie (ik denk icsi?) Zoveel bloedverlies lijkt me ook niet goed
Jij weet het wat beter te omschrijven!quote:Op zondag 21 augustus 2016 16:04 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
Herkenbaar hoor. Als ik ongesteld word is er ook een opluchting omdat mijn lichaam het toch nog 'doet'. En als ik een test doe, dan is dat vaak omdat ik echt al een tijdje wacht op een menstruatie, en dus de hoop ook groter is dat het misschien wel raak is. Als ik amper seks heb gehad, test ik eigenlijk ook nooit bijvoorbeeld. Dat maakt het testen veel meer beladen.
Super spannend dus AN! Nog even geduld tot morgen/woensdag.
Succes de 31ste! Ik hoop dat ze met een mooi plan komen en je snel zwanger bentquote:Op zondag 21 augustus 2016 17:50 schreef deadly_kiss het volgende:
[..]
Heftig was het.
Als ze geen curretage deden had ik onze bruiloft moeten annuleren.
De laatste bijna 2 jaren zijn we alleen maar bezig geweest met de menstruatie inplaats van de zwangerschap, dat was de hoogste prioriteit.
Hoop dat we nu eindelijk verder kunnen en dat is wat we gaan bespreken 31aug..hoe nu aanpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |