Sorry Miss, maar naar aanleiding van jouw post vandaag moest ik even hier aan terugdenken. Je maakt je niet druk en test al op 8 DPO? Man, relax. Het is vast wel een keer raak. Nu al testen lever je niks op.quote:Op vrijdag 19 augustus 2016 21:31 schreef Missladybug het volgende:
Maar het is pas de eerste ronde dus ik maak me niet druk.
Succes!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:03 schreef Evilaurian het volgende:
mijn ei heeft zich aangediend. en niet een beetje. AUW! en mooie streep op ovu test. dus maar goed gebruik van maken en dan weer rustig duimendraaien.
ik blijf in ieder geval duimen voor jullie allemaal!
Klopt hoor, daarom gaf ik ook eerlijk aan dat ik toch wat onrustig begon te worden.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:18 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Sorry Miss, maar naar aanleiding van jouw post vandaag moest ik even hier aan terugdenken. Je maakt je niet druk en test al op 8 DPO? Man, relax. Het is vast wel een keer raak. Nu al testen lever je niks op.
uiteraard!quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 17:19 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Succes!Goed gebruik gemaakt van het ei?
Lieve Ronde, ga gewoon terug naar de arts. Je bent al zesentwintig rondes bezig zonder resultaat. Laat de boel dan in elk geval eens goed doorlichten, dat scheelt al zoveel frustratie en onzekerheid.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:10 schreef Ronderotonde het volgende:
Potdorie weer bloed. Geen andere verwachtingen meer ook. Aftellen naar januari....
Laatste keer dat ik er met mijn man over sprak wilde hij het niet, en ik kan moeilijk in mijn eentje gaan... Hij zegt simpel, de arts zei januari en die heeft er verstand van, dus we wachten gewoon.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 15:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Lieve Ronde, ga gewoon terug naar de arts. Je bent al zesentwintig rondes bezig zonder resultaat. Laat de boel dan in elk geval eens goed doorlichten, dat scheelt al zoveel frustratie en onzekerheid.
Dan ga je nog op eigen houtje actie ondernemen. Met zulke gevoelige dingen zou ik daar echt mee oppassen en het zo veel mogelijk samen proberen te doen.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 18:54 schreef Elleska het volgende:
vervelend dat je man zo tegen je gevoel in gaat
als je belt om het probleem voor te leggen en de arts zegt vervolgens 'kom maar langs' dan kan je de bal terug kaatsen: de arts zegt we mogen nu al langs komen ipv januari en de arts heeft er verstand van. zou hij dan echt nog nee zeggen?
Ja dat inderdaad.. Ik vind het zo kop in het zand steken, terwijl het gewoon duidelijkheid is (althans, kan nog veranderen natuurlijk als je te vroeg bent). Maar stress van de hoop op kan menstruatie ook weer uitstellen. Ook weer niet wat je wil.quote:Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
(Niet dat ik vind dat iemand moet testen als ze er nog niet aan toe is, uiteraard)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |