abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164767832
Balen AN. -O-
pi_164767931
Balen AN! Die signalen die op van alles kunnen wijzen, zijn echt rot ja :{
pi_164768669
Jammer hoor AN -O-
pi_164780567
Balen AN -O-
pi_164786295
Jammer AN

Hier voel ik ook steekjes rond mijn navel en soms kramp, ik kan mijn lichaam helaas ook niet vertrouwen, je wilt het soms zo geloven en je houd hoop tot de rode duivels komen en je weer met 2 benen op de grond word gezet :')

Hopelijk een voltreffer aankomende maand ^O^

Ik ben bij de huisarts geweest voor een uitstrijkje, alles zag er normaal uit daar onder :@
over 6 weken de uitslag. ( ook bijna 30 oh wat gaat de tijd snel )
pi_164787574
Ik heb ook zeker kwaaltjes.
Buikpijn onder in mijn buik en met vlagen misselijk.
Heb er vandaag een testje tegenaan gegooit. Omowit. Maar ik zit dan ook pas 8dpo dus eigenlijk achterlijk dat al getest heb.
Ik begin nu toch wat onrustiger te worden. Zou zo tof zijn als t raak is.

Mijn duimen draaien voor jou aloria!
Ik mag over een weekje bellen vooruitslag uitstrijkje.
pi_164790190
mijn ei heeft zich aangediend. en niet een beetje. AUW! en mooie streep op ovu test. dus maar goed gebruik van maken en dan weer rustig duimendraaien.

ik blijf in ieder geval duimen voor jullie allemaal!
pi_164790499
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2016 21:31 schreef Missladybug het volgende:
Maar het is pas de eerste ronde dus ik maak me niet druk.
Sorry Miss, maar naar aanleiding van jouw post vandaag moest ik even hier aan terugdenken. Je maakt je niet druk en test al op 8 DPO? Man, relax. Het is vast wel een keer raak. Nu al testen lever je niks op.
pi_164790529
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:03 schreef Evilaurian het volgende:
mijn ei heeft zich aangediend. en niet een beetje. AUW! en mooie streep op ovu test. dus maar goed gebruik van maken en dan weer rustig duimendraaien.

ik blijf in ieder geval duimen voor jullie allemaal!
Succes! ;) Goed gebruik gemaakt van het ei?
pi_164792134
O+ Bedankt allemaal!
Gisteren nog even flink zitten brullen, maar nu gaat het wel weer beter.
Nu hopen dat de vakantie een positieve uitwerking heeft! Zaterdag ein-de-lijk weg!

Aloria, hoop dat de kwaaltjes bij jou wel wat betekenen.
Miss, ik zou zelf ook niet al zo snel testen.. Maar hoop voor jou dat de kwaaltjes wat betekenen.
Evil, succes! ;)
pi_164793541
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:18 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Sorry Miss, maar naar aanleiding van jouw post vandaag moest ik even hier aan terugdenken. Je maakt je niet druk en test al op 8 DPO? Man, relax. Het is vast wel een keer raak. Nu al testen lever je niks op.
Klopt hoor, daarom gaf ik ook eerlijk aan dat ik toch wat onrustig begon te worden.
Je hebt gelijk. Ik moet relaxt doen.
pi_164813626
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2016 17:19 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Succes! ;) Goed gebruik gemaakt van het ei?
uiteraard! :9~
pi_164814215
Potdorie weer bloed. Geen andere verwachtingen meer ook. Aftellen naar januari....
Warempel, een drempel.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 15:14:19 #189
149959 SQ
snelle trees
pi_164814286
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:10 schreef Ronderotonde het volgende:
Potdorie weer bloed. Geen andere verwachtingen meer ook. Aftellen naar januari....
Lieve Ronde, ga gewoon terug naar de arts. Je bent al zesentwintig rondes bezig zonder resultaat. Laat de boel dan in elk geval eens goed doorlichten, dat scheelt al zoveel frustratie en onzekerheid. :*
disclaimer
pi_164814534
Ronde :* Waarom moet je tot januari wachten als je al zo lang bezig bent? Ik kon het in dit topic niet vinden, sorry :@
pi_164814774
Balen AN en Rotonde -O-

Evilaurian schuif gezellig aan op de wachtbank!

En Missladybug inderdaad wat meer geduld ;)

Het bloeden hier is alweer een paar dagen gestopt dus ik wacht rustig af :)
pi_164816356
-O- jeutje Ronde..
Wel eens met SQ, wie weet.. Januari duurt nog zo lang.. :*
pi_164819121
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 15:14 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Lieve Ronde, ga gewoon terug naar de arts. Je bent al zesentwintig rondes bezig zonder resultaat. Laat de boel dan in elk geval eens goed doorlichten, dat scheelt al zoveel frustratie en onzekerheid. :*
Laatste keer dat ik er met mijn man over sprak wilde hij het niet, en ik kan moeilijk in mijn eentje gaan... Hij zegt simpel, de arts zei januari en die heeft er verstand van, dus we wachten gewoon. :'(
Warempel, een drempel.
pi_164819265
Ehhhh... weten.... staat los van hoe jij je erbij voelt hé..
Hij kan misschien "gewoon nog even wachten" maar voor jou is dat minder "gewoon even".
pi_164819349
vervelend dat je man zo tegen je gevoel in gaat :(

als je belt om het probleem voor te leggen en de arts zegt vervolgens 'kom maar langs' dan kan je de bal terug kaatsen: de arts zegt we mogen nu al langs komen ipv januari en de arts heeft er verstand van. zou hij dan echt nog nee zeggen?
pi_164819813
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2016 18:54 schreef Elleska het volgende:
vervelend dat je man zo tegen je gevoel in gaat :(

als je belt om het probleem voor te leggen en de arts zegt vervolgens 'kom maar langs' dan kan je de bal terug kaatsen: de arts zegt we mogen nu al langs komen ipv januari en de arts heeft er verstand van. zou hij dan echt nog nee zeggen?
Dan ga je nog op eigen houtje actie ondernemen. Met zulke gevoelige dingen zou ik daar echt mee oppassen en het zo veel mogelijk samen proberen te doen.

Rotonde :* kutzooi
pi_164822370
Rotonde :*
pi_164823963
Wat kut Ronderotonde :*

Hier begin ik stiknerveus te worden. NOD is morgen, maar ik heb nog geen signaal van een aankomende menstruatie opgepikt. Zelfs heel veel afscheiding :r nog.
Dinsdag, geheel tegen mijn eigen principes, al getest. :@ Omdat ik soms ook een korte cyclus heb, maar die was nog omowit.
Wel weer even wennen dit, de afgelopen maanden werd ik elke keer overvallen door m'n menstruatie en nu zit ik echt zo te wachten. Gelukkig heel veel afleiding, dus heb niet al te veel tijd om er over na te denken.
  woensdag 24 augustus 2016 @ 23:09:12 #199
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_164828963
Wat spannend f_r! Ik keek al af en toe of je al gereageerd had, heb goede hoop voor je!
pi_164829441
quote:
1s.gif Op zondag 21 augustus 2016 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
Oprechte vraag, want ik lees het hier zo vaak, maar waarom wordt een negatieve test als zo veel vervelender en verdrietiger ervaren dan gewoon ongesteld worden? Het betekent toch hetzelfde?
(Niet dat ik vind dat iemand moet testen als ze er nog niet aan toe is, uiteraard)
Ja dat inderdaad.. Ik vind het zo kop in het zand steken, terwijl het gewoon duidelijkheid is (althans, kan nog veranderen natuurlijk als je te vroeg bent). Maar stress van de hoop op kan menstruatie ook weer uitstellen. Ook weer niet wat je wil.

-oh oeps beetje late reactie-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')