abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 22:08:06 #1
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_164533564
Welkom in het topic voor de turnsport tijdens de Olympische Spelen 2016 in Rio de Janeiro!
Van 6 t/m 16 augustus wordt er om de olympische medailles geturnd in de HSBC/Olympic Arena in Barra.
Hieronder vind je de data en tijden van de olympische finales, inclusief de deelnemers en hun kwalificatiescores:

SPOILER: Deelnemers & kwalificatiescores
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Eindresultaten finale
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat is een goede score?

Omdat (los van de uitvoering) de gemiddelde D-score per toestel flink kan verschillen, is het soms onduidelijk wat nou precies een goede score is of niet. Voor uitleg over de D- en E-scores kun je onder aan deze OP een spoedcursusje vinden.
Uitgaande van de scores op de toestelfinales WK 2015 en de afgelopen kwalificatiescores, zouden deze scores ongeveer kans kunnen maken op een medaille:

Heren
o Vloer | 15.500 >
o Paardvoltige | 15.600 >
o Ringen | 15.700 >
o Sprong | 15.300 >
o Brug met gelijke leggers | 15.900 >
o Rekstok | 15.600 >

Dames
o Sprong | 15.500 >
o Brug met ongelijke leggers | 15.600 >
o Evenwichtsbalk | 15.100 >
o Vloer | 15.000 >

De wedstrijden zijn vanaf de NOS-site allemaal live te streamen: klik hier.
Startlijsten en resultaten vind je up-to-date op de officiėle Rio-site: klik hier.

Tref je toevallig een samenvatting of zelfs live-uitzending met commentaar van Hans van Zetten?
Dan heb je geluk, en kan de bingo weer uit de kast!

Nieuw in de sport? Kijk en lees hieronder een kekke spoedcursus en word de nieuwe Hans van Zetten!
SPOILER: Wat je moet weten over turnen:
Onze HansGod houdt het hier graag ontopic.
Wil je het hebben over andere sporten op de OS? Dan kun je die hiertussen vinden.
Wil je klagen over de live-uitzendingen van de NOS? Dat kan hier.
Wil je liever slowchatten of over andere dingen praten? Klik dan hier.
En speculaties over de diskwalificatie van Yuri kunnen hier.

[ Bericht 1% gewijzigd door Moira op 14-08-2016 23:02:14 ]
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 22:08:22 #2
288245 crew  Moira
pi_164533575
Bij gebrek aan een betere TT.. :') :D
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 22:10:27 #3
288245 crew  Moira
pi_164533671
Wel mooi hoe Scheder even haar momentje pakt O+
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 22:11:03 #4
288245 crew  Moira
pi_164533701
Ik vind Kocian echt niet sympathiek he _O-
Fuck the EBU.
  zondag 14 augustus 2016 @ 22:14:52 #5
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_164533863
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:11 schreef Moira. het volgende:
Ik vind Kocian echt niet sympathiek he _O-
Beetje te Amerikaans gemaakt, of iets anders?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 22:17:49 #6
288245 crew  Moira
pi_164533991
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Beetje te Amerikaans gemaakt, of iets anders?
Volgens mij is 't sowieso geen bijster charismatisch/spontaan/spraakzaam meisje. Biles en Hernandez hebben dat totaal niet.
Maar goed, wel leuk voor haar dat ze dan ooit in 'r carričre nog een Olympische medaille in huis heeft mogen hangen.

Ben wel echt blij voor Mustafina O+
Fuck the EBU.
  zondag 14 augustus 2016 @ 22:22:35 #7
345170 Roger_Epiales
pi_164534219
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:17 schreef Moira. het volgende:

[..]

Volgens mij is 't sowieso geen bijster charismatisch/spontaan/spraakzaam meisje. Biles en Hernandez hebben dat totaal niet.
Maar goed, wel leuk voor haar dat ze dan ooit in 'r carričre nog een Olympische medaille in huis heeft mogen hangen.

Ben wel echt blij voor Mustafina O+
Ik had het laatst bij die andere twee juist wel een beetje, tijdens hun vloer oefening. Die opgezette 'big smile' bij elke beweging ging me een beetje tegenstaan.

Buiten het toestel zijn ze een stuk sympathieker.
Feel free to insult me.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 22:27:07 #8
288245 crew  Moira
pi_164534442
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:22 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik had het laatst bij die andere twee juist wel een beetje, tijdens hun vloer oefening. Die opgezette 'big smile' bij elke beweging ging me een beetje tegenstaan.

Buiten het toestel zijn ze een stuk sympathieker.
Ja precies. Hoewel je bij Biles soms wel ziet dat 't oprecht is, die weet gewoon dat ze aan het shinen is, die straalt gewoon baasheid uit in d'r gezicht :D
Bij Hernandez leek het op vloer ook wel wat gemaakt ja, maar ik denk dat dat van de spanning is want bij de vloeroefeningen die ik haar in de Amerikaanse kampioenschappen zag doen had ze een beetje hetzelfde als Biles, was echt aan het stralen.
Fuck the EBU.
  zondag 14 augustus 2016 @ 22:33:13 #9
345170 Roger_Epiales
pi_164534723
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja precies. Hoewel je bij Biles soms wel ziet dat 't oprecht is, die weet gewoon dat ze aan het shinen is, die straalt gewoon baasheid uit in d'r gezicht :D
Bij Hernandez leek het op vloer ook wel wat gemaakt ja, maar ik denk dat dat van de spanning is want bij de vloeroefeningen die ik haar in de Amerikaanse kampioenschappen zag doen had ze een beetje hetzelfde als Biles, was echt aan het stralen.
Bij Biles paste het ook nog wel wat bij de muziek die ze had, maar dan nog. Als zo'n smile je eenmaal gaat tegenstaan blijf je het zien.

Zo nu en dan ook eens een iets andere gezichtsuitdrukking zou ik iig verwelkomen, mag ze verder stralen zoveel ze wil. 8-)
Feel free to insult me.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 22:35:51 #10
288245 crew  Moira
pi_164534860
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:33 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Bij Biles paste het ook nog wel wat bij de muziek die ze had, maar dan nog. Als zo'n smile je eenmaal gaat tegenstaan blijf je het zien.

Zo nu en dan ook eens een iets andere gezichtsuitdrukking zou ik iig verwelkomen, mag ze verder stralen zoveel ze wil. 8-)
Ja idd, snap wel wat je bedoelt.
Toen ze Amerikaans kampioen werd gaf ze tijdens haar winnende vloeroefening een knipoog naar haar coach :D Werd haar later wel aangeraden om dat maar niet in de Olympische spelen te doen :P
Fuck the EBU.
  zondag 14 augustus 2016 @ 22:38:19 #11
345170 Roger_Epiales
pi_164534959
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:35 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja idd, snap wel wat je bedoelt.
Toen ze Amerikaans kampioen werd gaf ze tijdens haar winnende vloeroefening een knipoog naar haar coach :D Werd haar later wel aangeraden om dat maar niet in de Olympische spelen te doen :P
Daar zou ik nou nog wel om kunnen lachen, maar dat zal de Olympische jury wel weer niet met me eens zijn. :P
Feel free to insult me.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 augustus 2016 @ 22:38:53 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_164534985
En diezelfde Braziliaan nog een keer, het zit hem begrijpelijk nog meer dwars dan ons:

quote:
I would like to apologize for the disgusting behavior or the crowd. True fans would never act like that, and I'm really ashamed of such people. Mikulak and Shirai both deserve formal apologies. As a long time fan of Gymnastics, this is not how I pictured the event in my head. But those people do not represent all Brazilians, and on behalf of people who really love and admire this sport, and those who deeply respect the gymnasts, I would like to apologize. I'm really, really ashamed of their behavior.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 22:46:07 #13
288245 crew  Moira
pi_164535295
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:38 schreef heywoodu het volgende:
En diezelfde Braziliaan nog een keer, het zit hem begrijpelijk nog meer dwars dan ons:

[..]

Mikulak was als 1e gekwalificeerd, met die kwalificatiescore had hij deze finale gewonnen. Ik kan me niet voorstellen dat dat gejoel van het publiek dat niet heeft beļnvloed. Is ook echt wel schandelijk hoor, ben benieuwd of dit überhaupt nog wel een staartje krijgt.
Fuck the EBU.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 14 augustus 2016 @ 22:47:36 #14
284411 crew  heywoodu
pi_164535356
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:46 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mikulak was als 1e gekwalificeerd, met die kwalificatiescore had hij deze finale gewonnen. Ik kan me niet voorstellen dat dat gejoel van het publiek dat niet heeft beļnvloed. Is ook echt wel schandelijk hoor, ben benieuwd of dit überhaupt nog wel een staartje krijgt.
Zeker, maar stel je voor dat zoiets op de Spelen in Nederland gebeurt. Jij als echte turnfan hebt daar jaren naar uitgekeken en je landgenoten, die nooit turnen kijken, zorgen ervoor dat men het internationaal alleen over de sfeer heeft...ik zou er ook goed de pest in hebben dan :{
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 22:49:03 #15
288245 crew  Moira
pi_164535405
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 22:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zeker, maar stel je voor dat zoiets op de Spelen in Nederland gebeurt. Jij als echte turnfan hebt daar jaren naar uitgekeken en je landgenoten, die nooit turnen kijken, zorgen ervoor dat men het internationaal alleen over de sfeer heeft...ik zou er ook goed de pest in hebben dan :{
Ja precies, ze hebben gewoon het eind van die pot verneukt. Dat is voor iedereen zonde maar nog zuurder als het je (respectloze) landgenoten zijn.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 23:00:43 #16
288245 crew  Moira
pi_164535846
OP ff geėdit met de resultaten van vandaag
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 23:10:18 #17
288245 crew  Moira
pi_164536267
Als Sanne morgen echt die 7.0 voor elkaar krijgt zonder van de balk af te pleuren is er echt kans dat ze de Epke Zonderland van het damesturnen wordt.

ZE STAAAAAT! ZE STAAAAAT! HET IS ONGEKEND! SANNE WEVERS HEEFT HIER DE OEFENING VAN HAAR LEVEN GETURND! ZE STAAT, EN IEDEREEN, EN IK STA OOK! IK GA HELEMAAL UIT M'N DAK!
Fuck the EBU.
pi_164536496
Hup Rusland.
pi_164537020
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:10 schreef Moira. het volgende:
Als Sanne morgen echt die 7.0 voor elkaar krijgt zonder van de balk af te pleuren is er echt kans dat ze de Epke Zonderland van het damesturnen wordt.

ZE STAAAAAT! ZE STAAAAAT! HET IS ONGEKEND! SANNE WEVERS HEEFT HIER DE OEFENING VAN HAAR LEVEN GETURND! ZE STAAT, EN IEDEREEN, EN IK STA OOK! IK GA HELEMAAL UIT M'N DAK!
Ik weet nu al dat ik die oefening niet ga kijken. Ik loop wel even weg van m'n laptop, hoor ik daarna wel hoe het gegaan is en kijk ik de oefening later terug :p
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 23:28:45 #20
288245 crew  Moira
pi_164537075
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:15 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hup Rusland.
MustafinaRussischeGodin _O_
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:27 schreef VikaMustyGrishi het volgende:

[..]

Ik weet nu al dat ik die oefening niet ga kijken. Ik loop wel even weg van m'n laptop, hoor ik daarna wel hoe het gegaan is en kijk ik de oefening later terug :p
Oooh ik kan dat echt niet hoor :o
Ik weet nog dat ik tijdens de oefening van Epke helaas naar werk moest, maar ik zat gewoon live mee te kijken op m'n telefoon onderweg :D
Fuck the EBU.
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:33:15 #21
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_164537272
quote:

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar zij die 7.0 vandaan haalt. Ze is niet echt van de technische hoogstandjes, toch?
"Now which way do we go?" - Dorothy Gale
pi_164537417
quote:
10s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:28 schreef Moira. het volgende:

[..]

MustafinaRussischeGodin _O_

[..]

Oooh ik kan dat echt niet hoor :o
Ik weet nog dat ik tijdens de oefening van Epke helaas naar werk moest, maar ik zat gewoon live mee te kijken op m'n telefoon onderweg :D
Ik lag op de OK tijdens Epke zijn oefening!!! Das pas erg.. Heb vlak voor ik onder narcose werd gebracht gezegd dat ze me wakker moesten maken met de mededeling dat Epke goud had. Dus ik kwam weer een beetje bij, de zuster fluistert "hij heeft goud hoor" dus ik schiet overeind en riep, "breng me terug naar de zaal, ik moet naar m'n telefoon!!" M'n moeder en vriend waren enorm verbaasd dat ik volledig wakker en rechtop zittend in mijn bed de zaal op werd gereden, en meteen mijn telefoon eiste hahaha
pi_164537447
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:33 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waar zij die 7.0 vandaan haalt. Ze is niet echt van de technische hoogstandjes, toch?
Ze haalt veel combinatie bonussen. Dus door pirouettes en sprongen met elkaar te verbinden
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 23:40:23 #24
288245 crew  Moira
pi_164537619
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:33 schreef DO2 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:36 schreef VikaMustyGrishi het volgende:

[..]

Ze haalt veel combinatie bonussen. Dus door pirouettes en sprongen met elkaar te verbinden
Ze ging ook nog een extra flikflak ofzo in d'r openingssprong opnemen toch? 3 achter elkaar ofzo?
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 23:40:52 #25
288245 crew  Moira
pi_164537646
quote:

[..]

Ik lag op de OK tijdens Epke zijn oefening!!! Das pas erg.. Heb vlak voor ik onder narcose werd gebracht gezegd dat ze me wakker moesten maken met de mededeling dat Epke goud had. Dus ik kwam weer een beetje bij, de zuster fluistert "hij heeft goud hoor" dus ik schiet overeind en riep, "breng me terug naar de zaal, ik moet naar m'n telefoon!!" M'n moeder en vriend waren enorm verbaasd dat ik volledig wakker en rechtop zittend in mijn bed de zaal op werd gereden, en meteen mijn telefoon eiste hahaha
Haha jeetje, da's ook wel weer wat om na te vertellen :D
Fuck the EBU.
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:41:00 #26
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_164537654
quote:

[..]

Ja, ze heeft sowieso n nogal bijzondere oefening. Die pirouettes zie ik bij de anderen heel weinig.
Blijkbaar zijn die pirouettes vrij lastig, maar het oogt - voor n leek als mij, althans - wel veel makkelijker dan al die salto's, sprongen en flikflakken die je ziet bij de andere dames.
pi_164537735
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:40 schreef Moira. het volgende:

[..]

[..]

Ze ging ook nog een extra flikflak ofzo in d'r openingssprong opnemen toch? 3 achter elkaar ofzo?
Ja ze heeft bij de opsprong ook nog wat in petto. Al kan het zijn dat als de opsprong niet helemaal vlekkeloos gaat, ze die er niet achteraan turnt. Sanne kan in haar oefening terwijl ze bezig is, nog dingen aanpassen. Dus als ze net niet lekker uit komt, kan ze er voor kiezen om een combi niet te maken. Kost uiteraard in de D score maar scheelt weer een val.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 23:43:38 #28
288245 crew  Moira
pi_164537769
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef DO2 het volgende:

[..]

Ja, ze heeft sowieso n nogal bijzondere oefening. Die pirouettes zie ik bij de anderen heel weinig.
Blijkbaar zijn die pirouettes vrij lastig, maar het oogt - voor n leek als mij, althans - wel veel makkelijker dan al die salto's, sprongen en flikflakken die je ziet bij de andere dames.
Ik zou niet durven zeggen wat lastiger is (ik kon 't allemaal niet, was al blij dat ik een enkele pirouette kon), maar ik weet wel dat pirouettes vaak érg in hun moeilijkheid worden onderschat :P Als je ff na gaat dat de meeste mensen al niet eens op 1 voet op die balk stil zouden kunnen staan :P
Maar die met elkaar combineren levert je dus ook weer 0.1 of 0.2 op, dus dat scheelt weer.
Fuck the EBU.
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:45:14 #29
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164537827
Heb het helaas niet kunnen zien, heb ik nog epische oefeningen gemist? Ik heb wel gezien dat de fans een beetje MAD waren. Morgen kan ik het dan wel weer zien, dus dan ben ik er ook weer bij.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 23:45:15 #30
288245 crew  Moira
pi_164537832
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef VikaMustyGrishi het volgende:

[..]

Ja ze heeft bij de opsprong ook nog wat in petto. Al kan het zijn dat als de opsprong niet helemaal vlekkeloos gaat, ze die er niet achteraan turnt. Sanne kan in haar oefening terwijl ze bezig is, nog dingen aanpassen. Dus als ze net niet lekker uit komt, kan ze er voor kiezen om een combi niet te maken. Kost uiteraard in de D score maar scheelt weer een val.
Ja precies, je merkt het wel eens tijdens de oefening dat ze die calculatie maken op het moment dat ze landen.
Je zag het laatst ook nog vrij duidelijk bij die Braziliaan volgens mij, die een spagaatsprong wilde maken maar de sprong nog niet eens half afmaakte.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 23:47:20 #31
288245 crew  Moira
pi_164537900
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:45 schreef Redefine het volgende:
Heb het helaas niet kunnen zien, heb ik nog epische oefeningen gemist? Ik heb wel gezien dat de fans een beetje MAD waren. Morgen kan ik het dan wel weer zien, dus dan ben ik er ook weer bij.
Hong die haar 'tripletwisting yurchenko' sprong verneukte, die daarom niet de 'Hong' zou worden genoemd (ze was dan de eerste geweest die die sprong zou hebben geland in een internationale wedstrijd), en ze daardoor ook meteen haar medaille kwijtraakte. Biles die met afstand goud binnensleepte op sprong. En Mustafina op brug _O_
Voltige was fucking saai (Verniaiev faalde wel kneiterhard) en vloer was wel ok, op het publiek na. Whitlock was in beide gevallen the man of the match.
Fuck the EBU.
pi_164537948
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:45 schreef Moira. het volgende:

[..]

Ja precies, je merkt het wel eens tijdens de oefening dat ze die calculatie maken op het moment dat ze landen.
Je zag het laatst ook nog vrij duidelijk bij die Braziliaan volgens mij, die een spagaatsprong wilde maken maar de sprong nog niet eens half afmaakte.
En ik denk dat je die keuze makkelijker kan maken in een pirouette serie dan in een serie flikflaks etc. Daar ligt denk ik wel wat voordeel voor sanne
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:49:12 #33
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164538001
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Moira. het volgende:

[..]

Hong die haar 'tripletwisting yurchenko' sprong verneukte, die daarom niet de 'Hong' zou worden genoemd (ze was dan de eerste geweest die die sprong zou hebben geland in een internationale wedstrijd), en ze daardoor ook meteen haar medaille kwijtraakte. Biles die met afstand goud binnensleepte op sprong. En Mustafina op brug _O_
Voltige was fucking saai (Verniaiev faalde wel kneiterhard) en vloer was wel ok, op het publiek na.
Ah deels dus wel een topshow gemis dus. Voltige is saai, gras is groen. Dat toestel heeft voor mijn een te groot WK rondjesdraaien gevoel.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 23:49:16 #34
288245 crew  Moira
pi_164538003
quote:
1s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:48 schreef VikaMustyGrishi het volgende:

[..]

En ik denk dat je die keuze makkelijker kan maken in een pirouette serie dan in een serie flikflaks etc. Daar ligt denk ik wel wat voordeel voor sanne
Ja idd, ze heeft haar oefening ook slim uitgemeten, sowieso al wel maar al helemaal als ze voor die 7.0 gaat. Die weet heel goed wat wel en niet tot haar mogelijkheden behoort.
Fuck the EBU.
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 23:49:54 #35
288245 crew  Moira
pi_164538024
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:49 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ah deels dus wel een topshow gemis dus. Voltige is saai, gras is groen. Dat toestel heeft voor mijn een te groot WK rondjesdraaien gevoel.
We zijn het daar idd eigenlijk wel unaniem over eens. Eindigde bij iedereen onderaan het lijstje.
Fuck the EBU.
  zondag 14 augustus 2016 @ 23:51:42 #36
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_164538090
quote:
0s.gif Op zondag 14 augustus 2016 23:49 schreef Moira. het volgende:

[..]

We zijn het daar idd eigenlijk wel unaniem over eens. Eindigde bij iedereen onderaan het lijstje.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die andere toestellen minder leuk vinden dan dit. Is ook het onderdeel met de minste variatie en/of spektakel. Voelt vooral ook als een toestel aan waar het meer gaat om minder fouten te maken als een ander, al is dat uiteraard niet zo zwart/wit.
pi_164538146
Ik vind het lastig om te kiezen tussen ringen en voltige... beiden vind ik saai
  PR en moderator zondag 14 augustus 2016 @ 23:59:01 #38
288245 crew  Moira
pi_164538373
Ringen vind ik ook weinig aan om te zien. De afsprong is daar zo'n beetje het enige dat ik de moeite waard vind om te zien. Bij voltige is zelfs de afsprong dat niet.
Fuck the EBU.
  maandag 15 augustus 2016 @ 00:00:11 #39
345170 Roger_Epiales
pi_164538417
quote:

:D _O_
Feel free to insult me.
  PR en moderator maandag 15 augustus 2016 @ 00:00:45 #40
288245 crew  Moira
pi_164538438
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 00:00 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

:D _O_
Mark my words :7
Fuck the EBU.
  maandag 15 augustus 2016 @ 00:05:05 #41
345170 Roger_Epiales
pi_164538585
quote:
10s.gif Op maandag 15 augustus 2016 00:00 schreef Moira. het volgende:

[..]

Mark my words :7
Ik ga je er nu natuurlijk wel aan houden, o wee als ze geen goud haalt. :7

:P
Feel free to insult me.
  maandag 15 augustus 2016 @ 00:08:44 #42
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_164538699
Die 7.0 zijn ook alleen nog maar geruchten, toch? Ik kan dat nergens terugvinden, althans. Zal wel 'gewoon' een 6.4 worden.
pi_164538869
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef DO2 het volgende:
Die 7.0 zijn ook alleen nog maar geruchten, toch? Ik kan dat nergens terugvinden, althans. Zal wel 'gewoon' een 6.4 worden.
Zijn geen geruchten, Sanne heeft dit benoemd in een interview. Het plan is om een 7.0 oefening neer te zetten, of dat lukt is niet zeker uiteraard
  maandag 15 augustus 2016 @ 00:15:04 #44
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_164538910
Welk interview, dan? Is daar nog een linkje van, ofzo?
  PR en moderator maandag 15 augustus 2016 @ 00:31:17 #45
288245 crew  Moira
pi_164539449
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef DO2 het volgende:
Welk interview, dan? Is daar nog een linkje van, ofzo?
http://www.telegraaf.nl/t(...)ten_op_Spelen__.html
Laatste alinea
Fuck the EBU.
pi_164539632
quote:
Top, was al aan het zoeken maar kon het zo gauw niet vinden
  maandag 15 augustus 2016 @ 00:36:16 #47
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_164539652
quote:
Dank. Nu ben ik pas écht hyped.
  PR en moderator maandag 15 augustus 2016 @ 00:41:00 #48
288245 crew  Moira
pi_164539775
Ik ga vannacht dromen over
quote:
Fuck the EBU.
  Redactie Sport maandag 15 augustus 2016 @ 00:44:01 #49
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164539855
Niet zo jinxen ;(
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  maandag 15 augustus 2016 @ 00:57:42 #50
271695 EP3
Curiouser and curiouser!
pi_164540091
Bij de bookies staat ze rond de 8.5 voor goud en rond de 1.4 voor minimaal brons.
  Redactie Sport maandag 15 augustus 2016 @ 01:11:04 #51
274204 crew  Mexicanobakker
pi_164540328
Voor de liefhebber een stukje Hans.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_164543653
pi_164544822
Rectificatie:
"Irritant ventje" Louis Smith laat zich van zijn goede kant zien en post alleen maar leuke tweets waarin hij iedereen bedankt voor hun steun en hij is lovend over Max Whitlock die het goud pakte.

Was ik toch bevooroordeeld en te negatief over hem :p
  maandag 15 augustus 2016 @ 10:43:20 #54
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_164544968
Wat is de score van Yuri van vanavond? Kunnen we vanavond zien of we door het NOC een medaille zijn misgelopen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_164544997
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is de score van Yuri van vanavond? Kunnen we vanavond zien of we door het NOC een medaille zijn misgelopen.
Yuri turnt niet mee vanavond, dus krijgt hij vanavond ook geen score, maar hij is als 8e en laatste gekwalificeerd voor de finale. De kans op een medaille was klein.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_164545224
quote:
Eythora O+
(she/her)
pi_164545243
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:58 schreef Fylax het volgende:

[..]

Eythora O+
Ad Vd Berg gespot
pi_164551870
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 10:44 schreef Felagund het volgende:

[..]

Yuri turnt niet mee vanavond, dus krijgt hij vanavond ook geen score, maar hij is als 8e en laatste gekwalificeerd voor de finale. De kans op een medaille was klein.
Hij bedoeld ter vergelijking.

Wanneer is epke nou? Google staat morgen om 20.34 maar geen idee of dat de nlse tijd of braziliaanse tijd is
  PR en moderator maandag 15 augustus 2016 @ 16:57:09 #59
288245 crew  Moira
pi_164554993
quote:
1s.gif Op maandag 15 augustus 2016 15:34 schreef Vlaggenroof het volgende:

[..]

Hij bedoeld ter vergelijking.

Wanneer is epke nou? Google staat morgen om 20.34 maar geen idee of dat de nlse tijd of braziliaanse tijd is
Ja da's NL tijd :Y
Fuck the EBU.
  maandag 15 augustus 2016 @ 17:26:12 #60
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164555834
In de op staat dat Yuri vandaag de finale moet turnen maar er staat ook een streepje door lijkt het? Doet ie nu wel of niet mee?
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 augustus 2016 @ 17:27:03 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164555849
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:26 schreef BeamofLight het volgende:
In de op staat dat Yuri vandaag de finale moet turnen maar er staat ook een streepje door lijkt het? Doet ie nu wel of niet mee?
:')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 15 augustus 2016 @ 17:28:07 #62
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_164555882
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:27 schreef Nattekat het volgende:

[..]

:')
en net op npo1 radio dat epke vanavond moet... Klopt ook geen kut van dus
pi_164556008
Ik hoop op een plak voor Wevers, dat zou al briljant zijn O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_164557275
Vanavond moet het dan gaan gebeuren. Ik vind het nu al spannend.
pi_164557565
Brons zou al geweldig zijn. Benieuwd hoeveel er vallen van de balk. In de finale zijn er altijd wel minstens 3.
  maandag 15 augustus 2016 @ 18:45:26 #66
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_164557600
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef TheVulture het volgende:
D-score van 7? Ik vrees 2x keer een val.
Géén kloon van tvlxd!
  Moderator / Redactie Sport maandag 15 augustus 2016 @ 18:56:20 #67
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_164557843
quote:
9s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:45 schreef Montov het volgende:

[..]

D-score van 7? Ik vrees 2x keer een val.
Of een megaoefening en een score van 15+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_164557859
Ik voorspel een val
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_164557865
Ik ga uit van een val, dan valt (haha) het altijd mee.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_164557874
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 18:57 schreef marcodej het volgende:
Ik ga uit van een val, dan valt (haha) het altijd mee.
Dan komt het niet uit de lucht vallen
  maandag 15 augustus 2016 @ 18:58:10 #71
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164557882
In dat geval ga ik smijten
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_164557951
Sporza is live
pi_164557958
Een Belg in een toestelfinale. *O*
Citius, Altius, Fortius.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 augustus 2016 @ 19:02:02 #74
284411 crew  heywoodu
pi_164557969
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:01 schreef Aguero het volgende:
Een Belg in een toestelfinale. *O*
Oh ja en dus op de Belgische tv, bedankt :D
  Redactie Sport maandag 15 augustus 2016 @ 19:02:04 #75
pi_164557970
Yuri _O_
pi_164557983
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Yuri _O_
Zou die kijken? :7
  Redactie Sport maandag 15 augustus 2016 @ 19:02:55 #77
pi_164557988
Ik eet trouwens een pastasalade met kip. Smaakt goed bij een topfinale
  Redactie Sport maandag 15 augustus 2016 @ 19:03:20 #78
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_164558003
quote:
Dit klinkt lekker. Zelfgemaakt?
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_164558018
Hup Rodrigues.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 augustus 2016 @ 19:04:09 #80
284411 crew  heywoodu
pi_164558021
Oei :o

Flink wat fouten..
pi_164558025
Absoluut niet foutloos dit.
pi_164558027
quote:
Andijvie met krieltjes en twee verse worsten. Mjam.
  maandag 15 augustus 2016 @ 19:05:21 #83
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_164558046
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 17:33 schreef TheVulture het volgende:
Volgens de bookmakers maakt ze een goede kans. Ze staat op 1.30 voor een medaille (en op 7.00 voor goud).
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 augustus 2016 @ 19:05:48 #84
284411 crew  heywoodu
pi_164558058
Tijd voor Petrounias :Y
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 augustus 2016 @ 19:06:19 #85
284411 crew  heywoodu
pi_164558072
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:05 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Volgens de bookmakers maakt ze een goede kans. Ze staat op 1.30 voor een medaille (en op 7.00 voor goud).
Dat is wel vooral om grote winstmarges aan te houden, want ze heeft echt niet ruim 10% kans op goud :P

Dat kan alleen als Biles van de balk pleurt en die kans is miniem :+
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 augustus 2016 @ 19:06:40 #86
284411 crew  heywoodu
pi_164558083
Jaaaa daar was Yuri dan toch nog
pi_164558095
Wat had Yuri voor score eigenlijk? 15.3 ofzo?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 augustus 2016 @ 19:07:26 #88
284411 crew  heywoodu
pi_164558102
Dit was strak zeg :D
pi_164558105
Petrounias held _O_
pi_164558107
Ik was in de war met tijden waardoor ik nu nog bezig ben met het bakken van spekkoek. Elke 2 minuten naar de oven. :S
  Redactie Sport maandag 15 augustus 2016 @ 19:07:39 #91
pi_164558111
Griekse ringgoden.
  maandag 15 augustus 2016 @ 19:07:42 #92
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_164558112
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:06 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dat is wel vooral om grote winstmarges aan te houden, want ze heeft echt niet ruim 10% kans op goud :P

Dat kan alleen als Biles van de balk pleurt en die kans is miniem :+
Die 1.40 voor Biles is dus gratis geld? :P
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 augustus 2016 @ 19:07:47 #93
284411 crew  heywoodu
pi_164558114
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:07 schreef marcodej het volgende:
15.333
pi_164558116
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:07 schreef marcodej het volgende:
15.333
  maandag 15 augustus 2016 @ 19:08:24 #95
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_164558137
Zou Yuri nu zo'n bak met magnesium weg aan het snuiven zijn?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_164558142
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:07 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
Ik was in de war met tijden waardoor ik nu nog bezig ben met het bakken van spekkoek. Elke 2 minuten naar de oven. :S
livestream op telefoon aan?
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 augustus 2016 @ 19:08:47 #97
284411 crew  heywoodu
pi_164558146
quote:
0s.gif Op maandag 15 augustus 2016 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Die 1.40 voor Biles is dus gratis geld? :P
Alleen het idee al dat die eerder op 1.9 stond ofzo zorgt ervoor dat ik er niks op inzet :+
pi_164558147
Geen Yuri :')
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_164558152
<3 Petrou!!! Ik hoop op Goud voor hem!!
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 15 augustus 2016 @ 19:09:06 #100
284411 crew  heywoodu
pi_164558153
16.0 :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')