Ja, ze heeft sowieso n nogal bijzondere oefening. Die pirouettes zie ik bij de anderen heel weinig.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:36 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Ze haalt veel combinatie bonussen. Dus door pirouettes en sprongen met elkaar te verbinden
Ja ze heeft bij de opsprong ook nog wat in petto. Al kan het zijn dat als de opsprong niet helemaal vlekkeloos gaat, ze die er niet achteraan turnt. Sanne kan in haar oefening terwijl ze bezig is, nog dingen aanpassen. Dus als ze net niet lekker uit komt, kan ze er voor kiezen om een combi niet te maken. Kost uiteraard in de D score maar scheelt weer een val.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
Ze ging ook nog een extra flikflak ofzo in d'r openingssprong opnemen toch? 3 achter elkaar ofzo?
Ik zou niet durven zeggen wat lastiger is (ik kon 't allemaal niet, was al blij dat ik een enkele pirouette kon), maar ik weet wel dat pirouettes vaak érg in hun moeilijkheid worden onderschatquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:41 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ja, ze heeft sowieso n nogal bijzondere oefening. Die pirouettes zie ik bij de anderen heel weinig.
Blijkbaar zijn die pirouettes vrij lastig, maar het oogt - voor n leek als mij, althans - wel veel makkelijker dan al die salto's, sprongen en flikflakken die je ziet bij de andere dames.
Ja precies, je merkt het wel eens tijdens de oefening dat ze die calculatie maken op het moment dat ze landen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:42 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
Ja ze heeft bij de opsprong ook nog wat in petto. Al kan het zijn dat als de opsprong niet helemaal vlekkeloos gaat, ze die er niet achteraan turnt. Sanne kan in haar oefening terwijl ze bezig is, nog dingen aanpassen. Dus als ze net niet lekker uit komt, kan ze er voor kiezen om een combi niet te maken. Kost uiteraard in de D score maar scheelt weer een val.
Hong die haar 'tripletwisting yurchenko' sprong verneukte, die daarom niet de 'Hong' zou worden genoemd (ze was dan de eerste geweest die die sprong zou hebben geland in een internationale wedstrijd), en ze daardoor ook meteen haar medaille kwijtraakte. Biles die met afstand goud binnensleepte op sprong. En Mustafina op brugquote:Op zondag 14 augustus 2016 23:45 schreef Redefine het volgende:
Heb het helaas niet kunnen zien, heb ik nog epische oefeningen gemist? Ik heb wel gezien dat de fans een beetje MAD waren. Morgen kan ik het dan wel weer zien, dus dan ben ik er ook weer bij.
En ik denk dat je die keuze makkelijker kan maken in een pirouette serie dan in een serie flikflaks etc. Daar ligt denk ik wel wat voordeel voor sannequote:Op zondag 14 augustus 2016 23:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja precies, je merkt het wel eens tijdens de oefening dat ze die calculatie maken op het moment dat ze landen.
Je zag het laatst ook nog vrij duidelijk bij die Braziliaan volgens mij, die een spagaatsprong wilde maken maar de sprong nog niet eens half afmaakte.
Ah deels dus wel een topshow gemis dus. Voltige is saai, gras is groen. Dat toestel heeft voor mijn een te groot WK rondjesdraaien gevoel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hong die haar 'tripletwisting yurchenko' sprong verneukte, die daarom niet de 'Hong' zou worden genoemd (ze was dan de eerste geweest die die sprong zou hebben geland in een internationale wedstrijd), en ze daardoor ook meteen haar medaille kwijtraakte. Biles die met afstand goud binnensleepte op sprong. En Mustafina op brug
Voltige was fucking saai (Verniaiev faalde wel kneiterhard) en vloer was wel ok, op het publiek na.
Ja idd, ze heeft haar oefening ook slim uitgemeten, sowieso al wel maar al helemaal als ze voor die 7.0 gaat. Die weet heel goed wat wel en niet tot haar mogelijkheden behoort.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:48 schreef VikaMustyGrishi het volgende:
[..]
En ik denk dat je die keuze makkelijker kan maken in een pirouette serie dan in een serie flikflaks etc. Daar ligt denk ik wel wat voordeel voor sanne
We zijn het daar idd eigenlijk wel unaniem over eens. Eindigde bij iedereen onderaan het lijstje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah deels dus wel een topshow gemis dus. Voltige is saai, gras is groen. Dat toestel heeft voor mijn een te groot WK rondjesdraaien gevoel.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat er veel mensen zijn die andere toestellen minder leuk vinden dan dit. Is ook het onderdeel met de minste variatie en/of spektakel. Voelt vooral ook als een toestel aan waar het meer gaat om minder fouten te maken als een ander, al is dat uiteraard niet zo zwart/wit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
We zijn het daar idd eigenlijk wel unaniem over eens. Eindigde bij iedereen onderaan het lijstje.
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:10 schreef Moira. het volgende:
Als Sanne morgen echt die 7.0 voor elkaar krijgt zonder van de balk af te pleuren is er echt kans dat ze de Epke Zonderland van het damesturnen wordt.
ZE STAAAAAT! ZE STAAAAAT! HET IS ONGEKEND! SANNE WEVERS HEEFT HIER DE OEFENING VAN HAAR LEVEN GETURND! ZE STAAT, EN IEDEREEN, EN IK STA OOK! IK GA HELEMAAL UIT M'N DAK!
Ik ga je er nu natuurlijk wel aan houden, o wee als ze geen goud haalt.quote:
Zijn geen geruchten, Sanne heeft dit benoemd in een interview. Het plan is om een 7.0 oefening neer te zetten, of dat lukt is niet zeker uiteraardquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:08 schreef DO2 het volgende:
Die 7.0 zijn ook alleen nog maar geruchten, toch? Ik kan dat nergens terugvinden, althans. Zal wel 'gewoon' een 6.4 worden.
http://www.telegraaf.nl/t(...)ten_op_Spelen__.htmlquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:15 schreef DO2 het volgende:
Welk interview, dan? Is daar nog een linkje van, ofzo?
Top, was al aan het zoeken maar kon het zo gauw niet vindenquote:Op maandag 15 augustus 2016 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ten_op_Spelen__.html
Laatste alinea
Dank. Nu ben ik pas écht hyped.quote:Op maandag 15 augustus 2016 00:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ten_op_Spelen__.html
Laatste alinea
quote:Op zondag 14 augustus 2016 23:10 schreef Moira. het volgende:
ZE STAAAAAT! ZE STAAAAAT! HET IS ONGEKEND! SANNE WEVERS HEEFT HIER DE OEFENING VAN HAAR LEVEN GETURND! ZE STAAT, EN IEDEREEN, EN IK STA OOK! IK GA HELEMAAL UIT M'N DAK!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |