SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Slecht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:43 schreef Columbiafan het volgende:
Interview met Thiam zal trouwens in het Frans zijn. Weet niet hoe goed ze Nederlands kan.
Achter Vetter op een 13e plaats is voor haar staat van dienst ook heel teleurstellend, die kan ook de meerkamp draaien die Thiam heeft gedraaid zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:48 schreef Columbiafan het volgende:
Broersen lijkt in elk interview haar tranen te moeten bedwingen...
Nja Thiam had natuurlijk wel een relatie 'laag' PR omdat ze nog erg jong is. 6800 punten voor Broersen lijkt me erg utopischquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achter Vetter op een 13e plaats is voor haar staat van dienst ook heel teleurstellend, die kan ook de meerkamp draaien die Thiam heeft gedraaid zullen we maar zeggen.
Zowel bij het EK als hier niet volledig fit haar zevenkamp kunnen afwerken. Waardoor de prestaties totaal tegenvallen. En daar heb je dan jaren naartoe gewerkt, dus ik snap het wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:48 schreef Columbiafan het volgende:
Broersen lijkt in elk interview haar tranen te moeten bedwingen...
Dat wist ze zelf ook wel. Paar weken te dicht op de Spelen geblesseerd geweest en dat is gewoon funest. Geen enkele meerkamp gedraaid dit seizoen ook. Niet dat dat een ramp is, maar niet alle onderdelen volop kunnen trainen voorafgaand aan de Spelen, is natuurlijk wel een ramp.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Visser was wel heel teleurstellend ook. Maar was te verwachten
Anders was er geen tijd meer voor de zoveelste Dafne filmpje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:51 schreef Aguero het volgende:
Schandalig hoe weinig aandacht deze drie dames de afgelopen paar dagen gekregen hebben bij de NOS.
Drie Nederlanders op het mooiste atletiek onderdeel waarvan twee met medaillekansen en we hebben (bijna?) niks live gezien.
Dit ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:51 schreef Aguero het volgende:
Schandalig hoe weinig aandacht deze drie dames de afgelopen paar dagen gekregen hebben bij de NOS.
Drie Nederlanders op het mooiste atletiek onderdeel waarvan twee met medaillekansen en we hebben (bijna?) niks live gezien.
Broersen heeft heel veel rek in haar PRs. Op hoog en kogel komt ze iets tekort, maar ze is wat beter op 800 en horden. Al was de ver van Thiam ook wel heel goed, maar opgetelde PRs zijn ongeveer 6800 meen ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nja Thiam had natuurlijk wel een relatie 'laag' PR omdat ze nog erg jong is. 6800 punten voor Broersen lijkt me erg utopisch
Wie zegt dit? Waar gaat dit over?quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:54 schreef superniger het volgende:
'Ik weet iets maar ga het niet zeggen.'
Die was geen medaille kandidaat op de 100.quote:
Geen medaillekandidaat? Hahahahaha.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Die was geen medaille kandidaat op de 100.
Op de 200 wel.
Voor de race.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
Er gebeurde iets na de race waardoor haar toernooi voorbij had kunnen zijn. Maar we hebben haar goed kunnen prepareren, zodat ze weer voldoende hersteld is. En ze is gewoon in orde voor de 200 meter. Waar heb ik net in vredesnaam naar geluisterd
Van de trap gevallen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
Er gebeurde iets na de race waardoor haar toernooi voorbij had kunnen zijn. Maar we hebben haar goed kunnen prepareren, zodat ze weer voldoende hersteld is. En ze is gewoon in orde voor de 200 meter. Waar heb ik net in vredesnaam naar geluisterd
*Eigenlijk hebben we geen redenen dat ze hier "faalt" *quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
Tussen de halve finale en de finale in?quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
Zou me potverdorie een timing zijn zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:58 schreef Snowbomb het volgende:
Dat gekscherend 'ze is zwanger' zou nog eens kunnen kloppen ook. Coach doet er ook zo raar over. En dat zou ook verklaren waarom ze zo humeurig is.
Na de halve finale race toch?quote:
Dat vraag ik me ook af ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
best een tering slechte timing dan, 24 jaar en topatleetquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:58 schreef Snowbomb het volgende:
Dat gekscherend 'ze is zwanger' zou nog eens kunnen kloppen ook. Coach doet er ook zo raar over. En dat zou ook verklaren waarom ze zo humeurig is.
Alleen voor de reacties overal hoop ik dat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:58 schreef Snowbomb het volgende:
NOS is niet alleen daar in slecht hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:51 schreef Aguero het volgende:
Ik vind hem geforceerd NIET kritisch zijn. Natuurlijk vind ik dat je goed genuanceerd commentaar mag geven. Maar het komt er een beetje geforceerd uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja.
En Sedoc. Tijdens het WK was ie een goede aanvulling, maar wat ie nu allemaal roeptoetert, slaat helemaal nergens op. Ik vind hem ook verrassend slecht ingevoerd voor iemand die net gestopt is.
ADO staat anders mooi eerste in de eredvisie en dan komt niet vaak voort.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:00 schreef wdn het volgende:
[..]
NOS is niet alleen daar in slecht hoor.
Zo hebben we ...
- Vitesse - ADO belangrijker vinden dan de uitreiking van goud. En dan net doen alsof ze na het voetbal zogenaamd net op tijd zijn voor de uitreiking
- Hockey heren tegen India: 6 seconde voor tijd de webstrijd afkappen terwijl India dan net een SC krijgt want er was een judo wedstrijd die begon. Daar kon weer niet op gewacht worden.
En zo is er nog een hele hoop neer te tikken.
Schippers zelf had het over een paar dagen terug en dat het sinds vandaag weer goed was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Tussen de halve finale en de finale in?
Ik kan het redelijk volgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:01 schreef Windhapper het volgende:
Mijn Frans is prima zolang het Nederlanders zijn die Frans praten, maar zodra ze onder elkaar losgaan, haak ik af.
Idd. Joost is tenminste wél kritisch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind hem geforceerd NIET kritisch zijn. Natuurlijk vind ik dat je goed genuanceerd commentaar mag geven. Maar het komt er een beetje geforceerd uit.
Ik kan niet wachten. Gertje er ook nog bij in de mixquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:59 schreef wimderon het volgende:
Het is nu wachten op morgenavond 18:00, dan gaat Robin van Galen dit allemaal nog even duiden samen met Tom Egbers.
Een herhaling of samenvatting van sport hoort nooit voor een live event te gaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
ADO staat anders mooi eerste in de eredvisie en dan komt niet vaak voort.
Pil staat niet op de lijst.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:02 schreef Tweek het volgende:
Je kan de pil ook gewoon doorslikken of staat die op de verbodenlijst?
Vreemd verhaal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schippers zelf had het over een paar dagen terug en dat het sinds vandaag weer goed was.
Wat ging er door haar heen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het redelijk volgen.
Nou ja je hoeft niet zo kritisch te zijn als hem. Want het was ook helemaal niet superslecht. Maar ik vond hem dan weer wat te mat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd. Joost is tenminste wél kritisch.
Daarom denk ik dat je menstruatie kunt uitsluiten, want dat valt wel te timen :pquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou me potverdorie een timing zijn zeg.
Je doet alsof het een feit is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zwanger op de Olympische spelen.Zo onprofessioneel.
Dat, maar dan ook zeggen 'Ja ik verwachtte vooral veel van Broersen', terwijl iedereen op zijn klompen kon aanvoelen dat Vetter de beste Nederlandse ging worden. En dan daarna 'En Vetter, ach die is terecht nog aan het nagenieten na de Europese titel'. Ja wtf slaat dat nou weer op. Alsof dat ook Vetters ingesteldheid was: Spelen boeien me niet, ik ben toch al Europees kampioenquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind hem geforceerd NIET kritisch zijn. Natuurlijk vind ik dat je goed genuanceerd commentaar mag geven. Maar het komt er een beetje geforceerd uit.
Dan nog is het niet de schuld van ADO de uitreiking begon tijdens de interview met de coach van Ajax.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Een herhaling of samenvatting van sport hoort nooit voor een live event te gaan
Ze heeft wel heel veel mazzel gehad met dat ze alles in speer er 1x goed uit kon gooien, was die de mist in gegaan had ze het nooit meer gered.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:03 schreef Columbiafan het volgende:
Het feit dat ze vooraf niet dacht aan een medaille heeft haar 'bevrijd'.
Maar had Dafne het niet over iets wat de afgelopen dagen speelde?quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
"Dit" als in "deze Spelen" bedoel je toch hoop ik?quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:05 schreef Columbiafan het volgende:
Ze heeft wel gelijk, dit is misschien haar enige kans ooit om een gouden medaille te winnen. Het dan op zo'n manier afwerken, bijzonder. Bizar talent.
Idd, daar heb je de analyses van het vorige event al voor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Een herhaling of samenvatting van sport hoort nooit voor een live event te gaan
Ik vind ze toch al vaak zo selectief conclusies verbinden aan diverse prestaties. Een prestatie rond het normale niveau, die als teleurstellend wordt neergezet. En andersom een tegenvaller wegzetten als prima gepresteerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat, maar dan ook zeggen 'Ja ik verwachtte vooral veel van Broersen', terwijl iedereen op zijn klompen kon aanvoelen dat Vetter de beste Nederlandse ging worden. En dan daarna 'En Vetter, ach die is terecht nog aan het nagenieten na de Europese titel'. Ja wtf slaat dat nou weer op. Alsof dat ook Vetters ingesteldheid was: Spelen boeien me niet, ik ben toch al Europees kampioen
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:05 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Maar had Dafne het niet over iets wat de afgelopen dagen speelde?
Ja nog voor de series, was niet iets van vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:05 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zij wel, maar Bennema had het over de race dacht ik. Maar ik gok dan dat ik het verkeerd gehoord heb. Is al laat natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:05 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Die aannamens wakkert ze zelf aan hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:06 schreef heywoodu het volgende:
Mooi hoor, we leven in 2016, een Nederlandse wordt 5e op de olympische 100 meter en we gaan even met z'n allen analyseren of ze mogelijk ongesteld zou zijn of niet, want het viel een beetje tegen. Had je 5 jaar geleden eens moeten zeggen.
Ik bedoel blessures, motivatie, leven buiten de sport (Dahlmeier), het kan snel verkeren (zeker in de meerkamp). Uiteraard heeft ze een reusachtig potentieel op hoogspringen en meerkamp (daar zit echt wel rek op). Dit heeft ze alvast binnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Dit" als in "deze Spelen" bedoel je toch hoop ik?
Dat meende ik ook te horen idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zij wel, maar Bennema had het over de race dacht ik. Maar ik gok dan dat ik het verkeerd gehoord heb. Is al laat natuurlijk.
Ze heeft een ongemak gehad waardoor ze vandaag pas pijn vrij kon trainen voor de eerste keer sinds ze in Rio is. Dat was het. Volgens de Coach had het de spelen kunnen kosten, maar is het het voorbij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zij wel, maar Bennema had het over de race dacht ik. Maar ik gok dan dat ik het verkeerd gehoord heb. Is al laat natuurlijk.
Vrouwen staan niet bekend om de geweldige timing.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:00 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
best een tering slechte timing dan, 24 jaar en topatleet
Ik vind vooral de suggesties over ongesteldheid en zwangerschap nogalquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:06 schreef heywoodu het volgende:
Mooi hoor, we leven in 2016, een Nederlandse wordt 5e op de olympische 100 meter en we gaan even met z'n allen analyseren of ze mogelijk ongesteld zou zijn of niet, want het viel een beetje tegen. Had je 5 jaar geleden eens moeten zeggen.
Oh ik dacht dat het over Schippers gingquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik bedoel blessures, motivatie, leven buiten de sport (Dahlmeier), het kan snel verkeren (zeker in de meerkamp). Uiteraard heeft ze een reusachtig potentieel op hoogspringen en meerkamp (daar zit echt wel rek op). Dit heeft ze alvast binnen.
Laten we hopen dat ze straks weer helemaal gesteld isquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind vooral de suggesties over ongesteldheid en zwangerschap nogal![]()
En vooral als ik daarbij dan de opmerking van Bennema plaats over het medisch team die haar geprepareerd heeft om toch op tijd in orde te zijn. Dan klinkt dat opeens wel heel raar.
Ze was ongesteld, dus daar hebben we even wat aan gedaan. Nu is ze het niet meer![]()
Ze is zwanger, maar we hebben die embryo vakkundig een koppie kleiner gemaakt
Ik vond het echt een memorabel mooie nacht hoor, mij hoor je niet klagenquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we vooral genieten van de bizarre ontknopingen op de veldonderdelen, James die debiel hard ging en alle upsets (ook buiten atletiek) van oa Thiam, Carter, Puig, Ligtlee en Blume.
Ik groet U.
Als kijker van sport was het een top avond.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk best wel een topavond en een kutavond.
Das dan je vriend geen aanmoedigingen, retweets of wat dan ook.twitter:
Eens.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het echt een memorabel mooie nacht hoor, mij hoor je niet klagen
Evenaring van haar PR was goed geweest voor zilverquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:11 schreef wdn het volgende:
[..]
Als kijker van sport was het een top avond.
Ik vond zelf dat Daphne een kans had op een medaille maar dan moest ze erg goed zijn (een flink NR lopen zelfs).
Bart en zijn team hebben haar weer bijgesteld met de stelpootjes. Ze s nu weer helemaal waterpas.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Laten we hopen dat ze straks weer helemaal gesteld is
Broersen heeft gewoon nog 1 plek ingeleverd tov 4 jaar geleden met ongeveer hetzelfde aantal punten. Dus die stagneert gewoon op grote toernooien (zie bv. BTE of die Letse).quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achter Vetter op een 13e plaats is voor haar staat van dienst ook heel teleurstellend, die kan ook de meerkamp draaien die Thiam heeft gedraaid zullen we maar zeggen.
Ben ik nou echt helemaal de weg kwijt? Dat was toch een dag eerder al, vrijdagochtend?quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:12 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens.
De 10km vrouwen vanmorgen was ook briljant
Waarom zou je je vriendin publiekelijk succes moeten wensen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:12 schreef Tweek het volgende:
http://www.ad.nl/show/nic(...)-schippers~a226105f/Das dan je vriend geen aanmoedigingen, retweets of wat dan ook.twitter:
Goud door de neus geboord door een kut dj.
Schippers pakt goud, daar ben ik nog steeds van overtuigd. Ik snap dat overdreven (alweer) negatief gedoe dan ook niet. Belgisch-Nederlandse dubbel on de atletiek, dat lijkt me lang geleden?quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het over Schippers ging
Oh sorryquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Evenaring van haar PR was goed geweest voor zilver
Dit was in baan 9.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Evenaring van haar PR was goed geweest voor zilver
Ik heb niet geslapen sinds vrijdagmorgen dus ben een beetje de volgorde kwijt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ben ik nou echt helemaal de weg kwijt? Dat was toch een dag eerder al, vrijdagochtend?
Vergelijk vooral een jonge onervaren Broersen met een niet fitte Broersen ja. Die kan echt wel 6700 als alles een keer loopt als ze fit is. Dan maar hopen dat dat op het juiste moment is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:13 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Broersen heeft gewoon nog 1 plek ingeleverd tov 4 jaar geleden met ongeveer hetzelfde aantal punten. Dus die stagneert gewoon op grote toernooien (zie bv. BTE of die Letse).
Visser had een beroerde hoog en 200m gehad, maar heeft wel een redelijke tweede dag gedraaid (telkens in de buurt van haar PB).
Vetter heeft het vooral met het verspringen en toch ook de speer laten liggen.
Ja? Dan nog was een evenaring van haar PR goed geweest voor zilverquote:
Want als je niet bekend was deed je dat ook? Je beide werkt in een media landschap waarbij geld verdient wordt door likes en followers.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:13 schreef Rami. het volgende:
[..]
Waarom zou je je vriendin publiekelijk succes moeten wensen?
Nergens voor nodig inderdaad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:13 schreef Rami. het volgende:
[..]
Waarom zou je je vriendin publiekelijk succes moeten wensen?
In welke baan liep ze dat?quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja? Dan nog was een evenaring van haar PR goed geweest voor zilver
Ik ook hoor. Genoten van alle sporten. Zoveel onverwachte dingen en goede prestaties. Ook jaren geleden dat het verspringen ook een mooie wedstrijd was. Thiam met winst en sowieso de spanning die er nog was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik vond het echt een memorabel mooie nacht hoor, mij hoor je niet klagen
Geen flauw idee, maar dat is ook totaal niet van belang voor het feit dat een evenaring van haar PR hier zilver zou zijn geweestquote:
Heb ook geen idee op zo'n rechte baan maar blijkbaar zit er toch wat verschil in volgens de coach.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Geen flauw idee, maar dat is ook totaal niet van belang voor het feit dat een evenaring van haar PR hier zilver zou zijn geweest
Mentaal ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb ook geen idee op zo'n rechte baan maar blijkbaar zit er toch wat verschil in volgens de coach.
Zijn nog bij elkaar, maar GTST modus miskraam dus.twitter:nickyromero twitterde op zondag 14-08-2016 om 03:52:36@eenowayuk oei als jij eens wist wat je nu zegt reageer retweet
#team eenowayukquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:21 schreef Tweek het volgende:
Zijn nog bij elkaar, maar GTST modus miskraam dus.twitter:nickyromero twitterde op zondag 14-08-2016 om 03:52:36@eenowayuk oei als jij eens wist wat je nu zegt reageer retweet
Je vergeet de wind.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mentaal ja.
Maar verder is het simpel:
PR Schippers = 10.81
Zilver hier = 10.83
Evenaring PR Schippers = Zilver
quote:
Kom nouquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:15 schreef Tweek het volgende:
[..]
Want als je niet bekend was deed je dat ook? Je beide werkt in een media landschap waarbij geld verdient wordt door likes en followers.
Het zal je verbazen hoeveel geld je daar mee kan verdienen, maar we zijn al verder, het is niet de reden want hij verdedigt haar op twitter.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:23 schreef Rami. het volgende:
[..]
Kom nouDafne haar succes heeft niks te maken met likes en followers. Dus zie ik het probleem niet in van het haar niet publiekelijk steun wensen.
En ja, als ik bekend was zou ik dat waarschijnlijk ook niet doen.
Ze moet wel likes hebben, want haar site heet niet voor niets Dafnelikesquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:23 schreef Rami. het volgende:
[..]
Kom nouDafne haar succes heeft niks te maken met likes en followers. Dus zie ik het probleem niet in van het haar niet publiekelijk steun wensen.
En ja, als ik bekend was zou ik dat waarschijnlijk ook niet doen.
Ze heeft zich afgelopen jaren stukgebeten (fit of niet) op het oude NR van Schippers, wat 150 punten lager ligt, dus ik zie haar niet zomaar 6700 punten halen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergelijk vooral een jonge onervaren Broersen met een niet fitte Broersen ja. Die kan echt wel 6700 als alles een keer loopt als ze fit is. Dan maar hopen dat dat op het juiste moment is.
Voor haar wel zuur dat Vetter haar nu voorbij streeft.
op het hoogspringen kan ze er ook nog eentje pakkenquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Dit" als in "deze Spelen" bedoel je toch hoop ik?
Daphne Schippers is door haar succes gemeen goed geworden, ze is nu van ons. We hebben verwachtingen, en die moeten voldaan worden. Daarom lult de NOS al een maand over haar voor de race van vandaag, het is het moment supreme. En daarom kijken we allemaal. En daarom is haar leven nu van ons. En we willen dat ze net zo als ons is, of in ieder geval zoals we ons zelf willen zien. Als ik dit talent had gehad, dan had ik zo gedaan. En dan had ik gewonnen. Zij wint ik win, zij verliest ik verlies.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze moet wel likes hebben, want haar site heet niet voor niets Dafnelikes![]()
Maar even serieus, ik snap echt niet waarom mensen het iemand kwalijk zouden nemen dat hij/zij niet via social media zijn/haar partner heeft aangemoedigd. Het is juist eerder zo dat het wel plaatsen ervan alleen maar wordt gedaan om zieltjes te winnen.
Ik denk niet dat ze het hoogspringen nog meedoet na deze prestatie/inspanningquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:37 schreef Beregd het volgende:
[..]
op het hoogspringen kan ze er ook nog eentje pakkenzonder Russen...
Je kunt zo tekstschrijver voor de NOS wordenquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:40 schreef Tweek het volgende:
[..]
Daphne Schippers is door haar succes gemeen goed geworden, ze is nu van ons. We hebben verwachtingen, en die moeten voldaan worden. Daarom lult de NOS al een maand over haar voor de race van vandaag, het is het moment supreme. En daarom kijken we allemaal. En daarom is haar leven nu van ons. En we willen dat ze net zo als ons is, of in ieder geval zoals we ons zelf willen zien. Als ik dit talent had gehad, dan had ik zo gedaan. En dan had ik gewonnen. Zij wint ik win, zij verliest ik verlies.
Maar dat goud op de 200 m gaat ze gewoon halen.
Ik hop ergens tussen de NOS en de Telegraaf te eindigen vanavond.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je kunt zo tekstschrijver voor de NOS worden
Dan zou ik meer bij de NOS blijven. Telegraaf is wel heel erg laag niveau.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:45 schreef Tweek het volgende:
[..]
Ik hop ergens tussen de NOS en de Telegraaf te eindigen vanavond.
Een grotere lamlul moet er nog gevonden worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 06:20 schreef superniger het volgende:
http://www.ad.nl/nieuws/s(...)-100-meter~a9401d5b/
Thijs voorspelde het.
Er zijn wel vijf dagen tussen natuurlijk, dus het kan wel. Maar kan me inbeelden dat het moeilijk opladen is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:41 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het hoogspringen nog meedoet na deze prestatie/inspanning
"Welkom in de atletiek" vond ik wel een rake uitspraakquote:Op zondag 14 augustus 2016 10:25 schreef danos het volgende:
Die coach van Dafne blijft toch wel een goede, rustische en realistische gast. Goed interview gaf die bij de NOS.
Ja, vanwege de zware teleurstelling zijn dat haar eerste gedachten, en die komen er dan per ongeluk uit bij een interview. Je merkt ook dat alle aandacht en NOS-hypetrain dingen effect op haar heeft; vergelijkbaar met de enorme druk die er vanuit Nederland richting Sven Kramer is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik praat niet in goed of slecht, maar ik vind het wel een vreemde reactie om over een blessure te beginnen, en dan niet te willen zeggen wat om de concurrentie niet wijzer te maken. Vind ik nogal onlogisch
Erg raar idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 10:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik praat niet in goed of slecht, maar ik vind het wel een vreemde reactie om over een blessure te beginnen, en dan niet te willen zeggen wat om de concurrentie niet wijzer te maken. Vind ik nogal onlogisch
Dat is al een nuanceverschil.quote:Op zondag 14 augustus 2016 01:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
De boekmakers. Niet dat ze het even op gaat halen, maar ze is daar wel favoriete.
Ja ga er maar aan staan, de druk is immens. We zijn ook zo'n lekker actief twitter / social media volkje dat kilo's zout op elke slak legt. Zowel op de positieve manier als de negatieve manier is het redelijk extreem in Nederland. Meer dan in andere landen heb ik het gevoel, maar dat kan ik moeilijk beoordelen natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 11:25 schreef Montov het volgende:
[..]
Ja, vanwege de zware teleurstelling zijn dat haar eerste gedachten, en die komen er dan per ongeluk uit bij een interview. Je merkt ook dat alle aandacht en NOS-hypetrain dingen effect op haar heeft; vergelijkbaar met de enorme druk die er vanuit Nederland richting Sven Kramer is.
Als ze had gezegd dat ze pijntjes heeft gehad in de benen of iets soortgelijks, dan zou dat al minder vraagtekens oproepen. Nu roept het als een zwak NOC-NSF besluit meer vragen op.
Concurrentie kan een boost krijgen als je vertelt dat je ziek, zwak of misselijk bent. Dat ze daar wat geheimzinnig over doet, snap ik nog wel. Maar dan had ze beter helemaal haar kop erover kunnen houden. 10.90 is gewoon netjes, zover zat ze niet boven haar PR.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:12 schreef Evertjan het volgende:
Wel weer vaag dat ze zo geheimzinnig doen over die blessure. Waarom niet gewoon open kaart spelen? Wat heeft de concurrentie er aan dat ze dat weten?
Je staat op de Olympische Spelen. Als dat geen boost genoeg is?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Concurrentie kan een boost krijgen als je vertelt dat je ziek, zwak of misselijk bent. Dat ze daar wat geheimzinnig over doet, snap ik nog wel. Maar dan had ze beter helemaal haar kop erover kunnen houden. 10.90 is gewoon netjes, zover zat ze niet boven haar PR.
dat zou kunnen en die tijd is idd gewoon erg goed. Alles moet ook maar kloppen en meezitten in een 100m finale. Ben wel een beetje moe aan het worden van al die reacties dat Dafne ''gefaald'' heeft, wat een onzinquote:Op zondag 14 augustus 2016 12:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Concurrentie kan een boost krijgen als je vertelt dat je ziek, zwak of misselijk bent. Dat ze daar wat geheimzinnig over doet, snap ik nog wel. Maar dan had ze beter helemaal haar kop erover kunnen houden. 10.90 is gewoon netjes, zover zat ze niet boven haar PR.
Als heel Nederland wed dat jij de 100 meter gaaf winnen, dan kan jij wel raden wat er bij de bookies gebeurt met de oddsquote:Op zondag 14 augustus 2016 07:12 schreef byah het volgende:
Blijf het vreemd vinden met de odds van de bookmakers
De resultaten tellen, als je vijfde wordt, ongeacht je tijd, is dat gewoon teleurstellend.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat zou kunnen en die tijd is idd gewoon erg goed. Alles moet ook maar kloppen en meezitten in een 100m finale. Ben wel een beetje moe aan het worden van al die reacties dat Dafne ''gefaald'' heeft, wat een onzin
teleurstellend voor Dafne ja toch niet voor ons?quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:46 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De resultaten tellen, als je vijfde wordt, ongeacht je tijd, is dat gewoon teleurstellend.
Voor Dafne in de eerste plaats, maar uiteraard ook voor iedereen die met haar begaan is. Als Nederland van Spanje verliest in de WK finale is het teleurstellend voor heel Nederland, niet alleen voor de 22 spelers van de Oranje selectie.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:47 schreef Evertjan het volgende:
[..]
teleurstellend voor Dafne ja toch niet voor ons?
Het zou idd niet mogen uitmaken, maar als een concurrent zwakte toont, dan kan dat een mentale opkikker zijn. Daarentegen zou een excellerende concurrent je kunnen verlammen. Maargoed, dit is misschien een beetje psychologie van de koude grond.quote:Op zondag 14 augustus 2016 12:36 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Je staat op de Olympische Spelen. Als dat geen boost genoeg is?
Broersen heeft 2 problemen. 1: Ze is toch te vaak niet fit en haalt al 2 jaar haar hoog niet meer daardoorquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Ze heeft zich afgelopen jaren stukgebeten (fit of niet) op het oude NR van Schippers, wat 150 punten lager ligt, dus ik zie haar niet zomaar 6700 punten halen.
Helpt ook niet dat zij de Nederlandse KJT op mentaal vlak is.
Kan zo maar zijn dat Visser haar ook voorbij zal gaan als die zich door ontwikkelt (verschil in PB is volgens mij maar iets van 60 punten).
op welke onderdelen kan ze dan nog volgens jouw progressie maken. Haar 800meter is haar zwakke punt als ik het mij goed herinneren van het EKquote:Op zondag 14 augustus 2016 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Broersen heeft 2 problemen. 1: Ze is toch te vaak niet fit en haalt al 2 jaar haar hoog niet meer daardoor
2: Ze kan nooit 7 onderdelen goed draaien
Vetter heeft laten zien dat zij een meerkamp zonder fouten kan draaien, nu nog wat meer progressie en ze kan naar 6700 (of meer)
Gaat dit over Vetter? Die loopt hier even een PR met 4 seconden op de 800m, terwijl ze op de rest veel heeft laten liggen en dus niet eens in supervorm lijkt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op welke onderdelen kan ze dan nog volgens jouw progressie maken. Haar 800meter is haar zwakke punt als ik het mij goed herinneren van het EK
Ja dat weet haar vader waarschijnlijk, ik niet want ik ben geen trainer. Sowieso de 800 dus want daar liep ze een dik PR en dat is voornamelijk conditioneel want haar looptechniek is niet zo slecht. Verder zit ze overal dicht tegen haar PR aan op die 6626, maar dat betekent niet dat progressie onmogelijk is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op welke onderdelen kan ze dan nog volgens jouw progressie maken. Haar 800meter is haar zwakke punt als ik het mij goed herinneren van het EK
Ik denk niet dat ze zich daar mentaal zal voor kunnen opladen. Zou me niets verbazen mocht ze in de kwalificaties stranden. Doet er ook niet toe eigenlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Belgen verwachten dat Thiam gewoon gaat hoogspringen. Coach wil ook dat ze deelneemt
Haar loopnummers waren uitstekend hier. De rest was minder.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:07 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gaat dit over Vetter? Die loopt hier even een PR met 4 seconden op de 800m, terwijl ze op de rest veel heeft laten liggen en dus niet eens in supervorm lijkt.
En Delpoquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we vooral genieten van de bizarre ontknopingen op de veldonderdelen, James die debiel hard ging en alle upsets (ook buiten atletiek) van oa Thiam, Carter, Puig, Ligtlee en Blume.
Ik groet U.
ik niet want ik kan het einde niet zien, dan is de rest ook saaiquote:
top 25 zou mooi zijnquote:
Als dat zo is moeten we die DJ standrechtelijk executeren.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:58 schreef Snowbomb het volgende:
Bij een kampioenschapsrace zijn er juist wel spannende gevechten. Hier zijn geen hazen die het tempo aangeven. Dan gaat het ook om tactiek.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:57 schreef TargaFlorio het volgende:
Marathon vind ik vaak saai. Gaat me te veel om tijden i.p.v. spannende gevechten.
Dat is waar.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:59 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bij een kampioenschapsrace zijn er juist wel spannende gevechten. Hier zijn geen hazen die het tempo aangeven. Dan gaat het ook om tactiek.
Ik vond het juist een verademing dat ie z'n shirt niet kapot trokquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:09 schreef TheArt het volgende:
Die Harting spoort ook echt voor geen meter hèDoe dan veel liever zijn broer maar.
Niet helemaal neequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:09 schreef TheArt het volgende:
Die Harting spoort ook echt voor geen meter hèDoe dan veel liever zijn broer maar.
Ja, flitsen als het volleybal even stil ligt.quote:Op zondag 14 augustus 2016 13:16 schreef Evertjan het volgende:
gaat de NOS nog wel wat uitzenden van de marathon vanmiddag?
Liever gewoon heel veel deelnemers dan een veldje van 50 dames. Boeiend, na 10km lopen er toch maar tien voorop, hooguit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:13 schreef zorro28 het volgende:
Dat aantal deelnemers aan de marathon is wel een beetje belachelijk. Ook echt flink meer dan vier jaar geleden.
Interviews weigeren, ronduit 'raar' doen voor/tijdens/na wedstrijden, socially awkward zijn, dat soort zaken.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat heeft Harting uitgespookt dan?
Nou, naar mijn mening hoort deelname aan de Olympische Spelen wel enigszins selectief te zijn. Er mogen wel een paar kanslozen meedoen uiteraard, maar dit zijn er echt veel te veel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Liever gewoon heel veel deelnemers dan een veldje van 50 dames. Boeiend, na 10km lopen er toch maar tien voorop, hooguit.
Als je de limieten wat scherper ligt heb je drie Keniaanse dames, drie Ethiopische dames en wat Keniaanse en Ethiopische dames die voor een ander land uitkomen. Nou ja, wat Japanse dames en wat eenlingen, maar veel meer niet. Op de 10km kost het overzicht, hier zie ik het probleem echt nietquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:17 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Nou, naar mijn mening hoort deelname aan de Olympische Spelen wel enigszins selectief te zijn. Er mogen wel een paar kanslozen meedoen uiteraard, maar dit zijn er echt veel te veel.
Zag net op ARD een repo over zijn dag van gisteren en vooral zijn rare gedrag. Stond tijdens het volkslied met zijn armen over elkaar en was een beetje aan het fluiten en naar achteren aan het kijken. Achteraf boycotte ie de pers omdat ie er geen zin in had. Tijdens de wedstrijd nog een bord dat daar stond kapot schoppen. Nee, geweldige gozer die Hartingquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:10 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik vond het juist een verademing dat ie z'n shirt niet kapot trok
Vier jaar geleden deden er zo'n dertig minder mee, daar werd het ook niet minder door. Het is niet voor niets dat de IAAF ver over de vooraf gestelde limieten is gegaan als ze jan en alleman maar de marathonlimiet laten halen. Dan heb ik liever meer deelnemers in bijvoorbeeld water polo ofzo.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Als je de limieten wat scherper ligt heb je drie Keniaanse dames, drie Ethiopische dames en wat Keniaanse en Ethiopische dames die voor een ander land uitkomen. Nou ja, wat Japanse dames en wat eenlingen, maar veel meer niet. Op de 10km kost het overzicht, hier zie ik het probleem echt niet
Doe maar niet, als je nog meer teams laat meedoen bij waterpolo zakt niveau daar harder dan bij marathon of zo. De 'exoten' zie je toch niet meer na 5km. Deelnemersveld uitbreiden bij teamsporten is veel ingrijpender voor de organisatie dan de paar extra lopersquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:20 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vier jaar geleden deden er zo'n dertig minder mee, daar werd het ook niet minder door. Het is niet voor niets dat de IAAF ver over de vooraf gestelde limieten is gegaan als ze jan en alleman maar de marathonlimiet laten halen. Dan heb ik liever meer deelnemers in bijvoorbeeld water polo ofzo.
ah, okay.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:17 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Interviews weigeren, ronduit 'raar' doen voor/tijdens/na wedstrijden, socially awkward zijn, dat soort zaken.
Ik blijf het treurig vinden. Nou vind ik de marathon sowieso al geen zak aan, maar het belachelijk lage niveau waarmee je deze Olympische wedstrijd kan halen staat me echt niet aan. Met 100 atleten had je ook een prima startveld gehad.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Doe maar niet, als je nog meer teams laat meedoen bij waterpolo zakt niveau daar harder dan bij marathon of zo. De 'exoten' zie je toch niet meer na 5km. Deelnemersveld uitbreiden bij teamsporten is veel ingrijpender voor de organisatie dan de paar extra lopers
Dat bord heeft ie wel weer 'hersteld' vlak na die schop. Misschien dat hij een beetje kan werken aan zijn image nu hij olympisch kampioen is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:19 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zag net op ARD een repo over zijn dag van gisteren en vooral zijn rare gedrag. Stond tijdens het volkslied met zijn armen over elkaar en was een beetje aan het fluiten en naar achteren aan het kijken. Achteraf boycotte ie de pers omdat ie er geen zin in had. Tijdens de wedstrijd nog een bord dat daar stond kapot schoppen. Nee, geweldige gozer die Harting
Ze lezen meequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:29 schreef DeLuna het volgende:
Kijk heywoodu, de letters zijn groter op de startnummers
Das hipquote:
Heb je ook acne?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:31 schreef Szura het volgende:
Ik heb zojuist een boterham met avocado op (/Dafne) en zit er klaar voor
Dat sambagedoe jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:32 schreef Maver24 het volgende:
Mooie startplaats. Vind hier normaal het carnaval plaats want die tribunes zijn permanent
Deelstraquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:34 schreef Maver24 het volgende:
Best veel deelnemers zeg. Zit er wel een Nederlander bij?
Dat is tegen de warmte/zonquote:Op zondag 14 augustus 2016 14:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sjaaltje en petje, is dit een toeristenloop of zo
Ik doe ook altijd een sjaal om als ik last heb van de hitte.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:45 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dat is tegen de warmte/zon![]()
Straneo loopt al mooi voorop. Ik gun haar wel echt een medaille
Het is natuurlijk geen wollen sjaal hequote:Op zondag 14 augustus 2016 14:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik doe ook altijd een sjaal om als ik last heb van de hitte.
Moreira?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:47 schreef heywoodu het volgende:
Portugal kan ook wel meedoen om de medailles trouwens.
Een van de drie, maar wie precies durf ik niet te zeggenquote:
Ach hij weet tenminste waar ie het over heeftquote:
Bolt gaat 9.7 lopen, Gatlin gaat choken en 4e worden.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef Federer-fan het volgende:
Maakt Gatlin nog een kans tegen Bolt denken jullie?
Bolt heeft toch vaak gezegd dat hij denkt dat hij 9,4 kan lopen en dat hij dat hier wil doen?
Leuk grapje.quote:
Bedankt. Ga jij ervoor opstaan/wakker blijven?quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bolt gaat 9.7 lopen, Gatlin gaat choken en 4e worden.
Uiteraard. woodu volgt alles.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Ga jij ervoor opstaan/wakker blijven?
Verklaart een hoop. Die naam hoor je normaal nooit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Columbiafan het volgende:
Ooow die twee Kim's zijn een tweeling
Uiteraard, maar dat heeft niks met die 100m te makenquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Bedankt. Ga jij ervoor opstaan/wakker blijven?
Blijven de meeste hier wakker/staan ze ervoor op of slapen ze erdoorheen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard. woodu volgt alles.
Oké, ik wil mijn grote vriend Bolt zien. Verder zegt het me niet zoveel. behalve Jonhson-Thompson dan.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat heeft niks met die 100m te maken![]()
Ik zou sowieso gewoon tot het einde blijven kijken.
Ze zit in dat tweede groepje. In die waterpost chaos is ze d'r bidon ook kwijtgeraakt. Met dit weer is dat killingquote:
Wij hebben een slaapritme van 5:00 tot 12:00 ofzoquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Blijven de meeste hier wakker/staan ze ervoor op of slapen ze erdoorheen?
Ow.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hebben een slaapritme van 5:00 tot 12:00 ofzo
Ze zijn inderdaad al 9.3 kilometer over de organisatie aan het klagen (drinkposten terecht, dat gezeur over de sproeisystemen niet echt), met wat leuke feitjes en verhalen van Paula er tussendoor. Begint nu echter wel heel zuur te worden dus overgezapt naar Sporza.quote:Op zondag 14 augustus 2016 14:58 schreef Guppyfriend het volgende:
De BBC maakt de organisatie met de grond gelijk, ze hebben ergens wel een punt... Waterposten aan beide zijden van de weg is niet zoveel moeite en persoonlijke bidons moeten toch aangegeven kunnen worden?
Ik heb ook al zoveel posts gezien van mensen die het stoer vinden dat ze hun wekker zetten voor Dafne. Hallo, ik kijk al de hele week alles!!!quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn facebook wordt overspoeld door voornamelijk vrouwen die opeens een mening hebben over sport
Een flinke groep heeft zn slaapritme aangepastquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Blijven de meeste hier wakker/staan ze ervoor op of slapen ze erdoorheen?
Het is wat mij betreft nu ook wel klaar. Punt is gemaakt, get on with itquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:03 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn inderdaad al 9.3 kilometer over de organisatie aan het klagen, met wat leuke feitjes en verhalen van Paula er tussendoor. Begint nu echter wel heel zuur te worden dus overgezapt naar Sporza.
Meer van 5-7 de laatste weekquote:Op zondag 14 augustus 2016 15:03 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wij hebben een slaapritme van 5:00 tot 12:00 ofzo
Op 36 sec. achter de koploopsters. Lekker bezig!quote:
Over Dacne?quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mijn facebook wordt overspoeld door voornamelijk vrouwen die opeens een mening hebben over sport
Maar jij bent ook gewoon stoer.quote:Op zondag 14 augustus 2016 15:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb ook al zoveel posts gezien van mensen die het stoer vinden dat ze hun wekker zetten voor Dafne. Hallo, ik kijk al de hele week alles!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |