SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gedetailleerde tijdschema is hier te zien, reken er vijf uur bij voor de Nederlandse tijd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waar?
João Havelange Olympic Stadium, genoemd naar de man die Sepp Blatter zijn trucjes geleerd heeft. Ook wel het Engenhão genoemd als topclub Botafogo er haar voetbalwedstrijden speelt.
Nederland
De ogen zullen wat Nederlandse medailles betreft toch vooral op twee dames gericht zijn: Dafne Schippers en Sifan Hassan. Op de 100 en 200 meter moet Schippers Nederland historische medailles gaan bezorgen, Hassan is een van de kanshebsters op eremetaal op de 1500 meter. Natuurlijk is ook Churandy Martina weer van de partij, de man die samen met Usain Bolt de enige atleet is die in 2008 en 2012 in de olympische finale van de 100 en 200 meter stond en daar blij om was ook
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Slecht.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:43 schreef Columbiafan het volgende:
Interview met Thiam zal trouwens in het Frans zijn. Weet niet hoe goed ze Nederlands kan.
Achter Vetter op een 13e plaats is voor haar staat van dienst ook heel teleurstellend, die kan ook de meerkamp draaien die Thiam heeft gedraaid zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:48 schreef Columbiafan het volgende:
Broersen lijkt in elk interview haar tranen te moeten bedwingen...
Nja Thiam had natuurlijk wel een relatie 'laag' PR omdat ze nog erg jong is. 6800 punten voor Broersen lijkt me erg utopischquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Achter Vetter op een 13e plaats is voor haar staat van dienst ook heel teleurstellend, die kan ook de meerkamp draaien die Thiam heeft gedraaid zullen we maar zeggen.
Zowel bij het EK als hier niet volledig fit haar zevenkamp kunnen afwerken. Waardoor de prestaties totaal tegenvallen. En daar heb je dan jaren naartoe gewerkt, dus ik snap het wel.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:48 schreef Columbiafan het volgende:
Broersen lijkt in elk interview haar tranen te moeten bedwingen...
Dat wist ze zelf ook wel. Paar weken te dicht op de Spelen geblesseerd geweest en dat is gewoon funest. Geen enkele meerkamp gedraaid dit seizoen ook. Niet dat dat een ramp is, maar niet alle onderdelen volop kunnen trainen voorafgaand aan de Spelen, is natuurlijk wel een ramp.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Visser was wel heel teleurstellend ook. Maar was te verwachten
Anders was er geen tijd meer voor de zoveelste Dafne filmpje.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:51 schreef Aguero het volgende:
Schandalig hoe weinig aandacht deze drie dames de afgelopen paar dagen gekregen hebben bij de NOS.
Drie Nederlanders op het mooiste atletiek onderdeel waarvan twee met medaillekansen en we hebben (bijna?) niks live gezien.
Dit ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:51 schreef Aguero het volgende:
Schandalig hoe weinig aandacht deze drie dames de afgelopen paar dagen gekregen hebben bij de NOS.
Drie Nederlanders op het mooiste atletiek onderdeel waarvan twee met medaillekansen en we hebben (bijna?) niks live gezien.
Broersen heeft heel veel rek in haar PRs. Op hoog en kogel komt ze iets tekort, maar ze is wat beter op 800 en horden. Al was de ver van Thiam ook wel heel goed, maar opgetelde PRs zijn ongeveer 6800 meen ik.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:52 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nja Thiam had natuurlijk wel een relatie 'laag' PR omdat ze nog erg jong is. 6800 punten voor Broersen lijkt me erg utopisch
Wie zegt dit? Waar gaat dit over?quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:54 schreef superniger het volgende:
'Ik weet iets maar ga het niet zeggen.'
Die was geen medaille kandidaat op de 100.quote:
Geen medaillekandidaat? Hahahahaha.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef wdn het volgende:
[..]
Die was geen medaille kandidaat op de 100.
Op de 200 wel.
Voor de race.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
Er gebeurde iets na de race waardoor haar toernooi voorbij had kunnen zijn. Maar we hebben haar goed kunnen prepareren, zodat ze weer voldoende hersteld is. En ze is gewoon in orde voor de 200 meter. Waar heb ik net in vredesnaam naar geluisterd
Van de trap gevallen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
Er gebeurde iets na de race waardoor haar toernooi voorbij had kunnen zijn. Maar we hebben haar goed kunnen prepareren, zodat ze weer voldoende hersteld is. En ze is gewoon in orde voor de 200 meter. Waar heb ik net in vredesnaam naar geluisterd
*Eigenlijk hebben we geen redenen dat ze hier "faalt" *quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
Tussen de halve finale en de finale in?quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
Zou me potverdorie een timing zijn zeg.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:58 schreef Snowbomb het volgende:
Dat gekscherend 'ze is zwanger' zou nog eens kunnen kloppen ook. Coach doet er ook zo raar over. En dat zou ook verklaren waarom ze zo humeurig is.
Na de halve finale race toch?quote:
Dat vraag ik me ook af ja.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
best een tering slechte timing dan, 24 jaar en topatleetquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:58 schreef Snowbomb het volgende:
Dat gekscherend 'ze is zwanger' zou nog eens kunnen kloppen ook. Coach doet er ook zo raar over. En dat zou ook verklaren waarom ze zo humeurig is.
Alleen voor de reacties overal hoop ik dat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:58 schreef Snowbomb het volgende:
NOS is niet alleen daar in slecht hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:51 schreef Aguero het volgende:
Ik vind hem geforceerd NIET kritisch zijn. Natuurlijk vind ik dat je goed genuanceerd commentaar mag geven. Maar het komt er een beetje geforceerd uit.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:59 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja.
En Sedoc. Tijdens het WK was ie een goede aanvulling, maar wat ie nu allemaal roeptoetert, slaat helemaal nergens op. Ik vind hem ook verrassend slecht ingevoerd voor iemand die net gestopt is.
ADO staat anders mooi eerste in de eredvisie en dan komt niet vaak voort.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:00 schreef wdn het volgende:
[..]
NOS is niet alleen daar in slecht hoor.
Zo hebben we ...
- Vitesse - ADO belangrijker vinden dan de uitreiking van goud. En dan net doen alsof ze na het voetbal zogenaamd net op tijd zijn voor de uitreiking
- Hockey heren tegen India: 6 seconde voor tijd de webstrijd afkappen terwijl India dan net een SC krijgt want er was een judo wedstrijd die begon. Daar kon weer niet op gewacht worden.
En zo is er nog een hele hoop neer te tikken.
Schippers zelf had het over een paar dagen terug en dat het sinds vandaag weer goed was.quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Tussen de halve finale en de finale in?
Ik kan het redelijk volgen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:01 schreef Windhapper het volgende:
Mijn Frans is prima zolang het Nederlanders zijn die Frans praten, maar zodra ze onder elkaar losgaan, haak ik af.
Idd. Joost is tenminste wél kritisch.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind hem geforceerd NIET kritisch zijn. Natuurlijk vind ik dat je goed genuanceerd commentaar mag geven. Maar het komt er een beetje geforceerd uit.
Ik kan niet wachten. Gertje er ook nog bij in de mixquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:59 schreef wimderon het volgende:
Het is nu wachten op morgenavond 18:00, dan gaat Robin van Galen dit allemaal nog even duiden samen met Tom Egbers.
Een herhaling of samenvatting van sport hoort nooit voor een live event te gaanquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:01 schreef Tweek het volgende:
[..]
ADO staat anders mooi eerste in de eredvisie en dan komt niet vaak voort.
Pil staat niet op de lijst.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:02 schreef Tweek het volgende:
Je kan de pil ook gewoon doorslikken of staat die op de verbodenlijst?
Vreemd verhaal.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Schippers zelf had het over een paar dagen terug en dat het sinds vandaag weer goed was.
Wat ging er door haar heen?quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan het redelijk volgen.
Nou ja je hoeft niet zo kritisch te zijn als hem. Want het was ook helemaal niet superslecht. Maar ik vond hem dan weer wat te mat.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd. Joost is tenminste wél kritisch.
Daarom denk ik dat je menstruatie kunt uitsluiten, want dat valt wel te timen :pquote:Op zondag 14 augustus 2016 04:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zou me potverdorie een timing zijn zeg.
Je doet alsof het een feit is.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
Zwanger op de Olympische spelen.Zo onprofessioneel.
Dat, maar dan ook zeggen 'Ja ik verwachtte vooral veel van Broersen', terwijl iedereen op zijn klompen kon aanvoelen dat Vetter de beste Nederlandse ging worden. En dan daarna 'En Vetter, ach die is terecht nog aan het nagenieten na de Europese titel'. Ja wtf slaat dat nou weer op. Alsof dat ook Vetters ingesteldheid was: Spelen boeien me niet, ik ben toch al Europees kampioenquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind hem geforceerd NIET kritisch zijn. Natuurlijk vind ik dat je goed genuanceerd commentaar mag geven. Maar het komt er een beetje geforceerd uit.
Dan nog is het niet de schuld van ADO de uitreiking begon tijdens de interview met de coach van Ajax.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Een herhaling of samenvatting van sport hoort nooit voor een live event te gaan
Ze heeft wel heel veel mazzel gehad met dat ze alles in speer er 1x goed uit kon gooien, was die de mist in gegaan had ze het nooit meer gered.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:03 schreef Columbiafan het volgende:
Het feit dat ze vooraf niet dacht aan een medaille heeft haar 'bevrijd'.
Maar had Dafne het niet over iets wat de afgelopen dagen speelde?quote:Op zondag 14 augustus 2016 04:57 schreef Redefine het volgende:
"Dit" als in "deze Spelen" bedoel je toch hoop ik?quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:05 schreef Columbiafan het volgende:
Ze heeft wel gelijk, dit is misschien haar enige kans ooit om een gouden medaille te winnen. Het dan op zo'n manier afwerken, bijzonder. Bizar talent.
Idd, daar heb je de analyses van het vorige event al voor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:02 schreef wdn het volgende:
[..]
Een herhaling of samenvatting van sport hoort nooit voor een live event te gaan
Ik vind ze toch al vaak zo selectief conclusies verbinden aan diverse prestaties. Een prestatie rond het normale niveau, die als teleurstellend wordt neergezet. En andersom een tegenvaller wegzetten als prima gepresteerd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:03 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat, maar dan ook zeggen 'Ja ik verwachtte vooral veel van Broersen', terwijl iedereen op zijn klompen kon aanvoelen dat Vetter de beste Nederlandse ging worden. En dan daarna 'En Vetter, ach die is terecht nog aan het nagenieten na de Europese titel'. Ja wtf slaat dat nou weer op. Alsof dat ook Vetters ingesteldheid was: Spelen boeien me niet, ik ben toch al Europees kampioen
Jaquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:05 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Maar had Dafne het niet over iets wat de afgelopen dagen speelde?
Ja nog voor de series, was niet iets van vandaag.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:05 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Zij wel, maar Bennema had het over de race dacht ik. Maar ik gok dan dat ik het verkeerd gehoord heb. Is al laat natuurlijk.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:05 schreef Snowbomb het volgende:
[..]
Die aannamens wakkert ze zelf aan hoor.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:06 schreef heywoodu het volgende:
Mooi hoor, we leven in 2016, een Nederlandse wordt 5e op de olympische 100 meter en we gaan even met z'n allen analyseren of ze mogelijk ongesteld zou zijn of niet, want het viel een beetje tegen. Had je 5 jaar geleden eens moeten zeggen.
Ik bedoel blessures, motivatie, leven buiten de sport (Dahlmeier), het kan snel verkeren (zeker in de meerkamp). Uiteraard heeft ze een reusachtig potentieel op hoogspringen en meerkamp (daar zit echt wel rek op). Dit heeft ze alvast binnen.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
"Dit" als in "deze Spelen" bedoel je toch hoop ik?
Dat meende ik ook te horen idd.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zij wel, maar Bennema had het over de race dacht ik. Maar ik gok dan dat ik het verkeerd gehoord heb. Is al laat natuurlijk.
Ze heeft een ongemak gehad waardoor ze vandaag pas pijn vrij kon trainen voor de eerste keer sinds ze in Rio is. Dat was het. Volgens de Coach had het de spelen kunnen kosten, maar is het het voorbij.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zij wel, maar Bennema had het over de race dacht ik. Maar ik gok dan dat ik het verkeerd gehoord heb. Is al laat natuurlijk.
Vrouwen staan niet bekend om de geweldige timing.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:00 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
best een tering slechte timing dan, 24 jaar en topatleet
Ik vind vooral de suggesties over ongesteldheid en zwangerschap nogalquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:06 schreef heywoodu het volgende:
Mooi hoor, we leven in 2016, een Nederlandse wordt 5e op de olympische 100 meter en we gaan even met z'n allen analyseren of ze mogelijk ongesteld zou zijn of niet, want het viel een beetje tegen. Had je 5 jaar geleden eens moeten zeggen.
Oh ik dacht dat het over Schippers gingquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:08 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik bedoel blessures, motivatie, leven buiten de sport (Dahlmeier), het kan snel verkeren (zeker in de meerkamp). Uiteraard heeft ze een reusachtig potentieel op hoogspringen en meerkamp (daar zit echt wel rek op). Dit heeft ze alvast binnen.
Laten we hopen dat ze straks weer helemaal gesteld isquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik vind vooral de suggesties over ongesteldheid en zwangerschap nogal![]()
En vooral als ik daarbij dan de opmerking van Bennema plaats over het medisch team die haar geprepareerd heeft om toch op tijd in orde te zijn. Dan klinkt dat opeens wel heel raar.
Ze was ongesteld, dus daar hebben we even wat aan gedaan. Nu is ze het niet meer![]()
Ze is zwanger, maar we hebben die embryo vakkundig een koppie kleiner gemaakt
Ik vond het echt een memorabel mooie nacht hoor, mij hoor je niet klagenquote:Op zondag 14 augustus 2016 05:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laten we vooral genieten van de bizarre ontknopingen op de veldonderdelen, James die debiel hard ging en alle upsets (ook buiten atletiek) van oa Thiam, Carter, Puig, Ligtlee en Blume.
Ik groet U.
Als kijker van sport was het een top avond.quote:Op zondag 14 augustus 2016 05:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eigenlijk best wel een topavond en een kutavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |