het staat nog steeds niet op 101....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:11 schreef kilon het volgende:
Dat het goud van Dorian niet live te zien is op NOS snap ik. Dat nu eredivisie bezig is, ok.
Maar dat het niet op nos.nl komt te staan is wel schande.
Hij moet nog een wedstrijd sjon, goud is niet binnen malle babbequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:11 schreef kilon het volgende:
Dat het goud van Dorian niet live te zien is op NOS snap ik. Dat nu eredivisie bezig is, ok.
Maar dat het niet op nos.nl komt te staan is wel schande.
Inderdaad de gunfactorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Dorian
Sowieso komt die ook als een spontane chille kerel over
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Dorian
Sowieso komt die ook als een spontane chille kerel over
Samen high as a kite?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef Joezi het volgende:
[..]Kon Yuri het heel goed mee vinden, zijn ook prive goede vrienden
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is je aangepraat, en daar wil je bijhoren, zoals ik al zei al werd het door Tatjana anaal gepresenteerd, dan zou iedereen nog alles en alles afkafferen
Dank voor de info.quote:
Coke feestjes met Jeffrey Wammesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef Joezi het volgende:
[..]Kon Yuri het heel goed mee vinden, zijn ook prive goede vrienden
Mwah, even warmdraaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:18 schreef JeMoeder het volgende:
De volleybaldames beginnen ook niet echt lekker trouwens.
Doet daar die ene mee? Die zo'n youtube sensatie werd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Van die Puerto Ricaanse dames krijg ik het anders wel warm
Kunnen we het ergens nog een keer zien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:21 schreef TUFKAL het volgende:
Gelachen om een rennende Dionne door de NOS gang vandaag.
Nee die was van de Dominicaanse Republiek, Winifer Fernandez.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet daar die ene mee? Die zo'n youtube sensatie werd?
Nee hoor, dit idee is ons aangepraat. We zijn allemaal meelopers. Eigenlijk is de NOS gewoon helemaal prima...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef WSTVLTRN12 het volgende:
Ga eens live sport uitzenden ipv lullen man!!
Op NOS Politiek / Sport is Volleybalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef WSTVLTRN12 het volgende:
Ga eens live sport uitzenden ipv lullen man!!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Reactie Haak: 'Zeker zeker'. Kort en bondig.
De halve finale is morgen(nacht), naar mijn weten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:39 schreef Arcee het volgende:
Volgens Herman de Schermman loopt Dafne Schippers vannacht de halve finale 100 meter, maar da's bulltshit, want moet eerste ronde zijn, toch?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:19 schreef Joezi het volgende:
Zoveel sport, bedankt NOS, kan haast niet kiezen tussen alles, genieten deze spelen
Ja, anderhalf uur voor de finale.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:17 schreef DO2 het volgende:
[..]
De halve finale is morgen(nacht), naar mijn weten.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:35 schreef PippenScottie het volgende:
Terwijl de NOS een docu over Schippers voor de dertiende keer herhaalt, zendt de ZDF Nederlands badminton live uit.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:35 schreef PippenScottie het volgende:
Terwijl de NOS een docu over Schippers voor de dertiende keer herhaalt, zendt de ZDF Nederlands badminton live uit.
Ik verbaas me er allang niet meer om, jammer is het welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:35 schreef PippenScottie het volgende:
Slap excuus natuurlijk. Ze hebben bij de omroep niet van flexibiliteit gehoord?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:43 schreef Pino112 het volgende:
De NOS zendt niks uit om het volgende:
Het is misschien goed om te weten dat een olympische sportdag in Rio meestal zo rond 14.00 uur Nederlandse tijd begint. Voor die tijd kunnen we dus niets live uitzenden.
Waarom kan ZDF dat wel? Dat is gewoon lulkoekquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:43 schreef Pino112 het volgende:
Het is misschien goed om te weten dat een olympische sportdag in Rio meestal zo rond 14.00 uur Nederlandse tijd begint. Voor die tijd kunnen we dus niets live uitzenden.
Die zijn vannacht wel uitgezonden ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:46 schreef kilon het volgende:
Hoe zit het trouwens met beelden van Dorian? Zouden ze die niet rond 3 uur vannacht binnen krijgen? Er is nog niks te vinden.
Maar dat hoeft natuurlijk niet aan de NOS te liggen. Misschien zijn die beelden nog niet vrij gegeven.
de Duitsers kunnen dat welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:43 schreef Pino112 het volgende:
Leuke filmpjes?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:50 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet zo goed wat ze bij de NOS met Erben Wennemars moeten mja.
bbc lijkt me wel wat voor jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:47 schreef Syntix het volgende:
NOS is weer aan het zuigen met zijn baanwielrennen commentator
Yup, schakelen gaat primaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:01 schreef Joezi het volgende:
Vandaag weer een topdag aan het draaien, respect voor de NOS en vooral de mensen achter de schermen die we altijd maar vergeten
Nog afgezien dat ie consequent boten op een verkeerde plek ziet liggen en dan als er overduidelijk zomaar een zilveren medaille wordt verloren het heeft over brons gewonnen te hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:36 schreef Szura het volgende:
Die commentator bij roeien, allejezus wat een graftak
ik ga lekker naar de arena nu, zou jij ook moeten doen als je je zo loopt te ergeren op de NOSquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:34 schreef Syntix het volgende:
Brons met een goud randjedonder op kut NOS
ik vind haar wel lekker maar goed ze gaat zelf voor de vrouwtjesquote:
Eens. Genoeg atletiek nu, zevenkamp MET Nederlanders. Gelukkig zendt Sporza wel uit, maar zou niet hoeven dat we daarnaartoe moeten zappen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:25 schreef Syntix het volgende:
Donder nou eens op met je hockey, vooral tijdens poulewedstrijden
Deze beslissing snap ik ook niet. Als er nou echt iets op het spel stond kon ik het nog begrijpen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eens. Genoeg atletiek nu, zevenkamp MET Nederlanders. Gelukkig zendt Sporza wel uit, maar zou niet hoeven dat we daarnaartoe moeten zappen.
dat snap ik ook totaal nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:35 schreef Aguero het volgende:
En ook weer dezelfde wedstrijd op NPO1 en NPO Sport.
Ook echt ,8quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:54 schreef Pino112 het volgende:
In de rust van hockey beelden van atletiek (niet live), terwijl ze ook de 100m van Bockarie live konden uitzenden.
Zo kom je echt niet aan 14.8u live sport.
* Schippers, Kromowidjojo vannacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:02 schreef Sked het volgende:
Even naar Joep in de Arena.
Dat is pas onzin.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
* Schippers, Kromowidjojo vannacht.
- Ik weet niet of ik dat live kijk, maar ik kijk gelijk 's morgens de samenvatting.
* Het maakt jou niet uit, jij vindt alle sport mooi?
- Ja voor een samenvatting kun je mij altijd wel wakker maken.
Godverdomme
Ik kijk niet, maar dit werd echt gezegd? Jezus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Godverdomme
Ja, dit zei hij serieus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kijk niet, maar dit werd echt gezegd? Jezus.
Hoe ziet een samenvatting van de 100 m er uit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
- Ik weet niet of ik dat live kijk, maar ik kijk gelijk 's morgens de samenvatting.
Godverdomme
Ik had eigenlijk verwacht dat ie het op teletekst zou bekijken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dit zei hij serieus.
Joel Veltman is de naam.
er is nu echt weinig boeiends verder eigenlijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:13 schreef Falco het volgende:
Heej, dat weggooiprogramma met de oervervelende Van Galen is weer eens op TV
haha koningquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Godverdomme
Dat was achterlijk ja. Veltmanquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Godverdomme
Dan is ie bij de NOS aan het juiste adresquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Godverdomme
Oh het was een voetballer, ik dacht de verslaggever.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, dit zei hij serieus.
Joel Veltman is de naam.
De beste 2 secondenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:18 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hoe ziet een samenvatting van de 100 m er uit?
Iemand uit laten praten heeft hij nog nooit gedaan inderdaad.. Fantastische documentairemaker, maar als hij een programma moet leiden met anderen, wordt het stress, paniek, enorme rare overgangen, hakkelen enzovoort..quote:
Jij dacht dat de voetballer de vragen stelt?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh het was een voetballer, ik dacht de verslaggever.
He bah nu herinner je me er idd aan. Over week ofzo zeker weer Studio Voetbal met hem.. Drama.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Iemand uit laten praten heeft hij nog nooit gedaan inderdaad.. Fantastische documentairemaker, maar als hij een programma moet leiden met anderen, wordt het stress, paniek, enorme rare overgangen, hakkelen enzovoort..
Ik heb van de week in de ochtend voor het eerst in 5 jaar ofzo teletekst weer eens aan gezet omdat mijn telefoon in de huiskamer lag en ik nog geen zin had om op te staan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk verwacht dat ie het op teletekst zou bekijken.
Waarom laten ze hem dat doen? Ze hebben iemand met iets meer charisma nodig. Ik zie zelfs Jack nog liever.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:34 schreef RipCity het volgende:
[..]
He bah nu herinner je me er idd aan. Over week ofzo zeker weer Studio Voetbal met hem.. Drama.
Teletekst is er dan ook alleen nog maar voor Ajacieden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb van de week in de ochtend voor het eerst in 5 jaar ofzo teletekst weer eens aan gezet omdat mijn telefoon in de huiskamer lag en ik nog geen zin had om op te staan.
En luie uccies.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Teletekst is er dan ook alleen nog maar voor Ajacieden.
En ook eerst Van Riessen laten zien, en dan zeggen dat even later Ligtlee moest rijden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:41 schreef wimderon het volgende:
Niet weten dat gewichtheffen uit twee onderdelen bestaat en daarna zeggen dat het niet Elis maar Ellis Ligtlee is binnen 5 minuten. Tom en Robin zijn ouderwets in vorm.
Dat met het gewichtheffen was vrij pijnlijk ja. Lees je effe drie seconden in ofzo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:41 schreef wimderon het volgende:
Niet weten dat gewichtheffen uit twee onderdelen bestaat en daarna zeggen dat het niet Elis maar Ellis Ligtlee is binnen 5 minuten. Tom en Robin zijn ouderwets in vorm.
afkloppen nuquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:54 schreef Geo4kant het volgende:
Stel je voor dat Dafne dit overkomt
Komt omdat ze het bijna nooit uitzendenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat met het gewichtheffen was vrij pijnlijk ja. Lees je effe drie seconden in ofzo.
Echt he, alleen in voorbeschouwing op deze OS al 6 keerquote:
De Mart deed het in die DWDD Saluut-show veel beter.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:56 schreef Geo4kant het volgende:
Laat het maar aan de NOS over om zoiets mooi's kapot te maken met kut muziek en cringe worthy teksten
En alle edities de afgelopen 24 jr...nee dat moet 20jr zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt he, alleen in voorbeschouwing op deze OS al 6 keer
Ik heb nog altijd geen enkel moment schietsport op de NOS gezien. Volgens mij wel de enige sport die al geweest is die nog helemaal niet is getoond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Komt omdat ze het bijna nooit uitzenden
Valt boogschieten niet onder 'schietsport' ? Dat is genoeg getoond.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog altijd geen enkel moment schietsport op de NOS gezien. Volgens mij wel de enige sport die al geweest is die nog helemaal niet is getoond.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het voor 2012 nooit heb gezien, maar ik ben dan ook een stukje jonger.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
En alle edities de afgelopen 24 jr.
Nope, schieten en boogschieten zijn twee compleet verschillende disciplines.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Valt boogschieten niet onder 'schietsport' ? Dat is genoeg getoond.
Vorig jaar is z'n Tourshow geflopt en als dank krijgt hij dit snoepreisje aangeboden. Dan doet hij toch wel iets knap.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:58 schreef wimderon het volgende:
Die stukjes met Gert zijn zo pijnlijk. Het enige wat hij doet is vertellen waar hij overal geweest is en dingen vertellen waar je niet voor op locatie hoeft te zijn (starttijden, hoe een wedstrijd verlopen is, verwachtingen).
Ook alleen de wedstrijden met Nederlanders. Net als bij o.a. schermen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Valt boogschieten niet onder 'schietsport' ? Dat is genoeg getoond.
Nee klopt, ik ben het afgelopen half jaar niet veel geweest. Sowieso thuis amper meer een pc aan gezet en op mijn nieuwe werk (alhoewel, na 1,5jr is het niet nieuw meer hè) heb ik er gewoon echt geen tijd voorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het voor 2012 nooit heb gezien, maar ik ben dan ook een stukje jonger.
Ik zie jou niet echt vaak meer op FOK!volgens mij sinds de top 2000 al niet meer gezien.
Zolang je er aan het eind van het jaar maar bent (al heb ik zelf dan een hele zware tentamenperiode dus ik ben er zelf helemaal niet zoveel verwacht ik)quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee klopt, ik ben het afgelopen half jaar niet veel geweest. Sowieso thuis amper meer een pc aan gezet en op mijn nieuwe werk (alhoewel, na 1,5jr is het niet nieuw meer hè) heb ik er gewoon echt geen tijd voor.
Finale van boogschutten ook niet laten zien toch? Vind dat zo matig. Toon je hele toernooi (met NL) tot uitschakeling en daarna geven ze geen fuck meer. Bij boogschieten hadden ze die vijf minuten nog wel kunnen uitzenden..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ook alleen de wedstrijden met Nederlanders. Net als bij o.a. schermen.
Ik denk het wel, het enige is dat ik nog niet weet of ik wel alle dagen tussen kerst en oud en nieuw vrij kan zijn. Zou dan echt voor het eerst in mijn leven zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zolang je er aan het eind van het jaar maar bent (al heb ik zelf dan een hele zware tentamenperiode dus ik ben er zelf helemaal niet zoveel verwacht ik)
Nou, Dione zegt dat we het gaan zien. Met analyse zelfs.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wacht, schoonspringen hebben we ook helemaal nog niet gezien. En daar doet nota bene een Nederlandse mee
Het valt helaas ook vol in de week, 27-30 is allemaal een weekdag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het enige is dat ik nog niet weet of ik wel alle dagen tussen kerst en oud en nieuw vrij kan zijn. Zou dan echt voor het eerst in mijn leven zijn
Jeetje. Wat een feest.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:07 schreef kilon het volgende:
[..]
Nou, Dione zegt dat we het gaan zien. Met analyse zelfs.
Gaat in 2020 wel gebeuren. Want Eurosport heeft dan de rechten en 2 sporten mag de NOS dan niet rechtstreeks uitzenden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:59 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
Zou wat zijn als NOS de 100 meter van Dafne Semi live uit gaat zenden na een kwartier
Er staan dit jaar 10 platen van Spandau Ballet in, hoorde ik.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk het wel, het enige is dat ik nog niet weet of ik wel alle dagen tussen kerst en oud en nieuw vrij kan zijn. Zou dan echt voor het eerst in mijn leven zijn
Net zoals dat ik zojuist iemand op tv hoorde beweren dat mensen de paralympische spelen 'eng' vinden om te kijken...nee lul de behanger, dan moet je het uitzenden op een normale tijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:04 schreef franklop het volgende:
[..]
Finale van boogschutten ook niet laten zien toch? Vind dat zo matig. Toon je hele toernooi (met NL) tot uitschakeling en daarna geven ze geen fuck meer. Bij boogschieten hadden ze die vijf minuten nog wel kunnen uitzenden..
Als ze geen zwemmen en atletiek mogen uitzenden zie ik ze best de rechten niet kopen. Dus denk dat ze een beetje de middensporten kiezen bij Eurosport, die bij een niche extreem populair zijn maar verder niet. Sowieso basketbal.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:07 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Gaat in 2020 wel gebeuren. Want Eurosport heeft dan de rechten en 2 sporten mag de NOS dan niet rechtstreeks uitzenden.
Ik ga natuurlijk wel luisterenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Er staan dit jaar 10 platen van Spandau Ballet in, hoorde ik.
NOS heeft al een sublicentie gekocht voor 2018 en 2020 en daar mochten ze 2 sporten niet live uitzenden. Bij de winterspelen in ieder geval geen ijshockey live,quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ze geen zwemmen en atletiek mogen uitzenden zie ik ze best de rechten niet kopen. Dus denk dat ze een beetje de middensporten kiezen bij Eurosport, die bij een niche extreem populair zijn maar verder niet. Sowieso basketbal.
Ja, waarschijnlijk zijn die sporten dus al besproken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:11 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
NOS heeft al een sublicentie gekocht voor 2018 en 2020 en daar mochten ze 2 sporten niet live uitzenden. Bij de winterspelen in ieder geval geen ijshockey live,
https://derotsmedia.com/2(...)niet-live-op-tv-uit/quote:NOS Sport zendt Paralympische Spelen niet live op tv uit
Vanaf 7 september tot en met 18 september 2016 worden de Paralympische Spelen gehouden in Rio de Janeiro, Brazilië. Het is voor het eerst dat de evenementen plaatsvinden in Zuid-Amerika. In tegenstelling tot de Olympische Spelen zullen er geen live verslagen bij de NOS op televisie te zien zijn, alleen enkele korte samenvattingen gedurende de dag zijn gepland. In totaal minder dan 2 uur per dag.
De Openingsceremonie wordt wel rechtstreeks, op 7 september van 22:55-02:00 uur, uitgezonden op NPO2. In het kader van de Paralympische Spelen zendt de NOS voorafgaand aan de openingsceremonie een documentaire uit over Marlou van Rhijn, de Nederlandse Blade Babe, op woensdag 7 september om 20.30 uur ook op NPO 2.
Gedurende de Paralympische Spelen zijn er doordeweeks korte programma’s gepland op de volgende tijden:
07:40-07:55 NPO1
09:40:09:55 NPO1
12:22-12:55 NPO1
16:38-16:53 NPO1
19:20-19:50 NPO2
In het weekend zijn de volgende programma’s gepland:
Zaterdag
08:15-09:00 NPO1
13:15-13:30 NPO1
Zondag
08:50-09:25 NPO1
Echt kansloosquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:12 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://derotsmedia.com/2(...)niet-live-op-tv-uit/
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vandaar dat je van golf nu ook niks ziet zeker. Teveel handicaps...
hele dag op de stream. Aangezien Pieters er goed voor staat zullen de Belgen morgen wel veel uitzenden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Grappigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kan hier prima mee leven hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:19 schreef Madhouse11 het volgende:
De maniertjes van Nadal of de Zwitserse Bitchvolleybalsters.....
Ik had een andere keuze gemaakt
Hebben ze vandaag ook al gedaan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:18 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
hele dag op de stream. Aangezien Pieters er goed voor staat zullen de Belgen morgen wel veel uitzenden.
Ik snap niet waarom het niet live kan, begin gewoon met de wedstrijden van de Nederlanders.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Grappig. Dit soort reacties blijven dus als het nergens wordt uitgezonden op de Nederlandse TV.
Uhhuh. Maar dit is t zo goed als NPO1 topic.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:18 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
hele dag op de stream. Aangezien Pieters er goed voor staat zullen de Belgen morgen wel veel uitzenden.
Het is heel vaak geprobeerd maar 9 van de 10 wedstrijden zijn gewoon niet spannend en als het niet spannend is kijkt er niemand, als er niemand kijkt gaat de NOS het niet live uitzenden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom het niet live kan, begin gewoon met de wedstrijden van de Nederlanders.
En dan hoeft het wat mij betreft niet eens continu op Ned1.
Ik weet dat er bij PinoLuna thuis een nogal lyrische stemming heerst over de paralympische sporten, maar ik moet zeggen dat het mij ook niet echt trekt. Heel knap dat je dat kunt gezien je achtergrond, maar het zijn sporten waar men wel nog minder affiniteit mee heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Grappig. Dit soort reacties blijven dus als het nergens wordt uitgezonden op de Nederlandse TV.
Het tijdverschil breekt nu ook op denk ik. Mensen staan wel op vannacht voor Dafne, maar voor Marlou is die wil er toch minder.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat er bij PinoLuna thuis een nogal lyrische stemming heerst over de paralympische sporten, maar ik moet zeggen dat het mij ook niet echt trekt. Heel knap dat je dat kunt gezien je achtergrond, maar het zijn sporten waar men wel nog minder affiniteit mee heeft
En ja door het uit te zenden kun je dat verbeteren, maar dan nog heeft het nooit de status van de olympische spelen zelf. Daarnaast is het niet in de vakantie. Er spreekt veel in het nadeel van deze spelen, niet alleen de NOS. Maar ja, Sydney zonden ze ook gewoon volledig live uit en dat was ook in september.
Het probleem door de vereisten die er zijn (niet negatief bedoeld, het is gewoon zo dat iemand zonder bepaalde handicap niet mee kan doen) is dat het niveauverschil zoveel groter is. Dus veel minder interessant.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:23 schreef Remzz het volgende:
[..]
Het is heel vaak geprobeerd maar 9 van de 10 wedstrijden zijn gewoon niet spannend en als het niet spannend is kijkt er niemand, als er niemand kijkt gaat de NOS het niet live uitzenden.
Ik kijk de Giro,Tour op sporza. Het EK voetbal op sporza en de BBC. De NOS is gewoon heel slecht dat is al jaren bekend.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Uhhuh. Maar dit is t zo goed als NPO1 topic.
Ik ben niet zo lyrisch. Minachting van de sporter én de kijker, want het boeit de NOS natuurlijk weer niet.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet dat er bij PinoLuna thuis een nogal lyrische stemming heerst over de paralympische sporten, maar ik moet zeggen dat het mij ook niet echt trekt. Heel knap dat je dat kunt gezien je achtergrond, maar het zijn sporten waar men wel nog minder affiniteit mee heeft
En ja door het uit te zenden kun je dat verbeteren, maar dan nog heeft het nooit de status van de olympische spelen zelf. Daarnaast is het niet in de vakantie. Er spreekt veel in het nadeel van deze spelen, niet alleen de NOS. Maar ja, Sydney zonden ze ook gewoon volledig live uit en dat was ook in september.
Het is daar 8 uur later dat wordt weer 2 weken vakantie opnemen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:25 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het tijdverschil breekt nu ook op denk ik. Mensen staan wel op vannacht voor Dafne, maar voor Marlou is die wil er toch minder.
Maar dat gaat in Tokyo ook niet beter worden.
Ja ik moet dat toch beter plannen idd...ik ben nu precies de 2 weken tussen de OS en de PS vrijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:29 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Het is daar 8 uur later dat wordt weer 2 weken vakantie opnemen.
Is de periode al bekend voor 2020? Want Sydney en Seoul waren in september/oktober.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:29 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Het is daar 8 uur later dat wordt weer 2 weken vakantie opnemen.
Games Planquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Is de periode al bekend voor 2020? Want Sydney en Seoul waren in september/oktober.
edit: oh en 2008 weer niet natuurlijk dus zegt niet zoveel.
Eigenlijk 2 weken eerder dan nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ok, thnx! Vergelijkbaar dus.
Nu van 05:00 tot 14:00 geen sport.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:32 schreef Uccie het volgende:
aldus: https://tokyo2020.jp/en/games/plan/
Ik denk dat ze daar nog even over aan het nadenken zijn.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:36 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Nu van 05:00 tot 14:00 geen sport.
Hoe zit dat dan in 2020, of nog niet bekend?
Ze beginnen om 17.00 en gaan door tot 8.00quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:36 schreef ZwevendToetsenbord het volgende:
[..]
Nu van 05:00 tot 14:00 geen sport.
Hoe zit dat dan in 2020, of nog niet bekend?
Eigenlijk vrij normaal. Sydney en Seoul waren uitschieters, Athene ook iets later in augustus.quote:
Dat lijkt me sterk. Dan beginnen we daar om middernacht en eindigen in de vroege middag.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:38 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Ze beginnen om 17.00 en gaan door tot 8.00
Net als in Peking 2008 dus.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar nog even over aan het nadenken zijn.
Maar mijn Japanse collega's zijn meestal tot onze lunchtijd bereikbaar en dan gaan ze naar huis, dus ik vermoed dat er juist in de avond en begin van de nacht niets is. Wat tijdtechnisch voor ons gewoon kut is.
Ik bedoel de Nederlandse tijd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Dan beginnen we daar om middernacht en eindigen in de vroege middag.
Ik verwacht dat de sportdag juist om een uur of 3 s'nachts begint.
Ja, tot 2022 is het afzien. Hopelijk daarna weer gewoon een beetje in de buurt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net als in Peking 2008 dus.
Kans dat dan de zwemfinales 's ochtends zijn Japanse tijd, dus bij ons snachts.
Je heb gelijk dus 03.00 tot 16.00 ongeveerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Dan beginnen we daar om middernacht en eindigen in de vroege middag.
Ik verwacht dat de sportdag juist om een uur of 3 s'nachts begint.
perfect voor alle werklozen en zzp'ers en thuiswerkers!quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:47 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Je heb gelijk dus 03.00 tot 16.00 ongeveer
Nee, ik dacht dat het een onderonsje was tussen de studio en de verslaggever.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:34 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij dacht dat de voetballer de vragen stelt?
Ik vind zeker dat ze wat meer live zouden mogen vertonen. Maar ik vind je reactie echt heel erg overdreven. Het gaat er in deze helemaal niet alleen maar om dat mensen het niet willen zien omdat het gehandicapten etc zijn. Maar vooral omdat heel veel mensen alleen de topsport willen zien (of de competities binnen eigen land).quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 20:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo lyrisch. Minachting van de sporter én de kijker, want het boeit de NOS natuurlijk weer niet.
Ik neem aan dat Van Dam ook gewoon in Nederland zit?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:11 schreef Montov het volgende:
Binnen de minuut een herhaling omdat de commentator er niets over kan vertellen.
Ga dan die gast op de bank gelijk commentaar geven.
Opmerkelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:11 schreef Montov het volgende:
Binnen de minuut een herhaling omdat de commentator er niets over kan vertellen.
Ga dan die gast op de bank gelijk commentaar geven.
Hij zegt echt alleen maar wat over de scores inderdaadquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:11 schreef Pino112 het volgende:
Ronald van Dam zegt niks over de kwaliteit van de sprong, hij kan er niks van. Zegt zelfs niets over waarom het water groen is.
Waarom zet je dan niet naast Van Dam die jongen die nu in de studio zit en laat die mee het commentaar doen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Dam weet helemaal NIETS over schoonspringen natuurlijk. Debiele commentaarkeuze.
De NOS heeft geen enkele commentator die iets van schoonspringen weet, en wat overigens voor wel meer sporten geldt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van Dam weet helemaal NIETS over schoonspringen natuurlijk. Debiele commentaarkeuze.
Ik snap de willekeur aan co-commentatoren ook niet echt. Waarom bij judo en volleybal wel (los van de kwaliteiten daarvan|), terwijl je daar al een goede commentator hebt. En dan bij andere sporten ziet iemand alleen, die zelf eigenlijk geen commentator voor die sport is.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:13 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Waarom zet je dan niet naast Van Dam die jongen die nu in de studio zit en laat die mee het commentaar doen?
Of eigenlijk net de scene ervoor.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:13 schreef Cee het volgende:
Hup, 1 sprong laten zien van de Nederlandse en weer terug naar de studio om te ouwehoeren en dingen te debiliseren. Want de competitie doet er niet toe.
Het is alsof ze aankondigen The Godfather uit te zenden en dan alleen de scène met de paardenkop laten zien.
Ze was een talent maar is op dat niveau blijven hangen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:18 schreef Pino112 het volgende:
Dione kan ook echt he-le-maal niks.
Polyvalentquote:Ronald van Dam Media Producties is het éénmansbedrijf van sportjournalist Ronald van Dam. Ronald (50) is – om in sportjargon te blijven – een polyvalente speler, oftewel: iemand die veel verschillende dingen goed kan, een zeldzaamheid in medialand.
Allereerst is hij een zeer ervaren sportcommentator, gespecialiseerd in Amerikaanse sporten en motorische sporten. Maar Ronald is ook een bekwaam presentator van teampresentaties, open dagen en andere evenementen. Schrijvend houdt hij zich vooral bezig met columns, interviews en verhalen voor magazines en websites. Ronald mag alle grote sportzenders in Nederland (NOS Sport, Ziggo Sport, Fox Sports en Eurosport) tot zijn opdrachtgevers rekenen.
In dit geval snap ik het nog wel, omdat nu de race van Ligtlee is.quote:
Had ook op NOS Sport / Politiek gekundquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
In dit geval snap ik het nog wel, omdat nu de race van Ligtlee is.
NOS is goed in rekenenquote:De finale van het keirin-toernooi voor de vrouwen staat gepland om 22.33 uur. Kan Elis Ligtlee voor het vijfde Nederlandse goud zorgen?
Die zetten ze sowieso niet echt goed in. Bovendien wordt die bijna alleen maar gebruikt voor teamsport.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Had ook op NOS Sport / Politiek gekund
Al die medailles met gouden randje, zorgen uiteindelijk voor een extra gouden medaille. Soort judo, waar twee yuko's een waza-ari worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Goud van Dafne hebben ze al ingecalculeerd.
Zeg maar gerust "niet goed in".quote:
Dacne is het dan he.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zou toch bijna expres Daphne schrijven iedere keer.
KPN, Ziggo en Canal Ditigaal i.i.g. Ik snap ook niet waarom ze het niet ook voor andere sporten gebruiken dan de teams, maar dat schijnt ook met geld te maken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeg maar gerust "niet goed in".
Voor de duidelijkheid, dat kanaal is toch voor iedereen met digitale tv te zien? Of is dat b.v. bij KPN niet te zien?
Ja dat was makkelijk natuurlijk met die 9 roeimedailles met gouden randjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al die medailles met gouden randje, zorgen uiteindelijk voor een extra gouden medaille. Soort judo, waar twee yuko's een waza-ari worden.
KPN heeft het ook. Maar als je het niet hebt mis je er weinig aan in dit geval.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zeg maar gerust "niet goed in".
Voor de duidelijkheid, dat kanaal is toch voor iedereen met digitale tv te zien? Of is dat b.v. bij KPN niet te zien?
Ja. Dat is een beetje hetzelfde als Gert die elke dag daar nutteloze dingen staat te vertellen en daarvoor naar Rio is gestuurd.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:58 schreef TargaFlorio het volgende:
Ronald van Dam heeft dus 1 sprong mogen becommentariëren?
Je mist het alleen als je een hele teamsport partij van NL wilt zien, terwijl er op dat moment wat anders is. Maar uiteindelijk zie je climax van die wedstrijden alsnog wel op NPO1. Waardoor ze op dat moment op beide kanalen hetzelfde uitzenden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 21:59 schreef Cee het volgende:
[..]
KPN heeft het ook. Maar als je het niet hebt mis je er weinig aan in dit geval.
Die zit in een stoffige bezemkast op het mediapark in Hilversum.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:03 schreef Cee het volgende:
Wat zit die commentator raar te snuiven en praten.
Vergeet niet om elf uur de samenvattingen van de eredivisie he. Dus tot twaalf uur geen live sport.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:11 schreef kilon het volgende:
Jezus..
Dit wordt nog erger dan normaal. En gaan ze dit nou uitzenden tijdens de keirin finale? Oh, dat laten ze toch nog wel zien.
Dat weet iedereen denk ik wel.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:26 schreef aveenhuijsen het volgende:
Via nos.nl op het internet kun wel aardig wat zappen tussen de kanalan en live streams.
Ah ok. Geen probleem. Overigens werkt de site die user hole1988 heeft opgezet zelfs nog beter. Wel in chrome gebruiken dan.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:32 schreef aveenhuijsen het volgende:
[..]
Excuses, mijn vader kwam ermee en het gaat hier zo snel....................![]()
![]()
Bedankt ziet er fraai uitquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 22:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah ok. Geen probleem. Overigens werkt de site die user hole1988 heeft opgezet zelfs nog beter. Wel in chrome gebruiken dan.
http://hole1988.nl/websites/os2016/
Nee. Daar mag je het heilige Eredivisievoetbal niet voor onderbreken.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Zorro het volgende:
Is er iemand hier die er vertrouwen in heeft dat de NOS live bij de huldiging van Ligtlee is?
Ik acht de kans net zo groot als de kans dat een Rus een medaille wint bij atletiek.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Zorro het volgende:
Is er iemand hier die er vertrouwen in heeft dat de NOS live bij de huldiging van Ligtlee is?
En wel beloven dat ze er naar zullen schakelen wanneer de uitreiking is ..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:21 schreef kilon het volgende:
Misschien dat ze nog inschakelen net op tijd voor alleen het goud ophangen? Want dat telt alleen maar natuurlijk
the beeb is er wel. Nu.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:00 schreef Zorro het volgende:
Weet ik, een heel eerlijk vind ik die huldigingen niet zo boeiend, maar dat beloven van de NOSquote:
"we gaan nu live kijken naar de huldiging"quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd hoe de NOS zich hieruit gaat lullen.
Voetbal gaat boven allesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:25 schreef Fylax het volgende:
Ben benieuwd hoe de NOS zich hieruit gaat lullen.
Samenvatting ook nog ipv live...quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:27 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Voetbal gaat boven alles
sorry jongens
Voetbal op je neus jong vuilakquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 23:31 schreef Specularium het volgende:
Pleur eens lekker op met je voetbal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |