het staat nog steeds niet op 101....quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:11 schreef kilon het volgende:
Dat het goud van Dorian niet live te zien is op NOS snap ik. Dat nu eredivisie bezig is, ok.
Maar dat het niet op nos.nl komt te staan is wel schande.
Hij moet nog een wedstrijd sjon, goud is niet binnen malle babbequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:11 schreef kilon het volgende:
Dat het goud van Dorian niet live te zien is op NOS snap ik. Dat nu eredivisie bezig is, ok.
Maar dat het niet op nos.nl komt te staan is wel schande.
Inderdaad de gunfactorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Dorian
Sowieso komt die ook als een spontane chille kerel over
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:13 schreef Geo4kant het volgende:
Dorian
Sowieso komt die ook als een spontane chille kerel over
Samen high as a kite?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef Joezi het volgende:
[..]Kon Yuri het heel goed mee vinden, zijn ook prive goede vrienden
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:06 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is je aangepraat, en daar wil je bijhoren, zoals ik al zei al werd het door Tatjana anaal gepresenteerd, dan zou iedereen nog alles en alles afkafferen
Dank voor de info.quote:
Coke feestjes met Jeffrey Wammesquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef Joezi het volgende:
[..]Kon Yuri het heel goed mee vinden, zijn ook prive goede vrienden
Mwah, even warmdraaien.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:18 schreef JeMoeder het volgende:
De volleybaldames beginnen ook niet echt lekker trouwens.
Doet daar die ene mee? Die zo'n youtube sensatie werd?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Van die Puerto Ricaanse dames krijg ik het anders wel warm
Kunnen we het ergens nog een keer zien?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:21 schreef TUFKAL het volgende:
Gelachen om een rennende Dionne door de NOS gang vandaag.
Nee die was van de Dominicaanse Republiek, Winifer Fernandez.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Doet daar die ene mee? Die zo'n youtube sensatie werd?
Nee hoor, dit idee is ons aangepraat. We zijn allemaal meelopers. Eigenlijk is de NOS gewoon helemaal prima...quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef WSTVLTRN12 het volgende:
Ga eens live sport uitzenden ipv lullen man!!
Op NOS Politiek / Sport is Volleybalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef WSTVLTRN12 het volgende:
Ga eens live sport uitzenden ipv lullen man!!
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
Reactie Haak: 'Zeker zeker'. Kort en bondig.
De halve finale is morgen(nacht), naar mijn weten.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:39 schreef Arcee het volgende:
Volgens Herman de Schermman loopt Dafne Schippers vannacht de halve finale 100 meter, maar da's bulltshit, want moet eerste ronde zijn, toch?
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:19 schreef Joezi het volgende:
Zoveel sport, bedankt NOS, kan haast niet kiezen tussen alles, genieten deze spelen
Ja, anderhalf uur voor de finale.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:17 schreef DO2 het volgende:
[..]
De halve finale is morgen(nacht), naar mijn weten.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:35 schreef PippenScottie het volgende:
Terwijl de NOS een docu over Schippers voor de dertiende keer herhaalt, zendt de ZDF Nederlands badminton live uit.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:35 schreef PippenScottie het volgende:
Terwijl de NOS een docu over Schippers voor de dertiende keer herhaalt, zendt de ZDF Nederlands badminton live uit.
Ik verbaas me er allang niet meer om, jammer is het welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:35 schreef PippenScottie het volgende:
Slap excuus natuurlijk. Ze hebben bij de omroep niet van flexibiliteit gehoord?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:43 schreef Pino112 het volgende:
De NOS zendt niks uit om het volgende:
Het is misschien goed om te weten dat een olympische sportdag in Rio meestal zo rond 14.00 uur Nederlandse tijd begint. Voor die tijd kunnen we dus niets live uitzenden.
Waarom kan ZDF dat wel? Dat is gewoon lulkoekquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:43 schreef Pino112 het volgende:
Het is misschien goed om te weten dat een olympische sportdag in Rio meestal zo rond 14.00 uur Nederlandse tijd begint. Voor die tijd kunnen we dus niets live uitzenden.
Die zijn vannacht wel uitgezonden ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:46 schreef kilon het volgende:
Hoe zit het trouwens met beelden van Dorian? Zouden ze die niet rond 3 uur vannacht binnen krijgen? Er is nog niks te vinden.
Maar dat hoeft natuurlijk niet aan de NOS te liggen. Misschien zijn die beelden nog niet vrij gegeven.
de Duitsers kunnen dat welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:43 schreef Pino112 het volgende:
Leuke filmpjes?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 13:50 schreef TLC het volgende:
Ik snap niet zo goed wat ze bij de NOS met Erben Wennemars moeten mja.
bbc lijkt me wel wat voor jouquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 15:47 schreef Syntix het volgende:
NOS is weer aan het zuigen met zijn baanwielrennen commentator
Yup, schakelen gaat primaquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:01 schreef Joezi het volgende:
Vandaag weer een topdag aan het draaien, respect voor de NOS en vooral de mensen achter de schermen die we altijd maar vergeten
Nog afgezien dat ie consequent boten op een verkeerde plek ziet liggen en dan als er overduidelijk zomaar een zilveren medaille wordt verloren het heeft over brons gewonnen te hebben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:36 schreef Szura het volgende:
Die commentator bij roeien, allejezus wat een graftak
ik ga lekker naar de arena nu, zou jij ook moeten doen als je je zo loopt te ergeren op de NOSquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 16:34 schreef Syntix het volgende:
Brons met een goud randjedonder op kut NOS
ik vind haar wel lekker maar goed ze gaat zelf voor de vrouwtjesquote:
Eens. Genoeg atletiek nu, zevenkamp MET Nederlanders. Gelukkig zendt Sporza wel uit, maar zou niet hoeven dat we daarnaartoe moeten zappen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:25 schreef Syntix het volgende:
Donder nou eens op met je hockey, vooral tijdens poulewedstrijden
Deze beslissing snap ik ook niet. Als er nou echt iets op het spel stond kon ik het nog begrijpen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eens. Genoeg atletiek nu, zevenkamp MET Nederlanders. Gelukkig zendt Sporza wel uit, maar zou niet hoeven dat we daarnaartoe moeten zappen.
dat snap ik ook totaal nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:35 schreef Aguero het volgende:
En ook weer dezelfde wedstrijd op NPO1 en NPO Sport.
Ook echt ,8quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 17:54 schreef Pino112 het volgende:
In de rust van hockey beelden van atletiek (niet live), terwijl ze ook de 100m van Bockarie live konden uitzenden.
Zo kom je echt niet aan 14.8u live sport.
* Schippers, Kromowidjojo vannacht.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:02 schreef Sked het volgende:
Even naar Joep in de Arena.
Dat is pas onzin.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 19:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
* Schippers, Kromowidjojo vannacht.
- Ik weet niet of ik dat live kijk, maar ik kijk gelijk 's morgens de samenvatting.
* Het maakt jou niet uit, jij vindt alle sport mooi?
- Ja voor een samenvatting kun je mij altijd wel wakker maken.
Godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |