Stel je niet zo aanquote:
Ja kom op zeg. Slaat nergens opquote:
Is gewoon standaard programmering hoorquote:
Ja dat slaat nergens op vind ik. Is nu al een kwartiert bezig. Doe gewoon kleine samenvatting om vijf uur na Rio ofzo pffquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is gewoon standaard programmering hoorNet als het journaal tussendoor
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op vind ik. Is nu al een kwartiert bezig. Doe gewoon kleine samenvatting ik vijf uur na Rio ofzo pff
Eredivisie is boeiender dan Rioquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat slaat nergens op vind ik. Is nu al een kwartiert bezig. Doe gewoon kleine samenvatting om vijf uur na Rio ofzo pff
Nee, niet echt.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eredivisie is boeiender dan Rio
Hoe was Jong Ajax?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nauwelijks iets gezien van die Olympische Spelen, zal allemaal wel.
Voetbalgenot
Ik zit eigenlijk gewoon te wachten tot 26 augustus, Grand Prix van Belgiequote:
Spagodquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk gewoon te wachten tot 26 augustus, Grand Prix van Belgie
Mwah. OS is echt uniek. Kijk daar echt naar uit. Vind het leuk dat seizoen weer begint hoor, maar 2 weken OS gaat voorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nauwelijks iets gezien van die Olympische Spelen, zal allemaal wel.
Voetbalgenot
Formule 1 is fucking saai manquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk gewoon te wachten tot 26 augustus, Grand Prix van Belgie
Ik ga atletiek wel meepakken, maar veel sporten boeien me ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah. OS is echt uniek. Kijk daar echt naar uit. Vind het leuk dat seizoen weer begint hoor, maar 2 weken OS gaat voor
Nee, maar volgend jaar misschien wel, hoop dat ik kan sparen voor een goede stand. Als ik bij Eau Rouge kan zitten zou ik zoooo blij zijnquote:
3e plekquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga atletiek wel meepakken, maar veel sporten boeien me ook niet zoveel.
En ik kijk erg uit naar het nieuwe seizoen van Ajax, zeker met Traorégod erbij
Wasda?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee, maar volgend jaar misschien wel, hoop dat ik kan sparen voor een goede stand. Als ik bij Eau Rouge kan zitten zou ik zoooo blij zijn
Sommige races wel ja, Baku was kut dit jaar, maar Monaco, Spanje, Canada en Hockenheim waren leuke races. En Singapore en Maleisië krijgen we nogquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Formule 1 is fucking saai man
Vitesse wordt 2equote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Minimaal 2e.
Alleen PSV kan boven Ajax eindigen.
Die beroemde bocht die een heuvel op gaatquote:
Ze rijden de hele tijd maar rondjes.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Sommige races wel ja, Baku was kut dit jaar, maar Monaco, Spanje, Canada en Hockenheim waren leuke races. En Singapore en Maleisië krijgen we nog
Oh ja, dat is vet ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die beroemde bocht die een heuvel op gaat
Nee de Eredivisie is spannendquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze rijden de hele tijd maar rondjes.
Alleen als er iemand crasht is er iets van spanning.
Ziet er wel spectaculair uit ja. Ben benieuwd wat Maxje er gaat doenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Featuring Old Boy Fernando
Niks spannenders dan een slechte bandenstrategie.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee de Eredivisie is spannendAls het je een fuck zou interesseren zie je dat het verdomde close kan zijn, veel leuke gevechten
Denk aan bandenstrategieen die volledig fout kunnen gaan. Ik vind dat gewoon leuk
Hoe warm zegt de thermostaat dat het is?quote:
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nee de Eredivisie is spannendAls het je een fuck zou interesseren zie je dat het verdomde close kan zijn, veel leuke gevechten
Denk aan bandenstrategieen die volledig fout kunnen gaan. Ik vind dat gewoon leuk
weet niet, dan moet ik opstaan wehhhhhhh '(quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe warm zegt de thermostaat dat het is?
[..]
Ieder zijn ding.
Vind het zelf tergend saai. Net als de marathon.
Of hele etappes van de tour.
Aww.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
weet niet, dan moet ik opstaan wehhhhhhh '(
Wel als de band klapt!quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niks spannenders dan een slechte bandenstrategie.
hoe lang duurt dat?quote:
ja heb ook dekentjeequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Aww.
Het is hier wel aangenaam warm, zoals altijd.
Lekker met dekentje en kaarsjes.
Nu nog pizza maken?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoe lang duurt dat?
[..]
ja heb ook dekentjeeen ga pizza maken
en mezelf verwennen, wanne kut dag. Niet echt reden
Klinkt allemaal niet echt spannend.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh okequote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Binnen een aantal minuten zou je het warmer moeten krijgen.
jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu nog pizza maken?
Wat ga je er allemaal op doen?
Loka wilde ook pizza maken, maar zo wispelturig he. Iedere dag wilde ze weer iets anders.
ik lig lekker onder een dekentjequote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klinkt allemaal niet echt spannend.
Maar ieder moet genieten van wat hij leuk vind.
ja ik nu ook, gezelligquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:32 schreef supersof het volgende:
[..]
ik lig lekker onder een dekentje
zenden ze het constant uit? Want ben film gaan kijken omdat ik boos ben op npo1quote:
Wanneer begint school weer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh oke
[..]
jamn ritme is helemaal verneukt. Slaap 5/6 uurtjes BWAHAHA, en avond eten atlijd zo laaaaaaaaaaaaaaat.
Als school begint ga ik wel weer normaal doen
Geen idee.. Nu al paar minuten, Nederland Puerto Rico.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
zenden ze het constant uit? Want ben film gaan kijken omdat ik boos ben op npo1
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Het is hier vuurwerkfestival, Sof zou denken dat er een aanslag bezig was.![]()
weetnie, 30ste eerste afspraakquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer begint school weer?
[..]
Geen idee.. Nu al paar minuten, Nederland Puerto Rico.
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:34 schreef supersof het volgende:
[..]
zenden ze het constant uit? Want ben film gaan kijken omdat ik boos ben op npo1
Oké heb het weer aan gezetquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wanneer begint school weer?
[..]
Geen idee.. Nu al paar minuten, Nederland Puerto Rico.
Heb je het al warmer?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:34 schreef Crack_ het volgende:
Het is hier vuurwerkfestival, Sof zou denken dat er een aanslag bezig was.![]()
ennn weg..quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Oké heb het weer aan gezet
Dankje ks
bahquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
Ik heb al drie dagen niet gedoucht
Dat gebeurt me echt nooit
Ik ook, vakantie jwz. Ben ook sinds woensdagavond niet meer uit huis geweest.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
NL is toch al doorquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
Oh mijn god
Meeeeen je dit
Fucking wielrennen nu ik weer ga kijken
hoe vaak douche jij?quote:
ja wel beetje heyquote:
GADVEDAMME SOF DOE NORMAAL, wil je bonnie niet van je afspoelen ofzo?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:36 schreef supersof het volgende:
maakt toch niet uitquote:
hahahhaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja wel beetje hey
[..]
GADVEDAMME SOF DOE NORMAAL, wil je bonnie niet van je afspoelen ofzo?
Wielrennen mogen ze echt afschaffen ja.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:37 schreef supersof het volgende:
Oh mijn god
Meeeeen je dit
Fucking wielrennen nu ik weer ga kijken
Jawel. prioriteit hequote:
ik normaal ookquote:
ik bedoel dat het niet uit maakt dat ik het dan nog steeds wil kijkenquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jawel. prioriteit hebaanwielrennen is weer medailles.
NL in K-O-fase van volleybal zul je wel zien dat er meer live is
Oh zo jaquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
ik bedoel dat het niet uit maakt dat ik het dan nog steeds wil kijken
inderdaadquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen mogen ze echt afschaffen ja.
nee werkt niet goedquote:
'quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snap mensen niet die al die etappes gaan kijken
gras wat groeit is nog spannender
Wielrennen is wel leuk voor op de achtergrond.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
'
Vlakke etappes ben ik wel mee eens ja. Maar klimetappes zijn nice manEn dan iedereen vies risico nemen in de afdaling. Dat is gewoon spannend hoor
dat heb ik met voetbalquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
snap mensen niet die al die etappes gaan kijken
gras wat groeit is nog spannender
Leugens, jullie hebben helemaal geen seksquote:
Daarom.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Leugens, jullie hebben helemaal geen seks
hey babequote:
Ik ga het ook proberenquote:
quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey babe
[..]
Ik ga het ook proberen
Nee hoef niet meer, moet morgen acht uur werken dus zo maar slaapje.quote:
Welterusten dan maar.quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee hoef niet meer, moet morgen acht uur werken dus zo maar slaapje.
Vervelendquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik heb tot godverdomme 12 september vakantie help
kom keertje chillen in den Haagquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
heerlijkquote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:41 schreef Opsonisatie het volgende:
oh al zo ver?quote:Op vrijdag 12 augustus 2016 23:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Welterusten dan maar.
Ik ga kijken of ik Game of Thrones eindelijk uit kan lezen.
ik ben oersaaiquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
begin eens een interessant onderwerp dan
quote:
Nooooooooo Wanneer ga je een nieuwe telefoon halen dan?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb nog steeds geen pokémon gespeeld
Euh, ja over één jaar en paar maanden ofzoiets was het..quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
[..]
Nooooooooo Wanneer ga je een nieuwe telefoon halen dan?
Eerste boek pas hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh al zo ver?
heb nu twee gekookte eitjes nomnom
ja en catelynquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste boek pas he
k kom er niet doorheen. Veel vervelende hoofdstukken, zoals de Sansa stukken.
ohh, jammerr.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste boek pas he
k kom er niet doorheen. Veel vervelende hoofdstukken, zoals de Sansa stukken.
game of thrones bijv tochquote:
ja is beperkt tot dat soort dingetjesquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohh, jammerr.
Ja eerste boek zo lang geleden joh
[..]
game of thrones bijv toch
Die gaan wel.quote:
ik haat catelynquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die gaan wel.
Arya, ook kut om te lezen.
De Dany hoofdstukken vallen mee gelukkig.
Slechter dan de serie kan het niet worden.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik haat catelyn
Dany gaat in latere boeken echt tenenkrommend worden
Oh dat is wel pittigquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Euh, ja over één jaar en paar maanden ofzoiets was het..
storm of swords en clash of Kings is beste. Daarna wordt het best langdradig. Heel veel worldbuilding en plot ligt stilquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 00:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Slechter dan de serie kan het niet worden.
Dat komt doordat ik zo leuk en lief voor je ben.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is zo veel bij me geweest deze vakantie, dat nu ze weg is, ik haar iedere avond zoek in mijn slaap.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka is zo veel bij me geweest deze vakantie, dat nu ze weg is, ik haar iedere avond zoek in mijn slaap.
De liefde hierquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat komt doordat ik zo leuk en lief voor je ben.
Doe niet zo jaloersquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Ga ergens anders schattig doen bahbah![]()
waarom negeer je mijquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Is goed, ik stop wel met posten.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
Zullen wij anders schattig gaan doen?quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:16 schreef Opsonisatie het volgende:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zullen wij anders schattig gaan doen?
Ik kijk geen pulpquote:
Jij bent vast leuk op feestjesquote:
pas op dat de kinderlokkers jou niet gaan ontvoerebquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Even rondje pokemon vangen
akajointjerokendoei
Jazekerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jij bent vast leuk op feestjes
Ik kom je opzoeken hoorquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mwoehahah
[..]
Gedraag je niet als een wijf
ik ben wie ik ben met mijn handicapquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mwoehahah
[..]
Gedraag je niet als een wijf
hmmmm mkayquote:
Hoe gaat je tinderlevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben wie ik ben met mijn handicap
rustig. Geen tijd voor toch..IK HEB GEEN VAKANTIEquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hmmmm mkay
[..]
Hoe gaat je tinderleven
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hmmmm mkay
[..]
Hoe gaat je tinderleven
Wat ben jij gefrustreerd zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rustig. Geen tijd voor toch..IK HEB GEEN VAKANTIE
valt het zo op¿quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben jij gefrustreerd zeg
mortaxx doet irritant omdat hij jouw aandacht wil pfffquote:
ben bang van nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
mortaxx doet irritant omdat hij jouw aandacht wil pfff
Ja hij doet raar hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben bang van niet
of hij houdt z'n hard to get act wel heel lang vol
opso en VA ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
hij doet nu een soort paringsdansje met opso in dit topic
sinds hij die eerste reis ging doen naar zuid amerika is hij heel erg veranderdquote:
hij is raarquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar faxie probeert ook bij opso
lastig al die verhoudingen
ja vind ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sinds hij die eerste reis ging doen naar zuid amerika is hij heel erg veranderd
waarom geef je pax valse hoopquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
mortaxx doet irritant omdat hij jouw aandacht wil pfff
ik heb daar mezelf ontdektquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sinds hij die eerste reis ging doen naar zuid amerika is hij heel erg veranderd
dat doe jijquote:
jawel je doet onzeker zodat pax je weer aandacht kan gevenquote:
Ik kwam een securitybedrijf tegen bij een leegstaand pand en ze begonnen allemaal vragen te stellen wat ik aan het doen was, ik vertelde dat ze dat niet zoveel aangaat en toen wilden ze mijn legitimatie zien. Toen ik ze vroeg om te laten zien dat ze daartoe bevoegd zijn hielden ze meteen opquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
pas op dat de kinderlokkers jou niet gaan ontvoereb
Stoer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam een securitybedrijf tegen bij een leegstaand pand en ze begonnen allemaal vragen te stellen wat ik aan het doen was, ik vertelde dat ze dat niet zoveel aangaat en toen wilden ze mijn legitimatie zien. Toen ik ze vroeg om te laten zien dat ze daartoe bevoegd zijn hielden ze meteen op
Gewoon een paar kneusjes van een beveiligingsteam, kom nou. Ik sta niet op de grond van degene die ze heeft ingehuurd, dus bakkes
hij was er niet eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel je doet onzeker zodat pax je weer aandacht kan geven
Ik ga mijn arische genen niet verneuken hoor, ik val niet voor niets op blond.quote:
Vooral dat laatste stukje is niet hoe ik tegen ze praatte hoor, is meer hoe ik dachtquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:06 schreef supersof het volgende:
Word gek van die wielrenners
Zo saai
Ik zette het net even aan en toen zag ik dat gefietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:06 schreef supersof het volgende:
Word gek van die wielrenners
Zo saai
Baanwielrennen is totaal iets anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds Armstrong is het niets meer aan
Het is de drugs die je nekt, kijk maar naar Armstrongquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zette het net even aan en toen zag ik dat gefiets
Meteen weggezapt, word je toch niet gezond van
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Baanwielrennen is totaal iets anders natuurlijk.
Al is wielrennen sowieso de mooiste sport ter wereld
misschien op streamquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
is er geen beachvolleybal?
sport in wie de beste doping heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Baanwielrennen is totaal iets anders natuurlijk.
Al is wielrennen sowieso de mooiste sport ter wereld
Nee het is de doodsaaiheid van de sport die je nekt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is de drugs die je nekt, kijk maar naar Armstrong
met die criteria is dat wel het mooistequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het is de doodsaaiheid van de sport die je nekt.
Dat is bij elke sport zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sport in wie de beste doping heeft
ik kijk nu volleybal. Rusland-Japan. Voelt een beetje als Importbruiden vs een animeseriequote:
Nja het is 6 uur lang achter elkaar kijken naar een stel junks die een rondje aan het fietsen zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met die criteria is dat wel het mooiste
Staat van te voren al vast wie er gaat winnenwat een sport
beter zet je gewoon npo1 op met atletiekquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kijk nu volleybal. Rusland-Japan. Voelt een beetje als Importbruiden vs een animeserie
wat een matige wijven zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De jappen gaan supersayan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef supersof het volgende:
[..]
beter zet je gewoon npo1 op met atletiek
Zo kan je alles bagatelliserenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is 6 uur lang achter elkaar kijken naar een stel junks die een rondje aan het fietsen zijn
Nou wat mooi zeg. Zelfs darten is meer een sport dan die onzin
ik wacht op dafnegodinquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef supersof het volgende:
[..]
beter zet je gewoon npo1 op met atletiek
jij vind OS toch niksquote:
In voetbal zit veel meer in, maar dat snap je zelf ook welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo kan je alles bagatelliseren
Je kijkt de CL en achteraf wint er altijd een Spaans team. Leuk zeg dat voetbal.
ik niet. Ga zo slapen. Vind dit ritme kutquote:
In wielrennen ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In voetbal zit veel meer in, maar dat snap je zelf ook wel
ik hoef pas om 11:00 ergens heen dus moet kunnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik niet. Ga zo slapen. Vind dit ritme kut
laat tjacka. Die is voor Ajax dus snapt niets van voetbalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee wielrennen is alleen fietsen, en als je het hardste kan trappen win je.
Jippie.
goede trollquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laat tjacka. Die is voor Ajax dus snapt niets van voetbal
Hoop dat je stikt in een biefstuk van Loetjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee wielrennen is alleen fietsen, en als je het hardste kan trappen win je.
Jippie.
moet morgen heel het huis schoonmaken en naar een vriendin fietsen pfffquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ik hoef pas om 11:00 ergens heen dus moet kunnen
Dit zou jij nooit in het echt zeggen.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoop dat je stikt in een biefstuk van Loetje
Ik hoop het ook hoor. Dafne is de meest onbetrouwbare sportster sinds Flo-Jo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom ga jij altijd tegen de stroom in
Je moet helemaal niks.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:17 schreef supersof het volgende:
[..]
moet morgen heel het huis schoonmaken en naar een vriendin fietsen pfff
alleen dode vissen gaan met de stroom meequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
waarom ga jij altijd tegen de stroom in
jawelquote:
Het is echt onzin. Wielrennen is tactich echt bizar. Maar ik moet eerlijk zeggen dat voetbal wel mooier is Ja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit zou jij nooit in het echt zeggen.
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
alleen dode vissen gaan met de stroom mee
Alleen hard trappen en een beetje tactiek tja.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is echt onzin. Wielrennen is tactich echt bizar. Maar ik moet eerlijk zeggen dat voetbal wel mooier is Ja.
Dat geloof ik nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof en ik zijn goede vrienden dus kan gewoon
Psycholoog bellen en kijken wat ze mankeertquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Tjacka het volgende:
JR. Ik heb een meisje op tinder die mij heel grappig vindt. Maar de heeft tattoos wtf nu
Okéquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen hard trappen en een beetje tactiek tja.
Dan kijk ik liever naar tactisch darten. Werkdarts genot
Dit zou je in het echt nooit zeggenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Psycholoog bellen en kijken wat ze mankeert
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dit zou je in het echt nooit zeggen
en ik krijg betaaldquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sof en ik zijn goede vrienden dus kan gewoon
heb je het al gezien ofzoquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:24 schreef Tjacka het volgende:
Dit gaat 94-91 worden. Met een driepunter mis in de laatste seconde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
wat voor tattoosquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Tjacka het volgende:
JR. Ik heb een meisje op tinder die mij heel grappig vindt. Maar de heeft tattoos wtf nu
maar 89 +3 is geen 91quote:
Met je witte stift overheen gaanquote:
vind je haar verder wel leuk dan?quote:
bah lelijkquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tattoos hoeven van mij niet
Tenzij het klein en subtiel is. Maar een hele arm onder is niks
Ze is best knapquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:27 schreef supersof het volgende:
[..]
vind je haar verder wel leuk dan?
Ze heeft beenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tattoos hoeven van mij niet
Tenzij het klein en subtiel is. Maar een hele arm onder is niks
Dat is de Martquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef supersof het volgende:
Hahah commentator gaat Los over USA
De Martquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:28 schreef supersof het volgende:
Hahah commentator gaat Los over USA
maar ze heeft tattoos.quote:
Nee dan ga je dat naar sof sturen en gaat ze mij weer blokkeren zekerquote:
vind die mannen allemaal hetzelfde klinkenquote:
Ja want ik en sof praten zoveel privé met elkaar.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dan ga je dat naar sof sturen en gaat ze mij weer blokkeren zeker
wat is dit nou weerquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dan ga je dat naar sof sturen en gaat ze mij weer blokkeren zeker
Mart Smeetsgod herken je toch welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:29 schreef supersof het volgende:
[..]
vind die mannen allemaal hetzelfde klinken
ik moet stoppen met hier een wanhopige reactie op te gevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en wrakhout. Vind jij mij wrakhout paxcon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |