Stoer.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kwam een securitybedrijf tegen bij een leegstaand pand en ze begonnen allemaal vragen te stellen wat ik aan het doen was, ik vertelde dat ze dat niet zoveel aangaat en toen wilden ze mijn legitimatie zien. Toen ik ze vroeg om te laten zien dat ze daartoe bevoegd zijn hielden ze meteen op
Gewoon een paar kneusjes van een beveiligingsteam, kom nou. Ik sta niet op de grond van degene die ze heeft ingehuurd, dus bakkes
hij was er niet eensquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:04 schreef supersof het volgende:
[..]
jawel je doet onzeker zodat pax je weer aandacht kan geven
Ik ga mijn arische genen niet verneuken hoor, ik val niet voor niets op blond.quote:
Vooral dat laatste stukje is niet hoe ik tegen ze praatte hoor, is meer hoe ik dachtquote:
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:06 schreef supersof het volgende:
Word gek van die wielrenners
Zo saai
Ik zette het net even aan en toen zag ik dat gefietsquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:06 schreef supersof het volgende:
Word gek van die wielrenners
Zo saai
Baanwielrennen is totaal iets anders natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:08 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sinds Armstrong is het niets meer aan
Het is de drugs die je nekt, kijk maar naar Armstrongquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zette het net even aan en toen zag ik dat gefiets
Meteen weggezapt, word je toch niet gezond van
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Baanwielrennen is totaal iets anders natuurlijk.
Al is wielrennen sowieso de mooiste sport ter wereld
misschien op streamquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
is er geen beachvolleybal?
sport in wie de beste doping heeftquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Baanwielrennen is totaal iets anders natuurlijk.
Al is wielrennen sowieso de mooiste sport ter wereld
Nee het is de doodsaaiheid van de sport die je nekt.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is de drugs die je nekt, kijk maar naar Armstrong
met die criteria is dat wel het mooistequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee het is de doodsaaiheid van de sport die je nekt.
Dat is bij elke sport zo.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sport in wie de beste doping heeft
ik kijk nu volleybal. Rusland-Japan. Voelt een beetje als Importbruiden vs een animeseriequote:
Nja het is 6 uur lang achter elkaar kijken naar een stel junks die een rondje aan het fietsen zijnquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
met die criteria is dat wel het mooiste
Staat van te voren al vast wie er gaat winnenwat een sport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |