ik ben wie ik ben met mijn handicapquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mwoehahah
[..]
Gedraag je niet als een wijf
hmmmm mkayquote:
Hoe gaat je tinderlevenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:40 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ben wie ik ben met mijn handicap
rustig. Geen tijd voor toch..IK HEB GEEN VAKANTIEquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hmmmm mkay
[..]
Hoe gaat je tinderleven
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
hmmmm mkay
[..]
Hoe gaat je tinderleven
Wat ben jij gefrustreerd zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
rustig. Geen tijd voor toch..IK HEB GEEN VAKANTIE
valt het zo op¿quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat ben jij gefrustreerd zeg
mortaxx doet irritant omdat hij jouw aandacht wil pfffquote:
ben bang van nietquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
mortaxx doet irritant omdat hij jouw aandacht wil pfff
Ja hij doet raar hequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
ben bang van niet
of hij houdt z'n hard to get act wel heel lang vol
opso en VA ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:54 schreef Paxcon het volgende:
hij doet nu een soort paringsdansje met opso in dit topic
sinds hij die eerste reis ging doen naar zuid amerika is hij heel erg veranderdquote:
hij is raarquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
maar faxie probeert ook bij opso
lastig al die verhoudingen
ja vind ik ookquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sinds hij die eerste reis ging doen naar zuid amerika is hij heel erg veranderd
waarom geef je pax valse hoopquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:52 schreef supersof het volgende:
[..]
mortaxx doet irritant omdat hij jouw aandacht wil pfff
ik heb daar mezelf ontdektquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
sinds hij die eerste reis ging doen naar zuid amerika is hij heel erg veranderd
dat doe jijquote:
jawel je doet onzeker zodat pax je weer aandacht kan gevenquote:
Ik kwam een securitybedrijf tegen bij een leegstaand pand en ze begonnen allemaal vragen te stellen wat ik aan het doen was, ik vertelde dat ze dat niet zoveel aangaat en toen wilden ze mijn legitimatie zien. Toen ik ze vroeg om te laten zien dat ze daartoe bevoegd zijn hielden ze meteen opquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 01:35 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
pas op dat de kinderlokkers jou niet gaan ontvoereb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |