beter zet je gewoon npo1 op met atletiekquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik kijk nu volleybal. Rusland-Japan. Voelt een beetje als Importbruiden vs een animeserie
wat een matige wijven zegquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De jappen gaan supersayan
quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef supersof het volgende:
[..]
beter zet je gewoon npo1 op met atletiek
Zo kan je alles bagatelliserenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nja het is 6 uur lang achter elkaar kijken naar een stel junks die een rondje aan het fietsen zijn
Nou wat mooi zeg. Zelfs darten is meer een sport dan die onzin
ik wacht op dafnegodinquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:12 schreef supersof het volgende:
[..]
beter zet je gewoon npo1 op met atletiek
jij vind OS toch niksquote:
In voetbal zit veel meer in, maar dat snap je zelf ook welquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zo kan je alles bagatelliseren
Je kijkt de CL en achteraf wint er altijd een Spaans team. Leuk zeg dat voetbal.
ik niet. Ga zo slapen. Vind dit ritme kutquote:
In wielrennen ook.quote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In voetbal zit veel meer in, maar dat snap je zelf ook wel
ik hoef pas om 11:00 ergens heen dus moet kunnenquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik niet. Ga zo slapen. Vind dit ritme kut
laat tjacka. Die is voor Ajax dus snapt niets van voetbalquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee wielrennen is alleen fietsen, en als je het hardste kan trappen win je.
Jippie.
goede trollquote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
laat tjacka. Die is voor Ajax dus snapt niets van voetbal
Hoop dat je stikt in een biefstuk van Loetjequote:Op zaterdag 13 augustus 2016 02:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee wielrennen is alleen fietsen, en als je het hardste kan trappen win je.
Jippie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |